טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,197 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כל התהליך מפורט ומצולם בסיטרואן סקסו There has been a lot said and written about the job of lowering torsion bar rear suspension on Peugeot and Citroen models. Here we will try to give you the knowledge you need to make a success of the job without pulling too much of your hair out! We don't pretend that these guidelines are complete or accurate in all respects so please remember this if you get into difficulties... First you must read and reread the appropriate section of a workshop manual (Haynes manual or similar) and observe safe workshop practice at all times (never work under a car suspended only by the jack, use the right tool for each job, don't wor…
הודעה אחרונה מאת David A, -
אני יודע שבראלי צריך למלות בעיקרון שמן חצי סינטטי. תמיד אני ממלא שמן חצי סינטטי שבן דוד שלי מביא לי בחינם (יש לו חברת שמן או משהו כזה). השבוע הוא הביא לי משהו אחר. שמן 15W-40. הוא אמר לי שזה מתאים לראלי, וזה יותר טוב אפילו מהחצי סינטטי הרגיל.. . אני לא יודע אם למלות את זה בראלי או לא..מצד אחד הוא לא אהבל, היה לו ראלי 1300 בצעירותו, והוא יודע טיפה מכוניות. מצד שני אולי הוא טועה? מה אתם אומרים? זה מתאים? למלא? או לקחת את הרגיל?
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 9 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
מה אתם יכולים לספר לי על שיפור Down Pipe ??? קראתי קצת באתרים, אבל זה יהיה נוח מאוד אם מישהו יוכל בכמה מילים לומר לי מה בדיוק זה עושה ואיך, והאם זה כדאי ואיפה מומלץ לעשות את זה... ? (ומה העלויות) תודה... ינון.
הודעה אחרונה מאת Inoni, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מה הם ההבדלים חוץ מהמנוע בין שני הדגמים? הבנתי שלRSI יש גם דיסקים אחוריים. האם בולמי הזעזועים שונו וכן עוד חלקים?
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
שמן מנוע...
מאת eli_b- 1 תגובות
- 806 צפיות
שלום לכולם! אם שמים יותר שמן ממה שצריך , האם זה יכול לגרום לסדק בראש מנוע? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת obarshad, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אני צריך עזרה אם מישהו מכיר או יודע איפה כדי לעשות צביאת קליפרים ברכב שלי? מה בערך המחיר?
הודעה אחרונה מאת Jeka, -
-
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני צריך אתר עם הסבר פשוט בעיברית על מנועים צילינדרים בוכנות הכל איך כל המכונית עובדת .... אם לא אתר אז אולי ספר.... עזרה תתקבל בברכה
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום! לאחרונה הלך לי ראש מנוע . במוסך אמרו לי שלא ניתן לתקן אותו . האם כדאי להחליף ראש מנוע או מנוע שלם ? מה יתרונות וחסרונות של שתי האפשרויות ומה המחירים הממוצעים ? הרכב הוא - דהיו רייסר שנת 1994 תודה
הודעה אחרונה מאת slava, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
טוב אז השאלה היא אם יש איזה חומר שמחדש את הפלסטיק אתם יודעים לא החומר הפשוט שקונים ב20 שקל שמים בפנים באוטו אלה חומר כמו ווקס משהו כזה לפלסטיקים תודה..
