טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,199 נושאים בפורום הזה
-
נסיעה עם צ'וק
מאת יגאל- 1 תגובות
- 902 צפיות
צ'וק הרי נותן יותר סלד ומשתמשים בו כשהמנוע קר עד שהוא יתחמם.. שמתי לב לאחרונה שכשאני משתמש בו האוטו מרגיש הרבה הרבה יותר חזק.. הוא טס פשוט (כאילו הוסיפו לו חצי מההספק) מותר בכלל לסוע ככה? אני מכבה את הצ'וק תמיד אחרי שהמנוע מתחמם (אחרי 2-3 דקות) אולי עדיף רק לחמם עם הצ'וק ולסוע בלי? מה אתם אומרים.. ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת PEUGEOT205, -
נוזל קירור
מאת BlackSheep- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מילאתי מעל הקו המקסימלי והייתי עצלן מידי להתחיל לסחוט הכל החוצה ( הדרך היחידה שאני מכיר להוציא תחומר-חוצמה השיטה אם הצינור והיניקה שלא ניסיתי) קיצר יהיו בעיות? ועוד דבר אחד אני יכול להחליף את החומר שימון של הגירים לבד?
הודעה אחרונה מאת BlackSheep, -
פילטר אוויר
מאת roysol- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה זה נותן? מזתומרת רעש חזק של יניקה?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 1 תגובות
- 973 צפיות
ממה זה יכול לנבוע ?? יכול להיות שהלך לי הקלאץ' ?? 78K קילומטר יכול להיות שאני מרים את הרגל מהר מידי ?? תודה
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
זה דיי נדיר שזה קורה, לפחות בשש שנים האחרונות שהאוטו אצלי, יצא לי היום לנסוע כשמחוג הדלק באמצע התחום האדום, האוטו גימגם קשות ומשאבת הדלק זימזמה בחוזקה, לאחר תידלוק מיכל מלא של 55 ליטר מתוך 70 אפשריים, התופעות נעלמו. האוטו מוזרק והמשאבה אינה טבולה. בפתיחת המיכל לתידלוק השתחרר לחץ רב. האם העובדה שכול זאת ארע כאשר יש עוד דלק במיכל מעיד ש: 1. משאבת דלק "עייפה"? 2. כמות הליכלוך במיכל הדלק גבוהה במיוחד? 3. במיכל שורר לחץ גבוה מהמותר? עונשים אחרים? תודה...
הודעה אחרונה מאת wil, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי מה קורה אנשים. לפני יומים או שלושה התחילה לי תופעה מוזרה... יש לי תיקתוקים בהגה במהלך כל הנסיעה ... אני מרגיש את התיקתוקים האלה התיקתוקים הם בזוית מאוד נמוכה של הגה כלומר סיבוב קטן מאוד עושה את התיקתוקים מעלה או שתים לכל כיוון , והסיבוב הזה לא משפיע על כיוון הגלגלים כלומר אני יכול לשחק ככה כל הזמן עם ההגה ולסוע בקו ישר. לפני שבוע החלפתי גאנט קדמי ימיני שהיה עקום ... בגאנט אומנם לא של פיאסטה עצמה בל של פורד עם אותו מרווח ברגים ואותו גודל (בטח של איזו אסקורט) ממה נובעים התיקתוקים האלה ציריה גמורה ...? עוד פרט מעניין הוא שבמקום שאני מזיז את ההגה (לא הגה כוח) אני גם מרגיש את התיקתוקים האלה ... וזה מאז שקניתי את האוטו. אבל בחיים זה לא הופיע לי בזמן נסיע…
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
חבר שלי קנה לאדה ניבה והוא מאוד מרוצה ממנה. הקלאץ' ברכב הזה הוא משום מה הידראולי, והנוזל ההידראולי שלו כבר שחור ( ) וזקוק להחלפה. בעוונותינו, גם אני וגם הוא מעולם לא עבדנו על קלאץ' הידראולי. העבודה עצמה לא נראית מסובכת - ניקוז, הזרמה של נוזל הידראולי לשטיפה (כי ממש ג'יפה שם), מילוי וניקוז אויר. השאלה הנשאלת היא באיזה נוזל להשתמש? תודה! .
