טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,199 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום רציתי לדעת מה ההבדל בין בולמים, מתלים וקפיצים. מתי מחליפים כל אחד מהם, אם בכלל? מה תפקידו של כל אחד מהם? ובכלל כל מה שצריך לדעת על כל אחד מהם. תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת corsa, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
צינור גמיש + הרכבה לרכב ? אני לא מדבר על צינור אורגינל של החברה ... אלה צינור אוניברסלי. ועוד שאלה , האם יש כל מיני סוגי צינורות גמישים ? ואם כן מה השינוי ביניהם?
הודעה אחרונה מאת joker2k, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם מותר לגרז קצת את תושבת מנוע העליונה? זה לא אמור לגרום כל נזק, נכון? היא עושה קצת רחשים מעצבנים. תודה
הודעה אחרונה מאת firebird, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
וולוו 940 טורבו 2000 שנת יצור 1997 - לפעמים לא מניע בגלל כנראה בעית אימובילייזר מקורי. לאחר ניתוק המצבר וחיבור מחדש (פעולת Reset) האוטו התניע ללא בעיות. האם משהוא מכיר את התופעה? אם כן מה לעשות
הודעה אחרונה מאת firebird, -
-
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
כשאני מתחיל לנסוע, אני יוצא ברברס מהחנייה, כשאני משלב את ההילוך האוטו ממש קופץ ואני צריך ללחוץ על הברקס כדי שלא יקפוץ. לעומת זאת כשאני משלב הילוך D לוקח לאוטו זמן יותר רב מכרגיל להתחיל בנסיעה. חוץ מזה בנסיעה אני לא מרגיש בעיות.
הודעה אחרונה מאת Taliko, -
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
זה מה שקורה באוטו שלי מה יכולה לדעתכם להיות הסיבה לכל הנל והאם קשורים אחד לשני?
הודעה אחרונה מאת ראלימן, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
פולו 96 ידנית 1.6 ל'. בעמידה הרכב לא מקרר בכלל. בנסיעה המזגן מקפיא. מה פשר הדבר ? תודה
הודעה אחרונה מאת omri75, -
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
יש לי שטיחי אלומיניום ואני רוצה להאיר אותם בכחול. שמעתי שנאון קטן עולה הרבה כסף, ואין לי להשקיע עכשיו. חשבתי על כמה פתרונות: 1. לשים 2 לדים כחולים מאזור הדוושות לכיוון השטיח. 2.לקחת "ספוט" קטן כחול 12V ולשים למטה . (אבל זה יחמם את האוטו ). 3. מצאתי נאון קטן, מנורת לילה כחולה, אבל היא עובדת על 220V. יש אפשרות להדליק אותה ב12V (יש לי ידע בסיסי באלקטרוניקה). יש למישהו רעיון / הצעה בשבילי...? תודה.
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
טוב, אז ככה. רק לידעת העם. בינתיים אני לא מפרסם את המכתב אבל הסיפור הוא כזה. שלחתי פקס לשירות הלקוחות של פז'ו עם כל הבעיות ועם כל הביקורים שלי במוסך מאז קניית הרכב. סיפרתי גם על השירות "הנהדר" ו"המקצועיות". ולא קיבלתי שום תשובה, כלום. לגבי הרעשים בתושבת המנוע, פעם ראשונה הגעתי למוסך הם חיפשו חיפשו ואמרו לי שאין סיכוי שזה מהתושבת מנוע הכניס מברג גדול לתושבת ואמר הינה לא שומעים כלום. ואז גירז לי את הבולם ואמר שהתופעה ידוע ב 307. טוב, אין רעשים סבבה. אחרי שבוע חזר הרעש, הגריז במקום והרעש גם. קניתי ספרי גריז וחשבתי לגרז בעצמי את הבולם ( כי במוסך הידיים גודלות מהתחת ) גירזתי והרעש ממשיך. ואז חשבתי שאולי בכל זאת צדקתי לגבי התושבת מנוע... שמתי קצת סרביסול כדי לא לגרז…
הודעה אחרונה מאת omri75, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תגידו זה אפשרי לשים מנוע של לגאסי 1800 בסובארו DL 85 ואם כן איפה אפשר להשיג מנוע כזה וכמה זה עולה?