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
הרכב הוא 106 שהוכנס למוסך לפני שבועיים עקב שמן במים, במוסך אמרו שהכל יכול להיות ולאחר פתיחה אמרו שזה רק האטם, אוטו שוחרר מהמוסך ולאחר נסיעה של 15 דקות היה מתחמם עקב לחץ של גזים במערכת הקירור והיה פולט דרך שסתום העודפים את רוב המים מהרדיאטור. לאחר התייעצות פה בפורום ייעצו לי להחזיר את הרכב למוסך וסברו שזה ראש שלא נעשה כמו שצריך(חשוב לציין שלפני שהחזרתי את הרכב למוסך עשו לי בדיקת לחץ ברדיאטור, לחץ שמכניסים למנוע דרך החור של הפלאגים ובדיקה האם המים ברדיאטור "קופצים" כשמניעים ,כל הבדיקות ללא ממצאים ). היום התקשרתי למוסך ואמרו לי שהיה סדק בראש והחליפו אותו . שאלות: 1. האם הגיוני שסדק בראש יקרה תוך שבועיים בנסיעה בכלל לא מאומצת(מהרגע שהוחלף הראש) כי לפני זה לא היתה לי…
הודעה אחרונה מאת quantum, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, חבר שלי רוצה לדעת האם ניתן להשיג בארץ קיט של וובר מותאם לחיפושית עם שני פילטרים פתוחים, שני קרבוטורים סינכרוניים, שתי סעפות יניקה ו"מצערת ראשית" שמחברת בין שני המצערות של שני הקרבורטורים. והנה קישור עם תמונה ופירוט: http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=493 תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת quantum, -
- 7 תגובות
- 12 אלף צפיות
אני ממלא מים ברדיאטור ואחרי כמה ימים יורדת כמות די גדולה של מים ממה זה נובע ?? נ.ב. התרמוסטט חדש ותקין
הודעה אחרונה מאת E-S-L, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 15.3 אלף צפיות
אני אוהב לנסות דברים חדשים. לכן, למרות ההמלצות בפורום על נוסף ניקוי מזרקים של LM, קניתי תסף ניקוי מזרקים של STP. רקע: ודאי כולם הבינו כבר, שאני די היסטרי עם האוטו שלי. כל פעם שיש סיכוי של 1 למליון שיקרה משהו - הוא קורה. זו הסיבה שאני לא אתן לאיציק לעשות לי טיפול 44K - יש סיכוי של 1 למליון שילך המנוע. כלומר - בטוח שהמנוע שלי ילך. : התוסף: "Super Concentrated Injector Cleaner" עלות באוטו דיפו - 36 ש"ח (מה לעשות, אני לא מכיר חנות אחרת שמוכרת תוספים) הביצוע: התוסף הוכנס למיכל כמעט ריק, ונמזגו מעליו כ- 4.5 ליטר דלק (20 ש"ח). סה"כ היו במיכל כ- 12-14 ליטר דלק. הנסיעה: כביש מהיר - אשדוד ת"א - ללא פקקים, כאשר המנוע לא יורד מ- 3000 סל"ד, ולפעמים עול…
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם. לפני כמה חודשים צצה אצלי בעיה ברכב, הבעיה היתה שכשאני עומד ברמזור הילוך D הסל"ד נופל ועולה נופל ועולה ..... קפצתי למוסך שלי( באותו יום שזה קרה ) והוא זיהה שיש בריחת ניצוץ מהקויל עצמו, לדבריו חבל להחליף ואפשר לנסות לפתור את המצב על ידי ספריי מיוחד שהוא ריסס על הקויל. הבעיה נפתרה באמת, אבל שמעתי ממישהו שאסור לעשות דבר כזה (לאטום עם ספריי את הקויל). רציתי לדעת האם זה באמת לא מומלץ ? אם לא, כמה עולה להחליף קויל ? והאם הרגשה של סחיבה חלשה יכולה להיגרם מהכויל ? תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת E-S-L, -
המלצות למוסכים
מאת עדי- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי יש לי ראלי דור 1 אני צריכה לעשות טיפול כללי כזה יישור קו + תיקון/החלפה של אלטרנטור ועווד כמה דברים איפה אתם ממליצים לעשות? תודה עדי
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום! לאחרונה הלך לי ראש מנוע . במוסך אמרו לי שלא ניתן לתקן אותו . האם כדאי להחליף ראש מנוע או מנוע שלם ? מה יתרונות וחסרונות של שתי האפשרויות ומה המחירים הממוצעים ? הרכב הוא - דהיו רייסר שנת 1994 תודה
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
רעידות בבלימה!!
מאת eladr- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לחבר שלי יש דייהו סופר רייסר שנת 95, ובזמן בלימה הרכב רועד בטירוף ויש הרגשה כאילו אתה בולם מעבורת חלל. השאלה שלי היא מה הסיבה לכך, הוחלפו לפני חודש רפידות בלם! תודה.
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
כפי שחששתי " הלך" ראש המנוע.אחרי פרוק הסתבר שהכל אכול. יש לי מנוע נוסף אולי נסתדר...השאלות: א. ניתן לסגור באותם ברגים או צריך חדשים? ב. כמה לסגור את הברגים? ג. מה מרוחי השסתומים.?
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מישהוא יודע אולי מה זה CAM GEAR..???
