טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,200 נושאים בפורום הזה
-
- 10 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
קודם כל קראתי קצת בפורום ואני שמח להיות שותף לפורום ברמה גבוהה מסוג זה. רק מה לעשות... אני מהמתחילים בכל הנושא הזה של מכוניות בכלל ומכניקת ותחזוקת מכוניות בפרט (מה שנקרא באנגלית complete newbie ). שאלתי היא: האם יש איזשהו מדריך שנכתב כאן \ אתר \ ספר אותו אני יכול לקרוא בשביל להיכנס לעולם הזה של מכניקת רכב. רכב יש לי, אבל הוא מבחינתי, ברוב רובו, קופסא שחורה והייתי רוצה לדעת עוד על מה שקורה מתחת למכסה המנוע. חיפשתי באינטרנט ולהפתעתי מצאתי מעט מאד מידע. בעברית בכלל לא מצאתי כלום. אם מישהו יוכל להפנות לחומר בנושא (עדיף ספרים) אני אודה לו מאד תודה מראש ** עריכת הנהלה ** להבא, הודעות עם כותרת ללא משמעות יימחקו .
הודעה אחרונה מאת dream-weaver, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
ג'סטי 92 , 1000 . התופעה היא שמדי פעם כשאני בא להתניע במקום התנעה אני מקבל רעש מחריש של משהו כמו גלגלי שיניים שמגרדים זה את זה במהירות. אמרו לי שזה אולי איזה גלגל שיניים בסטרטר שאחת השיניים שלו גמורה ואז זה מחליק. האם זה נכון ואם כן , כמה זה עולה והאם אני צריך להחליף את זה או שלהישאר במצב הנוכחי. ד"א בפעם השניה ב 99 אחוז מהמקרים זה מתניע כרגיל. בעיה נוספת היא שבזמן שאני מחמם את האוטו בתחילת הנסיעה אני שומע תקתוקים מהמנוע , שמתי לב שכשאני לוחץ על הקלאץ הרעשים מפסיקים (למרות שהייתי לפני כן בניוטראל). מה הסיבה ואיך מתקנים את הבעיה? תודה מראש. טל
הודעה אחרונה מאת חביתה ברוורס, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
האם בורר ההילוכים בתיבה אוט' הוא מפסק או שהוא מכני(מזיז משהו בגיר)? והאם תיבה אוט' מעבירה הילוכים ע"י מנוע סרבו? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- 1 תגובות
- 967 צפיות
היי מחפש חומר על תקשורת ביו מחשבי רכב פורוטוקול -מולטיפלקס van CAN .. בתודה מראש איל נ. איל ואלדר מעבדה לרכב ממוחשב בעמ
הודעה אחרונה מאת זאב 206 GTI, -
בקרת מהירות
מאת avi75-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 955 צפיות
שלום מישהו כאן יודע במקרה איך מוסיפים לרכב- בקרת מהירות? הבנתי שישנה אפשרות כזו ואשמח לדעת איך וכו' תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
זהו מוצר זה STP שאמור להפחית עישון ברכבים מישהו ניסה את המוצר ? איפה משיגים ? כמה עולה ? קישור לאתר הרישמי: http://www.stp.com/oil_smoke.html תודה!
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
-
- 9 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
הפילטר יותקן על 206XS, מה עדיף? הפילטר של K&N הוא רק פילט אויר פתוח, בעוד שהפילטר של סימוטה, זה הקיט שהם מוכרים ל 206. ה"ראם אייר", שדיברו עליו רבות בעלי פיגו 106. תודה!
הודעה אחרונה מאת -|- R O M E O -|-, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני חיפשתי בגוגל ולא יודע איפה... ואני לא מוצא...אני צריך פרטים על דיהטסו שרייד שנים 90-93 כמו כן על סובארו ג'אסטי וסוזוקי סוויפט בין אותם שנים... הדברים העיקריים שאני מחפש זה משקל המכוניות והספקי המנועים שלהם שיובאו לארץ...
