טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,204 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
קניתי פיאט בראבו ואני צריך לעשות מתיחה של הכבל קלאצ' ולהחליף אטם מכסה שסתומים. גם מוסכים מורשים וגם לא,העיקר משהו שאתם ממליצים עליו תודה רבה
הודעה אחרונה מאת תומR, -
-
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מדובר על מאזדה 323 אוטמטית מנוע 1600 בצבע לבן ורציתי לדעת מספר פרטים עליה: 1.מה הצריכת דלק שלה? 2.מה זה הלחצן הזה HOLD על ההליכוים? 3.אך אפשר לטשטש שריטות קלות שניהיו על האוטו?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בואו נגיד והחלטתי להרכיב מנוע... (מתייחס לכל חלק שבו הפירוק וההרכבה עולה הרבה כסף) בחרתי במוסך המועדף עליי , הלכתי וביקשתי שירכיבו לי את המנוע (כאשר המנוע נקנה מבעל המוסך שבו אני מתקין*) ההתקנה יצאה בסדר גמור לטעמי, אני מרוצה ומשלם לבעל המוסך 3000 שקל על מנוע + 1200 שקל על פירוק והרכבה. כאשר כולי מאושר אני מגיע הביתה, כמובן מתחיל לצחצח את האוטו (לא יודע, האינטסטינק הראשוני שלי כשאני מתקן משהו גדול באוטו \ משפר אותו) ושוב מעלה חיוך דבילי על הפנים כאשר אני מסתכל על האוטו. עובר שבוע והמנוע מתחיל לעשות בעיות. אני חוזר למוסך ובעל המוסך מודיע לי כי על המנוע יש לי אחריות, אבל ,אני אצטרך לשלם שוב על פירוק והרכבה. מה אני עושה במצב הנ"ל? האם יש חוק שיכ…
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
האם למנוע בוקסר יש שני ראשי מנוע?
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
קודם כל, השאלות: הלך לי זוג צמיגים האם יש למישהו נסיון עם הצמיג נ"ל (ContiPremiumContact)? אם כן, אשמח לקבל פרטים. האם מישהו יודע על צמיג טוב, לא יקר מדי, ניתן להסגה (כולל כתובת ומס' טלפון של הפנצ'ריה ) במידע 185/55R14? האם יש למישהו זוג צמיגים משומשים במצב טוב במידה שלי בהשאלה/למכירה במחיר סמלי? (ייתן לי מרווח זמן לחפש תודה מראש, P. עכשיו, למי שמעוניין, כל הפרטים: ביום שישי השתתפתי בקורס נהיגה מתקדמת במסלולים (תודה לאישתי למתנת יום הולדת מדהימה ) לצערי השילוב של רכב מהיר (יחסית), בלמים חזקים, חוסר ABS והתלהבות יתר שלי גרמו לזוג צמיגים הקדמיים להפוך לפחות עגולים מהרצוי במילים אחרות: הלך זוג צמיגים הקדמיים. אחוריים - אחד בסדר, אחד חשוד.…
הודעה אחרונה מאת ישי, -
- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
עם נגיד אני רוצה לכוון את הקרבורטור במכונית שלי איך אני צריך לכוון אותו? לפי טורים או צליל או כול דבר אחר? עם אפשר אז תתנו לי בבקשה תשובה די מפורטת. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת zvika_v, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
-טוב. אני עצלן מכדי להוריד ראש, אבל הצורך המיידי אומר לקנות אטם של מכסה שסתומים ולהחליפו מכיוון שהוא נוזל בכמה מקומות. עכשיו עולה השאלה - ראיתי את התמונות של המנוע ב-106 של ישי כשהוריד את מכסה השסתומים, והכל שם היה מאוד מאוד נקי. עכשיו אצלי - אם מתסכלים דרך פתח מילוי השמן זה נראה כאילו מישהו ציפה לי את הכל שם בגי'פה של תחתית של חבית מזות... הכל מלא שחור ולכלוך.. והשאלה שלי - במידה ואני מוריד את המכסה כדי להחליף אטם - האם יהיה שווה לנקות את כל המכלולים שיחשפו? (אני מניח שאלה יהיו מרימי השסתומים והקפיצים שלהם ואולי הדחיפים וכל מיני תעלות) ואם שווה - איך לעשות את זה? סמרטוט? ספריי לניקוי קרב'? חומר ממיס? או אולי בכלל WD40? האם זה ייתן איזה משהו חיובי או שזה סתם …
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
-נסעתי אתמול בקליאו של בת הזוג שלי.. האוטו מאוד רועש בנסיעה - רעש מנוע ורעש דרך... (האם הגיוני שקליאו 95 תהיה יותר רועשת מרנו 5???? מוזר) בכל מקרה, בידוד בתא המנוע אני לא הולך לשים (כדי להפחית רעש מנוע) אבל מה עם רעש דרך? יש איזו דרך להפחית את הרעש? להוסיף שטיחים? לרפד מקומות? מה זה יכול להיות? רון. -אולי הפתרון הוא בכלל בהתקנה של רדיו-דיסק?-
הודעה אחרונה מאת 205, -
תיבה רציפה
מאת mazda626- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מהי התיבה הזו? איך היא עובדת?
