טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,200 נושאים בפורום הזה
-
קופלונג הגה
מאת jlavi2002-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
נכשלתי בטסט. מוסך מורשה תיקן/החליף קופלונג. עברתי טסט! אחרי יום שמתי לב שגלגל ההגה לא מונח באותה צורה כאשר הגלגלים ישרים קדימה. השאלה * לחזור למוסך? * לפתוח לבד בורג .. להרים גלגל הגה ולהניח בחזרה נכון? (וכמובן לסגור בורג)
הודעה אחרונה מאת danny24, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי בעיה אני צריך להחליף רפידות לבלם ואני מטפל רק בחברה . אבל את זה הם שוחטים ואני כבר מעדיף לעשות לבד ההיתי מחליף בעבר לכל המכניות שהיו לי . אבל בחברה לא נותנים לי את הדגם של הבלם אולי מישהו יודע והכוונה למומחים שפה איזה דגם יש ליונדאי קופה 98 (רפידה קידמית+אחורית)או לכוון אותי לאיזה אתר שיש שם את הפיתרון . בחברה לא רוצים להגיד לי ובחנות חלפים מבקשים שאני אביא להם דוגמה אז תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
-
מחוג שמן
מאת daniel-rsi- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום כשמדליקים את הסוויץ' ברכב שלי המחוג שמן צריך לעלות ורק אז מתניעים עכשיו בשבוע האחרון בערך חצי מהפעמים המחוג לא עולה בכלל אפילו כשאני מחכה חצי דקה מישהו יכול להצביע על הבעיה או אם זה בכלל משנה? תודה
הודעה אחרונה מאת daniel-rsi, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
האם אפשר להתקין ברכב מד שמודד כמות שמן שמנוע? אני מתכוון לשעון כלשהוא בתוך הרכב... מה העלות? מי יכול לעשות את זה?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- 14 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום לכולם שמעתי על מנוע של אופל אסטרה 2.0 טורבו עם 190 כ"ס. האם המנוע הזה הוא זהה למנוע 2.0 שבא עם הGSI והוסיפו לו טורבו או שזה מנוע שונה? אם הוא שונה אז רציתי לדעת אם אפשרי להרכיב כזה מנוע באסטרה GSI משנת 94? אם כן אז כמה בערך יעלה מנוע כזה (אם אפשר למצוא מנוע כזה) כולל הטורבו ? וכמה תעלה ההרכבה של המנוע ? תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
האם יתכן שלאחר שמילאתי טנק דלק מלא, תגובת הדוושה טובה בהרבה, הרכב הרבה יותר זורם ופשוט עובד "עגול" וחלק לעומת רבע \ חצי מיכל !? יש לי חבר שזה קרה לו גם. האם יש קשר
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לחברה שלי נשבר צינור האגזוז בחיבור לדוד האחורי הצינור פשוט ניתק מהדוד יש לה סיטרואן 1400 ZX שתי שאלות לי 1 האם אפשר לתקן דבר כזה ללא צורך בהחלפת האגזוז כלומר עלידי ריתוך 2 היכן ניתן לסדר את זה באיזור תל אביב כלומר מישהו שמתעסק באגזוזזים וידוע כטוב {אני מחפש את הפתרון הזול ביותר אני היא קצת קצרה במזומנים כרגע} תודה מראש
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם אנימחפש טבעות ניקל לחישוק 14 כמו בתמונה המצ"ב. בזמנו ידוע שהיה באוטו דיפו כאלו טבעות אך הם הפסיקו לשווק אותם . אודה מראש לכל מי שיודע היכן ניתן להשיג את הטבעות הנ"ל.
הודעה אחרונה מאת shahar2003, -
קניה בEBAY
מאת Honda- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
ברצוני לקנות בEBAY את הקיט הזה http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2433516781&category=36475 רציתי לדעת אם הם מספקים אותו גם לישראל ולפי מה שאני יודע זה אמור לעלות הקיט +מיסים 550 $ אם לא אז תקנו אותי ותודה ענקית למי שמתיחס
הודעה אחרונה מאת shahar2003, -
מה זה בעצם טיימינג? מה מחליפים, משנים וכוו? והאם יש שוני מהותי בכמות הקילומטרים בין רכב לרכב המצריכה טיימינג? נאמר ברכב אמריקאי מול אירופאי.. ביי בינתיים
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
אלפא 33 16V
מאת a_l_f_a- 2 תגובות
- 778 צפיות
שלום! הייתי רוצה שתמליצו לי על שיפורים אפשריים למנוע בוקסר 1.7 16V (אגזוז,פילטר וצ'יפ כבר יש) אם אפשר תכתבו גם מחירים של כל שיפור אפשרי תודה
הודעה אחרונה מאת a_l_f_a, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני רוצה לדעת איזה פיוז הוא של האורות רוורס. האם יש צורה אינטרלית? כי יש במכסה של הקופסא את התרשים רק שאין לי דרך לפענח כל פיוז מהו. האוטו הוא אופל טיגרה, אבל כל תרשים של אופל אחר יספיק.
