טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,201 נושאים בפורום הזה
-
- 15 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
אני עומד בפני טיפול 10K, ונמאס לי כבר שהמוסך גובה הון כסף על שמן באיכות בינונית לכול היותר. אני מעוניין להביא את השמן ואת נוזל הקירור מהבית ושהוא רק ישים אותם. איזה סוג שמן כדאי לרכוש?! חברה, סינטטי/חצי סינטטי. צמיגות? דגם הרכב הוא רובר 827. תודה.
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כשאני מאיץ במיוחד שהרכב עמוס או בעליה-בלחיצה חזקה על דוושת הגז המנוע מעלה טורים לרגע על ריק ואז ממשיך לנסוע-זה קורה בכל ההילוכים חוץ מרוורס וראשון. מה יכולה להיות הבעיה? תודה
הודעה אחרונה מאת לנצ'יהוליסט, -
קיט בולמים
מאת lira- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי שאלה יותר לידע כללי בעתיד. קיט בולמים?????? מה זה אומר זה בעצם? מחיר 14,000 בfastautosport למה כל כך הרבה?????????
הודעה אחרונה מאת K&N, -
- 2 תגובות
- 805 צפיות
אם מישהו עשה מתישהו בדיקת דינמומטר להונדה סיוויק הטצ'בק ויש לו עדיין את הדף של התוצאות או זוכר את התוצאות בערך אני ישמח שיפנה אלי אני רוצה לדעת באיזה סל"ד הכ"ס של ההונדה הכי גבוה ואין לי כח לעשות בדיקה רק בשביל זה תודה
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם יש להורים שלי סוזוקי באלנו שנת 96 אוטומטית.והיא עברה 108 אלף קילומטר. עוד 2000 קילומטר עושה טיפול עשר אלף.והיום יצאתי עם האוטו בלילה המחוג של האוטו עמד על פול טנק ,אז שפכתי את כל הפחית של הK-44 לתוך המיכל ונסעתי על טורים גבוהים כל היום בערך 120 קילומטר עשיתי והאוטו לא אכל דלק בכלל ורציתי לדעת בשביל שכל הK-44 יכנס למנוע אני צריך לנסוע עוד על טורים גבוהים או שזה כבר לא משנה? טעוד שאלה האם התוסף הזה יכול לגרום נזק למשהו? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
שלום לכולם. אחרי טיפול 10K שבוצע שבוע שעבר והחלפת מי קירור גיליתי היום שהשמן מנוע עובר לאט לרדיאטור. המים בחלק העליון של הרדיאטור חומים לגמרי ודביקים ובמיכל עיבוי יש אפילו שכבה של שמן בחלק העליון. השמן עובר לכיוון המים אבל לא הפוך (אין סימני מים בשמן). כמות השמן שנעלמה מהמנוע זהה פחות או יותר לעליה בגובה המי קירור. הצעות, המלצות, עזרה נפשית יתקבלו בברכה הרכב: פיזו 205 מנוע 1.4 שנת 96
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז ככה. המצבר הנל שנ"פ 56 אמפר בן 11 חודש יותר מידי. הגיע הזמן להחליף עוד חודשים בערך. מה לקחת במקום? יש המלצות למצבר לרכב צרפתי?
הודעה אחרונה מאת ישי, -
שטיפה בקיטור
מאת CaRReRa- 13 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
האם שטיפת מנוע בקיטור באמת מזיקה כמו שמספרים? יתרונות\חסרונות
הודעה אחרונה מאת CaRReRa, -
k44 כל כמה ק"מ מומלץ? 1 2
מאת F_B_I- 15 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
k44 כל כמה ק"מ מומלץ?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי מה יכולה להיות הסיבה לכך שבשום מצב לא עובר נוזל ממיכל העיבוי אל הרדיאטור בהתחשב בעובדה שנניח הרדיאטור ריק שאין סתימה בצינורות ושהמוסך שלי לא ממש התיחס ל בעיה הזו - בטענה- "שזו מכונית ישנה"--- (בני זונות-איזה טענות מרושעות) ומי יכול להמליץ לי על מוסך טויוטה טוב-- אחר?
