טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,195 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 18.4 אלף צפיות
שבת שלום בוקר היום הזה נוצל להחלפת 2 משולשים ו 2 תפוחי פרונט ב ZX וולקן 1.9 מדובר במשולשים זהים לאלו שיש בברלינגו/306/ZX. למרות שניתן להעביר את תפוחי הפרונט הישנים למשולש החדש (3 ברגים) בחרנו להחליף גם את תפוחי הפרונט, עקב עלותם הנמוכה והכדאיות שכבר הכל מפורק. בפרוייקט זה גם חנכנו סט כלים חדש ומפתח ברגים חדש (כמו של הפנצ'רמעכרים, רק על חשמל 220V והספק של 800W) והעבודה היתה קלה מתמיד. להלן התמונות (ברצף של 3 הודעות) תודה למתן שצילם (בדיגיטלית שלי ) ואפילו התלכלך קצת יישר כח איציק
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
רטיבות הפלאג!
מאת eladr- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה גורם בחרמש מוטורי להרטבת הפלאג????
הודעה אחרונה מאת 20VT, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז ככה... ברשותי אופל קורסה שנת 97 1.4 8 שסטומים הזרקה חד נקודתית ( שלא תגידו שאין מספיק פרטים ) ומכיוון שלדעתי עבר מספיק זמן והחוטי הצתה שלי מתים תהיתי אם יש הבדל בין חוטי הצתה אילו לאחרים לפי דגמים של מכוניות או שלא ממש משנה ויש פשוט חוטים גנרים (like general ). דבר שני ... לאופל מתאימים פלאגים עם מרווח 8 (ממ אם אני לא טועה... ) יש למישהו המלצות יותר ספציפיות ? או שללכת על ההמלצה של ההינס על הצאמפיון המפורטים שם?
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
שעון חום מנוע
מאת hc2-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
למבינים .ויש כאן הרבה אני יודע. יש לי סאקסו אוטומט ומה.לעשות אין שעון חום יש רק מנורת חום מנוע,אני רוצהלשים שעון חום מנוע . רוצה לדעת 1.כידאיות 2.עלות 3.איפה לקנות [או רצוי ]4.איפה לשים אותו :conf2: תודה
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש לי בעייה מוזרה שיכולה להתרחש רק באירופאיות (בלי להעליב אף אחד) אני נוסע ב 206 2002 ולא מזמן הבחנתי ברעש של בריחת אויר בכל פעם שדוושת הברקס חוזרת למקומה -- הרעש הולך ומתחזק ולאחרונה הוא ממש חזק עכשיו יבואו הכלים ויגידו "נהג טוב לא משתמש בברקס" אוקצור בחיית עזרו לי מה צריך לעשות ??? - פרט מ לגשת למוסך - תודה......................
הודעה אחרונה מאת Danny4u, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני עובד במטבח . יש לנו שם מדיח כלים גדול עם דודים וכל מנאי שעונים . השבוע סידרו איזה משהו והחליפו צינור לחץ מסויים שעליו היה שעון .שהחליפו אותו הוציאו גם את השעון(מד של משהו כל שהוא)אני לקחתי אותו ופתאום ראיתי שהוא שעון שמזכיר את השעונים של הטורבו! יש בו באר עד 10 . וPSI עד 140 הוא שעון עגול . שאלתי היא עם הוא יכול לעבוד בטורבו של רכב? איך בודקים עם הוא תקין? ובצד האחורי שלו יש תחיבור של הצינור עיגול בולט עם הורגה וחור קטן ? מישהו יכול להראות לי תמונה של שעון אורגנלי כזה מהפשוטים לא דיגיטלי מאחורה בחיבור לצנרת תודה מראש !! מחכה לתגובות ביי
