טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,201 נושאים בפורום הזה
-
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם ! לא מזמן קניתי יונדאי אקסנט שעשתה 120000 ק"מ, ונראה לי שיש איזו בעיה במנוע. לפני 3000 ק"מ (מיד אחרי הקניה) עשיתי טיפול 10K (מדיד השמן הראה מלא אחרי הטיפול) ושלשום, כשבדקתי שמן היה חסר קילו וחצי...המון לק"מ שנסעתי. הוספתי שמן 20/50 (אם זכרתי נכון, זה מה שמילאו במוסך). במוסך אמרו שאין נזילה, ושאם אני אעבור לחצי-סינטטי, הבעיה אולי תיפתר. למישהו יש רעיון מה לעשות ?
הודעה אחרונה מאת firebird, -
כיוון שסתומים
מאת Guest Anonymous- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני יודע איך לבצע אך יש בעיה אחת והיא שאין לי את המדיד. איפה אני יכול להשיג? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
ניקוי מערכת הזרקה 1 2
מאת ak47-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
אתמול הייתי במוסך ורכשתי חומר מנקה ומשמר מערכת הזרקה. המוסך הוא מוסך מורשה של פיז'ו והחומר של חברת WYNN'S. אני קניתי את זה מפני שיש לי לפעמים פעולה לא חלקה של המנוע וגם כדי לתת לחזוקה טובה. המכונית עברה 43K. רציתי לשאול האם מה שקניתי זה החומר K44 שדובר עליו רבות או משהוא אחר ?
הודעה אחרונה מאת Herman, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן חברה אני רוצה להזמין ספר היינס לפולוו שלי ,אבל אני לא יודע איזה להזמין. באתר של החברה רשום כל הדגמים חוץ מהדגם שלי 16V. למישהו יש מושג איזה ספר אני צריך ? הספר של ה 1600 יתאים לי? לפי דעתי זה מנוע שונה לגמרי. האוטו הוא פולו 1400 16V משנת 97 והדגם הוא 6N. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בזמן ניקויי מצאתי פלג משוחרר, אני לא ראיתי שום מחבר באזור. משהו יכול לזהות? *להבא נא לדייק יותר בכותרת, הודעתך נערכה*
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אז ככה: בבדיקת מחשב נבדקה פליטת ה-co ברכב לאחר ששמנו לב שהדלק "נעלם" לו במהירות וגם תצרוכת השמן עולה.. בבדיקה שנעשתה במוסך בחדרה נדהם הבודק (עשה מן פרצוף של אווו כמה שזה לא טוב) המחשב הראה על פליטה של 5%, מה שאומר שיש בעיה גדולה שמתבטאת בעיקר בתצרוכת דלק מטורפת. טוב, משם למוסך מורשה של סיטוראן-פיז'ו ושם אומרים לאבא שלי שטיפל בעיניינים שחלק שקשור להזרקת הדלק למנוע הלך לחלוטין- כלומר ההזרקה לקויה ביותר וזה גורם לכל התיסבוכת האדירה הזאת... מחיר החלק הוא: 1000 ש"ח! אבא שלי (שהוא ייקה רציני) לא בודק ושואל יותר מדי על מה ולמה ומזמין את החלק ששבוע הבא יותקן ברכב.. שאלתי: באיזה חלק אתם חושבים שמדובר? איך לעזאזל הוא עולה 1000 ש"ח ואיפה ההיגיון ש…
הודעה אחרונה מאת DIAGON, -
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שמעתי הרבה את השם הזה... מה תפקידו ברכב? הבנתי שהוא קשור לפיזור ההצתה לפלגים...
הודעה אחרונה מאת BMW, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם קיים מנוע (לא מקורי) לסאן רופ של קליאו RSI בקרסו רוצים 2000-2500 ש"ח עמית
הודעה אחרונה מאת SPL, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אם כן איזה שינויים אני צריך לעשות? תודה. דודי.