הודעה אחרונה מאת RedR, -
- 8 תגובות
- 16.9 אלף צפיות
יש ברשותי פיאסטה שנת 84 עד סוף החודש אני צריך לעשות הבנתי שרכב בן 20 צריך לעשות כל חצי שנה טסט עכשיו בדף שקיבלתי בדואר רשום שהטסט לשנה השאלה שלי היא האם בטסט יעשו לי את זה לטסט לחצי שנה אוו לשנה ואיזה אישור אני צריך להביא אישור בלמים אוו אישור רכב מיושן תודה מראש
הודעה אחרונה מאת dannyboy, -
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש לי סיטרואן bx 1.6 שנת 87 (יופי של אוטו) בזמן האחרון יש לי תקלה שחוזרת על עצמה. לפני כחודשיים הרגשתי שהקפיצים הקידמים קשים מאוד. החלפתי את כל הבומבות בבומבות חדשות במוסך (לא מוסך של סיטרואן). לאחר שיצאתי מהמוסך הרגשתי שהקפיץ השמאלי קידמי עדיין קשה מאוד. החזרתי את האוטו למוסך והם החליפו בומבה. לאחר כחודש שוב הרגשתי כי הקפיץ הקידמי שמאלי קשה. החלפתי את הבומבה במוסך אחר בבומבה משומשת, לאחר כשבועיים שוב היה הקפיץ קשה. יש למישהו מושג מה יכול לגרום לבומבות להתקלקל כל-כך מהר (תמיד אותה בומבה)
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
תדלקו לבוס שלי בנזין במקום סולר בפאסאט TDI בתחנת דלק. את הבעיה גילו כמה דקות אחרי שיצאו מהתחנה כשהאוטו התחיל לעשות בעיות. חזרו לתחנה, מנהל התחנה רוקן את המיכל ומילא לו סולר מחדש. האם זה מספיק, או שצריך לנקוט באמצעים נוספים כלשהם (החלפת פילטר דלק, ניקוז המערכת וכו')?
הודעה אחרונה מאת חלי, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
2 סיטואציות : 1. נכנסים בבוקר לרכב, הוא לא מניע, קוראים למישהו עם כבלים, האוטו מניע. נוסעים לעבודה, חוזרים, קמים למחרת בבוקר שוב האוטו לא מניע, אלא עם כבלים, כך כל בוקר. במקרה הזה, ברור שיש בעיה עם המצבר, ויש להחליפו. 2. נכנסים בבוקר לרכב, הוא לא מניע, קוראים למישהו עם כבלים, האוטו מניע, ואין איתו יותר בעיות (מניע כל הזמן, ללא שום בעיה). אז מה היה לנו פה ? מכיוו שהאוטו תמיד מניע, אין שום בעיה, אז מה קרה לו באותו בוקר שבו הוא לא הצליח להניע ? ואיך פתאום הוא "תיקן את עצמו" ? * הודעתך הוזזה. שים לב כי לכל הודעה הפורום המתאים לה.*
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יצא לי ככה לחשוב וגיליתי שאין לי מושג איך השמן מגיע לאן שהוא צריך להגיע. אז יש לי כמה שאלות: א.השמן נמצא בעוקת השמן שעפ"י הבנתי נמצא מתחת לגל הערכובה יענו מה שסוגר את המנוע מלמטה משם לאן הוא הולך? לאיזה חלקים במנוע? ב.מה גורם לו להגיע לשם?משאבה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
פחחות לפחחות
מאת RACEPAK- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם בעוד כמה ימים ב"ה אני אמור לסגור על VTi . היום הלכתי לראות אותה מתוך שיעמום בחניה של המוכר. ושמתי לב שעשו תיקון פחחות בדלת וב"כנף" האחורי. והתיקון נראה ממש זוועה. מלא גלים ושקעים בצד. בבקשה ממכם תמליצו לי על הפחח הכי אומן להונדות באזור המרכז. אני ממש מתבאס מהגלים, ואני רוצה להגיע עם הרכב למצב הכי חדש שאפשר עם מישהוא המליץ על פחח כלשהוא אל תתבישו לחזק את דבריו עם גם לכם יש דעה בברכה מושיק גלימידי.
