טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,200 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הלכתי היום להחליף צמיגים. הפאנצ'ר מאכער (בעברית תקראי?) ניסה לשכנע אותי לקחת צמיגים בעלי כיתוב 4802 כלומר שיוצרו בסוף נובמבר-תחילת דצמבר 2002. אמרתי לו שלמיטב ידיעתי אסור לייבא צמיגים שגילם מעל 3 חודשים ושאסור למכור בני 6 חודשים ומעלה. הוא טען שמותר למכור עד שנה ושמונה חודשים מהיצור. בכל מקרה לא השתכנעתי (גם אם זה חוקי אני מעדיף צמיגים טריים יותר) אבל שאלתי היא: מה החוק אומר? האם יש נתונים מבוססים על עמידות של צמיגים מעבר לגיל מסוים אם אוכסנו כיאות? לא מצאתי חוק כתוב, אבל מצאתי מכרז של מנהל הרכב הממשלתי: http://www.mof.gov.il/rechev/m11-2001.doc במכרז דורשים שהצמיגים יהיו בני שנה לכל היותר. נמרוד
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
- 17 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
עקב שעמום יתר, עשיתי סיכום קצר של ההוצאות ההכרחיות והלא הכרחיות שהוצאתי עד כה הרכב אצלי מה27 ליולי 2003 בקצרה בלבד: התחלנו מטיפול 10,000, טיימינג , החלפת פילטר פתוח בן 3 שנים (בעת קניית הרכב, לא היה כלל מחובר, אלא זרוק.) ועוד כל מיני פיצ'פקס קטנים. (פילטר נשם, פלאגים וכ"ו) סך הכל כ- 1500 ש"ח הוצאה ראשונית. לאחר מכן, כדי לבטח את הרכב, היה הצורך באימובלייזר, שעלה לי 280 שקלים חדשים. כחודש לאחר מכן, התגלה סדק במיכל עיבוי וכניסת אוויר שגרה לווקום בצינור מים. לא הצלחנו למצוא מיכל מים תחליפי לא מ"רנו". כך שההוצאה הגיעה לכ350 ש"ח. לאחר מכן השקעתי בסט חוטים חדש. ושוב עוד כמה דברים קטנים שהגיעו להוצאה כוללת של עוד 300 ש"ח מכוון שבדיקה על ליפט ה…
הודעה אחרונה מאת daniel-rsi, -
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
ראיתי כמה כאלה במחיר מצחיק של 30 $ אז חשבתי לעצמי למה לא... תאכלס מכס אני לא אמור לשלם עליהם כי מכס זה עד 200$ וגם עם כן 17% מ30$ זה שטויות.. הבעיה היא איך לשלוח אותו לארץ? יש למישהו נסיון עם דבר כזה?
הודעה אחרונה מאת Tamir_VTR, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למי שיודע ולמי שלא יש לי קליאו ספורט MK2 אני מעוניין לשפר את היניקה ההתלבטות שלי היא בין שלוש אופציות אינבוקס פילטר פתוח עם התיעול אוויר המקורי (אני מפחד משאיבת אוויר חם מהמנוע) או קיט יעודי לקליאו ספורט דיברתי עם קובי K&N(תודה על כל העזרה) והוא אומר שאין טעם לקיט כי הפילטר יושב במקום טוב ויש תיעול טוב מה אתם ממליצים בייחוד מי שמכיר את הרכב? תודה מראש דור
הודעה אחרונה מאת תומR, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 5 אלף צפיות
ובכלל משאר הרכב יש המון כתמים שחורים שלא יורדים לאחר שיפשופים רבים עם סבון, בעיקר מהג'אטנים יש חומר מומלץ או משהו?
הודעה אחרונה מאת LiranAr, -
-
שמן מנוע ל 306
מאת romer--
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
איזה שמן מנוע עדיף ל 306 שנת 95? יש שגורסים 10/40 סינטטי (טוב למנוע אך נאכל מהר יותר ויקר). במוסך אומרים לי ש 20/50 מספיק וגם יישרף פחות !! נ.ב: אני מוסיף כ-1.5 ליטר שמן על כל 1000-700 ק"מ מבקש ייעוץ מקצועי בנושא תודה
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 25 תגובות
- 3 אלף צפיות
מפסק רגיל לכאורה, רק יש לו "תוספת" מכסה,סטייל מטוס קרב. מישהו נתקל בזה בארץ...?
