טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,200 נושאים בפורום הזה
-
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
עד לא מזמן השתמשנו במזגן(היה חם, לא ), לכן לא הבחנו בתופעה הזו: כאשר מע' האוורור/מיזוג כבויה, יש יציאת אויר מהפתחים באופן קבוע(נכנס אויר חם מהמנוע כנראה). האם תופעה זו נורמלית או שברז החימום נשאר על פתוח בעת לחיצה על כפתור הסירקולציה הפנימית, התופעה נעלמת. לדעתי התופעה היא נורמלית לחלוטין, אך יש לי צורך להשקיט את זוגתי. עמית
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
ובכן רבותי, אחרי קריאה מרובה על עינייני הווקס בפורום הגעתי למסקנות הבאות: 1. לא לעשות ווקס בכל מיני מקומות שלוקחים על זה 200 שקל 2. לעשות את זה עם מישהו שמבין בזה משהו ובכן, מסקנה ראשונה בוצעה: עדיין לא נכנסתי למקום שלוקח 200 שקל עבור הטיפול. ובקשר למסקנה השניה, כאן אני פונה אליכם חברי הפורום היקרים, כי אני לא מצליח למצוא מישהו שיודע לעשות ווקס !!! ואני מת לעשות לאוטו ווקס. אז אם יש פה צדיק אחד בסדום (רצוי מאיזור בת-ים ) שמוכן ככה איזה יום שישי לעזור לי בנתינת ווקס לאוטו, אני אודה לו מאוד ! לאון.
הודעה אחרונה מאת malky, -
-
- 7 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
קניתי רכב יש שניה ומד הדלק מקולקל. מישהו יודע האם מדובר בבעיה שאפשר לטפל לבד ? מה צריך לעשות וכמה זה עולה ? ואם הולכים למוסך - כמה זה צריך לעלות ?
הודעה אחרונה מאת malky, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 13.2 אלף צפיות
אהלן רציתי לדעת כמה שוקל ג'אנט? כמה ההבדל במישקל בין ג'אנט רגיל למאגנזיום? ומה הממוצע של משקל ג'אנט 14' ו -15' ? תודה.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כמה צריך לעלות מגש אחורי לאונו? (איזה חאפר טען ש-200..) תודההה..
הודעה אחרונה מאת RaLLyE_Mk1, -
ספוילר + שאלות 1 2
מאת tamirbike- 24 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי כמה שאלות בבקשה תנסו לעזור לי 1} איפה וכמה אמור לעלות לי ספוילר לאיביזה שנת 88 2} אני יודע ששאלה זאת נשאלה הרבה פעמים אבל אין לי כוח לדפדף בין חיפושים אז השאלה היא כמה עולה ואיפה אפשר לקנות ניאונים ? 3} איזה תוספי דלק אפשר לשים באוטו הנ"ל (הוא קרבורטור ) 4} איפה אפשר להשיג חצאיות לאוטו וכמה זה אמור לעלות (חצאיות קדמיות ) 5}כמה עולה ואיפה אפשר להשיג אגזוז לחץ לאוטו והאם זה לא יגמור על המנוע (יכיבד עליו ) שהמנוע הוא נפח 1250 תודה רבה על העזרה ומצטער על כמות השאלות
הודעה אחרונה מאת tamirbike, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
תגידו, ב205 יש קופסת פיוזים מתחת להגה. בכל המכוניות יש,סתם נתתי דוגמה. השאלה שלי האם ניתן לבנות מנתק הצתה כמו שעשיתי בטרקטורון שלי? שם פשוט חיברתי מפסק בטור לשקע המפתח. השאלה אם קיים פיוז מסויים שאם נוציא אותו הסטרטר לא יעבוד? כי אם כן, כל שנותר לעשות הוא לחבר אליו בטור מפסק סודי אי שם שרק אם הוא יהיה סגור יהיה ניתן להניע. אם כן איפה זה ב205? ועוד שאלה על הפיוזים, יש הרבה מקומות חסרים, למה זה?!? הכנות לעתיד?
