Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא היום שלי :x מסך ה-17 אינץ שלי נדפק...אחרי כמעט 3 שנים. (LG)

 

נסעתי לאחותי להביא את מסך ה-15 אינץ הישן שלי וכרגע אני עובד איתו, יוצאות לי העיניים ממש.

 

בדרך לאחותי שמתי לב שהמחוג של החום עוד פעם התחיל לזייף לי בכך שהוא טיפס לקו האדום גם אם הרכב רק הרגע הונע. :shock:

בכל אופן כמה דפיקות עדינות על השימשה של הלוח מחוונים החזיר אותו לסורו.

אבל בחזור שמתי לב שהחום עולה מעל השלוש תרבע במהירות של 130 קמ"ש.

הגעתי הבייתה ובדקתי מים, אז מים יש, ממש לא חסר.

עשיתי עוד בדיקה קטנה, כיביתי את האוטו ואז לאחר 2 שניות הנעתי אותו עוד פעם והפעם הופתעתי לגלות שהמד עומד על חצי. :shock:

 

אז ההנחה שלי היא:

או שהמד חום דפוק טוטל.

או שהרדיאטור שלי כבר ישן וצריך או החלפה או ניקוי יסודי.

 

רציתי לשאול האם אפשרי להתקין מד-חום איכותי, חיצוני , סיגנון מד CO.

האם שווה לעשות ניקוי לרדיאטור בן 7, שלא פורק. נאמר לי בעבר שזה סיכון לפרק אותו אחרת עלולים להשבר ממנו חלקים.

 

מה אתם אומרים?

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

חום שלי נוטה לזייף מידי פעם, הוא עולה ישירות לתחום האדום העליון גם אם האוטו קר.

 

בדר"כ המחוג עומד על טיפה פחות משלוש ת'רבע.

השאלה היא האם כדאי לעשות ניקוי, או לשים שעון מד חום חיצוני בסיגנון CO ?

כמה עולה ניקוי רדיאטור מישהו יודע?

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

עם 15 אינץ' ומחר אני אמסור את ה-17 לתיקון.

במסכי LCD אני לא נוגע היות והם רמה נחותה למסכים רגילים.

 

מישהו יודע על שעונים חיצוניים שנותנים אומדן לחום המנוע, סיגנון שעוני CO?

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
עם 15 אינץ' ומחר אני אמסור את ה-17 לתיקון.

במסכי LCD אני לא נוגע היות והם רמה נחותה למסכים רגילים.

 

מישהו יודע על שעונים חיצוניים שנותנים אומדן לחום המנוע, סיגנון שעוני CO?

:shock: איך הגעת לזה בכלל ומה נראה לך הסיבה שמסך רגיל יותר טוב מLCD :shock:

פורסם

LCD חובה להסתכל עליו ישירות בזוית ישרה.

אי אפשר להסתכל בזוית.

 

במסך רגיל מכל זוית ניתן לצפות.

 

מסכי LCD יקרים בצורה מוגזמת לעומת מסך רגיל, ההפרש לא מוצדק!

מסכי LCD מתאימים למשרדים שבם אין מספיק מקום למסך גדול.

אני חי בבית לא במשרד. :D

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

מסכים בכל מילה LCD רק למקום קטן

למרות שה 19 אינץ שלי קצת נדפק יש לו נקודה בהירה בפינה הימנית אבל חפיף

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

אני אודה למי שיוכל למסור לי פרטים על מישהו שמוכר שעונים בסיגנון שעוני CO רק שאני צריך שעון שמורה על טמ"פ מים.

 

ראיתי שאוטומיטר מוכרים כזה שעון ועוד כמה חברות טובות, אבל להזמין משם דבר כזה קטן נראה לי מיותר היות ואני מאמין שיש מספיק אנשים בארץ שמוכרים את הציוד הזה.

 

אז אם מישהו יכול לתת טלפון או משהו כזה אני אודה לו.

 

נ.ב.:

 

OMP גם מוכרים שעונים בסיגנון אבל פחות דקורטיביים מאוטומיטר ומתחריו אז אני עוד שוקל אם להזמין OMP.

החיים הם סחיטה של המצערת.

×
×
  • תוכן חדש...