טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,198 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום רב לאחרונה אני שם לב שהתצרוכת של הדלק אצלי גדולה-אחד ל8-למרות שרוב הנסיעות זה עירוני ועם מזגן-אבל הצריכת לא מביישת איזה אמריקאית . מה יכולה להיות הבעיה?? **רקע-חוץ מטיפולים שוטפים וכמה פעמים שאבא שלי שם תוספים שפיג'ו מכרו לו למניעת הדלקות נורה בלוח מחוגים לא השתמשנו בתוספים, חוץ מטיפולים שוטפים ואגזוז-דוד קידמי ואחורי לא הוחלף כלום-הרכב עבר 156,000 ק"מ-שנת 95. תודה רועי
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מה דעתכם על חוסך הדלק הזה? סתם עבודה בעיניים? http://fuelsaver.4t.com/abouttheproduct.htm
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 7 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
הסיפור הוא כזה הרכב שלי עמד 3 חודשים בנמל וחתולה הצליחה להכנס ולהמליט בו בשעה טובה 4 גורים.והם חיו שם באושר עד שבאתי וגיליתי אותם .לכל הגורים שלום האמא לא נמצאה ולכן הגורים נלקחו ע"י לידידה טובה שהצליחה למצוא כמעט לכולם בית חם .בקושי נתנו לי לעבור איתם במכס -לא האמינו לסיפור וחשבו שאני מנסה להבריח חיות מחו"ל עכשיו לשאלה:איך אני נפתר מהריח?? כל עיצה/המלצה תתקבל בברכה
הודעה אחרונה מאת hc2, -
- 8 תגובות
- 11.4 אלף צפיות
כיוון שאין לי רכב כרגע אני נאלץ לנסוע מדי פעם ב"מוביל של המדינה" ( או בעברית "אגד" ). אתמול נסעתי מנתניה לת"א וממש התרשמתי מהאוטובוס. ההילוך השני שלו מטורף ( מישהו אמר "רכבות" ?!? ) איזה מנועים יש באוטובוסים האלה ( הוולוו הסגולים - לבנים ) ?? מה משקלם ( פחות או יותר ) ?? תודה אריק
הודעה אחרונה מאת PEUGEOT205, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, האם יש המלצות לגריז המיועד לחיבור המצויין בכותרת : גל הינע מגיר לגלגלים האחוריים בטרנו. ( ניסן )
הודעה אחרונה מאת saxo_boy, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שבוע הבא אני עושה טיפול 10,000 לרכב פגו 205 שנת 93 1400 קרברטור ויש לי כמה שאלות: 1-בקשר לפלאגים, יש כאלה שאומרים לי שעם זה פלאג טוב (איכותי) אז לא צריך להחליף כל 10,000 ק"מ. חוץ מזה אפשר לקבל שמות של חברות שמייצרים פלאגים טובים שמתאמים לרכב הנ"ל? ומחירים 2. 44K - החומר שכולם מדברים הליו......... היית מועניין להישתמש בחומר הנ"ל אבל יש לי כמה שאלות: בדיוק את אופן השימוש בו, כי חלק אומרים על מיכל מלא חלק אומרים על מיכל ריק וכך זה לא ניגמר... ןיתרונות וחיסרונות החומר אם יש(לא להפנות אותי ללינק שאיציק עשה אינפוזיה עם 44K) 3- שמן- איזה חברה מומלצת?? אני אישית משתמש באחד של חברת דלק, לא זוכר בדיוק את השם הוא בא בקופסא ירוקה של ליטר תו…
הודעה אחרונה מאת CaRReRa, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
טוב אז נתחיל מזה שיש לי פיג'ו 205 שנת 92. 1. ההגה מסובב קצת ימינה עוד שקניתי אותו זה היה ככה. האוטו נוסע ישר עם עוזבים את ההגה כך שכיוון פרונט הוא לא צריך. פתחתי את הבורג של ההגה וההגה לא יוצא! איך אני יכול לשלוף אותו ולסובב אותו בעצמי? 2. הצירייה השמאלית דופקת לפעמים בסיבובים וזה מעלה לי את הפיוזים כבר! כמה צריכה לעלות צירייה לאוטו כזה (כולל הרכבה). 3. אני רוצה לקנות לאוטו טמבון קידמי ואחורי של פורבר או לשים לו חצאית קומפלט אבל לא משהו יותר מידי יקר. כמה לדעתכם טמבונים קידמי ואחורי יחד של פורבר צריך לעלות בפירוק? כמה עולה חדש? ואותו דבר בקשר לחצאית תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת red soldier 205, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לקחת רשת יתושים... לא זוכר איך קוראים לזה... אלה שנתפסים על החלונות... ולצבוע אותה בצבע כסף... והנה לכם רשת לגריל... אז מה אם זה מפלסטיק זה יראה כמו אלומיניום אחרי צביעה לכסף.... מה אתם אומריים? כדאי לנסות?
