Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי סיטרואן zx לפני כמה שבועות והמוסכניק שמטפל לי באוטו אמר לי שבנסיעה מעל מהירות 100 קמ"ש בערך- תצרוכת השמן גבוהה והשמן ניגמר מהר..

 

האמת היא שבאמת כבר יצא לי למלא שמן אחרי נסיעות ארוכות ומהירות..

 

האם יש היגיון בדבר -שברכבים ישנים תצרוכת השמן גדלה במהירות גבוהה???

פורסם

ככל שהמהירות יותר גדולה, כך גם החיכוך של חלקי פלדה במנוע שלך.

 

לכן יש צורך ביותר שמן.

להבא פתח הודעה זו בפורום טכני...

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
ככל שהמהירות יותר גדולה, כך גם החיכוך של חלקי פלדה במנוע שלך.

 

לכן יש צורך ביותר שמן.

להבא פתח הודעה זו בפורום טכני...

 

התשובה שלך לא אומרת לי כלום!!

זה ידוע שזה נכון- אבל בכל זאת- שאני נוסע עם ה-6 שלי 160 קמ"ש האוטו לא אוכל טיפת שמן...

למה מעל 100 קמ"ש יש לי כזאת צריכת דלק???

פורסם

התשובה תלויה בשאלה האחת :

 

האם יש לך נשם שמן המוציא את אדי השמן החוצה או שאדי השמן חוזרים למנוע דרך סעפת היניקה .

 

אצלי ( אחרי ראש מנוע ) אין איבוד שמן בכלל , גם במאמץ ובמהירות גבוהה. אני מוסיף ( בעצם מחליף ) שמן בטיפול 10K .

פורסם

אולי השמן שמשתמשים בו ברכב שלך לא מתאים.

עדיך שתחפש שמן בצמיגות 10W40 (אלא אם הייצרן ממליץ אחרת),

ושיעמוד בתקן SL או SG של API (מכון הנפט האמריקאי)

פורסם
אולי השמן שמשתמשים בו ברכב שלך לא מתאים.

עדיך שתחפש שמן בצמיגות 10W40 (אלא אם הייצרן ממליץ אחרת),

ושיעמוד בתקן SL או SG של API (מכון הנפט האמריקאי)

 

טעות שלי,

זה תקן SL או SJ.

ולא SG כמו שכתבתי.

פורסם

שלום

ראשית כל אין שום קשר בין הנשם שמן לבין צריכת שמן של המנוע,או יותר נכון אכילת שמן.

ייתכן שבמקרה הטוב יש לך נזילת שמן מהמנוע כאשר הוא נמצע בסלד עבודה גבוה =לחץ שמן גבוה=אופציה לנזילה שעלול להיות קשה לאתר את מקורה בזמן נהיגה רגועה.

או שבמקרה הרע הרינגים כבר לא עושים את העבודה,ובתנאי עומס על המנוע אין שמירה על אטימה ושמן מנוע מתחמק אל תוך הצילינדר ומממש את חלומו של כל שמן מנוע,לברוח מהקרטר לעולם טוב יותר....בשריפה.

בקיצור.....אוברול :cry:

בברכה

יוני S16

פורסם

אם אכן המצב העגום שתואר נכון אצלך, יש לזה כמה אינדיקציות, שהטובה ביניהן זה לפרק את הפלגים ולחפש מראה שחור ורטוב (ולא זה לא פרסומת למרכך שער).

 

בנוסף חפש עשן לבן (וזו לא פרסומת להסכמי אוסלו) או כחלחל.

My responses are limited. You must ask the right questions

×
×
  • תוכן חדש...