טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,199 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היכן ניתן להשיג שמנים של valvoline??? האם הפרסי מוכר??? האם מישהו השתמש בפלאגים החדשים של בוש עם הארבע אלקטרודות ???? ויש לו משהו טוב לומר עליהם הרכב - סוזוקי סמוראי תשאלו מה אני עושה פה , שמתי לב שיש פה אנשים שמבינים עיניינים
הודעה אחרונה מאת akurtser, -
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
טוב, כאמור לפני כחודש רכשתי קליאו RSI שנת 96. לפי בדיקות במוסכים מהרכזיים לא צויין שבוצע טיימינג וצויינו רק טיפולים. חיפשתי וחיפשתי מקום לעשות טיימינג ושאר ירקות ושאני עוד ייצא עם בית על הקרקע וקצת ריהוט ובלי שיעקלו לי את האוטו. בהמלצה מקרית של מישהו מהפורום, הגעתי בסופו של דבר לבחור בשם שרון קוזמה בעל מוסך בכפ"ס בבעלות המשפחה כמעט 30 שנה. במחירים שהוצע לי לעשות טיימינג במוסכים מרכזיים, ביצעתי טיימינג, טיפול 10,000, החלפת קיט לפילטר אוויר , פילטר נשם, ועוד כל מיני שיפצורים פה ושם הגעתי למוסך ב8 בבוקר, ונשארתי שם עד 5 בערב, הבן אדם וביחד איתו צוות פועליו משקיע ברכב שמטופל אצלו את כל הנשמה, ולא מבצע עבודה חאפרית כפי שהוצע לי במקומות רבים שבדקתי לפני כן. פ…
הודעה אחרונה מאת Booly, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי לפעמים רעש בגיר בהורדה מהילך 3 להילוך 2 יש סיכוי שאם אני יחליף כבל קלאץ הבעייה תסדר הוא שזה בעייה בסכרון בגיר?
הודעה אחרונה מאת SPL, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מישהו יודע איפה קונים את הקיט הזה של הנעילה מרכזית , שאיציק הרכיב, כשאני הלכתי אמרו לי 350 שקל , והוא כתב 250 שקל , זה הפרש די רציני , אז אם מישהו מכיר חנות חלקי חילוף זולה או את החנות הספציפית שאיציק אז קנה בה . אני אודה לכם מאוד. תודה מראש - טל
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום אני ואבי החלפנו מותחן לקלאץ בדוושא בקליאו RSI. צילמתי את התהליך (את רובו) תהנו!
הודעה אחרונה מאת SPL, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני רוצה ללכת לקנות טאסות לאוטו... איפה הכי זול? (אזור ראשון או רעננה). כן כן אני יודע שזה שטותי והפרשי המחירים הם קטנים מאד אם בכלל... אבל בכל זאת. מישהו מכיר אתר עם תמונות של טאסות יפות? או אתר מכירות...? תודה
הודעה אחרונה מאת red soldier 205, -
-
- 25 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
ובכן התקנתי את האגזוז הנ"ל לפני מספר שעות וההתרשמות שלי היתה טובה מאוד האגזוז נותן רעש באס עמוק עד לאיזור ה 4.5 סל"ד שם הוא מתחיל להתפוגג ביחס לרעש המנוע . מה שנותן הנאה מאוד גדולה בשיוט על שלישי או שני בתוך העיר פשוט תענוג לנסוע עם סאונד עמוק... וכמובן בהילוך ראשון בפתיחה. הצליל הוא לא חזק מידיי כמו באגזוזים מסויימים שראיתי ושמעתי אשר מציקים גם בנסיעות ארוכות. צליל באס נקי ועמוק. התאוצה שלי לא השתפרה בצורה משמעותית (לא ציפיתי לשיפור שכזה) אבל יש דחיפה קטנה אשר מורגשת בסל"ד יותר נמוך מה שלא היה פעם אני משער שנוספו למערכת עוד בערך כ 3 סוסים לא יותר. שורה תחתונה אגזוז שסיפק את צרכיי. חשוב לציין שהעמם הוסר ממערכת הפליטה על מנת שהצליל לא …