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
פעם ראשונה שאני במוסך הזה ואני חייב לציין שהיחס והטיפול הוא הטוב ביותר שהייתי בו. תודה רבה ליוסי ולשביט על הטיפול והיחס וגם על ההנחה בעיקרון חשבתי שאני יצא בנזק גבוה בגלל שני תושבות שחשבתי שהם גמורים,אבל היה צריך להחליף רק כבל קלאצ. ויש עוד בעיה שאני חייב ממכם המלצות מה כדאי לעשות אני מקווה שתוכלו לעזור לי. אחרי הבדיקה של הברקסים הם אמרו לי שהם גמורים ואני חייב לעשות חריטה,לא הסכמתי מכיוון שאני רוצה לקנות ברקסים משופרים(ולהרכיב אצלם) מה אתם ממליצים.כדאי בכלל להחליף קאליפר או לא. אני חושב שלא צריך כי גם ככה אין לי הרבה כח. איזה רפידות כדאי איזה דיסקים כדאי ואיזה שמן, וצינורות כדאי :crazyeye: אני מבולבל לגבי כל החברות שאני מכיר אני חייב ממכם כיו…
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קראתי באיזה אתר שלפני פתח כניסת האויר בפוקוס יש פלסטיק שחוסם במידה מסוימת את כניסת האויר וכדאי להוריד אותו. שאלתי היא למה הוא שם בכלל? הורדתי אותו האם להחזיר?
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 7 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ובכן שמתי לב שלאחרונה כשאני מתניע בבוקר או אפילו באמצע היום כאשר המנוע קר , יש לי למשך בערך שניה או שתיים רעש כמו של מנוע דיזל במצב ניוטרל... ממש רעש תיקתוק בדיוק כמו של דיזל, זה נמשך לבערך שתי שניות ואז המנוע מפסיק את הרעש ... ממה הדבר יכול להגרם ? נ.ב הרכב המדובר הוא פונטו HGT .
הודעה אחרונה מאת joker2k, -
אלטרנטור תפוס
מאת ajunior- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
יש לי BX 1.9 אוטומטית והבעיה היא אלטרנטור תפוס.. ואת זה אני מניח כי יש קיק מהסטרטר אבל האלטרנטור לא זז. האם מישהו יודע איך משחררים אלטרנטור תפוס?
הודעה אחרונה מאת ajunior, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מחר הולך לקנות שמן ... בדקתי בספר רכב וטיפה הסתבכתי ! מישהו יודע מה הצמיגות המומלצת ? והאם חצי סינטטי ? לגבי איזה מותג מומלץ... אני גם אשמח לשמוע ! אני נוסע לאוטו דיפו... פעם היה שם מבצע על ESSO ... מקווה שהוא עדין קיים !
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן חברים ! תגידו, תוספת מזגן לרכב שעושים בארץ...בכמה יש להגדיל את המצבר ? תודה, רן.
הודעה אחרונה מאת kitt, -
היי יש לי פ'יזו 106 ואני רוצה להתקין בה יוניט חום כמה לדעתם זה צריך לעלות?(עבודה+חלקים) ואיפה אתם ממליצים לעשות את זה במוסך מורשה או לא?
הודעה אחרונה מאת Herman, -
חורים של ספוילר
מאת Guest brk- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
איך כדאי לי לכסות אותם?
הודעה אחרונה מאת boomer, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 845 צפיות
יש לי פג'ו 205 האם הנורה של המצבר צריכה להיות דלוקה כל הזמן שאני נוסע? או רק שאני מסובב חצי סוויטצ'?
הודעה אחרונה מאת Peugeot 106, -
-
אזעקה לרכב
מאת #יניב#- 0 תגובות
- 896 צפיות
מישהו יכול לתת הסבר על סוגים ומחירים תודה
הודעה אחרונה מאת #יניב#, -
- 36 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
מה זה הציפ הזה..? זה חרא של דבר...אני לא מבין !!! הרכבתי ציפ בראלי 106 שלי וזה לא עשה לי כלוםם..!! למה זה ..? אפילו זה הוריד לי קצת מהיכולת ליפני הציפ לקחתי את חבר שלי עם פולו gti ב 2 מכוניות ועכשיו אני עומד איתו אחד לאחד...!! יש למישהו מקום טוב להמליץ לי לשים ציפ ל ראלי mk2.. 98 תודה גיא 106
הודעה אחרונה מאת #יניב#, -
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי, באוטו שלי המנוע ישן (כאילו דה...) והצבע שלו זה מתכת דהוייה במקצת.. אני חושב לצבוע לשחור, צבע עמיד לחום יעשה את העבודה. אני רוצה לקבל חוות דעת לפני שאני עושה את זה? כדאי שחור? ניקל? אדום או לבן אין לי בעיה... הרכב עצמו לבן אבל כל תא המנוע שחור.