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
- 0 תגובות
- 886 צפיות
לפני יומיים פרצו לי לאוטו ועיקמו את כול הדלת ואני מחפש פחח טוב וגם שלא יהיה יקר מידי! תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת No Nick.inc, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 920 צפיות
אהלן, אתמול לקחתי יוזמה ומתוך חשש שלאחר החלפת הקלאצ והורדת הגיר לא מילאו את הכמות הנדרשת ( 2 ליטר ) אני אשלים את החסר... הקלאצ נעשה לפני 15K ...ומאז החלה לי הזעה של שמן בחיבור שבין הגיר לבין בית הקלאצ. אתמול אני פותח בקושי רב את בורג המילוי ומתחיל לצאת שמן בכמויות... כמובן הרכב נח לו כמה שעות כך שכל השמן כבר היה למטה... מה מסתבר אני חשבתי שחסר אך בעצם היה הרבה יותר. פתח המילוי הוא קו ה MAX . ע"י הכנסת הזרת מודדים כי מפלס השמן תקין. איך הם הצליחו להכניס לי יותר שמן לגיר ???? דרך אגב , ההזעה נוקתה וחוזקו הברגים שבין הגיר לבית הקלאצ.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
לכל ידידיי המלומדים, נושא זה מסקרן אותי כבר מספר ימים שאלתי במקס טיונינג אין קול ואין עונה, מישהו יכול לשפוך אור על הנושא. אורן
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
-
סיאט איביזה
מאת tamirbike- 3 תגובות
- 937 צפיות
שלום לכולם מישהו מכיר אתר של מכוניות סיאט איביזה הדגם הישן ? זה חשוב אז בבקשה נסו לעזור נ.ב עדיף סיאט איביזה דגם ישן משופרות תודה מראש
הודעה אחרונה מאת DaviX, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 809 צפיות
מאיפה מתחילים? איפה מרכיבים? איזה סוג ומה המחיר הממוצע?! בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שמעתי מכמה אנשים שהוא נמצא ברדיאטור - אם יש אמת בדבר, איך הוא אמור לדעת מה החום כשהטרמוסטט עדיין סגור? בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
-
נוזל קירור פראפלו מוהלים במים או שאפשר לשים 100% פראפלו
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 4 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היום שמתי אותו במיכל הדלק (שהוא היה על רבע+ - ) אחרי זה מילאתי איזה 100 שקל דלק ואז נסעתי בטורים גבוהים בשביל שהתוסף יתערבב תוך כמה זמן הוא צריך להשפיע ? אני נוסע משהו כמו 20-30 ק"מ ביום.
הודעה אחרונה מאת Tamir_VTR, -
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לקוני יש את הבולמים האדומים שנראים ספיישל באתר שלהם, ויש את הבולמים הכתומים שנקראים ספורט. ממה שאני יודע האדומים ניתנים לכיוון לפני ההתקנה והצהובים ניתנים לאחר ההתקנה, אז מה בעצם ההבדל בין הבולמים חוץ מהכיוון של לפני או אחרי ההתקנה ע"י הברז? איזה הבדלים יש בין שני הבולמים חוץ מהברז החיצוני לטובת הבולמים הצהובים?