הודעה אחרונה מאת mordi, -
במכוניתי ( קסארה1.8 אוטו. ), מופיע ריח כבד של דלק כשתיים שלוש דקות לאחר ההתנעה ואז נעלם. הריח הוא חיצוני והבחנתי בו רק לאחר פתיחת חלון. אנא עזרתכם.
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
תזכורת הרכב הוא T4 שנת 2002 משופר עם צ'יפ ועבר 15,600 ק"מ שחלקם לא היו קלים וזה בלשון המעטה. החלפת שמן (אני מחליף כל 7500 ק"מ בלי קשר לטיפולים וזאת הייתה הסיבה העיקרית לביקור במוסך) החלפת נוזל בלמים - גם היה חסר לי (נדלקה נורא לסירוגין) וגם לפי הספר מומלץ בתנאים קשים להחליף פעם בשנה או 15,000 ק"מ וזה בדיוק איפה שאני נמצא היום. החלפת רפידות אחוריות - משום מה יותר משופשפות מהקדמיות, יכלו לסחוב עוד קצת אבל העדפתי להיות שקט ולא לקפוץ עוד כמה חודשים רק בשביל זה. החלפת רפידות קדמיות - ממש גדולות... במצב טוב יותר מהאחוריות אבל בפעם הבאה שאני קופץ למוסך זה יהיה רק עוד 7500 ק"מ ושוב לא רציתי לקפוץ קודם והעדפתי להיות שקט, עובי הרפידות היה 11 מ"מ (כל הרפידה לא רק…
הודעה אחרונה מאת avi_shava, -
-
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מישהו החליף פעם קלף ללוח שעונים או בכלל יודע כמה זה צריך לעלות??
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קניתי קליאו שנת 98 1.4 אוטומטית 25KKM. נראה לי שהאוטו לא סוחב בעליות באופן בלתי סביר אפילו לרכב קצת עצל (לא מצליח לעבור 70 בפרויד חיפה ואני לבד באוטו בלי מזגן). בבדיקת הרכב לא ציינו דבר על בעיות מנוע כלשהן כך שאני מניח שכל מה שנבדק בד"כ בבדיקה שלפני קניה אכן תקין. הרכב סיים טיפול גדול במוסך מורשה השבוע כך שאני מניח שכל מה שבד"כ מבוצע בטיפול (פלגים וכו') יורד מהפרק גם כן. כמו כן הוחלף לו בין השאר דוד אחורי שהיה נפוח. הבעיה הייתה קיימת עוד לפני הטיפול ולכן אני לא חושב שבטיפול נגרם נזק. המצב אחרי הטיפול השתפר אך במעט. אני תוהה אם אלו ביצועי הרכב (אין לי אפשרות השוואה כי הוא אצלי רק שבוע) או תקלה. איזה בדיקות מומלץ לבצע על מנת לפסול / לאשר תקלות כלשהן שעלולות לגרום לתופעה. כמ…
הודעה אחרונה מאת 6gd, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי וולקן 1.9 1. אני מחפש צינור שיביא את הפילטר הפתוח אל איזור הפנס השמאלי 2. שעון הלחץ שמן שלי לא תמיד עובד,ממה זה יכול לנבוע? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת חיים_k, -
שלום לכולם וחג שמח! הלכה לי משאבת דלק בדיהטסו שרייד 88 גיר רגיל זה יכול היות בגלל בלאי אבל לדעתי זה בגלל ליכלוך במיכל שיצר קשיי שאיבה שהרסו לבסוף את המשאבה למישהו מוכרת התופעה? מישהו בקיא במחירים מפירוק? המלצות? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת firebird, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