הודעה אחרונה מאת Roy, -
-
- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
התחברתי רק היום לאתר אז אני שואל הרבה שאלות. מה אתם אומרים שווה (אפשר) לשים בשרייד 1300 בנזין סופר? יש כאלו שאומרים שבוודאי וזה אפילו כדאי, ליד הבית שלי יש תחנת דלק שנותנת הנחה גדולה דוקא על ה98 ואם הוא ישפר לי ביצועים\צריכה זה יהיה לי כדאי מאד.. השאלה היא האם התאוריה שלי נכונה.. או שזה לא יתן כלום או בכלל ידפוק לי ת'מנוע. תודה
הודעה אחרונה מאת hc2, -
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
איפה אפשר להשיג במחירים טובים באזור השרון? חוץ מאוטו דיפו
הודעה אחרונה מאת Idan_Kuchman, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לאחרונה ניקלתי במ"ס מקרים שלחצתי על הגז ולא נגעתי בקלאץ' והרכב הרים טורים כאילו לחצתי על הקלאץ' והמשיך לנסוע... הקאלץ' הזה עבר משהו כמו 80,000-דוד שלי שהגיע לביקור מניו יורק טוען שקלאץ' אמור להחזיק לפחות 200,000 ק"מ ולדעתו זה רק כיוון... זה נכון?? בנוסף-יש כזה דבר שמן קלאץ'-התעניינות של כמה חברים שלי ושלי... תודה!
הודעה אחרונה מאת avi_shava, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חברה התוכלו לעזור לי למצוא את חיישן החמצן שלי ? שמוליק !!!!
הודעה אחרונה מאת אמיר ט, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אולי זה שאלה קצת לא קשורה אבל יש לי חרמש מוטורי ושמתי לו שמן רגיל 20\50W לא יודע אם זה קשור הוא עבד והכל סבבה ואחרי כמה זמן הוא לא הניע לי. פתחתי את הפלאג והוא היה רטוב מאוד. יבשתי ניסיתי להניע והוא הניע אחרי 5 שניות נכבה. הפלאג שוב היה רטוב ושהפלאג היה בחוץ והייתי מושך ת'כבל אז הוא זרק שמן שחור. השאלה שלי למה זה קורה ואיך פותרים זאת? תודה, אלעד
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
אנטנה ב - 106
מאת RedR-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם , מי שזוכר את בעיות קליטת , גיליתי שזאת האנטנה ( החיבור שלה יותר נכון ) , תודה רבה למישהו כאן שאני לא זוכר את שמו שאמר לי לבדוק את זה , החיבור ( מתחת לאנטנה עצמה ) במצב על הפנים כל נגיעה בו משפרת את איכות הקליטה ... אני מתכוון להתקין אנטנה חדשה ( 130 ש"ח בג'אן ) ... ועכשיו שאלתי : האם להתקין את זה לבד ? , ואם כן איך בדיוק מפרידים אותה מהגג ? .... אני חושב שהחלק העליון של החיבור צריך להיות מופרד מהגג ע"י דבק חם או משהו כזה כדי למנוע רגישות להארקה , האם אני צודק ? תודה מראש, אלי .,
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
חבר שלי, זה עם הראלי 1300, היה לו פנצ'ר. החליף לגלגל רזרבי ונסע הביתה. התקשר אליי שניסע לפנצ'ריה כלשהי ונקנה גלגל מחר... אין בעיה. קבענו למחר... אבל השאלה שלי היא...(בעצם 2): 1. איזה חברה מומלצת לו? (לראלי 1300, לא ה 1600.... יש הבדל בצמיגים? אם כן, אני מדבר על הדור הראשון). 2. לפי מה שהבנתי, אם מחליפים צמיג אחד, מומלץ להחליף את כל ה 4. זה נכון?