הודעה אחרונה מאת silent night, -
- 24 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום... אני מתגייס מחר לקרבי. רציתי לדעת מה ההמלצות שלכם לגבי מה לעשות עם הרכב בזמן שאני לא יהיה בסביבה. כל כמה זמן צריך להתניע (ההורים) האם עדיף שיעשו מידי פעם גם סיבובים על האוטו. האם כדאי לקנות כיסוי או שחניה מתחת צל מספיקה? הייתי שמח אם תפרסו לפני את כל מה שעולה בדעתכם בקשר לזה
הודעה אחרונה מאת f40, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 983 צפיות
שלום לכולם, חבר שנסע לחו"ל השאיל לי את המכונית לשבוע. כשנסעתי בה הבוקר קיבלתי פתאום שפריץ קטן של מים רותחים על כף רגל ימין, והם המשיכו לטפטף עוד 20 דקות לפחות, עד שעזבתי את האוטו. האוטו המשיך לנסוע מצויין גם אחרי שזה קרה, ולא נדלקה שום נורת אזהרה. אחרי שהגעתי ראיתי שהמים יוצאים מצינור שנמצא מאחורי הקונסולה המרכזית. יש למישהו מושג מה זה הצינור הזה? המזגן פעל כשזה קרה - יכול להיות שזה קשור? (כיביתי אותו אחרי שזה קרה אבל לא נראה לי שזה השפיע איכשהו). תודה!
הודעה אחרונה מאת Luffield, -
-
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו אולי יודע איך מוציאים את החלק שמודבק לשימשה משני צדדיה ? מים חמים ? קולה ? קונגו ?
הודעה אחרונה מאת saxo_boy, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שאלית העבר הרבה אנשים גם בפורום וגם במוסכים : "האם אפשר להחליף גומיות שסתומים ללא פתיחת ראש מנוע ?" כולם !!! אמרו לא , במנועי TU חובה לפרק את הראש...וכל העסק. היום, בלחץ קטן על יועץ השרות בשרודר נאמר לי שניתן ! זה לא לפי הוראת יצרן אבל הם יכולים עם אני רוצה. אז - שלא יעבדו עליכם. בכל מקרה עדיף להוריד ראש למי שרוצה נקיון פנימי, ליטוש וכו' של הארנק...
הודעה אחרונה מאת saxo_boy, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
מה יקרה אם נמלא במכונית עם מנוע בנזין דלק מטוסים ???
הודעה אחרונה מאת Rשף, -
-
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
זאת הודעתי הראשונה בפורום הזה עד עכשיו רק ראיתי - די למדתי מכם -טכנית מעוניין לשפר את זרימת האויר ראיתי פה הרבה התקנות יפות שאנשים עשו והשתמשו בצנרת מיוחדת דומה לצינור של שואב אבק איפה ניתן להשיג כזה צינור??????????? זה נראה לי תיהיה בדיקה לפני שנורקל או פילטר פתוח אני בכלל שייך לפורום אחר http://www.jeeptrip.co.il האוטו: ג'יפ סמוראי
הודעה אחרונה מאת yossivarman, -
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
או אלקטרונית האוטו במצב מעולה שנת 2001 אטומט אבל השאלה האם יש אפשרות לשפר או מישהו שיפר רכב כזה ... מה בדבר שברולט אלרו 3400?
