Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היכן ניתן להשיג שמנים של valvoline???

האם הפרסי מוכר???

האם מישהו השתמש בפלאגים החדשים של בוש עם הארבע אלקטרודות ????

ויש לו משהו טוב לומר עליהם

הרכב - סוזוקי סמוראי

תשאלו מה אני עושה פה , שמתי לב שיש פה אנשים שמבינים עיניינים

פורסם
היכן ניתן להשיג שמנים של valvoline???

האם הפרסי מוכר???

לפי מה שאני זוכר מהפעם האחרונה אצל פרוחזאד (הרבה גונדי, בבקשה), הוא מתעסק

עם Liqui Moly (בהם אני משתמש. מצויין.) ו- AC Delco. אלו הפירמות המוכרות.

כל שאר השמנים, זבל מינרלי. :wink:

שלח ה"פ לאיציק נ. במידה ואתה מתעקש של Valvoline.

האם מישהו השתמש בפלאגים החדשים של בוש עם הארבע אלקטרודות ????

ויש לו משהו טוב לומר עליהם

בפעם האחרונה שהחלפתי מצתים בפיז'ו שלי, החלפתי לבוש כאלו.

הבדל משמעותי של ממש לא היה.

חפש בארכיון ההודעות של הפורום (כפתור "חיפוש" למעלה) על רשמים של אנשים

אחרים והסבר על פעולת המצתים הללו.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

שמן של ואלבוליין ניתן להשיג אצל איציק.הוא מופיע בפורום.

 

אצל הפרסי הכי מומלץ לקנות שמן של LM.

 

לגבי הפלאגים של "בוש" - מדובר בפלאג בעל 4 אלקטרודות,נכון,אבל מתוכן רק 1 פעילה.

 

מדובר ב4 אלקטרודות שלכ"א מהן מירווח שונה-משמע,בכל טמפרטורה או תנאי נהיגה משתנים,הניצוץ ילך אל האלקטרודה המתאימה ביותר.

 

הפטנט נחמד,אבל בתכל'ס הרבה שיפור לא תראה מזה.

 

לך על המקוריים שסוןזוקי ממליצה או על NGK אם בא לך על משהו קצת יותר חם.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

בבית מרכזים בהרצליה לפני בנק לאומי ישנה חנות המייבאת את כל מוצרי VALVOLINE ועוד מוצרים אחרים.

בהצלחה

פורסם

חח, בא אלינו אחד למוסך שיש לו 4 אלקטרודות..

הוא רוצה להחליף אותם כבר בטיפול 10000 למרות שמחליפים אותם הרבה הרבה אחרי.

אמרנו לו שזה עולה 50 שקל, הוא אמר בסדר תחליפו..

אהממ... לאחד..

פה כבר הוא אמר "עזוב אותך, 200 שקל על פלאגים"..

צודק..

כן, יש לי זבל סיני באוטו ואני גאה בזה

פורסם

אצלי יש את הבוש עם ה-4 אלקטרודות, החלפתי את הפלאגים בטיפול גדול שעשיתי לפני שבוע אבל השינוי לטובה שהורגש, לא נבע דווקא מהפלאגים אני מניח, אלא גם מהחלפ פילטר שמן, דלק, אוויר ושמנים...

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

×
×
  • תוכן חדש...