הודעה אחרונה מאת אורן שרותי רכב, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי בשבועות הקרובים אנו מתכוננים לפתןח דלפק באינט שבו יוכלו כל אלו החפצים לטפל לבד להזמין קיט טיפולים על פי שתי רמות-שמן מנוע פילטר שמן שמן ,פילטר שמן פלטר דלק פלטר אוויר פלגים. הדלפק ינפק את המוצרים עד לבית הלקוח..על מנת שנוכל ליהיות אטרקטיבים ולהשיג מחירים נמוכים ממחיר החלפים בשוק -אנו מיבאים מכולה של מסננים כרגע.. עלינו להבין את הקיים . האם מעדיפים מקורי או שמא חילופי -כמובן שעבר בדיקות-אפשרי.. כל זאת נוכל לבצע רק בעזרתכם אז.. כיתבו את סוג רכבכם את המחיר של טיפול ומחיר שאתם חושבים שיכול ליהיות אטרקטיבי!!! תודה איל 055553787
הודעה אחרונה מאת eyaln, -
-
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חזרתי מהמוסך לאחר שהחליפו לי מיסב לחץ. הקלאץ' רך כמו חמאה, משהו אדיר, עולם אחר לגמרי. הרוורס נכנס לי חלק עכשיו, הכל טוב ויפה. באמצע הדרך הביתה אני נתקל ברעשים מוזרים וחושב שזה מבחוץ. ככל שהגעתי לאזור הבית שלי, רחובות שקטים, שמתי לב שהרעש בא מאצלי. הגעתי הביתה ועצרתי , ושמתי לב שהרעש ( מן תקתוקים מהירים-לפי הסל"ד) מגיע מאיזור הגלגל הימני יש למישהו מושג ?! האם זה קשור למיסב ?!
הודעה אחרונה מאת CaRReRa, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו יודע איפה אני יכול למצוא גומיות אטימה לפג'ו 205 (הגומיות שבדלת) חוץ מפירוקיה. תודה!
הודעה אחרונה מאת Mazda323F, -
פילטר דלק ...
מאת LiranAr- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הפילטר דלק ברכבי מותקן כבר קרוב ל 10 K , הרכב בתהליכי טיפול 10 K ( שאיציק ימצא פילטר אוויר מתאים לראלי... ) עכשיו השאלה שלי היא כזו , אני שמעתי מהמון אנשים שפילטר דלק אמור להחזיק משהו כמו 30 K , האם כדאי להחליף אותו לאחר 10 אלף , או שמא להחליף עוד 10 או 20 אלף K ?
הודעה אחרונה מאת David A, -
סופרצ'ארג'ר
מאת ערן-S- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בוקר טוב, אני מתעניין בקניה של רכב עם סופרצ'ארג'ר, הסופרצ'ארג'ר הורכב לא מכבר ועברו עליו ק"מ. שאלותי הם: 1. מה העלות של שיפוץ סופרצ'ארג'ר ? והאם זה אפשרי ? 2. האם יש צורך בתחזוקה שוטפת ? 3. האם יש בעלי מקצוע ראויים בארץ ? 4. כמה מסובכת תהיה הורדת הסופרצ'ארג'ר ? האוטו יובא לארץ ביבוא אישי לפני 10 שנים עם הקיט, ואני רוצה לדעת את מצבו, מה שמביא לשאלה נוספת, האם יש מישהו שיוכל לקבוע את אורך חיי הסופרצ'ארג'ר ? הקיט נמכר והורכב ע"י Jackson Racing והסופר צ'ארג'ר מיוצר ע"י Eaton. בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת 106RallyeBoy, -
קאמשפט חם?
מאת 106 rallye- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש לי ראלי 98 1600 ואני מעוניין להרכיב קאמשפט חם... איזה אתם מציעים לי להרכיב ? וכמה הסכום ? שמדובר? והאם זה יתן לי כוח רק בטורים גבוהים ? תודה גיא ...
