טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,200 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
קניתי ספויילר מפירוקיה של בלנו אורגינלי. (הספויילר לא מראה סימני גניבה ומחיר טוב אז קניתי) כעת אני רוצה להתקין אותו על הרכב. איך אני יכול להתקין אותו מבלי לקדוח בפח. אני לא רוצה לקדוח בפח מכיוון שיש סיכוי לא רע שיגנבו אותו ואני ישאר עם שני חורים. עם איזה דבק משתמשים??
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני יודע שרשמתי כבר הודעה פה על מה שאני עומד לעשות ואני יודע שדיברו על זה המון פה אבל בכל זאת אני חייב להגיד את זה כי אני לא סגור ב100 אחוז שאני רוצה לעשות את זה אז אולי תעזרו לי להחליט. לגבי החזרת הקפיצים המקוריים של האוטו או להישאר עם ההנמכה 35 ממ. הדבר היחיד שמטריד אותי הוא הביצועים אני מפחד שהאוטו ישנה את ההתנהגות שלו קיצונית. אני ממש לא זוכר איך האוטו היה לפני,כי ישר שקניתי אותו קניתי גם קוני וקפיצים ואני ממש לא זוכר איך הוא היה לפני ההנמכה, בגלל זה אני ממש לא סגור על עצמי. אני רוצה וזה מאד חשוב לי שתגידו את הדעה שלכם ברצינות. שאני לא יתאכזב מהקפיצים הסטנדרטים. כי עם השינוי יהיה באמת מורגש אני יחזיר את ההנמכה וזה הרבה כסף 600 שקל להחזרת הקפיצים או ההנמכה. …
הודעה אחרונה מאת ערן-S, -
-
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מביקור קל אתמול באייס מול קניון ר"ג ראיתי כמה מבצעים מעניינים שנראה לי שיעניינו את רוב חברי הפורום: וקס-טפלון של carplan הידוע במחירו הגבוה של איזור ה-75 ש"ח נמכר במחיר של חברו הצב - 29.90 בלבד! צמד הSTP המהולל - Son of the Gun להגנת סקאי וחלקי פלסטיק והקצף לניקוי ריפודים במיכל הגדול של STP גם הם נמכרים ב29.90 ביחד כאריזה אחת. 4 ליטר מים למתיזי שמשות של אייס ב-11.90 (אם אני לא טועה..) בקיצור מחירים לא רעים בכלל לרשת שבד"כ גונבת מהאנשים התמימים ברווחים של מאות אחוזים...
הודעה אחרונה מאת Refael Azi, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נסעתי ברכב של אחותי- 206 , ונורא אהבתי את הצורה שבה האור נדלק ונכבה - בהדרגתיות .(גם בהרבה רכבי יוקרה ) יש לי ידע בסיסי באלקטרוניקה, וידוע לי שצריך קבל מסויים כדי להחזיק מתח ולפרוק אותו לאט לאט. יש למישהו רעיון?
הודעה אחרונה מאת ASHERAA, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 936 צפיות
לאח שלי יש איביזה טורבו כחול מטלי ,מה דעתכם עם הוא ידחוף לה נאונים מתחת ובפנים של האוטו בצבע כחול ??
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מכל המכוניות הבוערות שכיביתי לא ראיתי דבר כזה (רק בסרטים) ועוד אומרים שלא נשרף המיכל דלק אז מה זה יכול להיות ???
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
כמה שאלות טכניות vw polo 1400 1998 8v א. שמן גיר ידוע לי שצריך 75w90 אבל איזה תקן GL4 או GL5 ? ב. נוזל בלמים ,איזה תקן? ג. היכן ממוקם פילטר הדלק, אם אפשר מיקום מדויק חיפשתי ולא מצאתי.
הודעה אחרונה מאת אורן, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי בעיה (בסיאט לאון) שחלון הנהג לפעמים עולה במצב אוטומאטי ולפעמים לא (כלומר העלאת החלון בנגיעה אחת). האם יש משהו בכפתור עצמו שמאפשר את המצב האוטומאטי (לדעתי כן, כיון שלכפתור יש מין קליק שאין בחלונות בלי המצב הזה) או שמדובר במערכת אלקטרונית שדואגת לסגור את החלון עד הסוף? וכהמשך: האם ניתן להחליף את הכפתורים של החלונות האחוריים (בפיקוד על דלת הנהג) בכפתורים של חלונות קדמיים (חיצונית הם נראים זהים לגמרי) על מנת לקבל מצב של העלאת החלון עד הסוף בנגיעה גם בחלונות האחוריים? מקה שלא בלבלתי אתכם... את עצמי בטוח בלבלתי. תודה חבר'ה. Fazer
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
- 15 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי אגזוז free flow של REMUS ורציתי לדעת איך מנקים את האגזוז מההצטברות של הפיח השחור הכוונה היא לחלק של היציאה עצמה חשבתי על חומרים שמנקים איתם סירים וכאלו... מה אומרים???...