הודעה אחרונה מאת DaviX, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
תגידו חברים יש מצב שצריך להחליף את נשם הגיר או נשם המנוע לאחר תקופה ? לא מוזכר בשום מקום החלפה או "נקיון" של הנשמים.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 12 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
הגולף שלי זקוקה לרבעיית צמיגים חדשה ומכיוון שאני אהיה עד יום ראשון באילת חשבתי אולי שניתן להשיג מחירים טובים יותר מהמרכז (אין מע"מ). האם אתם מכירים באילת מקום למכירת צמיגים שהוא גם זול וגם אמין? תודה שי
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מבקש המלצות לפרונטאי תותח באזור המרכז זה דחוף למחר היום האחרון של החופשששששששש תודה *** הכותרת נערכה, אנא שים לב להבא!!!!***
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 8 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מישהו מכיר פירוקיה באזור נתניה\חדרה?? תודה.
הודעה אחרונה מאת Gilad M, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי חבר שמעוניין להרכיב פילטר אוויר פתוח לרכב שלו עכשיו הציעו של K&N ב450 ש"ח כולל הרכבה שזה כולה לחבר אותו בהתחלה של הפילטר הסגור . עכשיו לשאלות זה רנו קליאו בי שנת 99 מנוע 1400 כמה כ"ס אם בכלל זה יוסיף לו לפי דברי המוכר זה היה 10 כ"ס שזה חרטה עצבנית . האם הפילטר הזה טוב ?? המחיר סבבה? ואם מישהו גם התקין איפה הרכיבו לו את זה ??
הודעה אחרונה מאת ASHERAA, -
- 12 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לכם אנשים ובוקר אור! רציתי לדעת האם יש כזה דבר קורס מכונאות - או שיפוץ רכב או משהו בסגנון? מקום שבו אפשר ללמוד הכל על רכב וטיפולו? אני רואה אנשים כגון ranster ועוד הרבה אחרים שעושים פרוייקטים לבד על האוטו שכוללים פירוקי שילדה שיפורים למינהם ועוד ועוד! פה מגיעה השאלה....מאיפה כל הידע הזה.....? איך אני מגיע לרמה של ידע כזאת? איפה רוכשים את זה? **אם ההודעה נכתבה בפורום הלא נכון אבקש להעביר אותה** תודה מראש , רועי!
הודעה אחרונה מאת LiranAr, -
בורות ומגנזיום 1 2
מאת לנצ'יהוליסט- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אם רצה הגורל והג'אנט החביב עליכם פגש בבור תוצרת מע"צ, אל יאוש... מצאתי מישהוא בבאר שבע שמתקן מגנזיומים ממש בזול..(?) הג'אנט אצלי קיבל סדק גם בדופן וגם בחיבור של החישורים לטבעת החיצונית, חשבתי שהכל אבוד ושהויזה שלי הולכת לגיהוץ אצל נחום סודאי..(850??שקל) לא ולא הבחור החביב עשה לג'אנט מילוי מגנזיום ממש מקצועי בשני הסדקים, יישר את הג'אנט פיקס ו(ניסה)העלים את המכה, וכל זה ב-40 שקל.... מצד שני למי שמכיר את הג'אנט של הדדרה/תמה, הוא מצופה בשכבה של לקה(?) שנשרפה בזמן הריתוך וגם היא היתה מקולפת מלכתחילה אז רציתי לדעת כיצד אני מחזיר את הג'אנט לחיים? שינצנץ שוב ויתן את הכבוד בחזרה ללנצ'יה...
הודעה אחרונה מאת ebs, -
- 0 תגובות
- 921 צפיות
מישהו פעם התעסק עם המוצר ( ניסיון לטוב או לרע) ? (עדיפות לתגובות מאנשים שהיה להם ניסיון עם החומר )
הודעה אחרונה מאת Charde 88, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
מדובר באלפא 33 1500 קרבורטורים.... קודם כל אני חייב לקבל תשובה האם יש קשר בין משאבת ברקס והקלאצ' .... מה זה משאבת קלאצ' ? במוסך אמרו לי שיש לי נזילה של נוזל הברקסים ממשאבת קלאצ' עליונה... מישהו יכול להסביר בבקשה..... תודה מראש !!!
