טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,197 נושאים בפורום הזה
-
נזילת דלק בוולקן
מאת יובל- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אז ככה היום בצהריים אני מניע לאחר 5 ימים שהרכב עמד במקומו, לאחר נסיעה קלה אני מריח דלק - עוצר, מתבונן מתחת למיכל הדלק ורואה שהוא "מזיע" דלק כלומר לא היו טיפות על הכביש אבל המיכל היה עטוף בדלק. כיביתי את הרכב, חיכיתי שהדלק יתאדה, והנעתי שוב, היה מעט ריח של דלק אבל לא נראתה הזעה שוב. אחרי ששוב חיכיתי מעט, הנעתי שוב, והפעם אין גם ריח של דלק מהאיזור. למישהו יש רעיון? לרוץ למוסך או לחכות שתחזור הבעיה ולנסות להבין אותה לבד?
הודעה אחרונה מאת ALFA146, -
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הגעתי למסקנה שממש מכוער המדבקות האדום לבן לשמירת מרחק שבתחת של האוטו. ניסיתי להוריד עם הציפורניים ולא ממש הולך, יש איזה חומר שיאפשר להוריד אותם בקלות?
הודעה אחרונה מאת Jeka, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מה שלומכם היום? זה יום טוב-היה גלים פצצות!!! יש לי שאלה חשובה: יש לי גאנט 175\65 R14 ואני רוצה להחליף ל-195\50 R15 דיברתי כבר עם מחלקה טכנית של פגו והם הביאו לי אישור שבו רשום שהרכב תקין עם הגודל הנ"ל מה אני עושה עכשיו? צריך ללכת למשרד הרישוי ולעדכן את זה ברשיונות? ושמעתי שגם עושים בעיות במשרד הרישוי בעמדה 1 הם יכולים לא לאשר לי את המידה גם עם אישור היצרן? תודה
הודעה אחרונה מאת hc2, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום , יש לי ג'סטי,יש לי בעיה כזו, אני עומד בחנייה שם ניוטראל נותן גז , מגיע נניח ל 3000 סל"ד ואז עוזב את דוושת הגז , נשמעים פיצוצים והשתעלויות מהאגזוז כמו המכוניות האלה בסרטים המצויירים , כשייצאתי ראיתי גם שכשזה קורה אז נפלט קצת משהו שנראה כמו שמן או משהו. דיברתי עם מישהו שמבין, והוא אמר שזה כנראה יחס אויר \ דלק לא מתאים. בקיצור מישהו מוכן לתת הסבר בבקשה, איך מכוונים את יחס האוויר דלק בפירוט כדי שאני אוכל לעשות את זה בעצמי?? תודה מראש .
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
רציתי לדעת איך אני יכול לפרק את לוח השעונים באונו... יש לי 2 ברגים... תעזרו לי איך... איזה נורה כחולה או לד אני צריך לקנות וכמה הוא עולה לי? ואיך אני מחבר את הלד או הנורה במקום הנורה הקיימת? בבקשה תתארו לי את השלבים בעיברית פשוטה שאני ידע לעשות זאת.... תודהההההההההההההההההה לכל העונים! *הודעתך נערכה. אין צורך לסים משפטים ב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *
הודעה אחרונה מאת מהיר ועצבני, -
-
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האם שווה להשקיע בזה ללא שום שינוי נוסף במערכת הבלימה? יהיה שיפור מלבד תחושה בדוושה? הרכב ZX וולקן.
הודעה אחרונה מאת AXNOAMGT, -
שלום לכולם , הרכב שלי ביקר היום בליטל כדי להחליף את המותחן של הרצועה , הזיהוי שזה המותחן נעשה לאחר הרבה עבודה ( היו לי רעשים בלתי מובנים מהמנוע ) , גם כן עם עזרו לי לזהות בעיה בפרונט שהייתה לי ולהפנות אותי לכיוון פרונט . אני רוצה לציין שהיחס היה פשוט מציין , טיפלו בי בחום ובמהירות וסבלו את ההתרקצצות שלי ואת הנוכחות הבלתי נגמרת שלי ליד האוטו . גם המחיר היה מצויין . ח"ח לליטל ,לבאסם , לשביט חננייה .