הודעה אחרונה מאת snowbol, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
לפני חודש בערך, היה לי חור בצנרת של הקירור. מכיוון שאני הולך לטיפול בקרוב + אני חאפר ( ) סידרתי את זה לבדי - עם "פלסטלינה" כזאת שהופכת לחומר קשה כמו בטון (יש לזה שם). טוב אז הסיפור הזה נגמר נסעתי איזה 3 ימים על מים מהברז והמנוע קירר את עצמו יותר טוב מקודם. בתום השלושה ימים שמתי נוזל קירור רג'סטון (או משהו כזה) הכי יקר ולטענת המוכר גם הכי טוב, חוץ מזה המליצו לי עליו. היום כשהאוטו לא מתאמץ - הטמפ' עבודה שלו היא 85 מעלות. אבל כשהאוטו מתאמץ (נסיעה חזקה, טורים גבוהים, עלייה ארוכה) - הטמפ' עומדת על 95~ מעלות, וכשאני עומד הטמפ' חוזרת מהר מאוד למוטב (85). האם זה נורמלי ? מה הבעיה ? דניאל
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בשתי הנסיעות האחרונות שעשיתי בפונטיאק שלנו, הרגשתי בעת בלימה(בכל מהירות) רעידות מאיזור הדוושה במהירויות גבוהות יותר הרעידות מורגשות באופן ממש מוחשי. מה יכולה להיות הסיבה לכך? אבא שלי אומר שלדעתו(ובהתאם לזמני הטיפולים) כנראה הרפידות מתחילות להיגמר, ובערב נבדוק את העניין ע"י פירוק גלגל. האם זו הסיבה? או שהסיפור יכול להיגמר גרוע יותר? שאלה נוספת: בפונטיאק החגורות לא ננעלות. איך זה יכול להיות? משכתי בכל הכוח והחגורה פשוט לא ננעלת. וזה בשני הצדדים. האם המנגנון הרוס?? או שמא במודל 93 האמריקנים לא חשבו על זה עדיין ? הרכב: Pontiac Bonneville Se '93. תודה,סהר.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
2 שאלות, ברשותכם : 1. כמה זמן לפני מועד הטסט מקבלים את רשיון הרכב החדש, שאותו צריך לשלם ולבצע את הטסט ? (למיטב זכרוני בפעמים הקודמות זה היה כשבוע... לא בטוח) 2. האם אני יכול לבצע את הטסט לפני מועד פקיעת תוקף הרשיון ? אפילו שבועיים לפני ?
הודעה אחרונה מאת E-S-L, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אם מישהו פה יכול לברר, או יודע מאיפה אני יכול להשיג (כי רנו נבהלו ממני) מספר קטלוגי של חלק ספציפי, במקרה הזה , סאנרוף של קליאו RSI . תודה!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 3 תגובות
- 936 צפיות
יצא לי לעמוד לייד הרכב לאחר שכיביתי אותו, והוונטות עבדו, ולאחר כ-2 דקות נכבו. המשכתי לעמוד לייד הרכב וגיליתי שהוונטות החלו לעבוד בשנית לאחר מספר דקות. האם זה נורמאלי? סהר.
הודעה אחרונה מאת CaRReRa, -
- 0 תגובות
- 971 צפיות
כידוע או לא כידוע בפולואים האנטנה היא בחלקו האחורי של הגג, אצלי היא כבר התיבשה ומתחילה להתפורר מהר, בנוסף לטיפות החלודה שצצות בחלקה התחתון של האנטנה. אני מפחד שיהיה לי חורף רטוב ביותר. מישהו התעסק בזה בעבר ? האם ההחלפה מסובכת ? האם צריך להוציא את ריפוד הגג בפנים הרכב בשביל זה ?
הודעה אחרונה מאת Slonya, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום אני רוצה להחליף את המי ברז שבמערכת הקירור שלי לנוזל קירור. עכשיו, אם אם אני יפתח את הבנד של הצינור מים (הצד שקרוב לקדימה של האוטו) וירוקן את המים זה יעשה את העבודה או שהריקון מצריך משהוא נוסף? ובנוסף איזה נוזל קירור צריך בrsi ? תודה נ.ב. האוטו נוסע מצויין האם זה חכם להכניס ראש בריא למיטה חולה?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שמתי לב שברכבים חדשים יחסית ובעיקר יפנים השפעת פעולת המזגן פוגעת פחות/כמעט בלתי מורגשת "בסחיבת" ובתאוצות האוטו בניגוד לרכבים מלפני נגיד 10 שנים ששם המזגן ממש "מסרס" את המנוע?