הודעה אחרונה מאת David A, -
בעיה ב ABS
מאת veloks- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אז ככה, לפני כמה זמן הנורית של ה ABS התחילה לדלוק באוטו. מדובר ב 323 שנת 99 1600 אוטו'. הנורית אינה דולקת כל הזמן , היא נדלקת לפעמים. כאשר היא לא דלוקה ה ABS פועל מצוין אבל כאשר היא דולקת הוא לא פועל בכלל. היתי במוסך מורשה של מאזדה והם אמרו שהבעיה היא במחשב ושיש צורך להחליפו. המשחב כולל התקנה עולה 2400 שח. מה שמוזר לי זה שכנראה שהבעיה נוצרה אחרי שפגעתי עם הגלגל הימני בבור במהירות די גבוהה. השאלה שלי היא כזאת , האם יכול מחשב הABS לעבוד באופן חלקי , פעם כן , פעם לא , או שמדובר במשהו אחר כמו חישן או אפילו חיבורים ? הרי מה ההיגיון שהמחשב התקלקל אבל פועל לסרוגין ?
הודעה אחרונה מאת veloks, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום, יש לי מיצובישי סופר לנסר 1993, איזה סוג של בולמי זעזועים כדי לי לבחור : 1. מקוריים. 2. Monroe 3.Koni 4. KYB כאשר בולמי monroe הם יותר זולים מן הבולמים המקוריים. כמו כן ,האם Monroe נחשבים לבולמים טובים ? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
זה התחיל ביום חמישי בלילה, אני מניע ליציאה ומיד אחרי ההתנעה ריח חריף של דלק. מבט חפוץ מתחת לרכב וחשכו עניי נזילת דלק. אחרי כמה שניות הנזילה הפסיקה. הנזילה לא חזרה שוב, רק ביום שישי על הבוקר בהתנעה בדרך למוסך, במשך כמה דקות מטפטף דלק ואני מחכה שהנזילה תפסיק,היה שווה לחכות. במוסך לא ראו נזילה אלא רק שאריות.ושלחו אותי הביתה. עוד באותו יום נסעתי למפגש ולעוד כמה מקומות. בלילה רציתי לצאת עם הרכב שוב נזילה היסטרית אבל הפעם זה לא מפסיק. כל השבת לא נסעתי ברכב והיום על הבוקר רציתי לחזור למוסך, אני מניע בייאוש ושוב נזילה הנורית של הדלק נדלקת והתקשרתי להזמין גרר. פתאום הפסיקה הנזילה. במוסך החליפו את הצינור שמקשר את מסנן הדלק למיכל ושיחררו את הרכב למרות שאני ט…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
לפני שאתחיל עם הסברים ותמונות, אני רוצה להתחיל בתקציר של הסוף. ...לא הבנתי איך זה שדברים הסתדרו כלכך שונה מראלי ו-VTS... ...איזה באסה... תקציר נסיעת המבחן: ...לא מרגיש שום הבדל....אמא'לה מה זה?...ואי נראה לי משהו פה לא סגור טוב...וואיי וואי ואיי.....גדווווווול. ועכשיו להתחלה. ביום שני נפגשתי עם רועי שמסר לי את הקיט. הייתי זקוק למעט חיזוקים כי חששתי מההתקנה. אז פתחתי את מכסה המנוע וקישקשנו קצת על איך כמה למה. (למרות שקראתי את ההוראות של דויד בקפידה רבה). ראוי לציין שאני לא חששתי מההתמודדות עם ההתקנה עצמה אלא ממצב שבו אני אתקע עם חוסר בכלים או חלפים כלשהם כשהרכב מושבת ואין לי איך לארגן פתרון (לקחת את האוטו של אמא זה לא אופציה אצלי ). חוץ מזה ממש ממש לא ב…
הודעה אחרונה מאת Roy, -
התחממות הרכב
מאת gmb- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם לפני כשבוע התחמם לי הרכב, וכנראה שלא שמתי לב... כתוצאה מזה הלך הפאקונג ראש. הרכב יצא יום חמישי מהמוסך, עם פאקונג חדש... היום נסעתי ברכב ושמתי לב שהוא עוד פעם מתחמם.. מה הבעיה? לקחת שוב למוסך?