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני נוהג על 206XS שנת 2002. די מרוצה מהרכב, אבל אני בטוח שהוא מסוגל ליותר ממה שהוא נותן לי כרגע(בהספק וכוח). אני רוצה להתקין פילטר אוויר פתוח של סימוטה. יותר נכון את הקיט ששמו גם "ראם אייר". המחיר שהוצע לי הוא 750 ש"ח כולל הרכבה - מחיר פיצוץ לפי בדיקות שערכתי. אז מה הבעיה??? אני מתלבט אם שווה לקחת את הסיכון שבביטול האחריות ע"י לובינסקי, ברגע שאתקין פריט שאינו מקורי של פיג'ו., במקרה זה, הפילטר. פילטר רגיל, קל להרכיב ולפרק במקרה ואני יצטרך להיכנס למוסך, אבל את הקיט קצת יותר מסובך לפרק ולהרכיב בקלות. אני צריך עזרה ממי שהתקין את הראם אייר של סימוטה ועזרה במיוחד ממי שהתקין אותו על פיג'ו 206XS. שווה את ההשקעה? את הסיכון? את המאמץ?. או שאפשר לוותר…
הודעה אחרונה מאת dor-17(mk)2, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יצאתי מהבית והייתי עצבני ואני אומר את זה כי יכול ליהיות שעשיתי משהו .. נסעתי מאוד מאוד חזק ומרחק לא כזה גדול אולי 30 קילומטר בקיצור פתאום נדלקה לי הנורית של המים בקו האדום בבום פתאום ... עצרתי בצד ראיתי ממש אדים יוצאים למזלי לא היה ריח של שרוף אבל זה בגלל האוויר הקר שהיה באוויר שמהר מאוד הפך את החום לאדים... הגעתי הביתה לאחר שעה שעמדתי בצד ושהגעתי ראיתי נזילה מסיבית מאוד של מים מתחת לרדיאטור.. החליפו לי רדיאטור מים לפני חודש מישהו יכול לעזור לי בבקשה???? אני לא יודע אם אני יכול אפילו לנסוע למוסך עם זה ככה ..
הודעה אחרונה מאת CaRReRa, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני רוצה לצבוע את הפנל, ידיות, מראות.... בצבע הרכב. אני מחפש צבעי רכב מקצועי שיעשה את העבודה כמו שצריך (יפרק, יצבע, יחזיר את החלקים) משהו מכיר מניסיון? טל? כתובת? תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת חלי, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היכן אנ יכול לקנות פלטות של שטיחי אלמוניום... אני רוצה לקנות פלטות ופשוט לחתוך אותם לפי המידה של האוטו שלי... אז היכן אני יוכל להשיג תפלטות? צרפתי תמונה של השטיחים הנ"ל
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
- 0 תגובות
- 763 צפיות
מאתמול מחליף הילוך במין מכה ורק ב4000 סל"ד. לדעתי כנראה לא מעביר לשני וקופץ ישר לשלישי. שאלות: א. יש סיכוי שזה פחות משיפוץ גיר? ב. מה יקרה אם אמשיך לנסוע במצב זה? ג. היכן לטפל...?
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו יכול להגיד לי בבקשה מה הלחץ אוויר המומלץ ( שכתוב על הדלת..) לצמיגי 245/50/16 בפונטייק פיירבירד או קמרו משנת 94 ומעלה. (אני פשוט החלפתי ממידה 235/55 למידה הנ"ל ורציתי לדעת מה הלחץ אוויר המתאים..) תודה עידו
הודעה אחרונה מאת ido fallach, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לאבא שלי seat malaga ואני רוצה ללמוד קצת על האוטו יש מצב שאני מוצא באינטרנט פירוט על הרכב.. כאילו ברמה המכנית איפה נמצא כל דבר ותמונות שיקוף של האוטו וכאלה ? מבינים למה אני מתכוון ?? בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת malky, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן אני מחפש שירטוט+סכמות לצמה של מנוע MI 16 אם למישהוא יש אשמח לקבל תודה
הודעה אחרונה מאת Serginio, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