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום, קודם כל אני חדש בפורום, אני רק לפני מעט זמן התחלתי להיכנס חזק לעניין המכוניות, ואני דיי חדש בכל הסיפור, אבל למדתי קצת על פעולות הרכב ובעיקר המנוע באופן עצמאי אז יתכן ויהיה לי קצת בעיה לזכור בהתחלה מושגים ושמות של דברים. בקשר לשאלה, רציתי לדעת אם יש קשר מסויים בין הדגם של הרכב לבין המנוע שיש בו למשל פגו גיטיאי, אז יש קשר בין גיטיאי לבין המנוע? אם כן, אז מהו. ואם אפשר לתת לי שמות של דגמים ומנועים ולהגיד לי מה ההבדל ובמה מתאפיין כל אחד(להתחשב בעובדה שלכולם יש אותו כוח סוס אבל יש בו דברים שונים) תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום יש לי 106 ראלי שנת 97 רציתי לשאול את המבינים ואך ורק אותם מה השיפור הבא שכדי לי לעשות ברכב יש לי אגזוז של פקו עוד מעט יגיע לי הראם אייר וזהו...מבחינה מכנית כול השיפוריים שיהייו רק שיפורי מנוע !!!!
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הייתי שלשום במוסך "קל-נת" באזה"ת הישן בנתניה (מוסך פיג'ו מורשה) כדי לאבחן רעש שהופיע זמן קצר לאחר החלפת משאבת המים באותו מוסך. הרעש נשמע בסל"ד נמוך, החל מניוטרל ועד 2000. התברר לאחר המתנה ארוכה לבדיקה, שמדובר ברצועת הטיימינג שמתוחה יותר מדי ואחד המכונאים אמר לי שזה לא מסוכן ועם הזמן היא גם תתרפה.. האם מישהו יכול לאמת את זה שלא יכול להגרם נזק ? ובנוסף, בהנחה ואני לא אצליח להכריח אותם לתקן את זה בחינם (שכן זה הופיע לאחר פירוק הרצועה כשהחליפו את המשאבה), כמה צריך לעלות בערך הטיפול ? תודה מראש. אלמוג.
הודעה אחרונה מאת RedR, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
באזור נתניה והסביבה,מוסך טוב לרכב סקודה ניו פליסיה שנת 98??? האם חלקים לרכב הזה יקרים?? (אין בעיה או משהו עד עכשיו,אבל לפחות שאני ידע איפה יש מוסך לזה)
הודעה אחרונה מאת a®iel, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
עלות הטיפול בסופו של דבר יצאה פחות או יותר מתאימה לציפיות שלי בנוסף התגלה צינור במערכת הקירור שנוזל והוא הוחלף ******************חלקים************************* מסנן שמן - 74.50 פקק אגן - 4.50 מסנן אויר - 115 מסנן דלק - 110 מסנן אבקני (מסנן למזגן) - 160 מצת בוש 4 יחידות - 36.60 ליחידה נוזל שמשה - 9.10 רצועת תזמון - 145 שמן מנוע 5W/40 חייבו לפי חמש ליטר - 45 לליטר אוגן - צינור נוזל קירור שנזל - 120 טבעת - 5.20 נוזל קירור - 33.40 (לא החליפו אלא רק הוסיפו בגלל שהיה חסר) ******************עבודה******************** שרות בקרה - 304 החלפת רצועת תזמון - 352 החלפת מסעף מים - 112 סה"כ כולל חלקים ועבודה 2261.00 שקל לד…
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 333 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- BassDriver
- D4K
- KipodYam
- פריג'י
- VromVrom
- תומר ב
- Sh123454
- sperial
- paza
- נולד לליסינג
- ofralon
- RedLabel
- Night Driver
- ArikB
- גולדן191
- David32
- חד אופן
- אהרן ג
- mottis
- eliharel
- itaimoto
- AUDIO KING
- פיטר גריפין
- Ctzvi
- DareDevil
- menir1
- Albetx
- פול-טנק
- tohanov
- nuahe
- hans
- Aviady001
- גיא_מ
- falou
- Erel
- T_A
- elad18
- borsood
- ronrobin
- yoav911gt2
- hgilad123
- mikk
- ArikC
- רפי לין
- לירון .ה.
- danielos
- stum
- farkash7
- ניקו פ.
- rolling_stony
- lanosforce
- Jeka88
- Bennik
- om2
- SlowRide
- פאר האורה
- ANUTKK
- nisim91
- itamar_by
- daniel.asu
- EEEBBR
