טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,199 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חבר'ה אני מחפש כיסאות של 205 3 דלתות (ראלי GTI או פשוטה עם 3 דלתות) אני צריך למצוא לבעלים כיסאות כדי שיוכל לתת לי את הבאקטים... אם אתם יכולים להמליץ על פירוקיה באזור המרכז? שאתם יודעים שיש לה רכב כזה... תודה אלעד.
הודעה אחרונה מאת i-karamba, -
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
טוב מעניין אותי לדעת מה עושה ספיסרים לSETUP של האוטו ומה ההיתרון שלהם. הבנתי שיש גם כמה סוגים של ממ מה ההבדל בניהם תודה.
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 3 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
היו לי ב 106 (1.4) שריקות מכיוון האלטרנטור הלכתי למוסך והחליפו לי את הרצועה (היתה יבשה) אך הרעשים/שריקות לא פסקו, חזרתי למוסך ושם אמרו שיכול להיות שהשריקות הם תוצאה של רצועה חדשה לחכות עוד 100-200 ק"מ . אחרי 300 ק"מ עדיין יש שריקות אך בתדירות נמוכה יותר, חזרתי שוב למוסך והפעם אמרו לי שכנראה זה המותחן של הרצועה. טוב,אז נקנה מותחן , הולכים למוסך ומקבלים את השוק של החיים המותחן עולה 700 ש"ח ללא עבודה!!! כמובן ששתיתי כוס מים קרים ונרגעתי ולאחר מחשבה קצרה קפצתי לפירוקיה כלשהי וקניתי מותחן ב100 ש"ח . עכשיו לשאלה העיקרית החלק שקניתי מורכב חתיכת ברזל ארוכב וצרה שבשני הקצבות שלה יש שני ברגים אחד שבעזרתו נתפס החלק למנוע והשני הוא שמותח את המיסב שיושב על הרצועה , האם במוסך התכ…
הודעה אחרונה מאת ofir106, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מישהו יודע מה ההבדל בין סופר צ'רג'ר לבין קומפרסור, הכוונה ל-Kompressor כמו שיש לרוב במרצדס וראיתי באתר של ABT גם בגולף.. אחרי שחיפשתי בגוגל הבנתי שזה אותו דבר.. מישהו יכול להסביר?
הודעה אחרונה מאת F_B_I, -
- 2 תגובות
- 873 צפיות
אני מעוניין לקנות רנו קליאו 1.4 מודל 2000. הבנתי ששנת 2000 הייתה שנת "תפר" שבתחילתה שווקה עדיין קליאו בגרסת ה 8V הישנה ומאוחר יותר החלו לשווק את הגרסה החדשה של 16V ו 98 כ"ס. איך אני (בוא מוחלט בעניני מכונאות) יכול להבחין לאיזו גרסה שייכת המכונית שלפני? זה כתוב היכן שהוא? איך רואים זאת? כמוכן, האם לדעתכם השיפור בין הגרסאות הוא משמעותי?
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
- 28 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אהלן חברים אני לא מתכוון לעשות את זה עכשיו אבל בעתיד אולי אני יעשה את זה. רציתי לדעת קודם אם יש חיסרון כלשהו בשיפור הזה פורטינג וגם יחס דחיסה בכללי. אני יודע שאני יצטרך להחליף את סעפת היניקה לזאת שיש בMK1 ואני יודע שקשה להשיג אחד כזאת אבל בכל זאת מאיפה אני יכול להשיג . ואם נגיד ששני הדברים האלו יצאו כמו שצריך כמה כס זה יוסיף וכמה זה עולה. והאם בכלל צריך לשנות את המחשב אחרי כל זה ציפ למשל או גם וסט לחץ דלק. אשמח לשמוע תשובות לעניין תודה.
