Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספוילר + שאלות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש לי כמה שאלות בבקשה תנסו לעזור לי

1} איפה וכמה אמור לעלות לי ספוילר לאיביזה שנת 88

2} אני יודע ששאלה זאת נשאלה הרבה פעמים אבל אין לי כוח לדפדף בין חיפושים אז השאלה היא כמה עולה ואיפה אפשר לקנות ניאונים ?

3} איזה תוספי דלק אפשר לשים באוטו הנ"ל (הוא קרבורטור )

4} איפה אפשר להשיג חצאיות לאוטו וכמה זה אמור לעלות (חצאיות קדמיות )

5}כמה עולה ואיפה אפשר להשיג אגזוז לחץ לאוטו והאם זה לא יגמור על המנוע (יכיבד עליו ) שהמנוע הוא נפח 1250

 

תודה רבה על העזרה ומצטער על כמות השאלות

פורסם

1. אין ספוילר לאיביזה , הספוילר שאתה רואה על האיביזות שייך לפיאט אונו

 

אופס...

 

הוא שייך למאזדה 323F

 

אופס...

 

הוא שייך בכלל למיצובישי קולט

 

( מקווה שהבנת )

 

2. בחנות חשמל

 

3. תיאוטית אפשר הכל ולמעשה גם מעשית

 

4. חנות בגדים ( אבל לרכב ? זו סטייה או משהו ? )

 

5. אגזוז לחץ שייך לאופנועים בכלל והנפח של האיביזה הוא 1200 ולא 1250 וזה לא יכביד על הרכב רק יעשה אותו מגוחך

 

6. אני לא מאמין שאני עונה על זה בכלל , אבל השאלות האלה לא שייכות לכאן ( ובאמת שזה לא אישי )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
1. אין ספוילר לאיביזה , הספוילר שאתה רואה על האיביזות שייך לפיאט אונו

 

אופס...

 

הוא שייך למאזדה 323F

 

אופס...

 

הוא שייך בכלל למיצובישי קולט

 

( מקווה שהבנת )

 

2. בחנות חשמל

 

3. תיאוטית אפשר הכל ולמעשה גם מעשית

 

4. חנות בגדים ( אבל לרכב ? זו סטייה או משהו ? )

 

5. אגזוז לחץ שייך לאופנועים בכלל והנפח של האיביזה הוא 1200 ולא 1250 וזה לא יכביד על הרכב רק יעשה אותו מגוחך

 

6. אני לא מאמין שאני עונה על זה בכלל , אבל השאלות האלה לא שייכות לכאן ( ובאמת שזה לא אישי )

 

 

יאשה אל תשכח שהמנוע :

 

 

DESIGNED BY

PORSCHE

פורסם

גם לי יש שאלה:

 

איפה אני משיג מדבקה של ריגר ל205 שלי? וכמה היא אמורה לעלות?

 

איפה אני משיג שפריצרים בצבע כחול? וכמה הם אמורים לעלות?

 

לשאלה אחרונה איפה אני משיג קיט של נוס כמו של בראיין ממהיר ועצבני?

 

:lol:

פורסם
שלום לכולם

 

יש לי כמה שאלות בבקשה תנסו לעזור לי

1} איפה וכמה אמור לעלות לי ספוילר לאיביזה שנת 88

2} אני יודע ששאלה זאת נשאלה הרבה פעמים אבל אין לי כוח לדפדף בין חיפושים אז השאלה היא כמה עולה ואיפה אפשר לקנות ניאונים ?

3} איזה תוספי דלק אפשר לשים באוטו הנ"ל (הוא קרבורטור )

4} איפה אפשר להשיג חצאיות לאוטו וכמה זה אמור לעלות (חצאיות קדמיות )

5}כמה עולה ואיפה אפשר להשיג אגזוז לחץ לאוטו והאם זה לא יגמור על המנוע (יכיבד עליו ) שהמנוע הוא נפח 1250

 

תודה רבה על העזרה ומצטער על כמות השאלות

 

אני יודע שאני לא עונה לך על השאלה, אבל תחשוב האם באמת שווה לך להוציא סכומים כאלה על האוטו הזה( או על כל אוטו). ההמלצה שלי היא שתחשוב טוב לפני שאתה זורק את הכסף, גם שאני קיבלתי את הרכב שלי רציתי להוסיף לו דברים (לא כמו שאתה הזכרת אבל עדיין) ואחרי כמה שבועות ירדה לי ההתלהבות ושמחתי שלא עשיתי שום דבר ממה שתכננתי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...