הודעה אחרונה מאת bugy, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מישהו יודע אולי מאיפה אפשר לקנות גבות לרכב? (לבקליות קידמיות!) שאלתי בפורומים השונים וחיפשתי ולא מצאתי! שאלה נוספת. בגג של האוטו שלי (205 אדומה) היה כתמי שמש. או יותר נכון שרוף מהשמש. שלחתי שלשום את האוטו לצבע, אצל המחדש בראשון א.ת (אגב הוא אחלה בחור ואחלה עבודה עושה. אם אתם צריכים צבע אני ממליץ עליו בחום. תגידו שמושיקו המליץ עליו ושיעשה לכם מחיר כמו שעשה לו). בקיצור, הוא אמר שכדאי לי לעשות פוליש לאוטו כי הצבע דהוי. אבל לדעתי הצבע קצת (בצדדים) דהה מהשמש ובגלל זה קיבל גוון טיפטיפה כתמתם. יכול להיות שפוליש יאדים את הצבע הכתמתם או שרק יבריק את הרכב? האם פוליש פוגע בצבע הרכב? ואם כדאי לעשות פוליש על הצבע שהוא עשה לי... אני שואל פה כי אם אני אשאל א…
הודעה אחרונה מאת חלי, -
-
AUDI A4 1.8T
מאת RACEPAK- 12 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי כמה שאלות למי שמבין באוודי טוב שאלה ראשונה: יש להשיג אאודי A4 1.8 T ידנית ביין השנים 95-96 ?? שניה: אני לא מבין כל כך הרבה ב FORCED INDUCTION אבל האם אני יכול להחליף את הטורבו של האאודי ליותר גדול משהוא כמו של GREEDY או של HKS..?? שלישית: פעם חבר אמר לי שלהתקין פורק לחץ בטורבו של אאודי זה יותר יקר מבכל רכב אחר בעל טורבו. האם זה נכון?? רביעית: לכמה כח סוס (תיאורטי) אפשר להגיע איתה עם פילטר פתוח ואגזוז של APEXI וצ'יפ ?? תודה רבהההההההההההה לכל העונים נ.ב. אם אתם מכירים מישהוא שרוצה למכור אז תפנו אותי אלייו (בבקשה) תודה
הודעה אחרונה מאת .tommy g, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי רכב מסוג סוזוקי באלנו שנת 96. האוטו עבר 108 אלף קילומטר, גיר אוטומט ולאוטו יש סחיבה ברוך השם מצויינת. השאלה שלי היא ככה הריי הK-44 מנקה את השסתומים ואת כל המעברים וגורם למנוע לעבוד חלק יותר נכון? השאלה שלי היא ככה האם אני יכול להוסיף בראש שקט את הK-44 למיכל דלק? האם זה יכול לגרום לי בעיות במנוע ,בתפקודו התקין של המנוע, לכל מיני תופעות לוואי, או שאין עליי לחשוש שזה לא יכול לגרום נזק אלא רק לעשות טוב למנוע, אודה למבינים באמת שיענו לי אם אני יכול להשתמש בתוסף הזה. והאם מומלצת שיטת האינפוזיה ברכב שלי ואם כן איפה עליי לחבר את הצינור של התוסף יש תמונה למטה שמראה את המנוע ושאר החלקים ברכב שלי
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חבר'ה אני צריך עזרה : כשאני מנקה את הג'אנטים זה שהמיים והסבון נכנסים ומתייבשים על הדיסק זה בסדר, זה הורס, זה מגביר את הבלאי, זה לא בריא מי שמבין אנא תחזירו לי תשובה...
הודעה אחרונה מאת joker2k, -
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לעיתים קרובות בנסיעה עירונית כש אני בולם יש מין רעש של מכה מהגלגל הימני . כמו שאתם יודעים עם בלמים לא משחקים ולכן לקחתי את האוטו למוסך . במוסך נבדקה כל מערכת הבלמים ואמרו לי שהיא מתפקדת בצורה מצויינת ( עד כמה שהבלמים של דייהו מתפקדים ) ואין שום בעיה ... הביעה לא נעלמת והיא ממש ממש מעצבנת אותי .... אולי אתם יודעים מה הבעיה ומה הכיוון שכדאי ללכת בו על מנת לתקן . תודה .