הודעה אחרונה מאת עופר106R16V, -
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ברשותי סיטרואן xm 2.0 . בזמן שהרכב מתרומם לאחר ההתנעה נשמעים "קליקים" (כנראה מהמשאבה?) ולאחר מכן תדירות הקליקים יורדת. הבעיה היא שבכל פעם שאני לוחץ על הבלם נשמעים שוב קליקים. האם להחליף את הבומבות הקידמיות, הראשית. האם הדבר סובל דיחוי או גורם נזק? תודה
הודעה אחרונה מאת segal, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לחבר שלי קרה את המקרה הכיי מוזר בעולם (לפחות מבחינתי) הרכב הוא אופל קורסה 96 אין אימבולזייר או משהו בסגנון וכך הדבר: הוא נכנס לרכב מנסה להתניע, הסוויץ לא מסתובב! ההגה נעול! ובורר ההילוכים שנמצא במצב פארקינג מסרב לזוז מהמקום, ניסינו כל ווריציאה אפשרית של משחק בהגה ביחד עם הסוויץ, וכלום, הרכב מסרב להפתח.. כמובן שגם ניסינו להגיד ססמי היפתח אבל ... לא הלך כל כך.. למישהו יש רעיון איך לשחרר?? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת YH, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
טוב אז ככה , היום עשו לאבא שלי על המכסה מנוע שתי סריטות מעצבנות ( ) אז איך אפשר "לנקות" או לטשטש קצת את השירטות?. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת רועי.א, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
פיאט אונו 1000 שנת 94.... היה בעיה שהאוטו היה נכבה בסרק אז החלפתי חיישן דלק.... החלפתי אינגקטורים..... ועכשיו האוטו לא נכבה תמיד בסרק.... הוא לפעמים נכבה... ושאני לוחץ חצי דוושה הוא עושה רעש של מפלצת שואגת...... ואחרי כמה זמן מתכבה בסרק... . יש פתרונות/רעיונות..?
הודעה אחרונה מאת dudielad, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
למה לא מחליפים את מערכת השסתומים למערכת אלקטרונית? שתישלט ע"י המחשב של הרכב. הרי עם כל העסק של שמירה על איכות הסביבה ובלה בלה בלה, אני חושב שכמו מערכות אחרות ברכב שהפכו אלקטרוניות ויותר מדויקות יהיה אפשר גם שם לשפר ועל פי רגע נתון לתת לכמות האויר המתאימה להיכנס , ולא כנתון קבוע כמו היום עם גל הזיזים. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בימים האחרונים מידי פעם אני נתקל בתופעה מוזרה. בעת שאני לוחץ על דוושת הבלם (בעת שהאוטו עומד) בזמן שהוינקר מכוון לצד שמאל, אין איתות, האורות פשוט נשארים דולקים ובנוסף, הנורית ביקורת של האור ערפל דולקת אף היא בצורה ממש חלשה, וגם האור של האיתות נשאר דלוק בצורה ממש חלשה. בעת שאני מאותת לימין ולוחץ על הברקס, הנורית של האור ערפל גם דולקת, אבל האיתות בכל זאת עובד. לפעמים זה קורה ולפעמים זה לא קורה. אני לא יודע אם זה קשור , שמתי לב לזה אחרי שנורית אחורית ראשית שלי לא עבדה בגלל מגע רופף שסודר. האם יכול להיות לזה איזשהו קשר? יש למישהו כיוון היכן הבעיה ? בתודה דרור. אגב, האוטו המדובר הוא פיאט אונו
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום בזמן נסיעה נכנס לי אויר חם מהמנוע באזור שמתחת להגה. האם אפשר לחסום את האויר בצורה כל שהיא??
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
הביצוע נראה מרשים, שימו לב לגיר כבלים בייצור עצמי. מי מכם מזהה את את המנוע (לא מסובך)
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 4 אלף צפיות
מזה זמן מה (אני כבר לא זוכרת כמה, כי זה פשוט הפך לשגרה) יש לי בעיית התנעה בבייבי. הבעיה היא שבהתנעה ראשונה בבקרים, האוטו לא מניע מכה ראשונה. יש לציין שאני מחכה כמה שניות לפני ההתנעה במצב מצבר, וגם עושה סטרטר ארוך יחסית. בד"כ האוטו נכבה אחרי כמה שניות אחרי ההתנעה ולא מיידית. נבדק והוכח שהבעיה לא בגלל חניה בשיפוע. עד לפני כשבועיים הבעיה הייתה כפולה בחומרתה. היה לוקח לי כ- 4-5 פעמים להתניע. לאחר טיפול 10,000 שכלל החלפת פילטר שמן, שמן, פילטר אוויר ופלאגים הבעיה השתפרה. כמו כן, החלפתי תחנת דלק ונעשה לי ניקוי מנוע צעדים בעזרת חומר לקרבורטור. החל מהטיפול לוקח "רק" פעמיים להתניע. שבוע שעבר אפילו היה יום אחד שבו האוטו התניע מכה ראשונה (חד פעמי לצערי ).…
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
- 4 תגובות
- 989 צפיות
לפעמים כשאני מגיע לרמזור ,סתאם ככה פיתאום נופלים לי הטורים ונכבה לי האוטו או, שאני נוסע ובא להעביר הילוך ,לוחץ על הקלאץ ורואה שמד הטורים מראה על 2000 סל"ד !. הייתי במוסך מורשה העלו לי את האוטו על מחשב , והמחשב לא קורא תקלות חוץ מקריאה מוזרה של חיישן הטמפרטורה. רציתי לדעת אים מישהו ניתקל בבעיה ,זה משגע אותי ,ואולי איך אפשר לסדר את זה . תודה מראש לכל המגיבים .