למי שלא ידע, יש לי כבר המון זמן בעיות עם הגיר... עד אתמול האוטו לא היה מגיב טוב , והבעיה העיקרית היא, שכאשר הייתי משלב ל D ונותן גז לקח לאוטו זמן להגיב כמה שניות והיה נשמע כאילו האוטו נמצא על ניוטרל עד שהוא מתחיל לנסוע... אתמול (יותר נכון היום ב7 בבוקר) אני חוזר לי מבילוי כאשר באמצע הנסיעה כשאני על 80 אני שם לב שהאוטו לא מושך... וכאילו הוא נמצא על ניוטרל... הייתי בטוח שאולי בטעות העברתי לניוטרל, ולצערי לא כך היה... עצרתי עצירה מוחלטת (היה אדום מה לעשות ) וכאשר לחצתי גז בירוק האוטו פשוט לא נסע... וכן, הוא היה על D אבל נשמע כאילו הוא על ניוטרל... ניסיתי לשים על 1, על2, אבל שום דבר לא עזר, גם לא היה את ה"בעיטה" של העברת ההילוכים מניוטרל לD, פשוט…
הודעה אחרונה מאת Dj GuyGivant, -
-
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
טוב כידוע המחלה של מזדה F זה המסגרת של הלוח שעונים. עם הזמן הם מקבלות סדקים וחלק מקורי מהחברה עולה בסביבות 550 ש"ח. מתוך נסיון כבעל מזדה לשעבר ,בפירוקיה שלימתי 220 ש"ח מאיזה אוטו שרוף וגם אחרי שהחלפתי גם זה נשבר אחרי חצי שנה . למי שיש בכלל עם בעיות עם המסגרת של אוטו אז זה התהליך שאני חושב שאפשר לעשות. 1.סבלנות 2.קצת עזרה 3.רצון אז לוקחים את החתיכות השבורות עם קצת דבק מהיר מדביקים ונותנים שיתייבש אחר כך עם אקדח דבק חם שופחים על השברים זה לדעתי רק הבסיס שיתן את הכיוון כידוע אין הרבה שטח כדי שהחומרים יתפסו טוב. לאחר יבוש לקחנו פיבר ועשינו עטיפה כוללת של כול המסגרת ייבוש של יום . שפשפנו טוב ונתנו 6 שכבות צבע של פחחים והרי לכם התוצאה. הפחח יצא…
הודעה אחרונה מאת ASHERAA, -
ממיר קטליטי 1 2
מאת טייס על גRאס- 21 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
מישהוא יכול להסביר לי מה עושה חלק זה? מה קורה אם אני מוריד אותו? מבחינת רעש, הרס וזיהום(תצחקו אבל גם זה חשוב...) אני יודע שלא חוקי להוריד, האם שמים לב לזה? כל מידע נוסף יתקבל בברכה....
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכל מי שיודע איפה אפשר להשיג מצוף למיכל דלק של פיג'ו 405 שנת 94. אשמח לתגובות... נ.ב עדיף שהמחיר יהיה לא בשמיים
הודעה אחרונה מאת Danny4u, -
דלק ומחירו 1 2
מאת CaRReRa-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
האם ההבדל בין 98 ל-95 הוא באמת משמעותי? זה לא הולך ככה, אתמול מילאתי ב-240 ומשהו ש"ח!!!! אני מרושש ! :puppydog:
הודעה אחרונה מאת malky, -
-
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום לכולם! לאבא שלי יש מאזדה 6 2.3 והיא עושה לנו בעיה בשתיית דלק,אני יפרט.. אבא שלי הוא איש עסקים בעל עסקים רבים והוא צריך לנסוע כל חצי שעה לכל עסק , כל העסקים נמצעים באותה עיר(אשקלון) שזה אומר שהאוטו צריך לקחת צריכת דלק עירונית של ליטר אחד לשמונה ק"מ אבל המאזדה שלנו שותה ליטר לשישה ק"מ.... כאשר לאבא שלי יש פגישות מחוץ לעיר המאזדה לוקחת ליטר לתשעה ק"מ כאשר באורגנל היא צריכה לקחת ליטר ל- 13.6 ק"מ! אז ברצוני להתייעץ איתכם מה לעשות!? האם זה נורמלי למאזדה השתיית דלק? האם צריך לתבוע את החברה?(יש לנו את האוטו כבר 4 חודשים והלך לנו הרבה מאוד כסף על שתיית הדלק..) תודה מראש לכום:יורי בר..