הודעה אחרונה מאת תומר, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תגידו הרכב ברשותי כבר כ-6 שנים ועדיין אני לא יודע איך לבטל (או אם זה בכלל אפשרי) את המזגן שידלק בכל פעם שאני מדליק את הרכב. כלומר, בכל פעם שאני מדליק את הרכב המזגן נדלק גם (לפי הפעלתו האחרונה, בהתאם). איך אני מבטל את זה שלא יפעל בצורה אוטומטית?! בתודה מראש רמי
הודעה אחרונה מאת edan82, -
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
אוקיי, אז ככה, אבא שלי קיבל טנדר חדש לחלוטין מהחברה לאחר שהיה לנו במשך 3 שנים טנדר מודל 92 של החברה. הטנדר החדש קופצני מידי. ממש בלתי ניסבל. אני מעדיף את הטנדר הישן, לפחות כאבי גב לא היינו מקבלים ממנו. אי אפשר לשמוע דיסק בצורה נורמלית האוטו, הדיסק כל הזמן קופץ (רדיודיסק קנווד חדש). מה אפשר לעשות כדי שהאוטו לא יהיה כ"כ קופצני? (תשובות רציניות בקשה)
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
- 1 תגובות
- 866 צפיות
תראו.. http://www.cardomain.com/member_pages/view_page.pl?page_id=309744&make_type_query=make%3DDaihatsu&model_brand_query=model%3DCharade&tree=Daihatsu%20Charade שווה בדיקה.. רון.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אתמול חזרו אלי מהמשתיק ואמרו לי שסופרספרינט מעולם לא בדקו סעפת שלהם על VTR ולכן הם לא מוכנים להתחייב על מק"ט מתאים. הנחת עבודה שלי היא שמדובר באותה סעפת של ראלי MK2 אבל אם אני טועה כאן אני אספוג עלות של כמעט 3K ואתקע עם סעפת שלא מתאימה. האם מישהו בפורום מכיר את הנושא או מכיר בעל VTR שהתקין סעפת פליטה? באתר של סופרספרינט מצאתי שהמק"ט 801101 Manifold for OEM Kat. Stainless steel (אגב זה 4-2-1) מתאים לרכבים הבאים CITROEN SAXO 1.6i (88 Hp) CITROEN SAXO ' 99 VTS 1.6i (88 Hp) CITROEN SAXO 1.4i CITROEN SAXO ' 99 VTS 1.4i PEUGEOT 106 ' 96 1.6 RALLYE (101 Hp) PEUGEOT 106 1.6 XSi PEUGEOT 106 1.4 XSi עושה רושם שהמילה VTR נשמטה להם מהלקסיקון ו…
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לחבר שלי יש סופר לאנסר אוטומטית שנת 95 והוא רצה לשפר אותה. קראתי איפהשהו באחד הפורומים שיש סופר לאנסר עם מנוע 2000 של גאלאנט . מישהוא יכול להגיד לי כמה צריך לעלות מנוע כזה ואם הגיר האוטומטי של הסופר לאנסר יחזיק עם המנוע 2000 של גאלאנט? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הי, אשמח מאד לקבל המלצה למוסך שיש לו נסיון ספציפי ברכבי BMW שיכול להוות חלופה פחות יקרה למוסך היבואן. תודה, ירון
