טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,195 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 892 צפיות
מה יכול לעשות את זה? הם נפתחות מורידות קצת תחום מנוע ונסגרות אבל לא מורידות מספיק. תרמוסטט לא הוחלף אף פעם. יונית חום הוחלפה לפני שנה הרכב הוא סיטרואן דיזל.
הודעה אחרונה מאת omri75, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו יודע איך מחליפים דיסטרבוטור (מפלג) (זה ג'סטי 1000 , ככה שזה לא מפלג אלקטרוני, אלא הרגילים והמכניים). האם זה מסובך? האם אני יכול לעשות את זה לבד?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מה אתם אומרים? ל306 S16 . כמה זה אמור לעלות ?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אחרי דחיות חוזרות ונשנות הגיע היום הגדול... ביקור במוסך. אז ידעתי שישי לי בעיה בצלחות בגלל, שבמהירות 80-100 בזמן בלימה ההגה היה רועד וגם דוושת בלם . מצחיק לראות את יד ימין מקפצת על ההגה ואת רגל ימין מקפצת על הדוושה, מצחיק אבל מסוכן . הגעתי למוסך הוחלט להחליף צלחות ורפידות ועל הדרך טיפול 10.000. האוטו עלה על הליפט, פירקו את הגלגלים ואז ראיתי שצינורות הבלם סדוקות אז החלפתי בכל הגלגלים. עכשיו האוטו כבר לא מקפץ במהירות גבוהה בזמן לחיצה על הבלם. . אבל הבעיה היא שנראה לי שהאוטו בולם קצת חלש... יכול להיות שזה בגלל הצלחות החדשות, ואני צריך לנסוע קצת עד שזה יסתדר ? שמעתי ממישהו שרק אחרי 300-400 ק"מ האוטו בולם טוב ? הייתכן.
הודעה אחרונה מאת E-S-L, -
- 14 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
קניתי זוג לדים בצבע כחול-תכלת ממש יפים אני רוצה למקם אותם בתוך הרכב... רק איפה?? :crazyeye: האם על הסקאלה או באיקס צולב על המערכת... או סתם על הדש בורד או בכלל מאוחר... הצעות יתקבלו בברכה!!
הודעה אחרונה מאת Volvo740, -
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, האם מישהו יוכל לומר או להפנות אותי לאתר שעוסק בהשפעות של צמיגים בעלי חתך נמוך יותר על הנהיגה? האם כדאי להחליף לצמיגים בחתך נמוך - במה תורמים ג'נטים גדולים יותר? תודה
הודעה אחרונה מאת orirami, -
- 14 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
לא מזמן החלפתי את הצלחות הקדמיות. כמו כן הוחלפו כל הרפידות, ועכשיו הבלמים חורקים לפעמים וזה ממש ממש מעצבן וחזק (כמו בלמים של אופניים למי שיודע :\ האוטו הוא סובארו די אל מישהו יודע למה זה קורה ואיך אפשר לתקן?
הודעה אחרונה מאת Dissipate, -
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
1.עד כמה חשובים מים ירוקים בטנדר סובארו? 2. האם הבנתי נכון ואין טיימינג במנוע הזה, מאחר וזה עם גלג"שים?
הודעה אחרונה מאת Yogev, -
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אז ככה, יש לי רכב חדש עם מנוע 1.8T, שנכון להרגע עשה 965 ק"מ נינוחים ולא ביקר בארץ הלא נודעת שמעבר ל-3500 הסל"ד (אתם יכולים לתאר כמה זה מבאס ...). עכשיו השאלה מה הלאה, וכאן ספר הרכב אומר "לעלות בהדרגה עד 1500 ק"מ ואז לסוע כרגיל". לעומת זאת מישהו (שאולי מבין) המליץ לי מייד אחרי ההרצה להתחיל "למתוח" את המנוע, כלומר למשוך הילוכים בכוונה כדי שהמנוע יתרגל לעבוד בסל"ד גבוה, וככה עד 10K ק"מ, ואז להחליף שמן ומסנן וגמרנו. השאלות לצופים הן: 1. האם להחליף שמן ומסנן אחרי 1500 ק"מ ? לא כתוב בשום מקום בספרים. 2. מה עניין ה-"למתוח" את המנוע ? האם זה שטויות ? בכל מקרה 10K נשמע לי קצת הרבה זמן בשביל לבזבז דלק ... 3. איפשהו ברחבי הפורום קראתי שמחשב ניהול מנוע "לומד" …
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
מישהו מכיר את המוצרים של Zaino. הנה לינק: http://www.lazaino.com/ProductList.htm יש למשהו מושג איפה אפשר להשיג אותם בארץ? האים יש למשהוא נסיון איתם? כמה הם עולים? בח"ל ממליצים עליהם מאוד.
