Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי באיזה אתר שלפני פתח כניסת האויר בפוקוס יש פלסטיק שחוסם במידה מסוימת את כניסת האויר וכדאי להוריד אותו.

שאלתי היא למה הוא שם בכלל?

הורדתי אותו האם להחזיר?

Image_01.jpg

פורסם
קראתי באיזה אתר שלפני פתח כניסת האויר בפוקוס יש פלסטיק שחוסם במידה מסוימת את כניסת האויר וכדאי להוריד אותו.

שאלתי היא למה הוא שם בכלל?

הורדתי אותו האם להחזיר?

 

יעזור מאד אם תצרף תמונה שבה מסומן הרכיב שהסרת, האם הרגשת איזשהו שינו ?

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

זה כרגע ,אבל אני יחזיר את הפלסטיק הגדול רק בלי הבליטה.

יש קצת שיפור אבל לא שום דבר מורגש משמעותית

Image_04.JPG

Image_03.JPG

פורסם

אני לא בטוח שהוא חוסם את זרימת האוויר, יתכן והוא יוצר תיעול מסוים של האוויר לכיוון הפתח יניקה מהתיבה, שים לב למבנה שלו.

סיבה אפשרית נוספת להמצאותו היא חסימה של כניסת גשמים לתיבת האוויר.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

זה לא נראה לי לתיעול התמונה צולמה בזווית מלמעלה כך שלא רואים הכי ברור אבל זה די חוסם את כניסת האוויר .

אם זה נועד שלא יכנסו גשמים אז מן הסתם להחזיר את זה?

או שאני יכול להנות מה 0.01 שיפור שזה נתן?

פורסם

נסה לברר עוד מידע באחד הפורומים של פורד בבריטניה

אפשר להחזיר את הפלסטיקה עם תחילת החורף, או להחזירה אם אתה אומר שהשינוי קטן מאד ולא מורגש (אתה בטוח 0.01 ולא 0.015 ? :wink: )

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...