הודעה אחרונה מאת YH, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי סוזוקי באלנו שנת 96 אוטומט האוטו עבר 110 אלף קילומטר ושהאוטו בסרק או בכלל עומד יש רעש תקתקתקתק מהמנוע האוטו עשה החלפת טיימניג לפני 10 אלף קילומטר כלומר המנוע לא שקט מרגישים שהסתומים לא דופקים כמו שצריך מה עליי לעשות? האם ללכת למוסך לעשות כיוון שסתומים האם זה מועיל מזיק? כמה זה עולה? והאם אם אני ישים K-44 זה יעזור במשהו תודה לעוזרים?
הודעה אחרונה מאת mordi, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בלילה גנבו לי את הצופר (רמקול) של האזעקה שנמצא הכי קרוב שאפשר למכסה מנוע (הכי למעלה). פעם קרה לי שהאזעקה לא ציפצפה ובסוכנות סובארו אמרו לי שזה בגלל רטיבות, ובאמת אחרי כמה ימים זה עבר והאזעקה ציפצפה. אבל הפעם כשהאזעקה לא ציפצפה לי שוב הלכת לסוכנות סובארו, הם פתחו את מכסה המנוע וראו שאין צופר. וגם לא היו סימני פריצה לאוטו איך זה יכול להיות? ניסו לגנוב את האוטו? ולפתוח את מכסה המנוע אפשר רק מתוך האוטו, אז הגיוני שהם פתחו טת האוטו?
הודעה אחרונה מאת WRX, -
-
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום יש לי משהו מוזר נורא... לאחרונה לאחר החלפת סטארטר.. היה דרוש להוציא את צינור המים שמוביל מים מהרדיאטור אל הבלוק (משהו כזה.. איפה שהטרמוסטט , בקיצור ולעניין נשפכו הרבה מים ירוקים לרצפה. שסיימנו עם הכל , הדלקתי מנוע, מילאתי מים ירוקים של פריסטון (ע"י המלצתו של איציק) וניקזתי אוויר. הכל עובד מצויין ואני מאוד שמח ... אבל .... כאשר סיימתי , מיכל העודפים היה מלא ל MAX יומיים אחרי זה, הוא היה ריק לגמרי מילאתי שוב למקס שהמנוע דולק. , והפלא ופלא , יומיים אחרי , שוב ריק... החלטתי להיות "חכם" שמתי עוד נוזל קירור, ועמדתי עם האוטו במקום , ונתתי גז והאוטו עבד בערך 20 דקות , והיה וונטה והוא עמד על חום טוב והכל סבבה והמים נעלמו שו…
הודעה אחרונה מאת firebird, -
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
1. אז ככה: יש לנו בבית פולו ולאנטיס, במוסכי מזדה, מסרבים בתוקף לעשות שטיפת מנוע, אין להם אפילו את הציוד לכך, לעומת זאת במוסכי צ'מפיון וUMI עושים שטיפת מנוע בלי לשאול אפילו כל טיפול, בפולו לא הייתה לי אף פעם בעיה עם העניין, והמזדה נוסעת עם מנוע מלוכלך, האם מנועי מזדה רגישים לשטיפת מנוע ומנועי VW לא ? האם כדאי לעשות למזדה שטיפת מנוע ? 2. בפולו (דיזל), בנסיעה "מנהלתית" ב140-150 קמ"ש המנוע מתגלגל לו על קרוב ל4000 טור, ז"א קרוב לסוף הסקאלה, דבר שלי אישית קצת מפריע לעין (וגם הרעש לאוזן), האם יש בזה נזק נוסף כלשהו למנוע בגלל שהוא דיזל? זה משהו כמו 6000 טור בבנזין, הייתם נוסעים נסיעה רגועה על 150 ב6000 טור (למשך זמן "ממושך")?
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
צהריים טובים, מישהו פה אולי יודע איך מאפסים את המחשב בגולף דור 4 ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת ozzy, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איפה אני יכולה לקנות רתמות, אינטרקולר במחיר שווה לכל כיס וספוילר? רק לא ברדיו מילאנו כי הם קרועים עם המחירים שלהם. tnx מעיין
הודעה אחרונה מאת QuickSilver, -
- 8 תגובות
- 3 אלף צפיות
בשמחה ובששון קיבלתי לידי היום BMW קומפקט מודל 96 . אני לא זוכר אושר כזה מאז שנפרדתי מהAUDI COUPE GT '85 שהיתה לי במשך ארבע שנים נפלאות... בכל מקרה, אני מחפש עצה לגבי סוג הדלק המתאים לרכב הזה. 95 או 98?