הודעה אחרונה מאת gmb, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הג'אנט הימני קידמי עקום כלומר הוא לא מסתובב בזוית ישרה. בתחילת נסיעה מרגישים , בסיבובים מרגישים את זה בדפיקות קטנות בהגה. השאלה שלי היא : האם בגלל הג'אנט הביצועים של האוטו יורדים כי הוא עקום והוא כאילו מזייף לעומת השמאלי. והאם באמת בזמן סיבוב הדפיקות הקטנות האלה הם בגלל הג'אנט או שחלק אחר דפוק אצלי במערכת. אני יודע בוודאות שהג'אנט עקום בגלל שהיתה לי בעיה (שנפתרה לבד-מוזר) במערכת ההגה וחבר שלי שנסע לידי אמר לי שהגלגל שלי מסתובב לא טוב על הקרקע , לכן הלכתי לפנצר מאכר והוא הראה לי איך הג'אנט שלי מזייף ומסתובב עקום. אני כמובן ילך להחליף אותו השבוע כי חבל סתם על ההרס שזה יגרום בעתיד. כל תשובה תתקבל בברכה תודה ויום טוב
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
הרכב שלי מאוד נמוך, ויצא לי כבר כמה וכמה פעמים ששמעתי קול של מכה שירדתי מאיזו מדרכה קטנה וכדומה. רציתי לדעת, כאשר אני מקבל את המכה הזו, זה לרוב לשלדה של הרכב, שנמצאת בקירוב לגלגלים שמקבלת את המכה... וראיתי שיש מלמטה מעין שכבת מגן דקה, שלא ידפקו חלקי המנוע וכדומה. עד כמה השיכבה הזו (שהיא מאוד מאוד דקה) מגנה על הרכב ועל חלקיו החשובים? כי היא לא נראת לי כזאת שמצליחה להגן עליהם.. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת sitb, -
פרוק שילדה
מאת jlavi2002- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ברכבים ישנים (טנדר משנות ה60) עד כמה זה מסובך לפרק את השילדה (שסי) ולהרכיבה מחדש?? בתודה
הודעה אחרונה מאת חנרו, -
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כחלק מהשיפוץ המתהווה כבר כשנה, הפעם הגיע תורו של המנוע... הראש פורק והעבודה עליו התחילה. שלב ראשון היה ניקוי מעברי המים והפיח שהצטבר על השסתומים ותאי הבעירה. תאי הבעירה, צווארי שסתומי היניקה/פליטה ופתחי היניקה/פליטה הוחלקו והוגדלו. ליטוש שטח הראש גרם באופן ישיר להעלאת יחס הדחיסה . השסתומים+תושבות השסתומים עברו ליטוש והתאמה. הכלי בעזרתו בוצע הפורטינג נקרא DREMEL, מכשיר סיבובי העובד על עיקרון המהירות ולא כח - ניתן להשיג לו ראשים לכל מטרה בין אם החומר הינו עץ מתכת אלומיניום או כל חומר אחר. אני השתמשתי בראשים עשויים אבן ומתכת. כמובן שלכל העסק תחובר מערכת פליטה 3-2-1 מלאה עד הדוד כולל, וקרבורציה מתאימה...
הודעה אחרונה מאת Ranster, -
קצת קוסמטיקה
מאת SPL- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו יכול לתת לי *בערך* סדר גודל של מחיר של תיקוני פחחות: (הרכב המדובר הוא פיג'ו 205) שריטה שחורה בדלת ימין בחלק האחורי מתחת לאוטו המקום של הגלגל ספיר קצת עקום תודה.
הודעה אחרונה מאת יאשה והפיצפוצים, -
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
תגידו לי ,החורים של 106-ראלי (1600 ) (של הפנסי ערפל )לא אמורים להיות פתוחים בשביל הקירור של הברקסים
הודעה אחרונה מאת Yogev,
-
מי מחובר 39 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 564 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- סולל הדרך
- yahaga
- אתרוג
- blackice
- BoazB11
- VVWpolo
- Matanb1998
- pooh-bear
- *gal*
- פולו,גולף
- om2
- dani666
- Itzik-b
- Itaiosh
- nisim91
- amosbmw
- פינדר
- nir eli
- Zorly
- -UC-
- lanosforce
- Mech Morphix
- yaniv572
- iEminem
- falou
- הקבצן הנדיב
- osheri
- יובל .מ.
- Avia
- שביט
- Shai.sku
- Moshe c
- פלוני אלמוני21
- גור גור
- פול-טנק
- discoTD5
- ניקו פ.
- natco
- מלטבשי