הודעה אחרונה מאת eyal_ro, -
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
...האם יהיה זה אפשרי להלביש עליהם 155/70R13 ???? חשוב מאוד מאוד מאוד - וכן, אני גם רואה את הטמטום שבשאלה הזו.... - רק שזה נורא עקרוני עבורי. וקריטי. כי אולי אני קצת "הייתי אדיוט"
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
כמה כסף להכין ?
מאת דניאל- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום חברה, הטיפול השלישי של האוטו מתקרב (למרות שהאוטו ב80K.) אני פשוט אוהב להקדים את הטיפולים קצת טוב אז אני מבקש ממכם חישוב "קל" לכמה כסף אני אצטרך. אז המפרט הוא כזה (בערך) : (1) קלאץ'. (2) בולמי זעזועים. (3) שמנים ומסננים. (4) בטח יהיה עוד איזה משהו. (5) בעייה במזגן (אני לא יודע מה היא). לא במוסך... (6) צמיגים. אני יודע שזה יהיה חישוב גס אבל אני רוצה לדעת פלוס מינוס. תודה, דניאל. 206 XS שנת 99 פיז'ו
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
טוב אז לאור גל החום הפוקד אותנו נשברתי והחלטתי לפנק את עצמי בגז למזגן , אך אבוי , כל פעם שאני מדליק את המזגן מורגשת נפילת טורים של כ 500 סל"ד , זתומרת שבשביל שהמנוע לא יכבה צריך לכוון אותו על 1500 סל"ד באופן קבוע. ממה זה נובע והאם יש איזושהי דרך לטפל בתופעה..?? תודה, רועי.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היום התאדו לי כל המים ממערכת הקירור אחרי שאחד הצינורות שם נקרע- באיזה חום אפשר להוסיף נוזל חדש כך שלא יגרם נזק למנוע? בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת micam, -
-
רבים ממליצים על הסט הזה. בהום סנטרראיתי סט 1/2" של חברת AMPRO מישהוא מכיר?-
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
אוקי, היום חזרתי לנהוג באוטו אחרי ששבוע אחי חרש עליו... מהרגע הראשון שהתחלתי לנהוג הרגשתי שההגה "משוחרר"... חופשי... זה התבטא בעיקר בסיבובים שלפעמים הרגשתי שאני צריך לתת עוד טיפה סיבוב בהגה כדי להשלים את הסיבוב ! אם מישהו יודע, אשמח לדעת מה הסיבות העיקריות שיכולות לגרום ל"חופש בהגה" ? אגב, האוטו 205, שנת 94... בלי הגה כוח!... תודה רבה!, ניר.
הודעה אחרונה מאת NirTzi, -
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום... אני מבין שאם אני ארצה להחליף צמיגים וכל זה אז בפנצ'ריה יגידו לי מה מתאים ומה לא, אבל בשביל עצמי אני רוצה לדעת מה אומרים כל הנתונים? למשל עם כתוב על הצמיג 195/65R15 מה כל מספר אומר?? ונגיד איך אני יודע להתאים צמיג לג'אנט? יענו אני שומע כל הזמן ג'אנטים 14',15' איזה מידות אני צריך להסתכל על הצמיג כדי לדעת שהוא מתאים?