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
* שמן(לובקס 15W40 למנועי טורבו דיזל) * פילטר שמן מקורי(נקנה מהמוסך) * פילטר אוויר מקורי (נקנה מהמוסך) * אטם נחושת עגול(רשום בקבלה ) * פאקונג מכסה שסתומים. ----------------------- ניקנו וסידרנו את הנזילה מהפאקונג של המכסה שסתומים - הוחלף. החלפנו שמן + פילטר תוצאות: המנוע נשמע רגוע יותר(בהשוואה לשמן "הזפת" שהיה שם לפני..(ממש אין סיכוך כלל. באיכות ירודה ומטה.) הנזילה הפסיקה כמובן עשן לבן שהיה בטורים גבוהים עם השמן זפת נעלם כלא היה הרכב לא מעשן עכשיו כלל בטורים גבוהים או נמוכים המנוע נשמע נקי נקי שהמנוע קר הוא נשמע פחות מצלצל. בהרבה. תוך דקה הרעשים שבוקעים ממנוע דיזל רועש וצעקני שהוא קר - לא נשמעים יותר. עד פה אני מרוצה. עכשיו עדכונים מה קרה למו…
הודעה אחרונה מאת omri75, -
מה יכולות להיות הסיבות לרעידות חזקות בהגה המופיעות במהירות הגבוהה מ-120 קמ"ש?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הנורה הימנית קידמית שלי לא פועלת (הנורה של מצב רגיל) איך אני מחליף ? ללכת למוסך בשביל דבר כזה ? תודה, דניאל.
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
מה זה הקלאץ הזה? האם יש בו צורך ברכב עם ציפ+פילטר+אגזוז? אם כן, איפה קונים ומה המחיר? ראלי 1.6
הודעה אחרונה מאת תומR, -
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם לחברה שלי הוצע לקנות פיאט פונטו 1300 , שנת 2000 , יד 2 , 61,000 ק"מ. הפרט הבעייתי הוא שלפני משהו כמו 1000 ק"מ הרכב עבר החלפת ראש מנוע בעלות של 7000 ש"ח בשל סיבה כלשהי (אני משער שהתחממות יתר). מהן ההשלכות על המנוע לאחר החלפה כזאת האם על כזה דבר עדיף לפסול את הרכב בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת fiesta-1.3, -
- 19 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני שוקל לשים רדיאטור טוב יותר ממה שקיים בראלי שלי. כמו כן אני שוקל ברצינות להעיף לכל הרוחות את מערכת המיזוג. מישהו יכול להמליץ לי על אדם שבונה רדיאטורים או על מישהו שיכול להתאים לי רדיאטור מרכב אחר, רדיאטור גדול יותר אשר יקרר את האוטו בצורה יותר טובה מהנוכחי. תודה.
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם יש כוון קלאץ בראלי (1.6 97)? תודה רבה. החליפו כבל(אורגינלי) ולפעמים פתאום קשה להכניס הילוכים.
הודעה אחרונה מאת shorlakk, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
רוקנתי פחית 44K על מיכל ריק ואז מילאתי אותו מלא, המיכל הזה נגמר לי דיי במהירות יחסית לנסיעות אחרות, האם יכול להיות שהתוסף גרם לעניין וזה חד פעמים?
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
- 28 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
השבוע ב"ה(בעזרת הכסף) אני מביא כיסאות של OMP והשאלה היא האם אתם חושבים שזה נוח? הזווית של המשענת גב לא ישרה מידי?!? או שכנראה שצריך להתרגל... אלעד.