הודעה אחרונה מאת dudielad, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
גיליתי כי האוטו שלי מטפטף מתחתית הרכב בקצב גבוה מאוד אבל רק בעת פעולת המזגן . הנוזל בוודאות לא שמן או דלק אלא מים דלוחים. ידוע לי כי מזגנים נוטים לטפטף מים אך זהו קצב טפטוף גבוה מכל מזגן שראיתי עד כה.(רכב וביתי). אז ככה:בשעות היום החמות המזגן שלי מתקשה לקרר ביעילות לעומת זאת בערבים הוא מקרר עד קיפאון... כמו כן הוא היה חזק יותר בעבר. היכן אמור המזגן לטפטף? לא נראה לי שטפטוף בקצב גבוה שכזה יעשה טוב לשאסי בעתיד... יש לי שאלה האם מישהו יכול לשפוך אור על איך עובד מזגן רכב ומה ההבדל בינו לבין מזגן ביתי? בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת saar5555, -
-
כבלי הצתה?
מאת daniel-rsi- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ברשותי קליאו rsi ,המליצו לי לשים כבלי הצתה 8 מ"מ במקום מקוריים שהם 7 מ"מ. השאלה היא אם יש הבדל בניהם וכמה אמורים לעלות כבלים כאלה (אני לא יודע את השם של החברה אני רק יודע שהם באים בצבע אדום)?
הודעה אחרונה מאת daniel-rsi, -
- 0 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מישהו שמע על התוסף הזה או השתמש בו ויכול לחוות את דעתו? תודה
הודעה אחרונה מאת daniel-rsi, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אלו השאלות....אני מודה לכל הגאוןם שיעזור לי 1. מדוע מומלץ להשתמש בנוזל מיוחד למערכת הקירור של המנוע? 2. הסבר את פעולת הטורבו . 3. הסבר מהי מערכת EBS . 4. למה משמש השמן במנוע ? 5. למה צריך לכבות את המנוע כאשר מגיעים לתחת דלק ? 6. כל כמה זמן צריכים לבדוק שמן במנוע ? 7. למה משמשת מערכת ה - TCS ? 8. מהו המומנט ברכב ? 9. איזה מכונית ספורט ידועה כ-המהירה בעולם ? 10. מיהו ולנטינו רוסי, ולאיזה ענף הוא משתייך ? תודה....לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ראלימן, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אם כן ספרו לי על הרכב הבעלים טוען שבגדישה 0.5 הוא לוקח פיאט קופה 4 צילינדר השאלה היא האם גדישה 0.5 היא לא נמוכה יחסית ובעצם מעיד על עבודה לא מוצלחת אולי לא הורידו את יחס הדחיסה במנוע והשאירו את אותן בוכנות סתם רעיון עזרה תתקבל בברכה?
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב לצערי נפרדתי היום מצמיג קדמי שמאלי שהלך לעולמו... עכשיו לאחר שקניתי חדש, היכן למקמו? באותו מקום (קדימה שמאל) או מקום אחר? שאר הצמיגים די ישנים (בני 3.5 שנים) האם השינוי בגיל הצמיגים ישנה משהו? רמי
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
- 0 תגובות
- 891 צפיות
אני יודע שאני כל כמה זמן שואל את אותה שאלה על מקום אחר , אני פשוט מחפש הזדמנויות. אז עכשיו חבר טס לאנטליה ואני חושב שהתחום די פופולרי שם , לא ??? אז אם מישהו שמע על משהו שממוקם באנטליה , אני אשמח לפרטים . תודה . עידו.