הודעה אחרונה מאת n123456, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
עשיתי עד עכשיו עם הפיאסטה בערך 5000 ק"מ (ה500 האחרונים כללו בתוכן נסיעות קשות בצפון בעליות ואוטו עמוס ). הרכב שנת 97, מנוע 1300, עשה עד עכשיו 89 אלף ק"מ. סביר? לא סביר? להתחיל לחסוך לאוברול? תודה אבי
הודעה אחרונה מאת avi_shava, -
חום הורס מנוע?
מאת rodon- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
חום בטוח הורס מנוע.. השאלה שלי היא כזו: אם נניח הרכב התחמם רצח.. משהו באמת רציני... ולאחר מכן במשך כ 3000 ק"מ לא היתה צריכת שמן מוגזמת והכל היה בסדר. אבל פתאום לאחר 3 חודשים מאותו מקרה התחממות- התחילה להיווצא צריכת שמן היסטרית. אז זה בהכרח קרה עקב אותה התחממות? קשור? או שבגלל שעברו 3000 ק"מ בלי שום אפקט- אז לא קשור דווקא למקרה?
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
לפי מה שהבנתי תפקידו של הממיר הקטליתי הוא לשרוף את הדלק והשמן באגזוז והשאלה שלי היא למה צריך לשפר את הממיר הקטליתית ? מה זה נותן ? כמה זה עולה ? *להבא אנא דייק יותר בכותרת, הודעתך נערכה*
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי הונדה סיויק הדגמים החדשים והשאלה שלי היא : כמה אמור לעלות שדרוג למחשב של האוטו ? אני יכול לעשות את זה בבית אם יש לי ידע במחשבים ? זה משמעותי ? בתודה מראש בבי
הודעה אחרונה מאת tamirbike, -
למה יכול לגרום עודף די גדול בשמן? מדובר בכמות של כחצי ליטר עד ליטר עודף תודה.
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 0 תגובות
- 742 צפיות
שלום לכולם, 2 שאלות שחשבתי עליהן ולדעתי יכנסו הכי טוב בפורום טכני ואחזקה: 1. בשעה טובה סיימתי עם רוב הדברים בתהליך החזרת הרכב למקור, אני חושב שאחד הדברים שנשארו לי זה בולמים, אבל יש זמן(זה מתקרב) ואני מתכנן על קוני בעתיד הקרוב-רחוק או משהו בסגנון. השאלה היא, יש למישהו הצעות מה אולי שכחתי? בטוח יש עשרות דברים שלא חשבתי עליהם... 2. איך אדם יודע שזהו, הוא מיצה את כל הכוח של האוטו שלו והוא מוכן לשפר אותו מבחינת כוח? (שלא תחשבו לרגע שאני חושב ככה ) סהר.