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לאיציק ולכולם! בשבוע האחרון נתקלתי בבעיה באימפרזה המשפחתית שלנו (1.6 אוטומטית שנת 98). הבעיה החריפה אתמול והיום ולכן אני שואל כאן כדי לדעת לאן לפנות בדיוק. במהלך ניסיון התנעה של הרכב לאחר זמן ממושך שהוא היה כבוי, נשמעת התנעה משתעלת ונחנקת (הפעם אחרונה ששמעתי התנעה כזו היתה כשנגמר לי המצבר לפני חצי שנה בערך) והחזקה ממושכת של הסטרטר (ואתמול גם בליווי פמפום דוושת הגז) תורמת להתנעה. זהו החלק הראשון של הבעיה. החלק השני הוא שלאחר התנעה כזו (מגומגמת) מחזיק הטורים (מנוע הצעדים אם אני לא טועה) כושל ומד סיבובי המנוע נושק את גבול ה0. כמובן שמרגישים שהאוטו רועד ומה שעשיתי כדי שהוא לא יכבה (לא רציתי להגיע למצב כזה אז אני לא יודע אם הוא יכבה אם אני לא אגע בו) זה משחק …
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קודם כל השאלה: אני צריך: 1. מיכל דלק שמתאים לסאקסו VTR (כל סקסו בנזין? גם 106 MK2?), או 2. מישהו שיודע ויכול לתקן מיכלי דלק (הלחמות/ הדבקות פלסטיק באיכות גבוהה ועם חומרים עמידים בדלק). כל הצעת עזרה תתקבל בברכה. עכשיו הסיפור: לפני חצי שנה שמתי לב לריח דלק חלש מאוד שהופיע לעיטים רחוקות בתוך הרכב. בבדיקה לא נתגלו שום סימני נזילה, אז הוחלט שהמקור הוא בדלק שנשפך בתדלוק. לפני כחודש הריחות התגברו במקצת, בדיקה חוזרת לא העלתה דבר, אבל בכל זאת סיכמתי עם תמיר שנוריד את הטנק כשאבוא להרכיב את הקוני. אתמול תדלקתי בדרך הביתה, הריח נהיה מאוד חזק. פתחתי את המכסה מתחת למושב וראיתי שלולית דלק של ממש היום אצל תמיר הורדנו את הטנק (סיפור בפני עצמו - להוריד מיכל מלא דלק) …
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 989 צפיות
אז ככה, האוטו הוא GMC וונדורה 6.5L דיזל שנת 1995...אוטומט לרכב הוחלף מנוע לפני כשבוע... עכשיו, יש בעיה במעבר של הילוכים במהלך הנסיעה...התיבה לפעמים פשוט נתקעת בהילוך מסוים ולא זזה ממנו... ניגשתי למוסך ואמרו לי שזה יכול להגרם משתי סיבות: א. הגיר נדפק ב. המחשב מנוע לא מכוונן טוב שאלותי הן: א. מה יכולה להיות הבעיה חוץ מהגורמים הנ"ל? ב. איפה יש מקום כדי לבדוק אם המחשב הוא מכוון או לא? (עדיפות באיזור הצפון) ג. איפה ניתן לכוון את המחשב? (גם כן עדיפות לצפון הארץ) ד. כמה יכול לעלות לכוון אותו? תודה רבה לעוזרים!!!
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז ככה כמו שאתם יודעים כל הסובארו די אל ג'י אל וכל זה משנת 85 המרובעות עד שיצאו כבר האימפרזה הצבע של המכוניות האלו הוא לא מבריק כמו באימפרזה או בהונדה ובכל המכוניות החדשות... בקיצור רציתי לשאות אם אני יכול לצבוע את הסובארו שלי שהיא שנת 87 בצבע לבן - אם אני יכול לצבוע אותה בצבע שחור מבריק כמו במכוניות החדשות ולא כמו שהצבע שלהם עכשיו.. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת takila, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
האם ייתכן שהיא תעשה בנסיעות בתוך העיר 1:8
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
יש לי פז'ו 306 שנת 95 1.8 בזמן שהרכב עומד בסרק המנוע לא נישמע עובד עגול וכמו כן יש תחושה של חוסר סחיבה ברכב זה כבר הרבה זמן ולא עולים על התקלה במוסך פז'ו אמרו לי שככה זה במנוע הזה אבל מיכיוון שזה לא היה ככה בעבר אז אני די לא מאמין להם הוחלפו ברכב פלאגים חוטי הצתה חדשים בוצע ניקוי הזרקה וניקוי בית מיצערת כל מי שיש לו ידע בנושא מימה זה יכול לינבוע או מי שמכיר אדם אמין שמבין בבעיות מסוג זה בבקשה הפנו אותי אלוי או עיזרו לי כי זה ממש מבאס לינסוע כך ברכב בתודה מראש לכולם ביייייייייייי
הודעה אחרונה מאת mordi, -