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הצעד הבא במלכת השיפור הינו צנרת מורחבת לאגזוז השאלות הינם: איזה קוטר רצוי? איזה חומר מומלץ? האם עדיף לבנות או לקנות יחידה מוכנה? מי היצרנים/יבואנים שעוסקים בנ"ל? מחירים והאם כדאי? תודה מראש .
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
קניתי לבסוף את השמן והתוסף שהומלצו לי. תזכורת: שמן Liqui Moly 10w-40 5Liter תוסף 44k האם קניתי את המוצרים הנכונים? (לפני שאני אשתמש בהם...) מצורפת תמונה. ושאלה נוספת, איך כדאי לי להשתמש בתוסף? כי כל אחד אומר משהו אחר. באיזה ריכוז? וכל כמה זמן? (הפרסי אמר לי כל 10 אלף ק"מ ) אגב, שניהם אצל הפרסי ב-150 ( 90 השמן, 60 התוסף) די טוב לא
הודעה אחרונה מאת Herman, -
ספריי לניקוי גלגלים?! 1 2
מאת ~TB~- 20 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
בהמשך למלאכת שיפור מראה הראלי, עכשיו הגלגלים.... קודם כל, לגבי כל השריטות שהיו בטמבון האחורי....הם אינם כבר.. הטמבון האחורי עבר היום צביעה והאוטו פשוט... אחי אמר לי גם שיש ספריי לניקוי הגלגלים שעושה אותם יפים. הוא התבלבל? התכוון למשהו אחר? או שפשוט לא הבנתי אותו נכון...? מישהו פה יודע פחות או יותר על מה מדובר? או שבאמת יש כזה ספריי שמנקה את הצמיגים (קשה לי להאמין...). אגב, לחנות סמים - עכשיו כשהאוטו נקי, ואין עליו שריטות מאחורה בטמבון - עכשיו הוא שמור? או שהוא עדיין "מחורבן מכל הצדדים"?
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לכל בעלי הראלי דור I, נצפתה ראלי דור ראשון צבע שחור ככל הנראה מפוצצת...מהשניה שתיים שהספקתי לראות אותה. היא נמצאת ברחוב הירקון ברמת-גן, כשנוסעים לכיוון פרדס-כץ מרחוב בן גוריון,כ- 20 מטר לפני הטאבון בצד ימין. שווה בדיקה. בהצלחה.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש את כל הנוזלים הריחניים (המסריחים) האלו שמנקים את כל הפלסטיק באוטו... למישהו יש לתת לי איזה שם של אחד כזה? תודה
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
פוליש לאוטו עם צבע מטלי 1 2
מאת DJO- 17 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
אנחנו מוכרים את ההונדה.. היום בא מישהו לראות אותה. אתמול אחרי שלקחתי אותה ממרכז העיר שם העמדתי אותה יומיים גיליתי שכמה ילדים קטנים ומשועממים כנראה, שרטו אותה. $@$#@$#@#%@$#% מאוד התעצבנתי. אבל לא בוכים על חלב שנשפך. בקיצור פוליש זה גם מייפה וגם קצת מסתיר שריטות לפי מה שהבנתי. אבל.. הוא לא מומלץ על צבע מטלי. לעשות פעם אחת.. כי ביאם היום לראות את האוטו, זה בסדר? ומה העלות? תודה! כותב מהר כי אני בעבודה להלה
הודעה אחרונה מאת Idan_Kuchman, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הרעש נשמע כשמגיעים ל40 קמש בערך , לדעתי זה הבולמים כי כבר אמרו לי שזמנם עבר, זה כמו קפיץ שמותכים אותו והוא משמיעה נקישות. ביררתי באוטודיפו שם בולמים של מונרו בערך 700 שח לאחד , האם יש חברה יותר זולה שלא יורדת באיכות ? הרכב ניסאן סאני 1993 עברה 150k . אם מישהו עשה ויכול לתת מחירים של החלפה כולל עבודה. תודה מראש לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
או: הוסבר לי שרצועת הכוח שלי היא בין 3.5 ל 6.5, אם אני אעביר הילוך ב 6 אפילו אני לא יפול מתחת לרצועת הכוח, אז אני הבנתי שאין שום סיבה הגיונית למשוך מעל 6.5. אבל הסבירו לי שאם בכל זאת אני רוצה להאיץ הכי שאפשר אז כן למשוך עד קו אדום. אשמח אם מישהו יסביר לי את ההגיון שמאחורי זה, תודה
הודעה אחרונה מאת DJO, -
-
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני כנראה רוכש (או חושב על לרכוש) 106 שנת 98. היא בצבע מטאלי, ועל הגג התחילו להופיע סימני כוויות על הצבע (ותודה לגיא שזיהה את המפגע... ). עכשיו, מה הבעיות שיכולות להיגרם ממצב כזה? כלומר, חוצמזה שזה יהיה מכוער יש אפשרות לפגיעה כלשהי בגג? (אולי חלודה?) בנוסף, אם מישהו יודע כיצד ניתן לעצור/להפוך את התהליך (וכמובן גם כמה זה עולה...) אני אשמח. ושאלה אחרונה: האם זה לגיטימי להוריד במחיר בגלל זה, ואם כן - כמה? אם יש למישהו טופס התחייבות לבדיקה שאני יכול להדפיס, אני אשמח. תודה. DK, שהולך להיות חייב הרבה טובות לפורום, אם וכאשר אני אקנה אוטו.