הודעה אחרונה מאת mercedes - 300d, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מממ סתם ראיתי שאנשים אוהבים להעלות חשבוניות אז רציתי לתת לכם רעיון כללי למה קורה כשעושים משהוא מאוד לא נכון , ומה התוצאות ( אצלי ) איציק - טיימינג נעשה אצלי ב60 אלף , לא היה צורך לטפל ... ( נבדק ע"י ציון ) חלקים סט שלייפ *1 - 350 ש"ח נדנדים *4 180 ש"ח מצתים 4 * 36 - 144 ש"ח ( איזה תחינה ... אני יודע ) בנדים - 3 -15 ש"ח משאבת מים - 184 ש"ח נוזל קירור - 58 ש"ח טרמוסטט 82 מעלות - 81 ש"ח עבודות : פ"ה ראש מנוע , נדנדים , אטמים , משאבה - 5.7 שעות - 969 ש"ח ( אייי ) עבודות חוץ - ישור שטח + ליטוש תושבות - 280 ש"ח סה"כ כולל מעמ והנחה של 5 אחוז - 2530 ש"ח ואם כבר אז איציק ומומחי הפורום שאלה הטרמוסטט והמשאבה שלי היו מלאים בקורוזיה. …
הודעה אחרונה מאת אורן, -
-
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
טוב, נמאס לי מהירוק המגעיל והגיע הזמן להחליף. זקוק לעצה בקשר לצבעים. אנא זרקו לי את כל מה שעולה על ראשכם. צבע רקע, צבע סקלה, עיצוב, תמונה ועוד מה שאתם רוצים. ************************ צבע הדש בחלקו הוא כסף והשאר שחור. מי שרוצה לעצב בעצמו ולהעלות לפה, אודה לו מאוד. כל רעיון ועיצוב יתקבלו בברכה. תודה לכולם. שמוליק, שצריך ללמוד אבל מתעסק עם האוטו
הודעה אחרונה מאת QuickSilver, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
מה הסיבות לצריכת דלק גבוהה במערכת הזרקה? (ניסיתי להחליף חיישן חמצן ולא עזר) דודי.
הודעה אחרונה מאת dudielad, -
-
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ובפשטות... האם ניתן להתקין מנוע+גיר של RSI ברנו 19 1700CC דור ראשון? או רק את המנוע? או רק את הגיר? תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת K&N, -
חבר נכנס במדרכה
מאת ~TB~- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
קודם כל, נתחיל מזה שזה הפאדיחות של השנה. זה עומד ללא ספק להיכנס לספר מחזור.. חבר שלי נכנס לחניון של בית הספר. כל החניות תפוסות, חוץ מאחת. אבל העילג הזה לא מצליח להיכנס לשם, אז הוא מחליט לחנות עם חצי אוטו על המדרכה, שהגלגלים השמאליים על המדרכה בחניון. נהוג את זה אצלנו. היה פנוי, והוא קיבל רשיון לבד אתמול בלילה. האוטו: דייהו נובירה של אמא. זה ההקדמה. עכשיו נקדים קצת את הזמן קדימה: שעה אחד עשרה וחצי. אחמד ישן שינה מתוקה... החליט לדפוק בריזה היום מבית הספר וללכת לבית הספר רק בשעה אחד. מקבל טלפון: אחמד, בוא מהר, יואב בחניון של בית הספר.. אני: מה איכפת לי? תן לישון. הוא: אה..אתה לא בבית הספר? אני: לא...ביי. הוא: סורי. ביי אני חשבתי שהוא רוצה שאני יראה א…
הודעה אחרונה מאת CaRReRa, -
להתקין מד טורים
מאת malky-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
טוב, יש לי אוטו ישן בלי מד טורים (וזה לא קשר מחייב כי הוא בא גם בגירסה עם מד טורים וחישוב של ק"מ לליטר ומה שלא תרצו), ואני חושב על להתקין בו אחד. א. איפה קונים את זה בארץ? ב. איך מחברים? כמה זה מסובך / יכול לגרום נזק?