הודעה אחרונה מאת ישי, -
- 21 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם , הראלי האנטישמית שלי מתחילה לעצבן אותי , עוד בעיות ! . 1. שאני עומד במקום ונותן קצת גז ( עד 3,500 בערך ) אני שומע צליל מתכתי , כאילו משהו רוטט , אבל צליל מאד לא נעים ולא טבעי , שניסיתי להאזין מאיפה הוא בא לא הצלחתי לאתר בדיוק אבל זה נשמע מכיוון המנוע .... צליל לא סימפטתי 2. ( אולי קשור לאחד ) , יש לי הזעה די חזקה של שמן גיר , אולי זה קשור ? ( ההילוכים נכנסים מצויין ) 3. הדפיקות האלו ברגליים ( מהמוט המייצב ) לא עזרו למרות שטיפלתי בזה בליטל ( חיזקו את המשולשים התחתונים ) , אני יחזור אליהם בנושא . תעזרו לי לאבחן את הבעיות , תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת RedR, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני משפץ קאדילק פליטווד 82 ובגלל בעיה במנוע החלטתי להחליף אותו. רציתי לדעת אם מנוע של שברולט 5.0 ליטר משנת 85 + גיר יהיו ניתנים להרכבה על הקאדיל (מבחינת תושבות , אגזוזים , מקום וכו'...) ?
הודעה אחרונה מאת SHAHAR.L, -
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם.... יש לי פיאסטה 97. האוטו הוא עם הזרקת דלק והשאלה שלי ממי שמבין אם מערכת ההזרקה היא רב נקודתית או חד נקודתית. מה ההבדל בביצועים ובהרגשת הסחיבה האצות ביננים בין שני המערכות? תודה לכולם ומחכה לתשובות רציניות
הודעה אחרונה מאת avi_shava, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
טוב, אז ככה... היום הייתי במוסך... החלפתי למים ירוקים ברדיאטור והחלפתי שמן גיר. הקיצר ... בסוף... סיימנו הכל ... האוטו עוד היה על הליפט ... חיממנו קצת את המנוע עם גז בסרק ... ואז התופעה המוזרה... הגלגל הימיני הקידמי זז... גל פעם שנתנו גז... הגלגל זז ! רק הימני ולא השמאלי... והאוטו היה בנוטרל ! המוסכניק אמר לי שזה בסדר... וככה זה... עכשיו השאלה שלי, מה תפקיד הדבר הזה ? האם זה באמת בסדר ? ובקצרה הסבר... למה זה קורה ? עוד דבר קצר... לי ולחבר שלי יש בילבול קצר בין תפקיד הבולמי זעזועים ותפקיד הקפיצים... אולי יש מישהו שיכול להסביר לי בקצרה מה התפקיד של כל דבר ? תודה!, ניר.
הודעה אחרונה מאת avi_shava, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
יש לי פורד פיאסטה מודל 90 1.4 עשיתי נקוי קרבורטור לפני שבוע אז ככה : שאני מדליק את האוטו יוצא לי עשן לבן שאני לוחץ על הגז עד הסוף יוצא עשן לבן ושאני בטורים גבוהים מאוד נזלות שמן אין לי יש לי חור בדוד האחורי והאמצעי יוצא מלאה אויר! את זה אני יסדר שבוע הבא אבל מה לגבי העשן הלבן רק לבן לא שחור אני חושב שזה אולי רינגים .שסתומים מה עושים אולי המחזיר שמן של השסתומים הלך? אני לא מבין כל כך אנשים תעזרו לי בבקשה בבקשה תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
איך אפשר לצבוע את הסמל של האוטו ככה שהצבע יעמוד בחום ובאקלים הישראלי? והאם זה יחזיק מעמד לפי דעתכם?
