טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,199 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רעיון (בר ביצוע או לא ) האם זה נראה לכם אפשרי להחליף את הפנסים הקידמיים של השברולט קופה משנת 98 באלה של השברולט החדשה (הפנסים המדהימים האלה..): מה אתם אומרים, אפשרי בבקשה רק מי שמבין שיענה הנה השברולט קופה של החבר, כמובן שאם אפשר להחליף אז בצבע לבן...
הודעה אחרונה מאת Volvo740, -
שיפוץ מנוע?
מאת eladr- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לי דיהטסו שריד 86 יפיפיה ומושקעת. אני מאוד קשור לרכב כי הוא באמת אבל באמת יפה ושמור, לא ראיתם אחת כזאת!! לאחרונה האוטו התחיל לעשן ולשרוף שמן. חוץ מהבעיה הזאת הכל סבבה (אהה.....אוכלת גם דלק קצת-אבל דיהטסו אוטומט אין מה לעשות!) אני רוצה להשאיר את האוטו אצלי. מה אפשר לעשות חוץ מלהחליץ מנוע? אוברול עדין עושים היום??? כמה זה צריך בערך לעלות לי?(מנוע 1000 3 צילינדרים!) ומה זה אומר בדיוק בדיוק אוברול?? תודה!!!!
הודעה אחרונה מאת red soldier 205, -
- 5 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
קניתי אוטו ג'סטי (שהמזגן לא מקורי באף אחד מהם) , המזגן לא עבד , וראיתי שקרוע אחד הצינורות , בקיצור תיקנתי את הצינור מילאתי גז, המזגן עבד איזה שבועיים (למרות שהיה מפסיק כל 20 שניות , כזה פותח וסוגר את עצמו כל הזמן, הבנתי שאולי זה עודף מילוי גז) , ואז אחרי שבועיים הוא הפסיק לקרר, חזרתי לבדיקה ואמרו לי שהמדחס הלך , הלכתי לעוד מישהו לחוות דעת שניה , והוא אמר לי שהאלקטרו מגנט של המזגן נשרף או משהו כזה, קיצר כמה עולה לתקן דבר כזה ? ואיך אני מפרק את המדחס (בשביל לשחק איתו קצת , יש לי חבר חשמלאי שאמר שאולי אפשר לסדר את האלקטרו משהו הזה), האם אני צריך לשחרר גז קודם ? וכו'. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת חביתה ברוורס, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אחרי שפעם קודמת הקשבתי לעצה שקראתי באינטרנט והורדתי את הפלסטיק שהפריע לכניסת אויר הרגשתי שיפור קל. היום שמתי לב שגם המכסה מנוע ממש נסגר ליפני הפתח של יניקת האויר, החלטתי לעשות ניסוי קטן ולתעל את האויר מהגריל הקידמי אל פתח יניקת האויר ע"י יצירה של תעלת אויר מקרטון . נכון זה לא בדיוק הדרך האידיאלית לבדוק את הנושא אבל רק בישביל הניסוי זה היה שווה. התוצאה בסופו של דבר: שיפור משמעותי הבדל של יום ולילה(טוב אולי הגזמתי קצת) לאוטו יש יותר כח במהירויות גבוהות זאת אומרת שאם קודם ב150/140 הפסקתי להרגיש שיש עוד כח ,עכשיו יש והרבה. יש גם שיפור מסוים בהאצות אבל פחות רציני. חיפשתי באינטרנט מה אפשר לעשות עם יניקת האויר של הפוקוס מצאתי רק פילטרים פתוחים ועוד משהו שלא ה…
הודעה אחרונה מאת yairk, -
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
למישהו יש מושג מהו לחץ האויר המומלץ בצמיג 195/45/15 קדמי ואחורי? תודה.