הודעה אחרונה מאת ido, -
קודם כול , התרד היה אמור להציג את כול השלבים בתהליך הכנת שטיחי האלומניום , אבל אחרי שתיעדתי בעזרת מצלמה דיגיטלית , בדקתי והתמונות לא היו שם .. אבל עדיין יש תמונות של המוצר המוגמר...על הראלי שלי נתחיל : שלב א - החומרים והמכשירים 1. פלטת אלומיניום יהלום בוהק ( אפשרי גם מט - יותר זול ) - נקנתה בחנות אלומניום בשלמה בתל אביב (, תמורת סכום של 220 שקלים ל 1.25*1.25 של חומר (אין אפשרות למידה קטנה יותר ) , במידה זו אפשר לייצר זוג שטיחים קדמיים פלוס זוג אחוריים . 2.קרטון ביצוע - לסרטוט שבלונה , נקנה באופיס דיפו תמורת 7 שקלים 3. מד סנטימטר 4. טוש שחור עבה , עפרון 5. דיסק לחיתוך האלומיניום.. שלב ב - ההכנה 1. לקיחת מידות מדוייקות…
הודעה אחרונה מאת Volvo740, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שקלתי גם מנוע של דגם אחר מה דעתכם והיכן ניתן להשיג מנוע vti במצב טוב? גיא
הודעה אחרונה מאת edan82, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שמתי לב שבטורבו דיזל הציפ' מעלה בצורה משמעותי את הכוח סוס 19 עד 35 כ"ס לאומת בנזין שמעלה בחלקם מקסימום 12 למה זה ? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
קודם כל נתחיל עם קצת רקע על הרכב בכדי לא לגרור את השרשור. סקודה אוקטביה TDI שנת 2000 ידנית 109,000 ק"מ. בזמן האחרון , שמתי לב שכאשר אני מתניע את הרכב הסטרטר מושך כמה סיבובים. בד"כ הסטרטר לא היה מספיק להסתובב והאוטו היה מתניע. קפצתי לצ'מפיון ,שאגב נתנו שירות מאוד אדיב, חיברו את הרכב למחשב, ולפי טענתו של החשמלאי ישנם שני מזרקי סולר עיקריים במנוע אשר אמורים לעבוד על תדר זהה. הוא הראה שאחד מראה על 49 והשני מראה על 100 (אין לי מושג באיזה יחידות זה נמדד). הוא שאל אם בוצעה החלפת טיימינג, ואשרתי לו שבוצעה ב90,000 במוסך המרכזי בחיפה. הוא שאל האם בוצע כיוון הזרקה לאחר מכן , ועניתי לשלילה. הוא ניסה להסביר שלאחר החלפת טיימינג במנועי הדיזל צריך לבדוק ע"י מחשב את תד…
הודעה אחרונה מאת omri75, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לחבר שלי נהרס המתג של החלון (חלון נהג לרכב דייהטסו אפלאוז). לאחר פתיחה של הלוח התגלה חלק פלסטיק שבור, אי אפשר להדביק אותו בחזרה כי זה לא יחזיק הרבה זמן. האם אפשר להשיג רק את הפלסטיקה הפנימית איפשהו?? עלות של לוח שלם מאוד יקר!
הודעה אחרונה מאת danny24, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
השאלה שלי מהו הלחץ שנצא בבקבוק ניטרו חבר אמר לי ש 135 BAR הגיוני??
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
- 19 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
נתקלתי בתופעה מעצבנת- המפשיר אדים מאחור לא עובד טוב. הוא מפשיר רק את האזור שקרוב לפס המתכת וזהו. ככה שנשאר לי אדים בצורת "זברה".(וגם זה לוקח אחרי זמן ממושך יחסית). בדיקות שעשיתי- בדקתי את הכפתור- תקין. חיווט- תקין. (מגיע מתח לחיבורים של הפסים). הפסים לא מנותקים או קרועים,והחיבורים נקיים. ניקיתי גם את השמשה בחומרים מיוחדים שמסירים כל דבר שיכול להיות שם... עדיין לא עובד טוב. מישהו יודע?
הודעה אחרונה מאת n123456, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לפני שלושה חודשים בערך שמתי פילטר פתוח עכשיו צורת ההרכבה היא כזאת... פשוט פירקתי ת'פילטר המקורי מהמקום ופשוט חיברתי תפילטר פתוח ישירות לצינור שנישאר... עכשיו לפני כמה ימים הסתכלתי עליו כשהמנוע עבד...ואני חושב שזה לא ממוקם טוב, הפילטר יושב מאחורי המצבר לבין המנוע... שמתי ת'יד ליד הפילטר והיה שם אוויר רותח... בקיצור השאלה איך אתם חיברתם (אילו מבינכם שיש להם) את הפילטר, הרי כל המטרה שהוא לא יקבל אוויר חם... או איזה פיטרון יש כדי למנוע תופעה זו...????