הודעה אחרונה מאת יבגני, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן ! 1. איפה אני מזיג בזיל הזול את צנרת הגומי הגמישה, כגון צינור הוואקום וכו'. 2. יכול להיות שאין אצלי חיישן אויר ( לא חיישן למבדה ) אלא חיישן כמות אויר בצנרת היניקה ? גם לאחר החלפת חיישן החמצן הרכב עם תערובת עשירה, אני רואה הרבה פיח על האגזוז... מה דעתכם ?
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
קניתי מאזדה 6 לפי שבוע קבלתי אותה בן זונה של אוטו עכשיו אני חושב לשפר אותה קצת ואני חושב להתחיל מצי'פ אז תאחלס שווה להתקין בה צי'פ להעלות את הכוס סוס ??? ויש לי כמה שאלות א. איזה צי'פים יש למאזדה 6 וכמה כוח הם יתנו לאוטו ? ב. מה הצי'פ מעלה לאוטו את סל"ד קג"מ וכוס סוס ? ג. זה נכון שצי'פ גורם לאוטו לצרוך פחות דלק ? תודה לכולם על התשובות ....
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם , אני שומע הרבה שהמזגן בראלי הוא חלש מאד ( ALEX ) , וגם אצלי המצב היה ככה , זה הגיע למצב שבחמסין יום שישי הזה הוא פשוט בקושי קירר ... אמרתי לעצמי .. איזה עצבים , המזגן בכלל לא תופס. היום אני נוסע ואני שומע רעשים לא טובים מהמדחס , כאילו הוא עובד על ריק . אמרתי , בוא נבדוק , קפצתי לבדוק האם חסר לי גז , ואכן היה חסר לי בערך 85% , והוא כמעט עבד על ריק ( לא מלאתי לפחות שנה ) . מלאתי גז ( במכשיר עם המחשב המוציא את הגז ומחליפו בחדש ) , 150 ש"ח . ועכשיו : המזגן עובד מצויין וספג מצויין את החמסין שהיה היום . לכן אני ממליץ לכל בעלי הראלי לעשות את הדבר הכי פשוט שאפשר לעשות בנושא המזגן , תבדקו אם חסר לכם גז . אלי שקר לו .
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם , הייתי עם הג'ז בסוף שבוע בכנרת עם האשה . במהלך הטיול עברתי בשביל צר שבצדדיו היום הרבה עצים קטנים , בקיצור העצים שרטו לי בעדינות את הרכב משני הצדדים , רכב חדש . הנושא מאד הפריע לי , השריטות אמנם קטנות מאד אבל עדיין מעצבן ברכב חדש . אני חייב לציין שהשריטות לא עמוקות . לקחתי מ - DAVID את מסיר השירטות שלו , לא זוכר את השם בדיוק אבל הוא מיועד לכל הצבעים ( אני יעלה את השם יותר מאוחר ) . בקיצור , שמתי את המשחה לאורך כל השריטה ושפשפתי אותה במעגלים ( כמו שרשום בהסבר ) . בקיצור : זה אכן עובד , הוא מסיר ב - 100% את השריטות ( לדעתי בגלל שהם לא עמוקות ) . עכשיו שאני מסתכל לא רואים שום דבר , פשוט פיקס . אני מאד מתפלא אבל הדברים האלו…
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 1 תגובות
- 895 צפיות