הודעה אחרונה מאת K&N, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הייתי אצל איזה מקום ליד העבודה שלי אלקס בכניסה להרצליה. רציתי רק לבדוק למה המזגן לא מקרר הם בדקו את המזגן והיה נזילה מהראדיאטור של המזגן, הם אמרו לי שדבר כזה עולה חדש 800 שח והייתי בטוח שאני צריך למלות רק גז טוב כמובן לא החלפתי ישר כי יש לי דברים יותר חשובים לעשות לאוטו(ברקסים) אבל בנתיים אני ממש מת מחום ורציתי לדעת עם מישהו ממכם מכיר מקום זול שאפשר לתקן את זה,ואולי בכלל אפשר לשפץ את החלק הזה. מישהו מכיר פה תיקון מזגנים בזול אני מת מחום בקיץ הזה
הודעה אחרונה מאת E-S-L, -
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני מעוניין למכור את הרכב שלי יונדאי אקסנט 96 ושהלכתי עם מישהו לבדיקה אמרו לו שיש תיקון במשולש וזה נחשב שאסי שגורם להורדת ערך הרכב ובגדול.... האם תיקון משולש ברכב נחשב שאסי? אני יודע ששאסי זה רק הקורות של האוטו והם תקינות ללא מעיכות ועיקומים... מי צודק? תודה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 36 תגובות
- 4 אלף צפיות
אשמח לשמוע תגובות/הצעות/ביקורת. http://upload.pbase.com/talhaim/
הודעה אחרונה מאת f40, -
- 15 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
אהלן, אני מעוניין לקבל פרטים בקשר לממיר קטליטי. איפה הוא נמצא, איך אני בודק אם הוא סתום, איך אני מוריד אותו והאם כל הפעולות הללו מסובכות. הרכב המדובר הוא אלפא 156 שנת 99, אני הבנתי שהוא נסתם כעבור כמה שנים אז נראה לי שהגיע הזמן להעיף אותו. נדלקה לאבא שלי נורית אזהרה כללית (סימן קריאה עם עיגול צהוב מסביבו) לפני כמה ימים, היא הייתה דלוקה במשך כמה נסיעות ושלשום שמתי לב שהיא כבר לא דולקת. ? תודה, דני
הודעה אחרונה מאת 20VT, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
להבדיל מבלאי של זריקות זנב למיניהן, אני דווקא תהיתי לגבי הבלאי מבורות למיניהם. עם כל הכבוד לספורטיביות המכובדת של הרכב שאני מתנהל בו לאחרונה, שבאמת לוקח יפה ובחרישיות ראויה לציון סיבובים שרכבים קודמים שלי היו גומרים בגדר / מדרכה / אוטו חונה; אבל: בכל פתיחה ישנה של הכביש לצורך הנחת כבלים / טלפון / סתם פתיחה בשביל הכיף בכל בור ביוב / חשמל שתקוע באמצע הכביש ובולט או שקוע, לפי התקן המחייב, לפחות 5-10 סנטים מהכביש בכל צומת חרוש מספיק על ידי משאיות / טנקים שהשאירו בו גבעות ונחלים בכל פעם שמע"צ מואילה לקרצף את הכביש, וכדי שלא חלילה נעבור בלי לשים לב לעבודה המאומצת, דואגת למדרגה של 10 סנטים בכניסה וביציאה מהקירצוף בכל המקרים האלה: - אני חוטף שטוזה איומה שגו…
הודעה אחרונה מאת 20VT, -
-
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אז ככה, יש לי הונדה סיוויק קופה שנת 95 אני מאוד מרוצה מהאוטו אבל יש בעיה קטנה שהייתי רוצה מאוד לדעת מה היא, אז אני שואל אותכם.. דוגמא אני נוסע על 100 קמש ולוחץ יענו על פול גז ומגיע ל 160 ככה שהסלד גבוה פתאום נדלק לי מנורה צהובה כזו של צינורות והיא מתכבת רק אם אני מכבה תאוטו ומדליק.. מה הבעיה ?
הודעה אחרונה מאת אורן שרותי רכב, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום! קניתי מגאן קופה וברצוני לדעת איזה גודל ג'אנטים אני יכול להשים ברכב לרכב יש גלגלים סטנדרטים מהחברה, קופה שנת 98.
הודעה אחרונה מאת sadsad, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 985 צפיות
מוצעת לי וולו 240 (בקרוב אספנות) ממש רקובה. מוצעת לי וולו 244 80 במצב טוב (שנתיים ללא טסט) עד כמה זה מעשי לפרק את כל הפח(והבפנים) ולהעביר לשסי של האספנות..?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
טוב... השבוע אני הולך להחליף דוד אחורי ... אני לא מחפש דוד פתוח או משהו מיוחד... אלא דוד בסיסי מתאים ... עשיתי סקר טלפונים קצר ורוב המקומות המחיר סביב 250 שקל כולל הרכבה... במקום אחד רצו ממני 200 שקל כולל הרכבה... אז רציתי לדעת אם מישהו מכיר את המקום ואם זה בסדר לנסוע לשם... חיש אגזוז בע"מ... דרך מנחם בגין, ת"א. מוכר למישהו ? אולי למישהו יש מקום אחר להמליץ לי עליו ? חוץ מזה, האם אני יכול לבקש מאגזוזן שיבדוק לי את כל המערכת פליטה ? תודה רבה !, ניר.
