Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אליבאבא, הפעם זו הייתה שחיטה חוקית, עידן שילם עליה בזוזים.

הרכב חנה בתוך שכונת מגורים בחולון, נטוש "טרי", ולא באיזה שדה או אזה"ת ונטוש הרבה זמן.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אני מכיר את רוב הרכבים פה וזה משהו חדש...כניראה רק יצא מהסדנא לפני כמה ימים. מוכנה לקרוע תכבישים...עם הפגוש טרקטור החדש....החלקת פגושים לבודי לשיפור האווירודינמיות....ואיתות דמויי כונס של m3 בצבע כחול כמובן.

פורסם
כניראה רק יצא מהסדנא לפני כמה ימים. מוכנה לקרוע תכבישים...

 

חכה חכה,

אולי אין לי צבע של אקליפס, אבל חכה סחבק קונה פיאסטה יד ראשונה מזקן (הפעם יהיה לה רק 4 הילוכים), דוחף מנוע של אריקה בפנים, מחבר את כל התושבות הצינורות והחיבורים עם איזולירבנד (כיאה לפורד) עושה הפחתת משקל מטורפת כל מה שלא צריך - יוצא! ואני מדבר על דברים מיותרים כמו מושבים, דיפונים, צמות, מגבר בלם, מכסה מנוע, דלתות, שמשות, דשבורד (:roll:), נועל 165 ויוצא לגרזן אותך למוות...

 

xr21.jpg

 

 

(מיותר לציין שאני חוסך לזה מעכשיו? ח"י שקלים כל חודש... ויש לי המון זמן...)

 

 

 

אודי, back me up...

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

  • אחראי פורום
פורסם
או אני רואה שיש לך פייסטה....

הינה אחת שראיתי היום בחיפה. אני בטוח שזה יעניין אותך...:roll:

P1010001.jpg

אם היה לי גורס מתכת (או גורס פיברגלס) זה היה מאוד מעניין אותי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...