הודעה אחרונה מאת איילון, -
חידוש טמבון 1 2
מאת eladr- 26 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
הטמבון שלי באוטו לא שחור ויפה, הוא הלבין וזה מכוער לאללה! כנראה שזה בגלל הסיליקון של ניקוי החלנונת. מה אני יכול לעשות כדי שהוא יחזור לקדמותו? לצבוע בספריי שחור אולי?!? הרכב הוא שרייד 86
הודעה אחרונה מאת mercedes - 300d, -
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מישהו יודע אולי איך אני מוציא את המדבקות הישנות (הפסים הצבעוניים בצדדים) ושם חדשות , או איפא אני משיג חדשות ,וכמה זה עולה
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
- 32 תגובות
- 13.7 אלף צפיות
טוב, למי שלא יודע הראם אייר מתוכנן במקור ל-106 GTI, לא ל-106 ראלי וגם לא ל-VTS/VTR. בזכות מבנה הפגוש והמכסה המנוע ב-106 MK2 והרווח שביניהם התאפשר תיכנון יעיל במיוחד של ראם אייר. אגב, עד היום לא יצא לי לראות התקנות של ראם אייר ב-106 ראלי ע"ג האינטרנט ובפורומים בחו"ל שינויים שנאלצתי לבצע לצורך ההתקנה בראלי 1. חיתוך של חלק מתושבת המודול הצתה שהוא גם מכסה הקמשפט בצידו הימני של ראש המנוע 2. העברת המודול הצתה 2 ברגים קדימה 3. רכישה של צנרת סיליקון בקוטר 63 מ"מ ארוכה יותר, מה שהגיע עם הקיט קצר מדי ומותאם למרחקים במנוע 16 שסתומים 4. מיקום חדש של מיכל נוזל הידראולי ה"כ 5. חיבור 2 צינורות של נשם המנוע ב-T לחיבור הייעודי בצנרת של הראם אייר 6. מיקום של חייש…
הודעה אחרונה מאת dor-17(mk)2, -
- 23 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
סוף סוף הוחלף ההגה המגעיל של ה 306 (לטעמי ולטעם אחרים) בהגה קצת יותר הגיוני קטן ויפה, 106 ראלי דור 2, המון תודה לירון על ההגה, נראה פיצוץ ההבדל הוא שהוא נוח יותר וקטן יותר
הודעה אחרונה מאת אייל, -
QuickShift 1 2
מאת mike- 26 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
ברשותי פג'ו 306 ואני רוצה להתקין QuickShift הבנתי שיש אנשים בפורום שכבר ביצעו זאת אז אבקש את עזרתכם כדי לדעת מהיכן להזמין ואיך להתקין את זה בתודה מראש לכל מי שיתרום מיזמנו MIKE
הודעה אחרונה מאת a®iel, -
ראם אייר לפוקוס
מאת F_B_I- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למישהו יצא לראות אפילו באינטרנט ראם אייר לפוקוס?(כמו XRallye106 שהתקין ל 106 ) אני לא מוצא בשום מקום ועשיתי חיפוש בגוגל הוא נותן לי רק פילטרים פתוחים.
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום ! אני בעל שברולט קווליר שנת 96, עם 92,000 ק"מ. אני גר באילת, ולפי מיטב ידיעתי הרכב לא עבר טיפול ב10,000 האחרונים שלו, בעל הרכב לפני (יד ראשונה) היה מכונאי. 1. כל כמה ק"מ מומלץ לעשות טיפול? 2. איפה יש מוסכים באזור המרכז, פרט למוסך המורשה, שמומלצים בנוגע לאמריקאיות? 3. בנוגע לאכילת דלק, כמה האוטו אמור לאכול? לבנתיים 7ק"מ ל1 ליטר (FULL מזגן, בתוך אילת) 13 ק"מ ל1 ליטר (מזגן, כביש הערבה) תודה רבה יונתן שגיא הוכמן
הודעה אחרונה מאת Herman, -
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי , במכוניתי דיבורית אחת ואני רוצה להרכיב עוד אחת הקטע הוא שאני לא רוצה לקדוח חורים. הראשונה מחוברת עם פטנט שמתלבש מאחורי הפאנל של הרדיו דיסק השאלה שלי האם יש למישהו רעיון איך לחבר את השניה? בתודה אייל נ.ב. מצורפת תמונה של המצב כרגע :
