Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פילטר דלק ...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפילטר דלק ברכבי מותקן כבר קרוב ל 10 K ,

הרכב בתהליכי טיפול 10 K ( שאיציק ימצא פילטר אוויר מתאים לראלי... :wink: )

עכשיו השאלה שלי היא כזו , אני שמעתי מהמון אנשים

שפילטר דלק אמור להחזיק משהו כמו 30 K , האם כדאי להחליף אותו לאחר 10

אלף , או שמא להחליף עוד 10 או 20 אלף K

 

?

פורסם

פילטר דלק להזרקה ברכב שלך מחליפים כל 60K , הוא נמצא בצידו השמאלי התחתון של הרכב, מעצבן נורא להחליף אותו וכדאי לעשות זאת מתחת לליפט.

 

אין צורך להחליף אותו כל 10K, מיותר לחלוטין - מחיר מקורי כ-60 ש"ח.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
פילטר דלק להזרקה ברכב שלך מחליפים כל 60K , הוא נמצא בצידו השמאלי התחתון של הרכב, מעצבן נורא להחליף אותו וכדאי לעשות זאת מתחת לליפט.

 

אין צורך להחליף אותו כל 10K, מיותר לחלוטין - מחיר מקורי כ-60 ש"ח.

 

 

האמת היא שלא הייתה כל כך בעיה להחליף אותו , החלפתי אותו לפני 10 K

מדובר בפילטר עם שני מעין צינורות מתחבר בבנדים , קלי קלות...

אז אין צורך להחליף אותו אם כך

תודה דיוויד.

פורסם

היי

סתם ברגע של חשבונאות גרידא..מה מחיר טיפול קטן לרכב שלך

פילטר שמן שמן פלטר אוויר פלטר דלק.

להת ותודה איל

פורסם

עולה 80 שקל ,

קל מאד להחליף , לא צריך שום ליפט , גלגל אחורי על מדרכה ובקלות אתה מגיע אליו .

אני הבנתי שצריך להחליף כל 20 אלף .

 

עם איכות הדלק בישראל אני הייתי מחליף בכל מקרה כל 20 אלף .

פורסם

אני אישית מחליף ת'פילטר דלק כל כמה אלפים (לפני 10)

הפילטר לדייהטסו שלי עולה 14 וחצי שקל אז אני לא רואה סיבה לא להחליף אותו לעיתים קרובות.

אחרי שעשיתי ניקוי קרבורטור המליצו לי להחליף כל 5 אלף

פורסם
עולה 80 שקל ,

קל מאד להחליף , לא צריך שום ליפט , גלגל אחורי על מדרכה ובקלות אתה מגיע אליו .

אני הבנתי שצריך להחליף כל 20 אלף .

 

עם איכות הדלק בישראל אני הייתי מחליף בכל מקרה כל 20 אלף .

 

זה רק אני או שחניה אם הגלגל האחורי על המדרכה תקשה על הגישה לפילטר???

אל תשכח מאיפה באת ולאן אתה הולך

פורסם

בראלי דור 2 הפילטר מחובר בטבעות נעילה מפלסטיק די מרגיזות לניתוק, כמו כן הטבעת הידוק של הפילטר לתחתית הרכב נוטה להשבר בקלות.

 

לי הפילטר עלה 60 ש"ח אצל ג'אן.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...