Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איפה נמצא מוסך ליטל?

עדיף "לבגוד" במוסך מרום צמרת ולעבור אליו?

אין מילים. :roll:

אז למה הגבת?

במה עזרת...?

די מעליב שאתה לא קורא הודעות שכוונו אליך.

תסתכל מספר הודעות מעליך וההודעה אפילו צוטטה עוד פעם.

 

חידה :!:

גלו נא, ילדים, היכן מסתתר מוסך ליטל 2000 :?:

MCS 2008

פורסם
איפה נמצא מוסך ליטל?

עדיף "לבגוד" במוסך מרום צמרת ולעבור אליו?

אין מילים. :roll:

אז למה הגבת?

במה עזרת...?

די מעליב שאתה לא קורא הודעות שכוונו אליך.

תסתכל מספר הודעות מעליך וההודעה אפילו צוטטה עוד פעם.

 

חידה :!:

גלו נא, ילדים, היכן מסתתר מוסך ליטל 2000 :?:

 

 

אני יודע , אני יודע , מוסך ליטל מסתתר באמממ עזריאלי?

לא? , שיט נו ... רגע רגע רגע...

מוסך ליטל מסתתר ב... אממ אני לא זוכר...

 

 

 

 

אה במסלוויטה , חיזרו אחרי , מ-ס-ל-ו-ו-י-ט-ה 8 תל אביב....

פורסם
אה במסלוויטה , חיזרו אחרי , מ-ס-ל-ו-ו-י-ט-ה 8 תל אביב....

לירן, זכית :!:

:smilecol:

 

קבל סופ"ש ארוך (חמישי עד שני) במוסך ליטל, כולל שיפוץ ראש ושיפוץ גיר על חשבונך.

הסעה ישירות מביתך במרצדס ירוקה.

כן, זה כדאי :!::wink:

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...