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, מה רמת האמינות של רכב כזה ? שנת 96 ? 110000 קמ ? בעיות מיוחדות ? עלויות מיוחדות ? מוסכים טובים/גרועים באזור ת"א ? תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת PEUGEOT205, -
צריכת דלק מוגזמת 1 2
מאת F_B_I- 16 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום לכולם! אחרי כמה בדיקות של צריכת דלק גיליתי שהאוטו שותה משהו כמו 1:6. להזכירכם פורד פוקוס 1.6 זה הגיוני? אם לא כמו שנראה לי, אז מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
עוד כחודש וחצי יש לי טסט לאוטו והחלטתי להקדים תרופה למכה ולהתחיל לבדוק כל מה שלא בסדר ב100% באוטו. נתקלתי בגומית הגה בלויה, קניתי 2 חדשות. ראיתי גם גומיית צירייה שחייה קצרים - גם קניתי. רפידות בלם - השבוע הברקסים שלי התחילו קצת להרעיש, לא משהו רציני, הורדתי גלגל וראיתי שאין עוד הרבה "בשר" וכדאי להחליף על הדרך. קפצתי לחבר של אבא שעוסק בחלפים לרכב והרפידות שהוא הציע לי היו של "REMSA" או משהו כזה, חברה שזו הפעם הראשונה שאני פוגש בה. האם למישהו יש נסיון עם רפידות אלו ? האם כדאי ללכת למישהו אחר ולקנות בנדיקס? או אפילו חברה אחרת שאתם יכולים להמליץ עליה. אגב, מדובר בפיאט אונו עילגת ומצטער שקצת הארכתי בכתיבה. המון תודה דרור
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קניתי סיטרואן zx לפני כמה שבועות והמוסכניק שמטפל לי באוטו אמר לי שבנסיעה מעל מהירות 100 קמ"ש בערך- תצרוכת השמן גבוהה והשמן ניגמר מהר.. האמת היא שבאמת כבר יצא לי למלא שמן אחרי נסיעות ארוכות ומהירות.. האם יש היגיון בדבר -שברכבים ישנים תצרוכת השמן גדלה במהירות גבוהה???
הודעה אחרונה מאת 20VT, -
- 11 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
בשעה טובה, אחרי חודשים רבים של התעסקות, פרוק והרכבה של פנים הרכב לפחות 3 פעמים, מדידת כל מידה אפשרית של האוטו, התרוצצויות אצל מסגרים, צבע, ברגים ומה לא, הותקנה בשעה טובה קשת התהפכות, שתציל לי את הראש (אני מקווה, אבל לא מתכוון לנסות) כשאני יגזים או סתם כשיכנס בי פג'רו מאחורה. הקשת מורכבת משתי קשתות ברזל, מחוברות ביניהן בקורת רוחב, ונתמכות ע"י שני אלכסונים משני הצדדים לכיוון החלק האחורי של האוטו. כל העסק מרותך לפלאכים שטוחים המחוברים בברגים לזוג נוסף של פלאכים שהורכבו מהצד השני של הפח, מתחת לאוטו, קרוב ככל הניתן לקורת שילדה. תודה רבה לג'רמי וניר על העזרה בהתקנה. בלעדיכם הייתי שוכב מתחת לאוטו עוד שבוע. להלן מספר תמונות (באדיבות ג'רמי) למתקשים להבין את התאו…
הודעה אחרונה מאת חנרו, -
- 28 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
ערב טוב. אז ככה בכל שבוע כשאני ממלא דלק אני גם בודק את הצמיגים ושמתי לב שאני מאבד 1 PSI בכל צמיג, זה נורמלי 1 PSI תוך שבוע או שזאת בעיה?
הודעה אחרונה מאת ~TB~, -
- 13 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
מה זה נותן למנוע ? אריכות ימים ? ביצועים ? מה כל הביג דיל בין 95 ל 98 ? ההבדל במחיר הוא ברור לעין זה בטוח , קרוב לשקל הבדל לליטר. אבל מה בעצם זה נותן למנוע ? אני אישית מתדלק כל הזמן ב 98 , מאחר וזה עולה לי כמו 95 אז... מן הסתם אני יעשה את זה כי הבנתי שזה יותר בריא .... אבל למה ?!?! והאם מומלץ לי להיות בכלל עם 98 כל הזמן (מבחינה כספית אין בעיה כמו שציינתי קודם) אני מדבר כאן מבחינה בריאותית למנוע. אני נוהג בפונטו HGT 1.8.
