טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,204 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 940 צפיות
- ברנו, בהגה שאינו הגה כוח יש את מוט ההגה שמתחבר למסרק, ומעט לפני בחיבור יש את המפרק הכפול הזה (קופלונג - ככה אוהבים לקרוא לו בעלי המקצוע), בכל מקרה, ברנו הוא מורכב ממעין שני צירים מוצלבים, כשהחלק הפנימי שלהם הוא כמו צינורית מתכת שיושבת בתוך "בית" של גומי יצוק, וכל זה נתון במעטפת של ברזל. -כשיש חופש, לרוב זה כי הגומי הזה מתפורר עם הזמן, וצינורות הברזל מקבלים "חופש". החלפה של החלק הזה במפרק פותרת את החופש. עכשיו, בדקתי בספר היינס שלי (לרנו 5) לגבי הדגמים עם ההגה כוח, וגיליתי שגם בדגמים האלה ה"קופלונג" הוא מאותו תצורה רק שהוא יושב על מוט קצר יותר, ומתחבר למנגנון ההיגוי של הגה הכוח. והשאלה שלי - למי שיודע - האם הקופלונג בקליאו דומה \ זהה לקופלונג ברנו 5?…
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ומה מחירו של ספר כזה?
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, ברשותי מאזדה לאנטיס שנת 2000. רכשתי אותה מחברת השכרה וממה שהבנתי לא נעשתה הצלבת גלגלים אפילו פעם אחת. הצמיגים הקדמיים היו שחוקים ולכן החלפתי אותם לחדשים (אם זה כזה משנה לאיזה החלפתי - אני אציין את החברה והדגם מאוחר יותר, למרות שזה לא משהו מיוחד לפי מה שהבנתי) כל זה קרה לאחרונה. בגשם הראשון שהיה לפני כחודש, איבדתי שליטה על האוטו ארבע פעמים בסיבובים אפילו כשנסעתי 30-40 קמ"ש והיום הכביש היה רטוב גם כן ושוב איבדתי שליטה אך בצורה יותר רצינית שגרמה לאוטו להסתובב 90 מעלות. הלכתי למוסך טוב (מכיר את הבעלים וכמה מהלקוחות המרוצים כולל אותי) ואמרו לי שהאיזון גלגלים בסדר גמור. בסופו של דבר לא נעשה שום שינוי ואני שואל אותכם (לי אין מושג בזה... עדיין ) הא…
הודעה אחרונה מאת Jeka, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני רוצה להחליף לדיסקים מאחורה כולם אומרים להחליף זרועות אבל האם זה נעשה פעם ועל ידי מי? הרכב:309 GT
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היום החלפתי מסרק הגה במוסך המסרק הקודם היה בלי גומיה כפי שאני אראה תכף ואילו החדש בעל גומיה כתוצאה מכך רמת הסיבוב ימינה קטנה מרמת הסיבוב שמאלה בגלל הגומיה הזו האם מישהו יודע אם צריך להוריד אותה או שהיא צריכה להיות שם ?
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן רציתי לשאול (מכיוון שהזהירו אותי שאפשר לפגוע בשליטה האוטומטית על המראות) האם פירוק מראות הצד במאזדה 323 לאנטיס מסתכם בברגים שאפשר לראות אחרי שמורידים את המשולש בדלת? (אני רוצה לשים דיינמאט על המראות בשביל להפסיק רעידות פלסטיק)
הודעה אחרונה מאת Soundwave, -
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
התחלתי לאחרונה לעשות דאבל קלאץ' באוטו, סתם ככה מרוב שעמום כי הנסיעות שלי הן בקו ישר ובמהירות ממוצעת של 30 קמ"ש עקב אסון הטבע הידוע בשם "פסי האטה".. ואם אני עושה את זה נכון, אז יש קטע של העלאת הסל"ד (ז"א אני נותן קצת גז) ואז קלאץ'-הכנסת הילוך-שיחרור קלאץ'. אז נוצר מצב שבו אני עוזב את דוושת הקלאץ' כאשר המנוע בטורים יחסית גבוהים: האם זה לא מאיץ את השחיקה של הקלאץ'?
הודעה אחרונה מאת malky, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
מישהו יכול לתת לי נתונים על שתי אלו? 514 453 580 0 052 453 580 0 תודה
הודעה אחרונה מאת ADRIANFARINA, -
-
בצע חיפוש בפורום.... איציק
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נמאס לי להניע את הרכב רק בפעם השלישית או הרביעית ! יש לי פונטו GT והיא לא מתניעה לי בפעם הראשונה גם שהאוטו קר וגם שהאוטו חם. עשיתי ניקוי להזרקה וזה לא עזר ! מה עוד אפשר לעשות ? אשמח לשמוע תגובות ממכם !!!