הודעה אחרונה מאת talhaim2, -
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בדר"כ אחרי שאני עושה טיפול לרכב אני שופך את השמן הישן לפתח ניקוז מים ברחוב. לפי אחד השירשורים שראיתי פה, אני מבין שזה כנראה לא רעיון ממש טוב. מישהו יכול לתת פתרונות יצירתיים ע"מ לא לפגוע בתשתיות או באיכות הסביבה. וזאת בהנחה שאין לי חבר , בעל מוסך. תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
שלום לכולם, לאחר מספר שנים של עבודה כיועץ שרות, מנהל עבודה, בוחן, מכונאי ושוטף חלקים, החלטתי לשתף אתכם במספר עיצות וטיפים שנצברו מניסיון של מי שהיה בצד השני...וראה כבר כמעט הכל... הרי מי מאתנו בעלי הרכבים לא הרגיש את חוסר האונים וההרגשה "שעובדים עלי.." או "הולכים לעשות עלי קופה..." כאשר הוא מכניס את רכבו למוסך לתיקון או טיפול. הנה מספר עצות להתנהלות מול המוסך ונציגיו : 1. על תעזבו את הרכב לבד במוסך! נכון שלפעמים חייבים, יש דברים אחרים שצריך לעשות, והזמן שלנו יקר מדי מלבזבזו בהמתנה לתיקון הרכב, אך עדיף שלא תעשו זאת. כאשר אתם לא נמצאים במוסך, נכנס רכבם לעדיפות נמוכה יותר. מנהל העבודה תמיד יתן עדיפות לרכבים שהלקוחות נוכחים במוסך ויושבים לו על "ראש". …
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יצאתי אתמול לאכול צהריים, החניתי את הרכב (ZX 93' להזכירכם) על השוליים החוליות. האוכל סביר+ יוצא חזרה, מתניע, אחרי כמה שניות רעש איום של דפיקות שנשמע מכיון מאוורר הרדיאטור. אני כבר מדמיין רצועה קרועה/מנוע חשמלי הרוס/??? ממתין במתח למאוורר שיעצר. והתוצאה: ניילון שנשאב למאוורר והשאלה-איך מפסיקים את המאוורר בלי לנתק את המצבר ? יש לו פיוז (לא מצאתי) ?
הודעה אחרונה מאת quantum, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 16.1 אלף צפיות
שאלה לכל בעלי מכוני הרישוי בפורום: לחבר שלי יש סדק בשמשה הקדמית. מדובר במכה קטנה, כנראה מחצץ (או יונה שחרבנה אגוז), שגרמה לסדקון עדין ואלגנטי. הסדק אינו מהווה פגיעה בשדה הראיה. במוסך שהחבר שלי מטפל אמרו לו שהרכב שלו לא יעבור טסט (הוא אמור לעבור בשבוע הבא). האם הסדק הוא עילה לכשלון בטסט שנתי, או שבמוסך מנסים להלביש עליו החלפת שמשה סתם ? נ.ב. - אין לו ביטוח שבר שמשות.
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מדובר בפיאט אונו 45. אני רוצה לעשות לה טיפול שיהיה מן יישור קו כזה, טיפול שיבטיח לי שקט לכמה חודשים. חשבתי להחליף שמנים, להחליף נוזל קירור, להחליף פילטר אוויר, פילטר שמן,פילטר דלק. לעשות ניקוי קרבורטור, והחלפת מצתים. מישהו יודע כמה דבר כזה צריך לעלות ? מישהו יכול לתת לי עוד רעיונות בשביל קצת שקט ?
הודעה אחרונה מאת fiesta rsi, -
שלום לצערי הרב אני מתווסף לסטטיסטיקה... פרצו לי לרכב... גם אני מתוך שורה של כ-30 מכוניות!!! המקרה קרה בשער יפו של צריפין? מישהו שמע משהו מחבר/מכר/הוא עצמו? יש לי שאלה קטנה בקשר לזה, אך לפני זה, הפרטים: נזק: חלון קדמי ימיני, צילינדר המנעול של הבגז', ה"פס" שמסביב למנעול הבגז' (אני אנסה לצלם מתישהו ולשלוח). נגנבו: הד יוניט: Pioner keh-p6650 מגבר: SANSUI לא ידוע דגם (לא משהו בכל מקרה) צ'יינג'ר: pioneer cd-1230 כסף: כ-20 ש"ח בעודף... היו לי שני רמקולים חדשים שהרבתי השבוע, שלא נגעו בהם, פלוס הישנים שהיו סתם זרוקים בבגז', שהוצאו מהקופסה שבה אוכסנו אבל הושארו... מוזר... יש לי עכשיו כמה שאלות.. לחלון מגיע לי חדש, זה סבבה.... להד יוניט- מחברת הביט…
הודעה אחרונה מאת gmb, -
- 1 תגובות
- 724 צפיות
מישהו מכיר את הבולמים הנ"ל? מיועדים אגב לקרינה 97.. 1500 ש"ח ל4 בולמים חדשים דנדשים של החברה הזו..