הודעה אחרונה מאת K&N, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם נכנסתי לחנות של אוטו דיפו והלכתי לכיוון התוספים והבחנתי בחבילה של MOTOR UP למי שלא יודע או מי שלא מכיר זה היה בערוץ הקניות שזה כולל 1.טיפול למנוע 2.טיפול לגיר 3.טיפול לדלק וכל החבילה הזאת עולה 300 שקל, ואותי עניין בעיקר התוסף FUEL UP שאפשר לקנות אותו בנפרד הוא עולה כ-80 שקל ורשום שהוא נותן התנעה יותר טובה מנקה את מערכת הדלק ומגביר ביצועים השאלה שלי היא ככה האם כדאי לקנות את התוסף? האם מישהו ניסה אותו ויכול להמליץ עליו או לנגד תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Refael Azi, -
- 20 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אני חייב תשובות - דחוף אתם לא מאמינים מה קרה לי אתמול . התכוננתי אתמול לנסוע עם המיאטה , כמו תמיד בשעות בין הארבעים הורדתי את הגג ונכנסתי למושב הנהג , ניסיתי להניע אבל האוטו לא נדלק , המצבר שלי חלש.לא נגעתי במיאטה מיום שבת שעבר . החלטתי לנסות להניע תוך שאני מדרדר ברוורס עם הסוויץ פתוח מתוך החניה לרחוב (החניה שלי קצת בשיפוע). עד כאן הכל בסדר. בלי ששמתי לב שילבתי להילוך ראשון או שני, התחלתי לדרדר , אחרי 3-4 מטר עזבתי את הקלץ , האוטו נעצר תוך כדי שמיעת פיצוץ מכיוון תא המנוע , ראיתי מעט עשן לבן יוצא מצד שמאל . מיד פתחתי את מכסה המנוע וראיתי שהמכסה של הפילטר אוויר יצא מהמקום בצורה כזו שהברגים שחיברו בין המכסה לקופסא של הפילטר אוויר נעקרו ונשארו מחוברים למכסה…
הודעה אחרונה מאת e_pesso, -
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
זה התחיל בהרגשת בטן, ואחרי זה גם מישהו אמר את זה פה בפורום. האם יש נזק כלשהו אם בולמים על קטע כביש משובש או למשל הר-האטה? זה נותן הרגשה כאילו ה"שיכוך - כאבים" של הבולמי זעזועים נפגע... האם נגרם נזק? מהי המהירות המומלצת לעבור את אותם הרי האטה? אני משתדל על 20.