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום האם למישהו יש ניסיון בתיקון חור קטן במיכל עיבוי מפלסטיק ( מי קירור רדיאטור ) זהו מיכל העודפים. תודה שלומי
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 4 תגובות
- 931 צפיות
אני אחסוך ממכם את ההקדמה, בשורה התחתונה נישפך לי מים על ההאזעקה והיא חדלה לעבוד. בדקתי את הפיוזים וכולם שלמים. יש למישהו רעיון איך אפשר לסדר את זה? תודה
הודעה אחרונה מאת daniel-rsi, -
בלימה ב 206
מאת beresford- 2 תגובות
- 841 צפיות
לפני 4 שבועות ו 5400 ק"מ עברה ה206 טיפול 30,000. בין היתר החליפו רפידות קדמיות ורעננו נוזל בלמים. מאז הטיפול יש הרגשה של תגובת "קרש" בדוושה, או יותר נכון חוסר תגובת דוושה. הדוושה מגיעה מהר מאוד לרגע לפני A.B.S נכנס (בנסיעה במהירות של 90 קמ"ש ומעלה) , והאוטו אינו בולם טוב. בנוסף בנסיעה במהירות מאוד מאוד איטית יש חריקה קלה מכיוון הבלמים שהייתה גם לפני הטיפול. חשוב לציין שהרכב הוא מחברת ליסינג, ויש מוסך אחד שמטפל ברכב. ושחזרתי למוסך להרכיב סמל שנגנב , הבוחן לקח את הרכב לסיבוב ואמר שהבלמים מצויינים. אשמח לקבל תשובה מבלי 206 למינהם והן חוות דעת ממי שמבין. הרכב הוא 206 1.4
הודעה אחרונה מאת beresford, -
שלום לכולם. יש לי אזעקה של קוברה באוטו והיא יותר מידי רגישה משאית עוברת ליד האוטו והאזעקה מתחילה לפעול מישהו יודע איך מכוונים?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי בעיה בקרב' ואין לי מושג איפה בדיוק. (נאמר לי שזה כנראה השפריץ דיזה או משהו) כשאני סוחט את דוושת הגז עד הסוף המנוע מגמגם כאילו שאין הפסקה סדירה של דלק והרכב לא מאיץ במיוחד.. זה לא קורה כל הזמן.. לפי מצבי רוח.. חוץ מזה יש הרבה באק פיירים.. למרות שהסל"ד יציב על סרק. כנראה שזה קושר לאותה בעיה.. למישהו יש אולי רעיון? מדובר במנוע 1.7 עם קרב' 40 מ"מ של דלורטו. תודה! אדם.
הודעה אחרונה מאת max, -
- 0 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, אני זקוק לעזרה בקידוד שלט (שהחליט להפסיק להגיב) למערכת האזעקה. ככל הידוע לי זוהי מערכת אזעקה הנקראת VSP-3 של VEGA ELECTRONICS שמותקנת ברכבי צ'מפיון דרך קבע (ע"י רדיו מילאנו). להם לא ממש בא לעזור מלבד לומר: "תגיע הנה"... ולא ממש בא לי להגיע לשם. אם מישהו יודע איך מקודדים, או איפה אפשר למצוא ספרות באינטרנט אשמח לדעת. איתי.