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
איזה המלצות מישהו מכם יכול לתת לי בעניין בולמי זעזועים ל 106 XSI שלי, ואיך ניתן לבדוק שהם אכן דורשים החלפה. המכונית ניראת יציבה ולא מתנדנדת על מהמורות וכאלה אז מה הקריטריונים? בתודה מכבי
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אם משהו יוכל להפנות אותי למוסך טוב - לא משנה מורשה או מוסך מדרכה העיקר שהשירות יהיה טוב הטיפול והמחיר שיהיה סביר יש צורך בטיפול טיימינג לרכב (הסיבה שאני מחפש להחליף מוסך שאני מטפל בו מחוסר שביעות רצון) תודה
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כן כן יש לי שתי תושבות פגומות. תושבת גיר,ותושבת מנוע תחתון ורציתי בעיקרון לדעת אם אני עוד יכול לנסוע (כמה זמן אפשר למשוך) וכמה זה עולה
הודעה אחרונה מאת NirTzi, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי גולף אוטו '1.6 שנת 2000 עשתה 72000KM אני עושה את כל הטיפולים שצריך בצמפיון לפי הספר, לאוטו יש חיים קלים יחסית, אני שומר עליה כמה שאפשר. השאלה שלי מה מומלץ לעשות חוץ מזה: - אמרו לי שכדאי להחליף פעם בשנה נוזל ירוק ברדיאטור - האם כדאי להחליף רצועת טימינג? (עדיין לא הוחלפה) מה עוד מומלץ לעשות כדי לשמור על החיים של המנוע והאוטו?
הודעה אחרונה מאת Shays, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם ישר ואמין ? מקצועי ? זול, יקר או סביר ?
הודעה אחרונה מאת AXNOAMGT, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הייי אנשים. יש לי פונטו HSD שנת 96, והבעיה היא כזאת: אני מאוד מאוד מאוד מרגיש את הכביש באוטו הזה, כל חריץ הכי קטן בכביש מרגישים טוב מאוד בתוך הרכב. החלפתי לאחרונה בלומים קדמיים לבולמי גז (לא משהו יקר, סתם משהו זול - DELPHI) ואין ממש שינוי רציני. הבולמים האחוריים שלי גם כבר דיי גמורים, האם זאת הבעיה בלבד ? או שיש עוד משהו שיכול להיות ? בתודה מראש, רועי.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני התחלתי לבקר בפורום לימודי נהיגה ותיאוריה ומישהו שאל מדוע ממלאים נוזל קירור בזמן שהמנוע דלוק ולא כבוי, זו בעצם השאלה שלי, מדוע ? למנוע כניסת אוויר מיותרת ? כדי למנוע מילוי יותר מהדרוש ? דרור.
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אוקי כזה דבר : יש לי שרייד שהוחלף בה המתנע (סויץ') לפני כשלושה חודשים, הוא הוחלף כי התברר שהוא נשרף חלקית ולא כי היתה איזה בעיה בהתנעה. בתקופה האחרונה יש לי לעיתים בעיות להתניע אותה.. האוטו עומד (איך קוראים לזה כשהנורות דולקות) וכשאני מסובב ת'מפתח לסטארט אני שומע שתי נקישות.. זה קורה לעיתים די קרובות לאחרונה. חשבתי שיש בעיה עם החוטים של החשמל (מתחת להגה ליד המתנע) ושאני הולך לחשמלאי שיפרק את זה ויסדר ת'חוטים. עכשיו חזרתי מסיבוב ושמתי לב שהרבה גז מונע את זה.. יעני בזמן הנקישות אם אני נותן גז (האוטו היה די חם) - (לא חשבתי שזה קשור בכלל למנוע, לחום שלו, לטורים וכד' אלא למתנע בלבד ולחיבורים שלו למערכת החשמל) אז האוטו נדלק בקלות. מה זה יכול להיות?? תודה רבה רבה
הודעה אחרונה מאת יגאל, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
טוב , הקיץ מגיע . הוא עוד לא התחיל והחום כבר בלתי נסבל בשעות הצהריים . לא "חראם" על האוטו , שעומד לו מדי פעם גלמודו בשמש הקופחת ונתון לחלוטין לחסדיה (בים למשל...) ? פשוט חבל !!! להלן סיטואציה : נכנסים לאוטו לאחר זמן ממושך שעמד בחוץ - פשוט כבשן !!! מחפשים את הכפתור הדמיוני שפותח את הגג לרווחה ובסוף מסתפקים בהורדת כל חלון שקיים+סאנרוף ... טוב , ידיים על ההגה ... אאוץ' לוהט ...כוויות מיידיות ... ולחשוב שהאוטו עמד כך כבר כמה שעות , הלך וניצלה ... אין ספק שלאחר שהסיפור הנ"ל חוזר על עצמו כמה עשרות פעמים במהלך קיץ בודד אחד , מרכיבי הפלסטיק למיניהם ברכב הולכים ומתבלים . אחד האביזרים הרגישים ביותר , לדעתי , הוא ההגה ו…
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
-
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לחץ אויר בצמיגים תקין, נמדד לפחות פעם בשבוע אבל משום מה ההגה עצמו נוטה טיפה שמאלה (האוטו נוסע ישר כשההגה ככה) כיוון של מה זה דורש? כיוון פרונט? הרכב הוא לאנטיס שנת 2000. תודה, אורון
הודעה אחרונה מאת kompy, -
רצפת אלומניום
מאת ASHERAA- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
איפה אפשר לקנות פלטת אלומניום לרכב וגם אם מישהו יודע כמה זה בערך עולה תודה מראש!!!!!!!