הודעה אחרונה מאת <<TIBURON>>, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני חושב לכיוון קיט פשוט , שמוזרק אל סעפת היניקה. רק דבר אחד אני לא מבין מה ההבדל בין רטוב ויבש?
הודעה אחרונה מאת ronir, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
טוב אנשים אז ככה: ב-205 קולור ליין (1100 נפח) שנת 92, קיין מזגן! שקניתי את הרכב, האיש אמר לי שיש מזגן, החגורה נמצאת בארגז מאחורה. עברו כמה חודשים והיום זהו זה! נשבר לי! אני רוצה מזגן!!! ועכשיו לכמה שאלות: האם האוטו עלול להתחמם יתר על המידה ברכב הזה? האם המנוע יצרוך יותר דלק/יאבד מכוח המנוע אפילו אם המזגן מכובה? כמה אחוזים המזגן יקח מכוח המנוע וכמה אחוזים יקח מתצרוכת הדלק (מחוץ לעיר ובתוך העיר) מודה לכם מראש!
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
פיג'ו S16, הוחלף גלגל שיניים בגיר (לא ידוע לי איזה גלגל בדיוק). האם שווה לקנות רכב כזה? שמעתי שאם החליפו רק גלגל אחד אז שאר הגלגלים יצטרכו לעבור החלפה בעתיד הלא רחוק. מה אתם אומרים? ומה ניתן לדעת על גיר שעבר כזה טיפול ב 75 אלף ק"מ?
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שמי מאיר אני בן 35 היו לי 3 אלפות בזמנו בשנת 1986 את המכונאות הרצינית למדתי על בשרי (במו ידיי) לפני שבוע קניתי אלפא סוד 83 שעמדה 3 שנים ללא טסט עבדתי על המנוע והנעתי את האוטו ...צליל המנוע חזר לנגן מוצארט שאלתי היא. איפה ניתן להשיג פנס איתות קדמי שמאלי ופנס איתות שמאלי אחורי
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מה קורה כאשר מנתקים את השסתום? יתרונות... חסרונות... וכיוצא בזה. אלעד.
הודעה אחרונה מאת eyal_ro, -
- 23 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
חשבתי לי,אולי לקנות לי ארבע בולמי קוני ,עכשיו יש צהובים ויש אדומים . הבנתי שהצהובים מוגדרים סופרטיבים והם יכולים להתכוונן,התקשר אליי איזה בחור מהחברה פה שמפרסת בפורום עם הצעה,ואמר לי גם שאצלי ברכב אי אפשר לכוון את הבולמים אחרי ההתקנה,אפשר לפני אבל עדיין לא הבנתי כל פעם שאני ארצה לכוון נצטרך להוציא אותתם החוצה? (הצהובים ). עכשיו ההבדל הוא בערך ממוצע 200 ש"ח+\- לבולם. השאלה היא האם ביכלל כדאי להתקין לי צהובים ומה בנוגע לקפיצים ? אצלי אין מקדימה קפיצים רק מאחורה. מה שגם יושבים לי ארבע מונורו די חדשים כהגדרת המוסך כל כמה זמן מחליפים בולמים בדרך כלל ? איזה רמות בחירה יש בקוני הצהובים(נוחות קשיחות וכו'..) ? תודה.
הודעה אחרונה מאת אסף,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 199 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ArikB
- spidrman
- nglancer
- נתנאל - Net
- ask
- Shay Shd Dave
- viper83
- lanosforce
- Aviady001
- `Infinity
- garicho
- Camaro 92
- zvit
- DanielGangsta
- פאר האורה
- llaavvii
- SlowRide
- EvGriga
- חד אופן
- David32
- TZR84
- meny5
- Rongaflugen
- bigfoot7375nadav
- BoazB11
- omricn
- Assafo2
- Avia
- פריג'י
- גולדן191
- Supertigre
- Derish
- mikk
- natco
- iEminem
- אהרן ג
- ברווז
- asix
- axSupreme
- Jeka88
- TheArcane
- פלוני אלמוני21
- itamarg
- 3n
- פינדר
- TvrSpee12
- Arielz2405
- shlomiko
- Coresh
- OR1
- IsraelR
- Night Driver