הודעה אחרונה מאת DJO, -
שלום , בגלל העצבים שלי במקום להסביר הרבה אני פשוט יצרף את הפקס שהועבר לליטל ( בגלל השעה המאוחרת ) והוא יסביר במקומי . למוסך ליטל שלום ( לשביט ) ביום שישי הוחלפה לי תושבת גיר . היום ( יום שלישי ) , אני נכנס לישוב שלי והמנוע נופל על הרצפה . נזקים : המנוע על הרצפה , הציריות שבורות , השתנגות שבורות , הפילטר אוויר שבור , ועוד הרבה דברים שלא ראיתי . אני רואה בכם אחראים ב- 100% לבעיה בגלל שלפני כ � 4 ימים אתם החלפתם לי תושבת ושאותה תושבת נקרעה בשנית ( רואים את זה ) וגרמה לנזק הרב . הרכב יגרר למוסך על הבוקר ( יום רביעי ) ואני רוצה טיפול מלא ומסור ( וחסר שגיאות ) ברכב . * הברגים ששמו לי יום רביעי על הזרוע של התושבת היו לא מקוריים והם " הותאמו "…
הודעה אחרונה מאת RedR, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן חברה. לפני כמה ימים מכוניתי נעלה ג'אנטים במידה 15" עם צמיגי MONZA במידות 195/55/15. (אגב,סוליית ה - P6000 באותה מידה של ה -MONZA נראית יותר קטנה ממנה בס"מ - מוזר) השינויים שחלו בעקבות ההחלפה (לפני 1000 ק"מ ראשונים) התנהגות כביש - שיפור משמעותי באחיזה. הרכב "יושב" טוב יותר בכביש, סיבובים נלקחים במהירות גבוהה יותר (קחו לדוגמא את הירידות הראשונות בכביש י-ם תל-אביב, עם המקוריים 185/65/14 הייתי לוקח ב -80-100 מקסימום, עם החדשים ב-120-130 קמ"ש). נוחות - פריסת הזעזועים על סולייה יותר רחבה מקנה נוחות ושיכוך יותר טובים למרות שהחתך הוקטן. סחיבה - קצת קשה לרכב להאיץ אבל זה זניח, הרכב עדיין מגיב טוב. אני מרגיש (לא בטוח) שיחסי העברה בגיר השתנו מעט, …
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
- 3 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מחפש מוסך מורשה רנו הכי חשוב שיהיה אמין \מיקצועי וטוב!! אחר כך שיהיו נחמדים ועם מחירים טובים!! אשמח מאוד לדיעות מניסיון אישי תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת bender, -
- 1 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
ברכב לפני קנייה, איך לקבל תמונת מצב כללית על מצבו של המנוע? בעיקר ברכבים ישנים שמדיי פעם לא משתלם לקחת אותם לבדיקה. יש טיפים שיעידו אם מנוע עדיין יכול לסחוב עוד כמה שנים טובות או שהוא עם רגל וחצי בתוך האדמה?! אני יודע ששמן שחור הוא בד"כ סימן לא טוב. כמו כן שפותחים את המכסה של השמן והשמן מבעבע בתוך המנוע זה לא סימן מזהיר עוד משהו?!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם יש נזק אם ברכב יש שמן חצי סינטטי ומוסיפים לו סינטטי מלא? האם יש נזק אם מוסיפים לשמן 20\50 שמן מסוג אחר?למשל 10\40 וכו תודה מראש
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 13 תגובות
- 14.6 אלף צפיות
שלום לכולם... היום סיימתי סופ"ש באילת... היה מעולה... מה שכן, בבוקר, באתי להניע את הרכב, סיאט איביזה, ובכלל שום דבר לא עבד.... כמו שבאים לחדר ומנסים להדליק את האור ואין אור... לפי התגובה של האוטו, והעובדה שהסטארטר בכלל לא ניסה לעבוד הבנתי שהמצבר התרוקן לגמרי... מזלי, שהייתי בחניון תת קרקעי והיה לי כביש ישר וכמה מטרים לדחוף את האוטו בעצמי ... בסוף הצלחתי להניע בדחיפה... המצבר - הוא המקורי שבא עם האוטו הזה ועדיין לא הוחלף...כבר קצת יותר משלוש וחצי שנים באוטו. אני מניח שהוא די דפוק.. איך יודעים שהוא הגיע לסוף החיים שלו?.. ובכלל כמה עולה מצבר חדש? יש לכם מושג?.. סער
הודעה אחרונה מאת f40, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אודי 80 ,מנוע 1600 ,אוטומטית ,הזרקה. אני מקווה שאני לא מציף אותכם בבעיות - אך בכל זאת: א. הטורים באוטו מגמגמים - נעים סביב ה- 300-900, האם כיוון שסתומים יפתור את הבעיה?אולי ניקוי אינג'קטורים? ב. מנוע מתחמם ונע בין טווח הטמפ' 90-110 (תלוי במצב הנסיעה), הוחלף יוניט והטרמוסטט נפתח ב- 85 מעלות בערך - האם השלב הבא כולל ניקוי רדיאטור? ג. הרכב צורך בממוצע ליטר ל6 ק"מ !!! (אני חושב שיש לו פיצול אישיות והוא חושב שהוא הרכב של ליאור ברוך ) , האם פתרון בעיה א' יועיל לבעיה ג'? עכשיו תורכם אסי - שיודע שאודי אמור להיות אמין אבל לא רואה את זה בשטח
הודעה אחרונה מאת asiz, -
-
חדשות צמיגים
מאת אביעד- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
לכל מי שחיפש/מחפש צמיגים טובים. ל"אוטו דיפו "הגיע מלאי גדול של צמיגי יוקוהמה A539 במגוון מידות. (בניגוד למקומות אחרים , התאריך של הצמיגים הוא מ2003) ממה שהספקתי לקלוט : 185-60-14 : וולקנים , סיוויקים , לנטרות , דיהו סופר רייסר ,205 GTI 175-65-14 : קורולות , ושאר משפחתיות 195-65-15 : "מנהלים" וקומפקטיות חדשות 205-55-16 : גולפים , בורה ועוד.. בד"כ אני סולד מאוטו דיפו . חוסר מקצועיות משווע בד"כ ומחירים יקרים. היום הופתעתי לטובה. המחירים למידה 185-60-14 הם 570 לצמיג בשיטת 1+1. מדובר במחיר אטרקטיבי מאד.
