Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צבע שרוף בפז'ו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כנראה רוכש (או חושב על לרכוש) 106 שנת 98. היא בצבע מטאלי, ועל הגג התחילו להופיע סימני כוויות על הצבע (ותודה לגיא שזיהה את המפגע... :) ).

 

עכשיו, מה הבעיות שיכולות להיגרם ממצב כזה? כלומר, חוצמזה שזה יהיה מכוער יש אפשרות לפגיעה כלשהי בגג? (אולי חלודה?)

 

בנוסף, אם מישהו יודע כיצד ניתן לעצור/להפוך את התהליך (וכמובן גם כמה זה עולה...) אני אשמח.

 

ושאלה אחרונה: האם זה לגיטימי להוריד במחיר בגלל זה, ואם כן - כמה?

 

 

 

אם יש למישהו טופס התחייבות לבדיקה שאני יכול להדפיס, אני אשמח. תודה.

 

DK, שהולך להיות חייב הרבה טובות לפורום, אם וכאשר אני אקנה אוטו.

פורסם

חלודה לא תתפתח מזה אבל במשך הזמן שטחי הצבע השרוף יפשטו, זה אופייני לצבעים מטאליים בפיג'ו ולא רק

ברכב שהיה חשוף לשמש התופעה חמורה במיוחד.

 

הפיתרון לצערי הוא צביעה מחודשת, אני מכיר 106 כחולה מטאלית ממודל 98 שעברה צביעה כוללת שסבלה מבעיה דומה ופגיעות ברד.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

פיאט מראה - כל מכסה המנוע בכתמים של ירידת צבע מטאלי.

צביעה מחדש = 500 ש"ח.

לא עושים כי אז יחשבו שהאוטו היה בתאונה.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
חלודה לא תתפתח מזה אבל במשך הזמן שטחי הצבע השרוף יפשטו, זה אופייני לצבעים מטאליים בפיג'ו ולא רק

ברכב שהיה חשוף לשמש התופעה חמורה במיוחד.

 

הפיתרון לצערי הוא צביעה מחודשת, אני מכיר 106 כחולה מטאלית ממודל 98 שעברה צביעה כוללת שסבלה מבעיה דומה ופגיעות ברד.

 

אני מקווה שזאת לא זו שאני רוצה לקנות... :roll:

 

יש לך מושג כמה עולה התענוג? ואחרי זה זה לא אמור לחזור, או שזה רק מחזיר את המצב לקדמותו?

פורסם

זה גם תלוי בחומרת המצב כרגע, אולי אפשר עוד לעזור במשהו.

 

אצלי הגג שרוף וגם חלק ממכסה המנוע. הביאו לי חומר בשם perfect it שאמור לעזור במקרה הזה (חומר לשימוש עם מכונה) וניסיתי אותו עם צמר גפן, ביד.

 

באופן מדהים - זה שיפר את המצב!! ניסיתי בינתיים רק על חלק קטן מהגג, אבל אחרי הרבה שפשופים רואים בקלות את ההבדל!!

 

בגלל שזה הרבה מאוד עבודה, אני כנראה אקדיש לזה חלק מהסופ"ש, ואעשה את כל הגג ומכסה המנוע.

 

מעבר לזה, כנראה שרק צביעה תעזור. אני אישית לא פוחד מזה, מי שלא יקנה את האוטו בגלל שחלקים ממנו צבועים, מפסיד אוטו מצוין...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

או.קיי, תודה לכולם.

 

בכל מקרה, אם מישהו מכיר מישהו שצבע/עשה איזשהו טיפול מונע אני אשמח לשמוע מחירים ותוצאות. תודה.

 

(בקשר למה שהיה כתוב באדום אין לאף אחד מה להוסיף?)

פורסם

אני ב-205 שלי עשיתי צביעת גג בגלל קילוף, אז זה עלה לי 400 שקל, העבודה הייתה מקצועית מאוד ויפה, והקונה שקנתה את הרכב רק הייתה מרוצה.

בראלי התופעה גם קיימת ואני מתכנן לעשות צבע לגג, מחיר כ-250 שקלים.

לי אישית לא מפריע לצבוע כי אני גם כך לא מוכר.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

יש לי בעיה דומה, חלק מהצבע (מטאלי) בכנפיים הקדמיות התקלף כמו כן חלק מהדלתות..

 

אמרו לי פעם שכדאי כבר לצבוע את כל הרכב.. אתם אומרים אפשר לצבוע רק חלק?

 

את הPERFECT IT שרוני הזכיר איפה ניתן להשיג?

 

 

תודה

פורסם
פיאט מראה - כל מכסה המנוע בכתמים של ירידת צבע מטאלי.

צביעה מחדש = 500 ש"ח.

לא עושים כי אז יחשבו שהאוטו היה בתאונה.

 

 

אתה יכול לצלם את האוטו לפני שאתה צובע ואז אתה מראה את זה לקונה שבא לקנות את האוטו.

 

אם אתה עושה את זה תדאג לצלם מרחוק שרואים גם את המספר של האוטו שלא יחשבו שאתה עובד עליהם.

×
×
  • תוכן חדש...