הודעה אחרונה מאת erezka, -
- 2 תגובות
- 819 צפיות
ברשותי 306 1.8 והומלץ לי ליקנות ווסת דלק גדול יותר לרכב 1 איזה ווסת קיים במקור ברכב ? 2 לאיזה גודל של ווסת מומלץ להליף ? 3 כמה עולה ווסת כזה ושל איזה יצרן ? 4 האים זה דורש הלפה או כיוונון של דברים נוספים ? בתודה מראש MIKE
הודעה אחרונה מאת tamirbike, -
פירוק פנס אחורי
מאת MR GT- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מישהו אולי יודע איך אני מפרק את הפנס האחורי בלאנטיס 00 לשם החלפת נורה שרופה?
הודעה אחרונה מאת COSSIERRA, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שני רעשים התגלו במכוניתי בזמן האחרון: 1. רעש מהברקסים - ברגע שאני לוחץ על הברקס (ממש בתחילת הנשיכה של הקליפר) יש שריקה צורמת של רפידות ישנות, אבל לא יכול להיות מכיוון שעשיתי טיפול לאוטו ממש לא מזמן... (בהמשך הלחיצה על הברקס הרעש מתחיל להתפוגג...) 2. רעש מהמנוע - בבוקר שאני מתניע ומכניס לרוורס (אוטומט אם להתעקש..), יש רעשי צלצולים מציקים מאוד! אני לא מאמין שרעשים נובעים ככה סתם, ובטוח יש להם סיבה וכדאי אפילו לסדר את הבעיה. שאלתי במוסכים וכל אחד ענה אחרת: צריך להחליף תושבות מנוע, רצועת טיימינג ועוד... מה הבעיה? הצילו? (אם זה חשוב מדובר באופל אסטרה 1.8 )
הודעה אחרונה מאת Maserati, -
- 0 תגובות
- 823 צפיות
יש לי פגי'ו 205 שנת 94 הזרקה בחודשים האחרונים האוטו מקרטע (מעלה ומוריד לבד את הטורים) ובימים האחרונים אפילו נכבה מס' פעמים לפני תחילת נסיעה לפני כשנה החליפו לי את המנוע צעדים ועשו לי ניקוי כללי של בית המצערת כולל ניקוי של המזרק(הזרקה חד נקודתית) ואז הכל היה בסדר על לפני כחצי שנה שהבעיות החלו שוב כל פעם היתי מנקה את השמן מהבית מצערת והכול היה מסתדר לחודש בערך בגלל שהבעיה החמירה (ואין לי כסף למוסכים) ניתקתי את הפלג של המנוע צעדים האים עשיתי שטות ויכל להיגרם נזק????????? אגב מאז האוטו הרבה יותר שקט אבל אני מרגיש קצת ירדה בכח יכול להיות שזה רק נראה לי
הודעה אחרונה מאת topxri, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לאחר שהכותרת המחרמנת עשתה את שלה (משכה לכאן כל מיני ידענים) יש לי כמה שאלות(שמופנות רק לבעלי ידע ונסיון אמיתי). ברכבי (306 XSI ) היה פעם ממיר קטליטי שפורק בידי תאב ביצועים זה או אחר. הממיר, אגב, נמצא בשקית אצלי במחסן. 1.הטסט השנתי מתקרב ואני מודאג. האם ניתן לעבור כך טסט ואם לא מה כדאי לעשות-לשים ממיר חדש או להתקין את הישן + עלויות צפויות. 2. מה ההשפעה על הביצועים, אם בכלל? 3. אני מעוניין להתקין אגזוז לחץ כשהשיקול העיקרי הוא הצליל (בניגוד לרעש). האם ניתן \כדאי להוסיף באותה הזדמנות גם ממיר? 4. איזה אגזוז ספציפי כדאי לשים? הכוונה למשהו ידידותי למדי שלא יעיר את השכנים אבל שיתן את התחושה הנכונה. תודה, דן 4 .