הודעה אחרונה מאת אייל, -
אני משתמש ב poladyne אני לא ממש הבנתי בשביל מה הוא, כתוב שזה טוב לקרבורטור, משפר את התחממות המנוע בבקרים, משפר צריכה וביצועים... בלה בלה בלה. מישהו יכול לאשר?
הודעה אחרונה מאת Vovka, -
- 15 תגובות
- 13.4 אלף צפיות
מה אתם עושים כשאתם מניעים את הרכב כשהמנוע קר מחכים דקה או שתיים . או נוסעים ישר . מכמה מוסכניקים שמעתי, שרצוי מאוד לחכות 2 דקות כדי שהמנוע והגיר "ישומנו"
הודעה אחרונה מאת fiesta-1.3, -
- 26 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
לפני שבועיים ננקשתי. לא האמנתי שזה יקרה לי...אבל קרה. אני אידיוט, אני יודע. אהבל, גם נכון. מטומטם? כן, גם זה. הייתי באוטו עם מישהו שבשבילו לנסוע פחות מ 150 בכביש זה לאט, אבל כמובן שהוא אין לו רשיון אז הוא סתם מבלבל תשכל תמיד... תמיד שהוא באוטו אינ דווקא לא נוסע מהר כי אם אני יסע איתו מהר לכו תדעו מה יקרה... אבל דווקא פעם אחת נסעתי איתו מהר, התבלבלתי ואז נזכרתי בשנייה האחרונה שאני צריך לפנות ימינה ולא להמשיך ישר... כמו דביל ניסיתי לתפוס את הפנייה, התחת נזרק לי, התיישרתי טיפה, וכל הצד שלי עלה על המדרכה. שני הגלגלים השמאליים, הקדמי והאחורי עלו על המדרכה. בקדמי לא קרה כלום, למזלי. האחורי...בחיי כמעט בכיתי.... כל הגלגל האחורי התעקם. בהתחלה חשבתי שזה תאונת שאסי. פשו…
הודעה אחרונה מאת ~TB~, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
טוב... היום התנעתי את האוטו אחרי כמעט שבוע מנוחה... ( נסעתי באוטומט של אבא קצת... ) הקיצר, התיישבתי ... התנעתי... אוי איזה צליל !... הגעגוע לגיר הידני ! אני מתחיל לנסוע... הכל נשמע טוב... אחרי דקה... מדליק את המזגן ... ופתאום אני שם לב שכל פעם שאני לוחץ את על דוושת הדלק אני שומע צילצולים... הנמכתי את המוזיקה... והתחלתי "לחקור"... שניה אחרי שאני לוחץ מתחילים הצילצולים... והם ממשיכים כמה שניות אחרי שאני מרים את הרגל מהדוושה... כיביתי את המזגן... בדקתי .... לא היה כלום ! הדלקתי שוב... חזרו הצילצולים ... !!! מחוסר זמן לא הספקתי לבדוק מאיפה מגיעים הצילצולים ... יש למישהו רעיון איזה מערכת שנדלקת עם הפעלת המזגן יכולה לגרום לצילצולים האלה ? …
הודעה אחרונה מאת NirTzi, -
-
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הסקר בשביל כל סוגי המכוניות, רק בבקשה לפרט לאיזה רכב כל כלי מתאים. אני בטוח שרוב הכלים מתאימים לכל המכוניות או לרובן. אילו כלים מומלצים גם מבחינת איכות, מחיר ותפעול ואיפה לקנות ??? הכוונה היא בעיקר לכל הברגים שרק הצרפתים מתקינים, הביטים המשונים שלהם ( כוכב ), מידות של מפתחות פתוחים וכל מה שעולה בראש. אני אתחיל, לפי מה שקניתי עד עכשיו, רצאט ובוקסה צרה לפירוק פלאגים ומאריכים. מפתח ייעודי לפתיחת מסנן שמן ( אוניברסלי ), מפתח לפתיחת בורג ריקון באגן השמן.( עלה 50 שקל ) מעבר לזה יש לי סט בוקסות ענק מלא וסט בוקסות קטן רבע וסט בוקסות חצי. תורכם אייל
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אם כן איפה הוא נמצא ...תודה פשוט , למה שאני פותח מזגן אז נכנס אוויר חול ואבק... משהו יודע מה יכולה להיות הבעיה ..? האוטו שנת 90 ...