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
ציור על הרכב
מאת מינימן- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
סוף סוף המיני שלי עוברת לשלב הפחחות והצבע אני מעונין לצבוע אותה בכחול וצהוב - וכן להוסיף איזה ציור מדליק מישהו יודע איפה אני יכול למצוא צבע שהוא גם צייר או פחח שהוא גם צייר
הודעה אחרונה מאת יאשה והפיצפוצים, -
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הייתה לי בעיה של רעש ברזלי מהאזור המדחס / אלטרנטור , הלכתי לליטל ובסוף התגלה שזה היה בורג קצת משוחרר , בורג שכדי להגיע אליו צריך להוריד את המותחן ואת הרצועה כמובן . כרגיל לעבודות בליטל הבעיה חזרה לי , ויש לי כמה שאלות : 1. האם ללכת לליטל ולדרוש שיתקנו את זה ... ( אין לי כבר כוח אליהם ) , זה היה לפני כחודשיים בערך . 2. האם לנסות לבד להוריד את הרצועה ואת המותחן ( לא כזה קל , שהם החליפו לי את המותחן הם הדביקו את השייבות ) 3. האם ללכת למוסך לא מורשה רגיל רק כדי לעשות את העבודה הזאת , לא מסובך הרי . תודה . האמת היא , אני רוצה לנסות בעצמי להוריד את זה , אבל אני מתלבט , בכל מקרה יש לי סופרגלו לשייבוט , מה אתם חושבים ? האם לפרק את זה לבד או לא ? …
הודעה אחרונה מאת RedR, -
- 3 תגובות
- 987 צפיות
הי יש לי מונדיאו שנת 95 אוטו' 1800. רשימת מחלותיה: גיר מקפיץ: במעבר מניוטרל לדרייב האוטו קופץ - גם עם מנוע חם חום מנוע לא יציב: בנסיעה מהירה הטמ"פ די נמוכה - המחוג על ה- N של נורמל שזה די קר. בנסיעה איטית הוא יכול להתחמם עד למקסימום תוך כרבע שעה אבל אם אנ י מפעיל מזגן זה שוב יורד די נמוך (לא חסרים מים). לי זה נראה שסירקולציית המים נמוכה או שהמאוורר חלש - האם הדלקת מזגן משפרת את האוורור או זרימת המים ? השהיה בהתנעה: מאז שהחליפו לי משאבת דלק אני צריך להמתין בין 5 ל-30 שניות עד שהתנעה מצליחה. בפרק הזמן הזה שומעים זמזום קל שזה לדעתי משאבת הדלק שבונה מספיק לחץ. אמרתי זאת למוסכניק אבל הוא אמר שאם אין ריח דלק אז לא בורח לחץ (???) תחושה של נסיעה על גמל - …
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
במכונית של בני מסוג פיאט בראבו קוראת מידי פעם תופעה מוזרה ומסוכנת. הגה הכח ננעל תוך כדי נסיעה בלי יכולת להזיזו כלל.במוסך המורשה לא נתקלו בתופעה כזו וגם לא מצאו משהו חריג. הם חושדים בתקלה בסוויץ .מה דעתכם בנידון? תודה
הודעה אחרונה מאת arikbaron, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
עשיתי אתמול תאונה ותוצאותיה הן שני גלים בפח בכנף הקדמית שמאלית ושפשוף של הטמבון. כמובן שיש סימני צבע (לבנים) של הרכב השני על הגלים. הרכב הוא אימפרזה שנת 98 בצבע אדום. הרכב השני הוא פונטו לבנה. למישהו יש מושג או הערכה כלשהי לגבי עלות פחחות וצביעת כנף? (לא אכפת לי שתגידו לי אם זה יותר או פחות מ1000 שקל). כרגע אני מעדיף שלא לערב את הביטוח כדי לבדוק את האופציה לתקן את שני הרכבים מבלי לשלם השתתפות עצמית (1400 שקל). מחר בבוקר אני נוסע להרצליה לאוטופיקס כדי לקבל הצעת מחיר. אני רוצה להספיק לעבור דרך כמה מוסכים נוספים כדי לקבל הערכה נוספת. אם למישהו יש מוסך באיזור ר"ג - ת"א אני אשמח לקבל את כתובתו. תודה! אביב
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 0 תגובות
- 940 צפיות
הבנתי שבשנתונים האלה לוח השעונים נראה אחרת לגמרי אבל לא הצלחתי למצוא תמונה של זה ברשת. ועוד שאלה באותו עניין: אפשר להתקין לוח כזה על 205 יותר ישנה?
הודעה אחרונה מאת shlomub, -
- 6 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אני רוצה לעשות תאורה כחולה ללוח שעונים שלי .(אני יודע שיש מחטים שדולקות,וכיסויי זוהר מתלבש על הלוח הקיים.ברכב השני יש את זה...פה אני רוצה לעבוד קצת) קניתי HYPER LED , בצבע כחול 3 מ"מ. חיברתי להם נגד 1K, חוטים, והכל מוכן להרכבה. (אני מבין באלקטרוניקה וחשמל רכב). עכשיו הרגע להתקין אותם , רק לפני שאני יקדח חורים קטנים, אני רוצה לדעת איפה המיקום האופטימלי לכוון אותם. ירדתי בחושך, איתם ועם סלוטייפ, וכיוונתי וניסיתי כמה זוויות ובדקתי. חלק נתן לי אור נקודתי,חלק סינוורו אותי, וחלר יסנוורו את הנהג שיעמוד לידי (בדקתי מבחוץ) שאלתי היא לאנשים שניסו/עשו את זה: איך ממקמים את הלדים? ממול או מלמעלה/למטה ? (אני יודע שהכל תלוי בפלסטיק מסביב). מישהו יכול לעזור לי? …
הודעה אחרונה מאת David A,
-
מי מחובר 32 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 411 אורחים (הצג רשימה מלאה)