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שמתי היום אגזוז פרי פלו... בהלחמה מן הסתם עכשיו האגזוז קצת רופף... למשל אם אני נותן לו מכה קטנה הוא מתנדנד השאלה שלי האם זה אמור להיות ככה או לחזור אליו שיסדר לי את זה... כי אנשים מביאים לי תשובות שונות אחד אומר לי שזה ממש לא טוב ואחד אומר לי שזה בסדר כי האגזוז כן צריך להיות קצת רופף ולא מקובע... יש למישהו מושג? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת תומר, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
בימים הקרובים אבא ואני ובמידה ונצתרך עזרה יש לנו מישהו שהיה מכונאי, עומדים לבצע טיפול 30K לבאלנו...יש לציין שבד"כ היא עושה מרחקים מאוד קטנים,ואפשר להגיד בעיר.....יש איזשהם המלצות מיוחדות? או כדי לעבור לשמן סנטטי מלא? השמן שרשום בספר רכב הוא מ 10 עד 20W ו - 40... תודה...
הודעה אחרונה מאת Jeka, -
-
- 10 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
לפני כחודש חברה שלי קנתה יונדאי גטס חדשה (1.4) עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית (אוטו מקסים לדעתי). הרכב מגיע מהחברה ללא אזעקה אבל עם נעילה מרכזית שמופעלת על ידי מפתח ושני חלונות חשמל קדמיים. עכשיו חשבנו לנסות לשפר את העניין ע"י התקנת מערכת שתנעל את האוטו בשלט (חלונות + נעילה). לדעתי הדבר אמור להיות אפשרי אבל אני שואל (את המומחים) אם בהכרח חייבים להתקין אזעקה זולה או שיש דרך יותר פשוטה. [קחו בחשבון שאין כל דרישה של הביטוח להתקין אזעקה- אז מהבחינה הזו זה ממש מיותר...] פרס יוגרל בין העונים נכונה (סתאאאאאאם)
הודעה אחרונה מאת DaviX, -
- 22 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
ראשית, שלום לכולם, שמח להיות באיזור, הוספתי הודעה גם בפורום Off Topic נתנים : בבעלותי מזה כשנתיים מאזדה לאנטיס 323F, 1840 סמ"ק, שנת ייצור 1997. הנני יד רביעית (היד הקודמת היתה בתוך המשפחה, ואנו, ברוב טמטומינו - העברנו בעלות ואני מניח שזה לא יעניין את הקונה הבא...) ברשותכם, 2 שאלות : 1. מבדיקה שערכתי לאורך זמן, יחס צריכת דלק, בנסיעה בעיר הינו 1:8.5 ! (ובמילים : אחד לשמונה וחצי ) בשיחה עם מספר בעלי מקצוע - נאמר לי שזוהי צריכתה הממוצעת בעיר. לאחר שנתיים של זריקת כספים על דלק, נמאס לי. לפני שאני מוכר את הרכב רציתי לוודא, האם זוהי אכן הצריכה הממוצעת, או משהו אצלי בעייתי ? 2. ניסיתי לבדוק מהו מחיר המחירון עבור רכב זה, אך בכל מקום קיב…
הודעה אחרונה מאת Searcher, -
-
- אחראי פורום
- 46 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
היום אני וחבר שלי נסענו אל פרדי על מנת לאסוף את הציוד שהגיע סוף סוף לאחר 4 חודשי המתנה. הגענו אל פרדי וראינו טונה של ציוד כמו סטראטים למיניהם, מערכות בלימה ועוד תופינים. ישבתי עם פרדי ודיברנו כשעה על שיפורים שרלוונטיים לרכבי, לאחר מכן פרדי העלה את הסוגיה של מערכת בלימה טובה לרכבי, דבר שנחשב לחשוב מכל ברכב. פרדי אמר שיש לו במלאי בלמים (מחורצים ומחוררים) + רפידות + צינורות בלימה שזורות, הכל של חברת OMP כמובן. עוד פרדי אמר שהוא יעשה לי 30% הנחה על המוצרים הללו ואני ישר שאלתי על המחיר. בקיצור ,רכשתי . יצאתי מפרדי עמוס בציוד שכלל 2 סטרטים (עליון+תחתון) ומערכת הבלימה שמוזכרת. כמו כן גם קיבלתי שלל מדבקת ש-OMP מככבת בהם והם הולכים לעטר את חדרי . משם נסענו …