משום מה הסקלות שלי ברכב לא מוארות.. (רק הסקלה של הקילומטרז' מוארת..) חשבתי שזאת הבעיה היחידה בלוח שעונים שלי, אבל מיסתבר שגם המנורת אזהרה של הברקסים לא טובה.. היא דלוקה לי בערך חודשיים ,והאוטו עבר טסט והכול!! אפילו לקחתי אותה למוסך ועשו לי בדיקה אינטנסיבית ומתברר שהברקסים טובים... מישהו ניתקל בבעיה דומה?? מה באפשרותי לעשות?? בסך הכל זה לא ממש מציק לי כל הבעיית חשמל הזאת, פשוט אני לא רוצה שיווצר מצב ובאמת יגמרו לי הברקסים ואני לא ידע מכך... (כמו הסיפור עם הזאב.. ) תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת marksab, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום יש לי שאלה בקשר תקציב לרכב.... אני מתחיל ללמוד נהיגה ואני מתכנן תקציב....יש לי כ20 אלף שח לרכב כולל הכל אולי אני אוכל להשיג עוד 5 אלף מקסימום.... כמה אני צריך להשים בצד כדי להחזיק את הרכב לשנה? אולי תוך בשנה הזאת אני ימצא עבודה והכל אז אולי אפשר לחשב את זה לפי חצי שנה... כמה אני צריך להשים בצד? 3500 אלף ללימוד נהיגה ו3500 בערך לביטוח... זה כבר 7 אלף פחות כמה לשמור בצד להוצאות בלתי צפויות לחצי שנה? יש הצעות.... טיפים? אני מעדיף לקחת אוטו ב18 ואני ימצא איכשהו איך להשיג את ההוצאות אבל בכל זאת אני מעדיף אוטו אמין יותר ויקר יותר יש המלצות לרכב אמין במחיר הזה?.... ז"א שאני מעדיף להוסיף 3, 4 אלף ש"ח לרכב יותר טוב ואיכשהו למצוא את הכסף…
הודעה אחרונה מאת marksab, -
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום. הסתכלתי בספר טיפולים וכתוב שם כל שנה, או 20,000... כן כתוב, לבעלי ק.ספורט, מצורף דף נוסף. במוסך אמרו שאין הבדל מחבינת הטיפולים. נשמע לי מוזר... שאלתי: האם יש דף נוסף? איפה משיגים אותו? (בשירות לקוחות לא יודעים על מה מדובר, כמובן...) האם יש אכן הבדלים במרווחי הטיפול? בהחלפות השמנים/דלקים/פילטרים השונים?
הודעה אחרונה מאת RedR, -
איזה שמן ?
מאת Charde 88-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 915 צפיות
איזה שמן לשים לדייהטסו העקומה שלי 10 40 או 20 50 ? (מנוע 1000 שנת 88')
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
לא לקנות רכב - סתם עלה במוחי המעוות והלא מפותח (כתוצאה מקרינה רדיואקטיבית) רעיון שיכול להוות פתרון חלקי למניעת גניבת רכב. הרעיון עלה כאשר חבר הציג לי מצלמה זעירה אלחוטית שמשדרת למרחק של 100 מ'(מעין מצלמת ריגול, והמרחק שידור גדל עם המחיר ) עם רסיבר שמתחבר למחשב דרך כבל USB (מתאם רוכשים בנפרד) או כבל RCA (שבשבילו צריכים כרטיס VIDEO IN). פעם הייתה לי תוכנה בשם ACTIVE WEBCAM שבה הייתי מציג את מה שהמצלמה משדרת. בעזרת תכונה נוספת ומופלאה של אותה תוכנה הייתי יכול סמן חלק מהתמונה שהתוכנה מציגה ולהגדיר אותו שברגע שמתבצעת תנועה, התוכנה תריץ קול, תוכנה אחרת, או כל דבר שעולה על בראשכם. איך זה עובד ? עקרון השוואת תמונה לתמונה החדשה. איך ניתן ליישם את זה כנ…
הודעה אחרונה מאת Charde 88, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כמו שאתם יודעים החלפתי את הבולמים באוטו, גם לפני ההחלפה אבל במיוחד עכשיו לאחר ההחלפה יש דפיקות חזקות מאזור המתלים מאחור, בכל פיסה לא ישרה של הכביש נשמעת דפיקה כאילו הקפיץ שבור או משהוא זה נורא מתסכל היות ובדקתי כבר את כל המתלים מאחור והכל כשורה כלום לא שבור/עקום ניסיתי לבדוק חופש וגם את זה אין מה עושים? אני כבר מפחד ליסוע באוטו שלא ישברו לי כל המתלים מאחור.... תודה לעונים, יפתח
הודעה אחרונה מאת לנצ'יהוליסט, -
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 390 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- רפי לין
- dani666
- mottis
- yosi554
- אורח לרגע
- orankohn
- nir eli
- אביתר א.
- mitsugli
- SlowRide
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