הודעה אחרונה מאת CaRReRa, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני רוצה לעשות טיפול 10k לאופל קורסה שנת 85 של דודה שלי ורציתי לדעת על איזה שמן מנוע ושמן גיר אתם הכי ממליצים, ואילו פלאגים הכי יתאימו יתאימו. בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Mr.Y, -
-
- 3 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
פתחתי את הת'רד הנ"ל משתי סיבות. האחת כדי להסביר אופן פעולה של מעגל בסיסי, והסיבה השנייה, סתם כדי להראות לכם כמה אני טוב בחשמל וברכב (סתם סתם). מה שאני הולך לתאר פה עכשיו קיים ברוב הרכבים, אז אם מישהו נתקל בתקלה כזו, אין ספק שהסברי יכול לעזור ולכוון לפתרון התקלה. עבדתי קשה על ההסבר, אז אם למישהו יש הערות ותגובות בבקשה תרשמו. כמו כן, אם יש לי טעויות, אנא הבינו - זה לא פשוט להתרכז בנוסח וגם להעיף את הגורים של הכלבה מהחדר . ועכשיו לנושא ! כאשר גיליתי לראשונה שנורת כרית האוויר מהבהבת ומראה על תקלה, ובאותו הזמן גיליתי גם שמערכת הצופר לא תקינה, הבנתי בעצם שיש סיכוי שיש נתק או קצר בין ההגה לבין שאר המכלולים. עלתה בראשי המסקנה שחייב להיות רכיב כלשהו…
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז ככה אני (אנחנו) מתכננים לעלות למרכז באמצע שבוע הזה, (עם הוולוו), בפעם הראשונה מאז שקניתי את האוטו שאני הולך לצאת איתו מאילת לנסיעה יחסית ארוכה , אנחנו בשאיפה גם להגיעה לכנרת, אז נכון שעברתי טסט ממש עכשיו, וגם מוסך באופן רציני בנוגע לגיר ויחסי דחיסה\יניקה ועד ועוד הכל ממש כמו חדש ברכב.. חוץ מאולי מים ממש מלוכלכים ברדיאטור, אבל ממש אז ככה השאלה שלי היא כזאת.. איך? ומה אני יכול לשפר, לעדכן, לנקות או להכין טוב יותר לנסיעה כזאת? מה בעל הסיכון הכי גבוה להתקלקל בדרך ואליו לשים יתר תצומת לב?? אני אודה לכן על תשובות של מבינים ולעניין, תודה מראש על הכל, ובאמת תזרקו כל מה שעולה לכם בראש יואב... *להבא נא לדייק בכותרת, + לפתוח בפורום המתאים, הודעתך נע…
הודעה אחרונה מאת PEUGEOT205, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אתמול קניתי קלאץ של VALEO לRSI במחיר 550 אחרי כל מיני הנחות הסתכלתי על הקופסא של הקלאץ וגלתי שרשום עליה Clio Motor 1.6 3.98 יכול להיות שהביאו לי קלאץ לא מתאים למרות שהדגשתי לו את הדגם?
הודעה אחרונה מאת mordi, -
שלום רציתי לדעת עם חוץ מהמוסך המרכזי של הסוכנות ניתן להשיג פנס אחורי לרכב לפני שעה פגעתי בעץ ברוורס ושברתי חצי מהפלסטיק של הפנס????????? וכמה יעלה לי התיקון לרכב טויוטה אוונסיס שנת 2002????? עמית
הודעה אחרונה מאת עמית1984, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אני רוצה לעשות גבות לפנסים הקידמיים של האוטו (פיג'ו 205, לא אוהב את הפנסים) ראיתי מישהו שעשה את זה לבד - עשה את זה בןזונה! איך אפשר לעשות את זה לבד? אמרו לי זה עולה איזה 200 שקל בלי צביעה ומחיר כזה אני לא יזרוק על דבר כזה. תמונות של האוטו בלינק: http://www.pbase.com/shaar5/205 עוד כמה שאלות שלא ממש קשורות. אני בקרוב מאד עושה טיפול 10,000 כמה עולים בערך 4 חוטי הצטה ואיפה הכי זול לקנות את כל החלקים? (חוץ מאוטו דיפו, נמאס מהם!)
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז ככה יש לי סובארו לאגסי 90 . ובזמן האחרון נכנס לתוך האוטו חום מהמנוע וזה גורם לאדים בחלון הקידמי ויותר מזה - השטיחים מזיעים מים.... מה יכולה להיות כבר הבעיה ? .... ?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 199 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ArikB
- spidrman
- nglancer
- נתנאל - Net
- ask
- Shay Shd Dave
- viper83
- lanosforce
- Aviady001
- `Infinity
- garicho
- Camaro 92
- zvit
- DanielGangsta
- פאר האורה
- llaavvii
- SlowRide
- EvGriga
- חד אופן
- David32
- TZR84
- meny5
- Rongaflugen
- bigfoot7375nadav
- BoazB11
- omricn
- Assafo2
- Avia
- פריג'י
- גולדן191
- Supertigre
- Derish
- mikk
- natco
- iEminem
- אהרן ג
- ברווז
- asix
- axSupreme
- Jeka88
- TheArcane
- פלוני אלמוני21
- itamarg
- 3n
- פינדר
- TvrSpee12
- Arielz2405
- shlomiko
- Coresh
- OR1
- IsraelR
- Night Driver