הודעה אחרונה מאת yaron_z, -
-
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ברשותי נמצא מיכל INJECTION CLEANER של חברת WURTH אם מישהו מכיר מוצרים של חברה זו, אנא דווחו אם כדאי בכלל להשתמש . תודה.
הודעה אחרונה מאת santiago, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
למזלי אני גר לא רחוק מחצי חינם אז כך שיש לי מגוון. האם יש פירמה מומלצת של מגבים בעלות כדאית? כי קניתי אמריקן איגל לפני משהו כמו שלושה חודשים והם כבר משאירים סימנים על השמשה
הודעה אחרונה מאת 205, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כרגע אני ממלא 95 והמליצו לי לעבור ל98. האם המעבר כדאי והאם זה שווה את התוספת מחיר? תודה
הודעה אחרונה מאת UrbanDK, -
-
- 13 תגובות
- 12.3 אלף צפיות
היום בעת החלפת פלגי הצתה בפיזו405 הבחנתי בהרבה שמן על פלאג2# לא מורגש שינוי בפעולות המנוע. לא ברורעם האוטו אוכל שמן כי אני לא ממלא שמן לקראת החלפה בטיפול 10000 יש אולי סימנים לליכלוך באזור הנשם של המנוע אין עשן. יש הערכה מה זה??
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
שלום לכולם השאלה שלי היא איך עובד מד חום אגזוז ? {לא מבחינה טכנית } כיאילו איך הוא מתחבר ויושב על האגזוז ? בשביל מה צריך את זה ? אפשר לשים את זה בכל אוטו ? תודה מראש על התשובות
הודעה אחרונה מאת danniel, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו יודע היכן נמצאת המשאבה של המגבים הקדמיים שזורקת מים ב 106 XSI
הודעה אחרונה מאת obarshad, -
- 2 תגובות
- 994 צפיות
בשעה טובה ומוצלחת לאחר חודשיים וחצי של חיפושים היום קניתי את האוטו השני שלי - פיאט בראבו עכשיו, באוטו יש סאן רוף ורציתי לדעת האם הוא זקוק לכיסוי בכדי לא לדהות כשם שקורה בשמשה האחורית במכוניות עם גג נפתח (מיאטה וכו') תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת twhyman, -
חיישן דלק...
מאת dudielad-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
האם חיישן דלק תקול גורם לצריכת דלק גבוהה? תודה. דודי.
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למי שיש קצת ידע (לא חייבים הרבה),סט ראצ'טים,ידיים טובות והרבה סבלנות pugspares עידכנו את מח' הספרות הטכנית שלהם והיא כוללת כיום גם ספרים לעבודה עצמית על סקסו/106/306/205 . מדובר בספרים (חלק קניתי) שמאפשרים לבצע לבד החל בשיפורים קלים וכלה בדברים גדולים. מומלץ בחום. http://www.pugspares.co.uk/ManualsDisplay.asp?V_Type=
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
רציתי לשאול כמה בערך עולה להחליף שני דיסקים קדמיים?(הגלגל בגודל 15) תודה!
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