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ביום שישי בערב נסעתי לאיזה מקום ועברתי דרך איזור תעשייה שומם לחלוטין בדרכי לבילוי, בטויוטה היילקס שלי, ולפתע נתקלתי במגרש חצץ ענקי. אז אמרתי שאני חייב לעשות איזה 360. קיצר עליתי על החצץ, הפניתי את ההגה עד הסוף ופתחתי בגלגלים. הרכב הסתחרר כ-5 פעמים סביב עצמו (הנעה אחורית),בטורים יותר גבוהים ממה שחשבתי שהוא מסוגל. היה סבבה. רק איך שיצאתי מהחצץ, אני מרגיש שאין לי הגה כוח בכלל. אבל, כאשר אני לוחץ על דוושת הגז במקום, הרבה יותר קל לסובב את ההגה. מה הבעיה ברכב? יש לציין שהרכב עבר 560K בהתעללות קשה ביותר (הרוב הגדול לא ממני), וזהו רכב חברה. אבי הכניס את האוטו היום למוסך וקיבל רנו קנגו זמני.
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
רצועות טיימינג
מאת יגאל- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
2 שאלות.. השרייד שלי עשתה 183K והוחלפו בה הרצועות ב90 אלף.. היצרן ממליץ להחליף כל 100 אלף ויש כאלו שכל 90. שאלה ראשונה זה האם אני יכול לסחוב עם הרצועות האלו עוד קצת? או שממש כדאי להחליף מידית? אני עושה נסיעה של י-ם-ת"א על בסיס שבועי ובעיקר נסיעות בתוך העיר (כאלף בחודש) השאלה השנייה היא האם כשאני אחליף צריך לתת קצת זמן לרצועות או שמותר להוציא מהאוטו ת'מיץ כי האוטו שלי אוהב סלד גבוה. תודה נ.ב. - אני לא נוהג בה בפראיות גם מחוץ לעיר, בעיקרון לא מוציא ממנה שום מיץ, אני שומר עליה היטב אבל כשאני אחליף אז האם מותר להוציא ממנה ת'מיץ או לעשות כמו שעושים עם הרצה למכוניות חדשות. (השאלה הראשונה יותר חשובה לי)
הודעה אחרונה מאת dragonflight, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אתמול ביקרתי בפורום של אלפא רומאו והיה שם דיון בנושא הזרקה מול קרבורטור. לאור זאת אני שואל (במנועי פיזו 405) א. מי חסכוני יותר בדלק ב. מי מסוגל לייצר יותר כח בתודה
הודעה אחרונה מאת ishpuz,
-
מי מחובר 49 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 535 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- נולד לליסינג
- SlowRide
- sperial
- djmeir13
- chrono
- DanielGangsta
- TheArcane
- daniel.asu
- danbr
- gpm11
- lanosforce
- Sh123454
- yahaga
- Assafo2
- ברווז
- Shmelov
- אהרן ג
- eladns
- פינדר
- falou
- davemustaine87
- חד אופן
- itzik123
- שביט
- גור אדם
- אלעדית
- David32
- RedLabel
- asmily
- Lexicon
- omerkot
- Supertigre
- itaysamurai
- Itzik-b
- yoni2sh
- אבי ים
- שחר 1
- פריג'י
- Pika007
- RBRB
- farkash7
- yoav911gt2
- במבליק
- BRAVO_SX
- matan_mil
- ArikB
- hans
- yossiaviel
- Igalz