הודעה אחרונה מאת ScrewedUp, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, אני חדש בפורום ומהמעט שסיירתי בו התרשמתי מאוד לטובה, אז שבחים לכל החברים.... אני צריך עזרה באיבחון בעיה. יש לי וולקן 2 ליטר, ושמתי לב לתופעה שהחלה לקרות לי בזמן האחרון...כשאני לוחץ על דוושת הדלק עד סוף מהלכה, או כמעט עד הסוף, הטורים עולים מאיזור ה-2400 עד ה-3400 באופן חלק ואז חלה נפילת טורים לשנייה קלה לסביבות 3200 ואז שוב הרכב ממשיך להאיץ חלק.... ד"א זה לא קורה תמיד, אבל לעיתים קרובות...מה זה יכול להיות ? בעיות באספקת הדלק למנוע ? אולי קלאץ' לקראת סוף הדרך ? יש לציין שקניתי את הרכב לפני כ-3 חודשים ונקודת ההפרדה של הקלאץ' הייתה מאוד גבוהה מהיום שקניתי אותו...חשבתי שאולי זה כוון לנקודה גבוהה בכוונה תחילה (העדפה של הבעלים הקודמים)...מאחר והעברת ההילוכים היא חל…
הודעה אחרונה מאת Ofer, -
-
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הבנתי שהרבה הזמינו את הרם איר..? יש תגובות ...האם שווה לשים ? תודה ...
הודעה אחרונה מאת 106 rallye, -
- 0 תגובות
- 979 צפיות
שלום לכולם! השאלה שלי האם אפשר להתקין פורק לחץ על איביזה TDI 1.9 130 כ"ס 31.7 קג"מ ב 1900 סל"ד והאם לרעש הפריקה יהיה אותו דבר כמו במנועי טורבו בנזין? תודה לכל העונים! * הודעתך נערכה, אין!!!!!! צורך לכתוב מיליון סימני קריאה. אנחנו נבין גם עם סימן קריאה אחד!. תודה. *
הודעה אחרונה מאת remus, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מכיון שאני כרגע עובד עם וונטה אחת ולא 2, החום לרוב מגיע ל 95 לפעמים ויורד ל90, יש אפשרות (ואם כן איפה קונים), לשים טרמוסטט שנפתח ב 80 מעלות במקום 90 או אנערף מתי אצלי?
הודעה אחרונה מאת Roy,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 521 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- GOLF
- gpm11
- parnuk
- Supertigre
- גור אדם
- nglancer
- אלפרד חיות
- mikyl
- itamar_by
- David32
- yohai71
- amosbmw
- Fraysa
- אהרן ג
- Night Driver
- Matan1515
- Roy142
- ישראל פוש
- hans
- zvit
- falou
- yuvk
- יבגניפ
- Or1999l
- Jeka88
- farkash7
- Itzik-b
- Aviady001
- SurfHigh
- אורי מ.
- 3n
- Ron Poh
- the Batman
- יובל .מ.
- nir eli
- GTI33
- Michazzz
- yoni162
- Tal7
- יוסיסופר
- TvrSpee12
- EvGriga
- עוזי ל
- מיץ פטל
- Amitbak
- שחר 1
- beresford
- rolling_stony
- sperial
- yoni2sh
- גולד1
- לירון .ה.
- Zion Shoshani
- SlowRide
- mcshmupi
- itzik123
- yahaga
- Elchanan99
- פולו,גולף
- Liquidator
- Shaike.Zam