הודעה אחרונה מאת דן 4, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
** נא לרשום כותרת כמו שצריך ** יש לי אופל כליברה ואני חייב להסיג לרכב שלי פנסים קדמיים הם נשברו לי, לא אכפת לי אם יש גם פנסי קסנון כי אני חייב לקנות הרכב יושב כבר חודשיים בבית. וגם זה רכב שאין אותו הרבה בארץ אולי 2,3 רכבים תודה מראש תמונה של רכב דומה ניתן ליראות באתר. http://www.carstyling.net/gallery/t.php3?url=JavaScript:history.go(-1)&picture=/gallery-data/fr/2002/gtituninginternational/266.jpg&comment=Copyright_by_CarStyling.Net&target=_top&height=297&width=450
הודעה אחרונה מאת ZisoButts, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מישהוא אמר לי שמנועי דיזל מטיבעם צורכים יותר שמן ממנועי בנזין כלומר מנוע דיזל אמור לאכול קצת שמן האם נכון הדבר? תודה ברק
הודעה אחרונה מאת omri75, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לא_חי היתה בעבר פז'ו 306XR בנפח 1600 סמ"ק,נורא אהבתי את הרכב,אבל דבר אחד שנורא לא אהבתי בו ושבאמת פגע לי בתחושת בטחון בנסיעה איתו זה הבלמים. ברגע שהייתי לוחץ על דוושת הבלם היתה לה תחושה נורא ספוגית כזאת והבלימה לא היתה "חדה",כלומר התחושה היתה שעוצמת הבלימה לא ממש חזקה כמו ברכבים אחרים שנהגתי בהם (לנטיס,בלאנו ועוד כמה). בבדיקה שביצעתי למכונית במוסך,בדקו את כל מערכת הבלימה ואמרו שהכל תקין ואין ממה לחשוש. עכשיו השאלה שלי היא כזאת: אני שוקל לקנות בקרוב מכונית משומשת,כרגע אני חושב על 106XSI משנת 95,הבעיה היא שאני חושש שהתופעה הזאת תחזור גם במכונית הזאת,והשאלה שלי היא האם התופעה שציינתי מוכרת בקרב דגמי פיז'ו ? כמו כן,האם החלפת רפידות הבלמים והדיסקים למשהו…
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, השבוע אני צריך לבצע טיפול 80000 ק"מ בפונטו 2001. אילו דברים צריך להחליף, לבדוק בטיפול
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש לי יאריס TS האם זה אפשרי?? צריך אישור או משהו?? ואיך אני בכלל מקבל אישור מאיפה? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם ! בספר הרכב (307 ידנית) רשום להחליף שמן גיר (ידני) כל 60,000 ק"מ. הגעתי לטיפול למוסך ליטל ויוסי אמר לי שבתיבת הילוכים זו לא מחליפים שמן. למרות שאני די סומך על המילה שלו, האם זה הגיוני שתיבת הילוכים לא דורשת החלפת שמן ? ולמה לפי ספר הרכב כן צריך להחליף ?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אם אתם זוכרים, לפני כמה זמן פרסמתי את ההודעה הזאת: http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=17057 ובכן, אתמול נסעתי לי לטיולון קצר באזור ירושלים, ונתקלתי שוב בשתי הבעיות המציקות. האחת - חום שמן. הספיקו שתיים שלוש דקות של נסיעה חזקה וכבר הוא היה על ממש טיפה מתחת למקסימום. באופן רגיל הוא על 3/4 בערך, שגם זה לא לגמרי תקין אם אני לא טועה. הבעיה היא - שאני לא יודע מה לעשות בנוגע לזה. (אני אחליף לשמן סינטטי בטיפול הבא, אבל מלבד זאת אין לי מושג). אם עומדים במקום אחרי שהוא מתחמם כבר, הוא לא יורד שוב, אלא נשאר על כמעט מקסימום. מד חום המים נשאר על קצת מתחת ל-3/4. ברגע שמתחילים נסיעה (רגועה) המדים יורדים (לטמפ' רגילה - אזור החצי בחום מים ו-3/4 בחום שמן) …
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
המידה: 185/60/14. הציעו לי יוקוהמה TW1 , מחיר 500 ש"ח כולל מע"מ לצמיג. מחיר טוב ? צמיג טוב? שווה את הכסף? איזה עוד צמיגים מומלץ? מה עם ברידג'סטון?