הודעה אחרונה מאת joker2k, -
גז למזגן ברכב
מאת גיל-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם משהו יודע איפה ניתן לקנות בארצנו גז R12 בכמות קטנה למילוי חד פעמי או שניים ?? ברשותי כל הכלים והידע לביצוע העבודה רק חסר הגז...
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש למשהו מושג מה זה לעזאזל?
הודעה אחרונה מאת יגאל, -
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני כבר לא יודע.. הרכב של סבא, עומד כבר כמעט חצי שנה. החלטתי לנסות להחזיר את הרכב לימיו הטובים.. אני מנסה להתניע ואחרי שאני מסובב סוויטש בחזרה ומוציא את המפתח - לא קורה כלום הסטרטר ממשיך לעבוד. קודם כל מישהו יכול לתת לי כיוון בבעיה? דבר שניה, אין התנעה, מה אפשר לבדוק איפה אפשר להתחיל לחפש ברכב שעמד כחצי שנה? (הרכב טופל בצורה מושלמת כל השנים.) תודה, אדם.
הודעה אחרונה מאת maxim, -
האוטו מגמגם
מאת ToMeR- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מזדה 6, כשלוחצים ברקס במהירויות של 40 קמ"ש ומטה אז הרכב פשוט לא מחליט אם להוריד מהירות או להמשיך לתת גז ואז יוצא מצב שהוא עושה תנועה של גימגום רק המנוע נשמע בעבודה רציפה וללא כל בעיה, השאלה מה יכל לגרום לזה ומה הבעיה. אפשר אולי להגיד שזה כמו גיר רגיל שחסר לו כוח והוא קופץ כזה קצת קדימה אבל המנוע עובד רציף (משהו בגנון)
הודעה אחרונה מאת Jeka, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
האם משהוא יכול להסביר אייך עושים את זה. מומלץ בליווי תמונות. כמו כן איזה שמן גיר מומלץ.
הודעה אחרונה מאת quantum, -
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
טמפרטורת העבודה של הרכב שלי (306, מנוע 2000, 8 שסתומים) היא 90-95 מעלות אבל שמתי לב היום כשהפעלתי את המזגן על עוצמה מלאה שתור כמה דקות, הטמפרטורה שהשעון חום מנוע הראה צנחה ל-85 מעלות ונשארה ככה גם אחרי שהמשכתי לנסוע וכשכיביתי את המזגן הטמפרטורה חזרה ל-90 עד 95... האם יכול להיות שבאיזשהו אופן המזגן מקרר את מד חום המנוע ? אני ממש לא מבין מה קורה פה.. ארז בבקשה תעזרו לי. תודה מראש. אלמוג.
הודעה אחרונה מאת yosi-m, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
טוב, לפני יומים עשיתי ישור קו בלמים ... החלפתי 4 רפידות קדמיות, 2 דיסקים קדמיים, 2 צינורות בלם אחוריים, כיון תופים בגלגלים אחוריים, החלפת נוזל בלמים + ניקוז אויר. הבלימה של האוטו השתפרה בצורה משמעותית... היום בעיקר התחלתי להרגיש ! הבלמים מגיבים הרבה יותר טוב והחריקות מהגלגלים הקדמיים הפסיקו ! הקיצר ... כל הסיפור הזה היה בשביל להמליץ על המוסך... מוסך N.G.S MOTORS באזור התעשיה חולון... הגעתי לשם 8 וחצי בבוקר ... ישר הזמינו לי חלקים ( מקוריים! ), חצי שעה.. והם היו במוסך... העבודה היתה נקיה וחלקה... בשעה 11 כבר הייתי בדרך הביתה... היחס חבל על הזמן!... הכל באוירה טובה... נהנתי חבל על הזמן! הקיצר, מוסך N.G.S MOTORS אזור התעשייה חולון... מ…
הודעה אחרונה מאת NirTzi, -
- 8 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
הרכב שלי עבר 96K, ושאלתי היא: כל כמה זמן מחליפים בולמי זעזועים? האם מדובר בעצם בהנמכה? יש לי צמיגים רגילים 165/65/14. האם יש טעם בכלל לשים בולמי KONI ספורטיביים?
הודעה אחרונה מאת אביעד,