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
בעית אזעקה...
מאת הנסיך.- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מוקנת לי ברכב אזעקה של SIRIO 777... מחוברת לנעילה המרכזית אלא ש... היא לא מגיבה לשלט. זה התחיל בקטן - הייתי צריך להתקרב ממש לאוטו, אחר כך זה עבר להצמדה של השלט למכסה המנוע ממש... ועכשיו יוק. לא מגיב. שווה לתקן? מישהו מכיר מישהו שמתקן את זה? או אולי שווה לרכוש אזעקה חדשה? -המניעה היחידה שלי מלרכוש אזעקה חדשה היא הצורך להעביר חוטים מחדש.... האזעקה הנוכחית (ה-SIRIO 777) היא התקנה שניה של אזעקה באוטו הזה (הראשונה הייתה כנראה כשהייתה חדשה) ולא בא לי סט חוטים שלישי שעובר לי באוטו, גם ככה יש לי מלא חוטין לא מחוברים ובלאגן שלם.... מה גם שמדובר בפלסטיק צרפתי שכידוע לא אוהב לחזור למקומו אחרי שמפרקים אותו (זה במידה והוא לא נשבר בפירוק)...
הודעה אחרונה מאת יגאל, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
האם בבדיקה ניתן לראות כי באוטו הוחלפה הציריה? תודה!
הודעה אחרונה מאת bmbbb, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
יש לי 106 1.6 xs עקבתי אחרי צריכת השמן ויוצא לי למלא בערך ליטר שמן כל שבועיים בערך!! אני נוסע בערך 1200 ק"מ בחודש! שאלתי היא האם צריכת השמן נורמלית?
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
החלפת צמיגים
מאת ToMeR- 4 תגובות
- 18.8 אלף צפיות
אני צריך להחליף צמיגים קדמיים, העניין הוא לאיזה! שמעתי שיש זוג יוקוהומה ב 400 ש"ח (מבצע באוטודיפו) אז חשבתי כבר להחליף רבעיה (800 ש"ח). מצד שני הציעו לי 4 קונטיננטל ב 800 ש"ח משמע המחיר זהה, אז מה לוקחים? הרכב המדובר הוא פונטו ספייס SX גיר רגיל
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
הרכב המדובר הוא איביזה 95 אתמול נכנס לרכב בצהריים, מתניע, הסל"ד קופץ ל 1500--> יורד כמעט ל 0 ומתייצב הרכב כאילו רעד, אף פעם זה לא קרה לפני מה יכולה להיות הסיבה ?
הודעה אחרונה מאת Asterix,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 368 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- רועי5
- fishmanl
- amosbmw
- Liviur
- lanosforce
- סולל הדרך
- גולדן191
- ELI001
- גרנד פריקס
- יבגניפ
- רכב פשוט ואמין
- Koby Millo
- yor2
- sagi_11
- ypz
- פינדר
- mikyl
- flytomars
- DareDevil
- Shay Shd Dave
- אורח לרגע
- bv12
- DubelBoom
- RedLabel
- jpex
- ArikB
- SurfHigh
- David32
- Tal7
- Michaelgir
- om2
- matan_mil
- וולברין
- beresford
- orankohn
- Avia
- itaimoto
- KipodYam
- Chmimo
- yoni162
- פיטר גריפין
- אברהם א
- GTאי
- zaf
- makatuvkan