הודעה אחרונה מאת corsa, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הצביעו בהמוניכם למנחשים נכונה (במידה והגבתם להודעה וציינתם את בחירתכם) תוגרל סוכריה על מקל בשווי 50 אג' ! איציק
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
איך אפשר לנקות את החלק העליון של המנוע ? בלי לגרום לשריטות וכו'. יש תרסיס להורדת שומנים ממנוע ? או כל דבר אחר אשר יבצע את העבודה, אני רוצה להגיע למצב שבו המנוע נמצא כמו חדש! המנוע שלי יחסית מאוד נקי אבל אני רוצה להוריד את כל שאר הלכלוכים (אשר רובם שמן) אשר נדבר למנוע וכו', יש אפשר להוריד את זה בעזרת משהו ?
הודעה אחרונה מאת David A, -
צמיגים קרועים
מאת Leonid-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
טוב, אבא שלי קנה מלפני יותר משנה 4 צמיגים של חברת STUNNER. אלוהים יודע למה הוא עשה את זה, ועוד במחיר מופקע של 1300 ש"ח ל4 צמיגים. בכל אופן. הכל טוב ויפה. אבל בטיפול 80K הראו לי 2 קרעים עמוקים בתוך כל אחד מהצמיגים הקדמיים. קרעים שנובעים כמובן מפגם בייצור. בקיייייייצור, הלכתי לפנצ'ריה שממנה אבא קנה את הצמיגים, הוא אמר שהוא יתקשר מחר ליבואן ויבדוק את הנושא. אני גם התקשרתי ליבואן ביום שלמחורת, והתשובה שקיבלתי היתה כזו: " במקרה של צמיג פגום, הצמיג נשלח לבדיקה, וערך השחיקה של הצמיג יורד מהפיצוי". ז"א שככל שהצמיג ישן יותר (עד 4 שנים של האחריות), ככה הזיכוי שאני מקבל במקרה של פגם ביצור - יורד (בגלל שחיקה של זמן) התקשרתי לפנצ'ריה. הוא אומר לי: " דיברתי איתם (היבואן…
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
שירות גרוע בפיאט !!! 1 2
מאת Leonid-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
:x ב10 בבוקר נתתי את הפיאט מראה לטיפול 80 אלף ! ב10 בבוקר ! עכשיו כמעט 3 ! והם עדיין רק "בדקו אותה" מניא*** !!! 1200 שקל טיפול ! +400 שקל על איזה רצועות שאני בכלל לא יודע מה הן עושות ! +1700 שקל הם רוצים על החלפת רצועות כלשהן, שביגללן יש נזילת שמן, ואח"כ לעשות "טיימינג". מה זה לעזאזל ??? יש לי נזילת שמן מאגן השמן !!! למה זה צריך לעלות 1700 שקל ?! מה זה קיבינימט "טיימינג" ?! קיצר ביקשתי רק טיפול + הרצועות האלה ב400. מניא*** בני מניא*** ! מוסך מרכזי עלק !!! חולבים עד הטיפה האחרונה !!!
הודעה אחרונה מאת SLS, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אבקש המלצה לצמיגים במידה 165/65/14 לפיאט פונטו. בלי יומרות ספורטיביות, תמורה טובה לכסף, דגש על בטיחות ועמידות באקלים הישראלי. תודה.
