Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא, לא ניתן לבצע כיוונון מצמד בדגמי רנו.

הכיוונון מתבצע ע"י ראצ'ר שנמצא ליד הדוושה, ופעולה זו מתבצעת אוטומטית.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום,

החלק שצויין בתמונה אינו ניתן לכיול אך ניתן למדוד בו את רמת המתיחות התקינה וזאת ע"י משיכה של הכבל עצמו ומדידת המרווח בין המזלג של הקלאצ' לבין המעצור על הכבל. מרווח זה צריך להיות 20mm.

 

במקרה של הרנו קליאו, מתיחת הקלאצ' מתבצעת אוטומטית בצידו השני של הכבל (בדוושה עצמה). במידה והמותחן האוטומטי מתפקד באופן תקין אז המרווח בתמונה יהיה 20mm ובמידה והמותחן לא תקין אז כבר צריך ללכת למוסך ולבדוק למה.

 

החץ שציינתה במתמונה מציין את הנקודה בה צריך להיות רווח חאשר תמשוך את הכבל (שמעלה).

111.jpg

פורסם
אם אני ישים פה דיסקית עבה זה יעזור למשהו אולי?

 

לא ממש כי כפי שנאמר לך, הכוון הוא אוטומטי אז אם תשים 10 דיסקיות עבות עדיין הראצ'ר יבצע כיול מחדש לאותה רמה שיש לך היום.

 

אגב, מנביון, מתיחת יתר של כבל הקלאצ' יגרום לנזק

פורסם

התחילה לי בעייה חדשה לפעמים יש מצב "שאין לי קלאץ" אני לוחץ על הדוושא וכאילו הקלאץ לא קיים אני עוזב אותו ולוחץ שוב והוא חוזר לעבוד. זה מעיד על מותחן לא תקין? וכמה אמור לעלות מותחן כזה?

פורסם

מהרנו חמש זופר ועד היום...

 

 

אגב, SPL, שים לב שגם מתח-הדוושה של הקלאצ' "משתנה" בין לחיצה ללחיצה...

אני שמתי לב לזה לפני המון המון זמן אצלי... מה שוקרה בכבלים האלה זה שהם מפתחים מעין "גמישות" בנקודות הקצה, ויש שיחקה כמובן של הפלסטיק שעוטף אותם בתוך השרוול שבו הם זזים וזה גורם לכל התופעות שאתה מתאר... בדרך כלל החלפה של כבל קלאצ' פותרת את הענין (סיומות חדשות תמיד עושות לו טוב...) והכבל עצמו אמור לעלות משהו כמו 100 שקל עם נטיה רצינית לפחות...

 

:idea:

 

סה טו.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...