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
התקנת מאוורר
מאת erezone- 3 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום. ברשותי סובארו ג'סטי משנת 88 אבל זה לא העניין. חברי קנו לי מאוורר לאוטו ליום ההולדת באוטודיפו. אין לי מושג איך להתקין אותו וגם לאף אחד מהחברים. האם יש אפשרות להתקין אותו בלי לעשות חורים בדאש בורד ? תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
טוב, זה התחיל אתמול בבוקר כשחברה שלי מתקשרת ומספרת לי שיש לה בעיות עם האוטו ושהו מקרטע ובקושי סוחב. דבר ראשון אני שואל מה מצב חום המנוע, היא כמישהי אחראית ישר דווחה כי הטמפרטורה תקינה ולא עברה את הגבולות התקינים. טוב, אני אומר לה לעצור בצד ושאני אגיע לחלץ אותה. ישר אני לוקח את ארגז הכלים, נכנס לקליאו ומרביץ לכוון צומת ירקון. אני מגיע בודק את האוטו ורואה שהכל נראה תקין אבל כשמניעים אז אכן האוטו מקרטע. בודק מים ורואה שחסר אבל עדיין לא מתחת למינימום. ממשיך את הבדיקה ומנתק פלג פלג כדי לראות מי לא מתפקד ומוצא שהפלק הימני לא מתפקד. ישר אני שולף כלים וחולץ את הפלג החוצה. מייד אני קולט כי הוא יוצא רטוב. זה לא טוב. מעיף מבט חטוף לתוך הפלאג ולא רואה כלום. טו…
הודעה אחרונה מאת קרנף, -
-
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אבקש את עזרתכם בזיהוי אגזוז שהותקן על פיאט פונטו HGT על ידי מה שנראה לפי המדבקות בחנות השיפורים שנסגרה FAST AUTO SPORT בפ"ת. האגזוז הוא בעל קצה אובלי עם חריטה על הניקל בצד העליון של הכיתוב RACING. לצערי אין לי תמונה... האם בכל זאת מישהו יוכל לזהות? האם ניתן להשיג לאגזוז אישור תקינה למרות שהחנות נסגרה? אם כן - ממי? תודה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת Refael Azi, -
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
אם מישהו יכול לפרט מה תפקידו המדוייק של החלק (מדובר על המיסב של הקלאצ') ומה הפרוצידורה להחליפו, וכמובן העלות. אשמח לקבל צירוף פוטוגרפי (תמונות למתקשים) תודה
הודעה אחרונה מאת a®iel, -
שטיפת רכב במכונות? 1 2
מאת SPL- 22 תגובות
- 10.4 אלף צפיות
יש שאלה בקשר לשטיפות מכוניות ע"י מכונה... כל פעם שאני לוקח את הרכב לשטיפה (ואני משתדל לשטוף לבד ביד) אני פתאום מגלה שריטונת חדשה על האוטו! השאלה שלי אם אני פרנואיד או שזה באמת ככה?
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
מישהי גירדה קלות את הכנף האחורית שלי וקצת מהטמבון באיילון. שריטה מאוד שטחית אבל מכסה שטח ניכר. היא מודה ואין בעייה, אבל עדיף לי לא לערב את הביטוח כי הם גנבים, המוסך המרכזי גנבים, אין לי כוח להתעסק עם שמאים, ובעיקר אני הולך לנצל הזדמנות ולתקן עוד כמה פגמים קטנים ומעצבנים לכבוד סוף תקופת האחריות. כמובן שגם לה, בתנאים כספיים מסויימים, עדיף לא להתעסק עם הביטוח. לכן... אני רוצה המלצה לפחח מעולה. לא טוב, מעולה. לא זול, מעולה. באזור ת"א והמרכז shoot מי שימליץ על הפחח הנבחר יזכה בסיבוב על האוטו שלי (בכפוף לשביעות רצוני מהעבודה).
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום. ברצוני לדעת פרטים על רנו 5, עדיף ממישהו עם עבר איתה ששיפץ אותה. אני מעוניין לקנות רנו 5 רגילה, ולשפץ אותה, קיט, מנוע, והכל... רציתי לדעת קודם כל, מה אתם חושבים על הרעיון, ודבר שני, מה אתם מציעים לעשות לה ואיפה אפשר לעשות את זה? כמו כן, מה טווח המחירים שאתם חושבים שיעלה לשפץ כזה רכב... תודה אשמח לכל ההצעה וההצעה שיש לכם.
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 0 תגובות
- 859 צפיות
1998... תודה. עידו
הודעה אחרונה מאת ido fallach, -
- 10 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
הרכב עבר תאונה קלה ואיבד את הכיוון, ואז בנסיעה הוא היה רועד ב 80 קמ"ש ומעלה. לאחר כיוון פרונט ההגה ממשיך לרעוד אבל מ 100 קמ"ש ומעלה וגם הרעידה פחות אגרסיבית. נאמר לי ע"י חבר (הוא היה עובד בפנצ'ריה) שיכול להיות שבגלל שנכנסתי במדרכה אז הג'נט קיבל מכה קטנה שלא ניתן לראות ואפשר להחליף את הגלגלים הקדמיים באחוריים וכך תיעלם הבעיה. יש למישהו עוד דיעה בעניין מה אפשר לעשות לפני שאני מפרק 4 גלגלים?
הודעה אחרונה מאת drugstore,
-
מי מחובר 10 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 732 אורחים (הצג רשימה מלאה)