אז ככה, היום נסעתי דרומה עם האוטו, מזגן שתוקן לפני יומיים פועל לו ומקפיא לי את נשמתי. אני נוסע 90, 100, 110, לעיתים גם 120, הכל טוב ויפה , אין שום בעיה. מגיע לעלייה ראשונה גדולה, האוטו מאט טיפה, אני מוריד תרגל מעט מהגז, מטפס אותה על 90 וקצת, שמח בחלקי. עלייה שנייה היא כבר עליה הרבה יותר רצינית, אני מאיץ ל130 לפניה ומחליט גם לכבות את המזגן לדקותיים בשביל שלא להזדחל בה, מתחיל לטפס אותה... מגיע כמעט לסופה, האוטו על 110 ופתאום מתחיל לקרטע, נותן מין קיקים מוזרים, כאילו שאני עוזב את הגז ולוחץ אותו עד הסוף במכה, לוחץ ועוזב.... אני נבהל.... מחליט להאיט טיפה, נוגע בבלם, יורד ל90 קמש, מחזיק גז קבוע, ממשיך לקרטע , מאט עוד, יורד להילוך 4, כ70 קמ"ש, עדיין קיקים. …
הודעה אחרונה מאת K&N, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה שמד מסויים בלוח שעונים נתקע ? מד לחץ שמן תקוע ולא זז ומד הדלק מתחיל להראות את אותם סימפטומים . למישהו יש רעיון ? האם יש מתמחים לדבר או שהכי פשוט לגשת למוסך מורשה קרוב ? עצות מנסיון בבקשה ולא מהשערות, תודה .
הודעה אחרונה מאת אלי מרקו, -
-
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
זה לא היום שלי מסך ה-17 אינץ שלי נדפק...אחרי כמעט 3 שנים. (LG) נסעתי לאחותי להביא את מסך ה-15 אינץ הישן שלי וכרגע אני עובד איתו, יוצאות לי העיניים ממש. בדרך לאחותי שמתי לב שהמחוג של החום עוד פעם התחיל לזייף לי בכך שהוא טיפס לקו האדום גם אם הרכב רק הרגע הונע. בכל אופן כמה דפיקות עדינות על השימשה של הלוח מחוונים החזיר אותו לסורו. אבל בחזור שמתי לב שהחום עולה מעל השלוש תרבע במהירות של 130 קמ"ש. הגעתי הבייתה ובדקתי מים, אז מים יש, ממש לא חסר. עשיתי עוד בדיקה קטנה, כיביתי את האוטו ואז לאחר 2 שניות הנעתי אותו עוד פעם והפעם הופתעתי לגלות שהמד עומד על חצי. אז ההנחה שלי היא: או שהמד חום דפוק טוטל. או שהרדיאטור שלי כבר ישן וצריך או החלפה או ניקוי י…
הודעה אחרונה מאת גלעד 106 ראלי, -
אביזרים לרכב
מאת danny24- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם חבר שלי מחפש את הפריטים הבאים: 1. כיסויי עור לידית ההילוכים 2. דוושות שלמות 3. הגה ספורטיבי 4. חצאיות מישהו יכול להמליץ לי על חנויות לאביזרים שמוכרים שם את הפריטים במחיר טוב מדובר ברכב רנו מגאן קופה 2002 תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת David A,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 333 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- BassDriver
- D4K
- KipodYam
- פריג'י
- VromVrom
- תומר ב
- Sh123454
- sperial
- paza
- נולד לליסינג
- ofralon
- RedLabel
- Night Driver
- ArikB
- גולדן191
- David32
- חד אופן
- אהרן ג
- mottis
- eliharel
- itaimoto
- AUDIO KING
- פיטר גריפין
- Ctzvi
- DareDevil
- menir1
- Albetx
- פול-טנק
- tohanov
- nuahe
- hans
- Aviady001
- גיא_מ
- falou
- Erel
- T_A
- elad18
- borsood
- ronrobin
- yoav911gt2
- hgilad123
- mikk
- ArikC
- רפי לין
- לירון .ה.
- danielos
- stum
- farkash7
- ניקו פ.
- rolling_stony
- lanosforce
- Jeka88
- Bennik
- om2
- SlowRide
- פאר האורה
- ANUTKK
- nisim91
- itamar_by
- daniel.asu
- EEEBBR