הודעה אחרונה מאת SPL, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 14.8 אלף צפיות
שלום לכולם...... אצלי בבקור האוטו לא היה נוסע כשהייתי שם על D , אמרו לי שצריך להחליף סולונואיד של לחץ שמן או משהו כזה...מישהו יודע על מה מדובר?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אחרי שרציתי להחליף אותה החלטתי להשאיר ולהשקיע בה רציתי לדעת: כמה יעלה לי לצבוע את כל האוטו ? (206) אפשר לצבוע בצבע אחר ? יש לכם איזה שהם מקומות מומלצים לצביעה ? הצבע שלי הוא ירוק מטאלי... דניאל.
הודעה אחרונה מאת Ranster, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
חזרתי מנסיעת התאוורות, היה ממש כיף, אממה? שמתי לב, שבעת עמידה מוחלטת, לחיצה על הברקס, משמיעה רעש של ניפוח אויר לכדורגל... יעני: פסססט. לא ארוך מאוד, חצי שנייה. כל לחיצה כזו הניבה את הרעש הזה. הבלימה לא השתנתה והיא עדיין בשרנית ואכזרית כבעבר, אבל לא זכור לי הרעש הזה בעבר. גם כשחניתי, וכיביתי את המנוע, וניסיתי, הרעש היה. זה תקין? טבעי?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
How does nitrous oxide help an engine perform better? This Question of the Day talks about how sodium chlorate acts as a way to store oxygen. You release the oxygen in sodium chlorate by heating it. It turns out that nitrous oxide (N20) works exactly the same way. When you heat nitrous oxide to about 570 degrees F (~300 C), it splits into oxygen and nitrogen. So the injection of nitrous oxide into an engine means that more oxygen is available during combustion. Because you have more oxygen, you can also inject more fuel, allowing the same engine to produce more power. Nitrous oxide is one of the simplest ways to provide a significant horsepower boost to any gasoli…
הודעה אחרונה מאת White-Night, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים. אז ככה, יש לי בעיות צבע ברכב כמו קצת צבע שהתקלף במכסה המנוע, בחלק העליון של שתי הדלתות האחוריות וכמו כן בגג הרכב שסובל מנזקיי שמש וכמה נקודות חלודה ( למי שמכיר את בעיית החלודה של הלנסר, יודע למה אני מתכוון ). הבעיה היא שהלכתי ל- שני פחחים לברר מחיר ושניהם דיברו איתי על מחיר של כ-2200 ש"ח. ואילו בבירור אצל פחח שלישי הוצע לי מחיר של 1100 ש"ח במזומן. הפחח הנ"ל צובע בתנור ומתאים צבעים לפי הספר, אבל עדיין משהו מטריד אותי בגלל המחיר הנמוך . אפשרות א' - שני הראשונים סתם רוצים לעשות עליי קופה. אפשרות ב' - הפחח שהציע לי 1100 ש"ח הוא חאפר ( למרות שלא נראה כך ). מה הייתם עושים ?
הודעה אחרונה מאת E-S-L, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
נניח ויש מישהו בארצנו (לא לא זה לא אני ) שרוצה להחליף את שילדת הרכב לשילדה מחוזקת ויותר קלה (נניח כמו במכוניות ספורט טהורות), האם יש מקום בארץ שיכול להעתיק שילדה 1 ל 1 ? תנו לי את כל הפרטים שנוגעים לשילדת רכב בבקשה. (מאיזה חומרים וכו') תודה שמוליק
הודעה אחרונה מאת NirTzi, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז ככה, להורים של בת הזוג יש לאנטיס. כסופה, מטופחת, עם כתמי מיים מהממטרות בחצר... בקיצור אוטו מלבלב... ואילו מה? בערב יום כיפור אנחנו חוזרים מהזוועה במכון הבדיקה עם הקליאו לבת זוגי, מחנים אצלי בחניה.. והאוטו ננעל... (האורות כבויים - הכל כרגיל). אחרי כמה דקות אנחנו חוזרים לאוטו - השלט פותח את האוטו אבל הנעילה המרכזית התחרפנה... המנעולים עולים יורדים, האימובילייזר מסרב לקבל את הקוד התנעה, והLCD שמציג את האודומטר מהבהב כמו מטורף ודועך... בקיצור, ככה כמה פעמים.... בסוף התיאשנו. מאוחר יותר הגיע אבא שלה עם ההונדה-סיויק-עבודה-שלו, וחיבר כבלים - הנענו את האוטו והכל היה כרגיל. בקיצור, ככה האוטו עמד כל יום כיפור. בבוקר של אתמול הוחלף המצבר. ומאז הסל"ד סרק ל…
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 929 צפיות
מישהוא פירק כבר משאבה כזאת? פירקתי כבר חצי מנוע...ועדיין לא הגעתי לברגים שלה (צריך להוריד מכסה טיימינג? אם כן צריך לפרק את הפולי בשבילו וזה לא פשוט...) אשמח לקבל עזרה ממנוסים בעניין ומהר... תודה!
