Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי מה שידוע לי הג'אנטים הם דנדשים ולא עברו כלום .. (לפחות ממראה עיני ושאלותי לעוזי) .. אז... :)

 

ידידי הג'אנטים שלך של חברה בשם "FONDMETAL" היו פעם (לפני כ6-7 שנים ) על 205GTI MI16 מהראשונות בארץ רכב לבן בבעלותו של אבנר (היום יש לו מיאטה אדומה עם ג'אנט "17 לבן.

בכל אופן עוזי חיכה להם בנרות ומאז הרכב החליף הרבה ידיים ועוזי קנה אותם בסוף ושיפץ אותם .

 

אז אני מצטער שאני מכיר את ההיטוריה של הרכב שלך יותר ממך.

אז....

 

התכוונתי שהם מעולם לא שופצו בצורה של פגיעה, אני יודע שהם שופצו מבחינת מראה.. אבל הם לא היום עקומים ולא נפגעו בתאונה חס וחלילה או משהו באיזור

פורסם
רק שלאבנר כבר מזמן אין מיאטה אלא וולקן... :wink:

 

זה אותו האבנר שאומרים עליו שהוא מומחה בהרכבות של מערכות פליטה?

:shock:

:wink:

בדיוק אותו האבנר... :hihi:

 

חשבתי כבר שיש שניים כאלו...נבהלתי!

Rikshanoam-R

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני מצטרף לחברה

אמא שלי נסעה השבוע בעפולה והג'אנט התעקם קלות מאוד!

ובורח לי אוויר

מכירים מישהו שמיישר ג'אנטים באיזור הצפון?

ועוד שאלה קטנה...

אם אני מכניס פנימית לצמיג ונוסע כרגיל יכול להגרם נזק כלשהו?

 

אלעד בחיפוש אחר מיישר!

נינג'ה לבנה!

פורסם
אם רצה הגורל והג'אנט החביב עליכם פגש בבור תוצרת מע"צ, אל יאוש...

מצאתי מישהוא בבאר שבע שמתקן מגנזיומים ממש בזול..(?)

הג'אנט אצלי קיבל סדק גם בדופן וגם בחיבור של החישורים לטבעת החיצונית, חשבתי שהכל אבוד ושהויזה שלי הולכת לגיהוץ אצל נחום סודאי..(850??שקל)

לא ולא הבחור החביב עשה לג'אנט מילוי מגנזיום ממש מקצועי בשני הסדקים, יישר את הג'אנט פיקס ו(ניסה)העלים את המכה, וכל זה ב-40 שקל.... :lol:

מצד שני למי שמכיר את הג'אנט של הדדרה/תמה, הוא מצופה בשכבה של לקה(?) שנשרפה בזמן הריתוך וגם היא היתה מקולפת מלכתחילה אז רציתי לדעת כיצד אני מחזיר את הג'אנט לחיים? שינצנץ שוב ויתן את הכבוד בחזרה ללנצ'יה... :?::?:

 

תה יכול בבקשה לשלוח לי בפרטי או פה את המספר שלו?

תודה.

 

כמו טמבל קניתי חדש :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

×
×
  • תוכן חדש...