הודעה אחרונה מאת alfisto, -
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני צריך לצע טיפול 10,000 לרכב שלי (הוא הגיע ל 130,000 ק"מ). הרכב הוא מאזדה לאנטיס 323F 1840 סמ"ק, שנת 97, יד שלישית. עד היום הייתי עושה אתהטיפולים במוסך של מאזדה, בת"א. ע"פ שיחתי עמם, העלות הבסיסית לטיפול הנ"ל הינה 600-700 ש"ח, כאשר אם יש בעיות, בתוספת תשלום כמובן. קיבלתי פרוספקט של מוסך בחולון, המפרסם את אותה בדיקה ב 199 ש"ח. לרכב הספציפי שלי זה יעלה 250 ש"ח, אבל עדיין שווה לדעתי. האם לדעתכם כדאי לחסוך את ה 500 ש"ח הללו, או בכל זאת ללכת למוסך של מאזדה ? *הודעה נוספת עם כותרת לא מדוייקת תימחק, ולא תתבצע בה עריכה (כמו כאן)*
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 9 תגובות
- 11.4 אלף צפיות
רציתי לדעת, כמה זמן בממוצע חי צמיג.... כלומר, נגיד והתאריך שנמצא על הצמיג הוא בטווח התקין ( = פחות משלוש שנים). כמה ק"מ בערך אמור להחזיק צמיג בנסיעה רגילה, ללא יומרות ספורטיביות.... ובמידה והצמיג הוא צמיג שננעל על רכב ספורטיבי, כמה ק"מ בערך הוא נשמר? זה ברור שזה תלוי מאוד באופן הנהיגה באוטו וכדומה, אבל תנו דוגמא ממכם. כל כמה ק"מ אתם מחליפים צמיגים?
הודעה אחרונה מאת Tamir_VTR, -
- 2 תגובות
- 978 צפיות
אז ככה- לאור עצותכם: ברקסים קידמים מקוריים 220 ש"ח צלחות: 300 ש"ח פילטר אוויר (לא מקורי) 25 ש"ח פילטר סולר מקורי 100 ש"ח עבודה נעשתה אצל חבר במוסך בעלות כוללת של 60 ש"ח. סה"כ 675 חלקים +60 עבודה. אני חייב לאמר לכם - שפעם ראשונה בחיים שלי שאני מכיר את הרכב הזה . אחרי העמידה של החצי שנה - הוצאנו את הפילטר אוויר. ואדוני ישמור המכונאי אמר לי בפשוטות:מאוד יכול להיות שנגרם נזק למנוע - וזה נכנס למנוע. הפילטר יצא אפור כולו עם נוצות בצדדים המכסה של הבית פילטר החליף צבעו ללבן נגיעה בפילטר היתה מוציאה ענני אבק. פילטר סולר: היה עוד 10K - אבל החלפתי בכל זאת. שיפור מאוד מאוד משמעותי בסחיבה ונסיעה של האוטו המנוע נשמע יותר נינוח ורגוע. יש שקט בנסיעה והמנוע כבר לא מתאמ…
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם! כפי שאתם אולי יודעים במזדה לנטיס בבאגז יש שתי אפשרויות נעילה.. עם האזעקה-ברגע שפתחתם את הנעילה המרכזית ,או עם המפתח שגם עם האוטו פתוח בלי המפתח הבאגז לא ניפתח{אין ידית פתיחה באוטו} עכשיו אחרי שדפקו לי את המע' באוטו אני הולך להיתגונן קצת וזה לנעול את הבאגז' נוסף לזה אפשר לנעול את המושבים ואי אפשר לפתוח אותם אלא מבפנים של הבאגז' רציתי לדעת מה הסיכוי של גנב לפרוץ מנעול של בגאז' או של אוטו... ואם הוא כבר ניכנס לאוטו{אולי שבר את החלון} מה הסיכוי שלו ליפתוח את המושב האחורי מבפנים של האוטו?? האם זה אפשרי או שהוא חייב לשבור משהו?? תודה ל העזרה
הודעה אחרונה מאת תומר, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי שאלה, כיצד ניתן לתקשר עם המחשב של הרכב מבלי להגיע למוסכים, הכוונה לחיבור של מחשב נייד או (מה שיותר מעניין אותי) שניתנת אפשרות לחיבור של PALM PILOTS? אם מישהו ניסה את זה וידע על מה אני מדבר אז כמו כן הייתי שמח לשמוע עם איזה ציוד צריך לעבוד וכיצב ניתן לעשות כל זה?? תודה לעונים, טוני
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אחה"צ טובים לכולם יש אפשרות להחליף מנוע 1000 3 צילנדרים בדיהטסו שרייד למנוע 1300 4 צילנדרים ? האם הדבר דורש יותר מהחלפת המפלג ?
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 4 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
כמה עולה פילטר אוויר לסיטרואן (מקורי) עד כמה זה מקסימום שאפשר לשלם? אני הולך להכניס את הרכב לטיפול - אין ברירה. קראתי פה על הנושא של הברקסים עם רוני והחלטתי שלמרות המחיר הגבוהה אני יאלץ לשים מקורי. אז אני עושה ברקסים וצלחות+פילטר אוויר שמן ופילטר הוחלפו לפני 3K (מוסך מורשה) השמן בצבע שחור זה אמור להגיד משהו מיוחד או שזה בסדר? (אין כתמים בשמן בצבע לבן או משהו כזה.)
הודעה אחרונה מאת Herman,