הודעה אחרונה מאת Slow Sprinter, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לגבי מה מקולקל לי באוטו... מה חבל. אלוהים. שלושה מוסכים. שלושה אנשים שוניםץ הם הסכימו רק על דבר אחד. ואת זה גם חברה שלי אמרה לי "רון, תראה, הגומיה שם קרועה. זה משפריץ המון גריז". נו טוב. אז על זה הם הסכימו. ולשאלה האהובה עלי. מישהו מכיר מוסך טוב . אבל ממש טובץ ועם יחס מדהים. ובלי עובדים מחורבנים\ממורמרים\עצובים\לא מקבלים???? מצאתי אחד, אבל נראה שלא בא לו לטפל לי באוטו, או שהוא סתם עסוק - לא יודע. ומצאתי אחד. שבו הם אחר כך בטח יסעו לי עם האוטו לאילת - לבדוק שהכל עובד. ומצאתי עוד אחד. שהבוס בחופש לשבועיים - אז הם יתקנו לי את האוטוף בלי קבלות. ויקחו לי שלוש מאות שקל פחות - אבל את הכסף אף אחד לא יראו חוץ ממני ומהם. אז אני מחכה. …
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 17 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
בעצם שתי שאלות. סתם כדי לראות באיזה מצב אני, בערך. 1. מה סל"ד הסרק שלכם? בהיינס כתוב אצלי 900+-50, אבל הסרק שלי מעל 1000... וכן אני יודע שאפשר לכוון. 2. אכילת שמן - כמה בערך אוכל המנוע שלכם? לפי היינס ההבדל בין המינימום למקסימום במד הוא 1.5 ליטר בערך. אצלי המנוע אוכל משהו כמו שלושת רבעי ליטר ב-5000 ק"מ, ושמתי לב שאחרי נהיגה מאומצת זה יורד עוד (לפחות לפי המד בלוח השעונים, שמתברר כמדויק ביותר). רציתי לדעת אם זה נורמלי או לא (במוסך אמרו שזה נורמלי, אבל מי יודע...) רוני
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי הגה ספורט של מומו מלפני כמה שנים טובות מאוד.. כל הציפוי עור שלו נקרע. הורדתי את כל הציפוי ונשאר לי רק הריפוד מסביב להגה. הלכתי לרפד והוא הציע לי שיחזור תמורת 300 ש"ח. נשמע לי יקר מדיי. יש למישהו אולי רעיונות אחרים? או המלצה על רפד שלא ישחוט אותי? ברכות, אדם.
הודעה אחרונה מאת AXNOAMGT, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לא יודע אם זה הפורום המתאים אבל ננסה..... בגולף TDI של אמא שלי צריך להחליף את כל ארבעת הצמיגים. הרכב הגיע עם קונטיננטל או משהו דומה. כמה צריך לעלות צמיג במידה כזאת ( R15 195/65 ) ?? חיפשתי פאלקנים כי לי היה נסיון נחמד איתם ברכב הקודם שלי אבל לא כל כך מצאתי... מישהו יודע איפה ניתן למצוא כאלה או דומים באזור בני ברק - ר"ג או באזור אור עקיבא - חדרה - כרכור ?? תודה אריק
הודעה אחרונה מאת TaZoK, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
איך אני מאפס את המחשב? והאם זה יכול לגרום לתקלה או לפתור בעיה קיימת?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
שלום לכולם. אחד הברגים של הגלגל הקדמי שלי תקוע חזק מאוד בנבה ולא מוכן לצאת. הייתי היום במוסך ואמרו לי שצריך במצב כזה להחליף את הנבה. השאלה אם יש משהוא אחר לעשות ? נבה + מיסב +עבודה + מע"מ = 520 ש"ח נשמע מחיר סביר?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני נאלץ לפרק BX לחלפים. השאלה- האם ניתן לפרק מנוע ללא שימוש במנוף או ליפט (אני יכול לפרק צנרת מזגן ורדיאטור קודם) מבקש סיוע