הודעה אחרונה מאת boomer, -
-
- 12 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
הי, ראיתי באוטו דיפו ווקס ושמפו לרכב של GS27 וזה גם מה שהמוכר שם המליץ לי. כדאי לקנות או לא? כן, כן... שאלה דיי טיפשית. אבל אני אוהב לנקות את האוטו ואני לוקח את זה דיי ברצינות
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
המד דלק לא עובד אצלי בטנדר, ומן הסתם אני מעוניין לתקן אותו. יש למישהו מושג/ ניסיון (איציק-אשף סובארואים שכמוך) מה קורה שם? מאיפה להתחיל? מה בדר"כ מתקלקל? כמה עולה? בקיצור, כל מה שניתן לכתוב עם סימן שאלה בסוף, אתם מוזמנים לענות עליו תודה, מראש
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מה יכולה להיות הבעיה כאשר חלונות החשמל לא נסגרים כאשר סוגרים עם האזעקה? האם אפשר לתקן לבד?
הודעה אחרונה מאת David A, -
שלום לכולם , אני החלטתי שאני רוצה לקנות כלים איכותיים . אני רוצה לקנות סט בוקסות ומפתחות . אני מעוניין במשהו איכותי , אל חלד וכו' . האם אתם יכולים להמליץ איפה לקנות ? , אני הבנתי שהמחיר לסט טוב אמור להיות בערך 250 שקל .
הודעה אחרונה מאת 106RallyeBoy, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אני צריך לעשות לאוטו טסט בחודש הבא ( בני ז***ת העלו את האגרה ב53 ש"ח ) ושמעתי סיפורי אימה על מכון הדרום בפ"ת . היש דברים בגו. האם באמת לא כדאי להיכנס למכון הזה
הודעה אחרונה מאת E-S-L, -
-
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני חושב שצריך איזה אישור מהיבואן. אבל מה אם הרכב יבוא אישי? תודה...
הודעה אחרונה מאת ido fallach, -
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ראיתי כאן מספר צביעות יפות של הלוח שעונים אז אולי אתם תוכלו לעזור לי; איך אני צובע את הלוח שעונים בצורה שרק המסגרות העגולות של הסקאלה תהיינה צבועות ולא כל הלוח עצמו. (בדומה ללוח שעונים של מאזדה 6 מי שמכיר ואני מניח שבעוד מכוניות משנת 2000 ומעלה הדבר קיים). תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת מהיר ועצבני, -
- 1 תגובות
- 949 צפיות
הרנו שלי מגמגמת. לדעתי זה הענין של הקרב' שלה... מיום שהיא אצלי יש לה מעין צינון - היא נוטה לגמגם - בעיקר כשהמנוע קר... הוחלפו מודול הצתה - סט כבלים לפלאגים ופלאגים מכל המינים... והיא בשלה.... בקיצור היא הייתה בסדר בשנה וחצי האחרונות (אולי שנתיים ) מאז שעשיתי לה ניקוי קרב' במכון קרבורטורים.. בכל מקרה עכשיו היא מתחילה להשתעל שוב.... היא מגמגמת בתחילת תחום הסל"ד... הIDLE שלה לא יציב והמנוע נוטה להכבה כשבניוטרל.... אני צריך עזרה... האם להעלות את הטורים פשוט? (בעזרת הבורג הקטן ההוא....) או שממליצים על טיפול אחר? נראה לכם הגיוני שפעןם בשנתיים עושים לאוטו ניקוי קרב'? (אני משווה אותה למיצו' של אמא שלי שלא עברה ניקוי קרב' מעולם והיא שנת 93....) מה נר…
הודעה אחרונה מאת kompy,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 266 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- McV
- פריג'י
- orsh99
- borsood
- Pavlik
- axSupreme
- פינדר
- Amitbak
- `Infinity
- פונציק
- yor2
- סולל הדרך
- amosbmw
- flytomars
- מיץ פטל
- יבגניפ
- blackice
- blackpolo
- eladns
- שביט
- ברנד
- Shay Shd Dave
- ברווז
- Camaro 92
- Ragnar
- RedLabel
- -UC-
- Night Driver
- גולדן191
- SlowRide
- שחר 1
- yohai71
- Nemesis
- Loder
- this_is_me
- אלי122
- orankohn
- baer
- שימי 85
- fatboy1340
- yoav911gt2
- ELI001
- David32
- נולד לליסינג
- Dan___