הודעה אחרונה מאת Itay20VT, -
- 7 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
דרושה המלצה למוסך לפיאט. המכלול המוחלף הינו קלאץ'. ממני דרש אדם פרטי 1000ש"ח על עבודה ,נראה לי מוגזם(ללא חלקים). הצעות למוסכים טובים יתקבלו בברכה. וגם חוו"ד על מוסך יחדיו ברעננה תודה וחג שמח
הודעה אחרונה מאת raphael, -
- 7 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום, יש לי אימפרזה 2001 ובזמן האטה במהירויות נמוכות (למשל כשאני מתקרב לרמזור אדום ואני בערך ב20 קמ"ש מאט לקראת עצירה מלאה) אני שומע חריקות (כאשר החלון פתוח רק) לא ממש צורמות אך גם לא חלשות. מה לדעתכם הבעיה ? וכיצד ניתן לטפל בה ? ובלי קשר, א. האם אתם מכירים מקום מומלץ להתקנת מרים חלונות אוטומאטי לאזעקה באזור חולון/ראשון/ת"א. ב. אילו חלקים באוטו כדאי לשמן מדי פעם ? (צירים של דלתות ... מה עוד ?) ג. על איזה סבון לרכב/ספרי לפלסטיקה/ספרי לריפוד/ווקס/מגבים לרכב אתם ממליצים ? ד. כל כמה זמן כדאי לעשות ווקס לאוטו (מטאלי) משנת 2001 ? ה. איך משתמשים במד לחץ אויר ? וכמה אמור להיות הלחץ בגלגלים ו. אילו כבלי התנעה כדאי לקנות לאוטו שלי (ראיתי שיש בכל מיני עוצמות…
הודעה אחרונה מאת DIAGON, -
במאזדה שלנו מודל 2000 לאנטיס כמובן(לא שאני שמח מזה ...הייתי מעדיף במקומה מיאטה חמודה ורגילה..) מידי פעם יש קירטועים במנוע השאלה היא ממה יכולים לנבוע הקירטועים... היא עברה 135K קילומטר מטופלת על השעון ....אני חושב שאולי הפילטר דלק מתחיל ליסתם ... עוד שאלה האם בגלל שאצלנו רוב הזמן נוהגים באדום של המיכל דלק..(אוטו של אמא ...שוכחת למלא) זה נובע מכך שהדלק נעשה מלוכלך ודברים כאלה ועקב כך יש קירטועים?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז ככה השבוע קיבלתי משכורת והייתי חייב לבצע טיפול לרכב(פילטרים,שמנים,טימיינג,בולמים(אחוריים)גומיה לצריה צד שמאל,נוזל קירור,תושבת מנוע,ברקסים) מחירים: טימיינג-350 פילטרים,שמנים(גיר,מנוע) +גומייה+נוזל קירור "פרסטון" -170 תושבת מנוע עליונה-200 בולמים אחוריים-300 רפידות+צלחות בלם-300 מחיר כולל=1220 יש לציין שאני ודוד שלי עשינו את כל הטיפול והרכבנו את הבולמים... והטיימינג עשה לי מכונאי ממוסך צמרת בחיפה(פיז'ו סיטרואן) ובנוסף לפני הטיפול היה לי נזילה קטנה מהאיזור של אגן השמן...החלפנו לפקק חדש ועכשיו הכל בסיייייידר יתר על כן הבולמים היו גמורים!!!ועכשיו ההרגשה מעולה!(בקרוב קידמיים ) בקיצור כל מה שהחלפתי היה נחוץ מאוד!!! ועכשיו הכל כשורה בק…
הודעה אחרונה מאת ELAD-RSI, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם יש ספרי היינס(או משהו דומה) בתרגום לעברית?
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום, לפני שהחלפתי דיסקים ורפידות בגלגלים הקדמיים בלימה הייתה חלקה- כעת, בבילמה ממהירות שהיא מעל 60 קמ"ש האוטו רועד בבלימה (רעידות מורגשות ביותר) האם זה יפתר מעצמו בדומה לבעית אי בלימה מספקת או שיש בעיה? ומה יכולה להיות הבעיה?- איך לסדר. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מאוד יעזור לי,אם תאמרו לי היכן ממוקם פילטר הדלק ברנו קליאו 1400 1995. באותו עניין-נדרש מפתח אלן לפקק ריקון שמן מנוע? תודהו חג שמח
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אחרי שתי ההודעות שלי על כפתור וקונוס: http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=19808&highlight= http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=20051&highlight= אני רושם עוד אחת, המציאות מחייבת. החליפו לי את מכלול הידיות וסידרו לי את הקונוס. מתקשרים לי לפלאפון, אני מגיע... למה למה זה מגיע לי האגזוז "זרוק" מאחורה... ( ראה תמונה ). זה עבודה? אפילו לכוון לא יכלו??? ומה אומרים לי, שלא יגע לך בטמבון. דברי אחד העובדים הבכירים: בגלל ששמת תוספת לאגזוז זה יגע כל הזמן בטמבון. WHAT THE FUCK???? איזה תוספת?? הסברתי לו שככה זה בא מהחברה!!! הוא לא האמין לי וצחק. אמרתי לו עזוב, אני אסדר לבד! טוב, אתם חושבים שכאן זה נגמר? לא. זוכרים את …
הודעה אחרונה מאת Vovka,