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 5 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אז ככה...יום שישי בלילה אני נכנס לתדלק (שמתי 20 שקל) ,מסיים, מניע ופתאום המנוע מגמגם כאילו הוא רוצה להתכבות אני נותן כמה מכות גז, וזה לא עזר, טוב התחלתי לנסוע ,העליה בסל'ד לא חלקה, ויש טיפה עשן שחור באגזוז, נסעתי לבית ובדרך מנורת הבקורת הכתומה (מצויר מנוע או משהו כזה) נדלקה למשך 5 דקות והתכבתה. חשבתי שיש לי סתימת דלק, יום שבת לא נגעתי באוטו ויום ראשון בבוקר אני ואלעד אר.אס.איי לקחנו אותו למוסך, בדרך למוסך הסתכלתי בשעון הדלק ואני רואה שהאוטו שותה יחסית הרבה ממה שאני רגיל אליו יום יום. במוסך מה מתברר ?!?! שהצינור וואקום אוויר יצא ממקומו וזה עשה את כל הבלגן החלפנו צינור לחדש, והמכונאי אמר לי "עכשיו תסע חזק בטורים גבוהים כדי שהמנוע התנקה,נשפך לו כמות רבה יחסית של בנזי…
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם... מצטער עם הנושא חוזר לפעמים.. אבל כשמדובר במכונית שלך - תמיד עדיף לשאול כל מקרה לגופו... אז למי שיש כוח שיענה למי שאין - שלא. אני מודע לבעיות החוקיות אבל יש לי שאלות אז ככה- לאוטו במקור יש 15" 205/50/15 - והמידה שהבנתי שמציעים לי היא 215/40/17 - נשמע טוב, השאלה אם זה טוב באמת? מה ההשלכות לגבי- האצה, מד המהירות (הדיוק משתנה??), קוטר הגלגל (כולל הכל), אחיזה... האם מישהו החליף וחוץ ממראה חש איזשהו שיפור?? לטובה , לרעה? כולל הצמיגים המחיר הוא בסביבות ה-6K - נשמע סביר? יש חנויות/מקומות מומלצים לנושא הזה במחירים טובים? אני אשמח לשמוע.. כמה נהוג לקבל על שלי בטרייד? _("15) תודה לכולם מראש...
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אתמול בלילה האוטו נחנק לי מדלק.... התנעתי אותו אם הרבה גז.... והוא נכבה.... חיכיתי שעה... והאוטו נדלק יופי אחרי מכה ראשונה.... ויצא לי מלאאאאא עשן לבן מה שאין לי בדרך כלל... והאוטו נכבה אחרי 15 דקות..... היום בבוקר שוב התנעתי והאוטו הדליק במכה.... ויש רעש מהגזוז של פיצוצים קטנים כאלה... ויוצא טיפה טיפה עשן לבן.... ושנותנים גז יוצא פיחחחחח שחור... והרבה..... נתתי לו לעבוד בלי גז.... אחרי 5 דקות האוטו התחיל להחנק ולאט לאט נכבה... יש לכם השערה אולי מה הסיבה....? להזכירכם מערכת הזרקה....
הודעה אחרונה מאת dudielad, -
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם קיימת אפשרות למתוח את הקלאץ, לא מצאתי שום בורג?
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני צריך כמות צבע רכב קטנה, ביקשו ממני 80 ש"ח ל50 גרם (לטענתו זו הכמות המינימלית שניתן לייצר), ותוספת עבור לקה ומקשה לצבע מיטאלי. הגיוני, או שאני צריך להמשיך לחפש ?
הודעה אחרונה מאת ko3, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום! האם ידוע לכם לגבי חוקיות של חלונות כהים ברכב מסחרי (טרנספורטר)? מכיוון שתאורטית מסחרי אינו זקוק לא לחלונות ולא לחלון אחורי, האם מותר וחוקי להכהות את כולם (כולל האחורי)? אם כן - כיוון שמדובר בהרבה חלונות - רצוי ספריי או מדבקות? האם זה יוצר קושי במעבר טסט?
הודעה אחרונה מאת giliav, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, ב-306 (דור ראשון) שמנו לב אתמול שהורדת החלון מהמתג של הנוסע הקדמי לא עובד להורדת החלון, אבל כן להעלאתו ואילו מהמתג של הנהג זה עובד לשני הכיוונים...כלומר תקלה במתג, שסביר שהיא נובעת מזה שכשניקיתי את האוטו לפנישבועיים עם קצף ניקוי ראיתי שחדר בדיוק למיקום ההורדה של החלון קצת קצף וניגבתי מהר אבל הספיק לחדור קצת... מישהו יודע מה מומלץ לעשות ? אה, ועוד משהו, לפעמים, קורה שהסל"ד סרק שלי לא יציב, וחשבתי שזה מנוע צעדים מלוכלך, מישהו יכול להסיבר לי בערך איפה הוא ממוקם ב-306 (מנוע 2 ליטר אם זה משנה) ? הנה תמונה של מתחת למכסה המנוע: http://www.carsforum.co.il/phpBB2/download.php?id=3417 תודה
הודעה אחרונה מאת אביעד,