הודעה אחרונה מאת לנצ'יהוליסט, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 918 צפיות
לסבא יש קווליר 2001, הכיסא פשוט קיבל צורה כי הקפיץ התומך ברח החוצה. במוסך אומרים שזה בעיה מוכרת והם מסדרים את זה באחריות, מה שלי מפריע זה שהם לא מחליפים כיסא לחדש אלא לדברי הפקידה במוסך הכיסא נשלח לבעל מקצוע שמתקן את הבעיה בצורה אומנותית. האם יש מקום לדרוש כיסא חדש? אני בטוח שהם יפתחו את הבד ויתפרו אותו מחדש ולכן זה לא נראה לי ממש נחמד.
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בקיצור המקרה הוא כזה, אני נכנס לתדלק, באה לי שפה אחת שווה חבל"ז, אני, שאני לא יודע מה גרם לי לעשות את זה! ,מסיים לתדלק, מרים טורים- חריקת גלגלים בראשון, משיכה של הטורים, בא להעביר לשני והופ!!!!! חמור שכמותי!, מכניס להילוך בצורה על הפנים- כל הגיר ממש נטחן לאיזה 4 שניות.... רעש נוראי!!! ועכשיו לשאלות של אחרי הטמטום: 1. האם יש מצב לנזק "עצבני"??? 2. לאחר המקרה יש לי הרגשה שהילוך 2 לא נכנס לי חלק בכלל, כלומר צריך להכניס טיפה בכוח.....אבל לא תמיד, לפעמים הוא נכנס חלק....כלומר פעם ככה ופעם ככה.... איזה נזק גרמתי???? ושוב,אין טעם לשאול אותי מדוע עשיתי את זה.....חמור כבר אמרתי??? דר"א, המכונית היא פונטו 60אס...... תודה רבה, שי...
הודעה אחרונה מאת שי .מ., -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, הרי הטרמוסטט מאפשר למים קרים להכנס למנוע שכבר הספיק להתחמם לחום של כ 87 מעלות - זה לא גורם נזק למנוע?
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
הברגה גמורה
מאת RedR- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום , יש לי בעיה ... למותחן של הרצועה יש כידוע שני ברגים המתחברים לבלוק , שמתי לב שההברגה התחתונה די גמורה , זאת אומרת שנשאר קצת מאד בשר , נושא זה מדאיג אותי כי זה הרי בתוך הבלוק ... בנתיים שמתי דבק מיוחד לחיזוק ברגים על זה וזה מחזיק די טוב ... העליון מחזיק מצויין ואין שם זווית כזאת שתגרום לו להשתחרר לדעתי . אבל השאלה היא מה עושים עם זה עכשיו ? תודה .
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מישהו יכול להגיד לי אם החיישן חמצן קיים גם במכוניות עם קרבורטורים או רק ברכבים עם הזרקה? ואם אפשר אז גם תמונה או תרשים כלשהו שיראה בערך איפה הוא נמצא תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 0 תגובות
- 786 צפיות
ושוב מ-Netscape המאמר היום מצביע על 5 דברים שממש לא מומלצים * רחיצת מנוע (ראה חתול רטוב) * מערכות שמע שנשמעות גם בגלקסיות אחרות (מעמיסות על אלטרנטור ומערכות טעינה) * אילתורי צמיגים וגנטים. * רחצה חיצונית בימי שמש * גרירת רכב עם גיר אוטומטי על גלגליו !
הודעה אחרונה מאת jlavi2002,
