טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,204 נושאים בפורום הזה
-
מיצובישי סופר לנסר אוטומט כשאני נוסע במהירות 90- 100 יש רעידות די חזקות בכל האוטו , והן נעלמות במהירות גבוהה יותר(120) .זה לא רעידות של ההגה , אלא של כל האוט . אם בזמן הרעידות אני בולם אז אני מרגיש רעידות גם בברקס בבקשה תעזרו , מה זה יכול להיות תודה מראש
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 15 תגובות
- 3 אלף צפיות
טוב אז יש לי 205 קולור ליין 3 דלת' 1124 נפח מנוע (כן כן... אני לא מחפש לי אוטו מרוץ. חסכוני ויפה אני אוהב). אני רוצה להתחיל להוסיף כל מיני דברים קטנים לאוטו! לא משהו יקר מידי כי האוטו עצמו לא שווה כ"כ הרבה, אבל שימשוך קצת תשומת לב (מותר, לא?! ) הדבר הראשון שאני רוצה לעשות, זה ניאונים בצבע אדום (כחול לא יתאים לאוטו אני חושב) מישהו יודע איפה וכמה עולה? תמונות של האוטו ניתן לראות בלינק כאן: http://www.pbase.com/shaar5/205
הודעה אחרונה מאת joker2k, -
- 4 תגובות
- 939 צפיות
השבוע התחילו להיות בלאנטיס רעידות מכיוון תא המנוע. שמים לב לזה רק כשהאוטו משולב להילוך (אוטומט) במצב עמידה. ממש כל האוטו רועד ויש מן דפיקות חלשות בתדירות קבועה. יכול להיות שזה תושבת מנוע לא מחוזקת? או אולי משהו שקשור לגיר? עוד משהו שאולי יכול לתת רעיון למקור הבעיה - בד"כ ברמזורים גם אני וגם אבא שלי משלבים לניוטרל. תודה, אורון
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אקדים ואומר שהרכב המדובר הוא פיזו 106 XS 1.6 לאחרונה שמתי לב שבלימת המנוע כאשר מורידים הילוך היא נורא חלשה ולעיתים אף לא מורגשת . מה גורם לתופעה זו ? האם זה תקין או שישנה בעיה שדורשת תשומת לב ? תודה מראש מיקי
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אתמול באחד בלילה לא רחוק מרחוב מונטיפאורי בת"א, נעצרתי כי ראיתי עשן יצא מהמנוע ( מהצד של הנהג, שם נמצאת חבית האנטיפריז 'אוטו פיאט טמפרה') כשפתחתי את המכסה ראיתי אדים (לא עשן) יוצאים מהחבית והמים מנסים להתפרץ החוצה! הבנתי שהרדיאטור לא התקרר!!! לאחר שנתתי למנוע טיפה להתקרר (20 דקות) פתחתי ת'פקק (עשיתי טעות) יותר מחצי מהמים נשפכו החוצה!! גררתי ת'אוטו עוד קצת עד לפנס הראשון בכדי לראות מה קרה שם!! לא ראיתי שום סמני התפוצצות של צינורות, והמים לא דלפו מהראדיאטור!! זה בטוח המאוורר!! ובזמן האחרון המאוורר עשה לי בעיות!! הרבה פעמים הייתי מכבה ת'מנוע והאוורר עדין היה עובד, הייתי נאלץ "להוציא אותו מהשקע"!! אמרו שזה בעיה של יוניט אבל יש 3 איך אני ידעה איזה?? ומה עושים איתו בכל…
הודעה אחרונה מאת -|- R O M E O -|-, -
-
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מחפש סדנה/מפעל לשיפוץ ראש מנוע באזור גוש דן.
הודעה אחרונה מאת אורן שרותי רכב, -
מניעת החלקות על מים 1 2
מאת Guest brk- 22 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
איך אני יכול לשפר אחיזה על מים? האוטו (אימפרזה טורבו) מחליק לי על כביש רטוב ב15-20קמ"ש. יש משהו שיכול "לשפר" את ה "אחיזה\התנהגות" על מים? אני פשוט זוכר בשיעורי נהיגה(PASSAT TDI), נהגתי בגשם על 30+ בכיכרות ולא ראיתי סימן להחלקה אפילו פעם אחת... הצמיגים חדשים אך עקב נסיעה על חצץ הצמיגים "קרועים" מלמעלה. אני זוכר מצויין שזה היה מחליק ככה לפני שהרסתי אותם. הקטע הוא, בחורף אין לי מושג מה יקרה. בגשם אני כמובן יעשה פניות וכיכרות על 10 קמ"ש אבל בכל זאת, אם ילד רץ לי לכביש או משהו.. וגם אין לי ABS לפני שיגיעו התגובות של "מה אתה עושה עם אוטו כזה" זה מה שקיבלתי, גם אם אני ירצה למכור, לא נראה לי שמישהו ירצה אוטו די שחוט. מה עושים?
הודעה אחרונה מאת SPL, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בבוקר אני נוסע אם האוטו ואחרי כ-10 דקות נסיעה אני רואה מלא מלא מלא עשן יוצא מהאגזוז כיסיתי 5 מכוניות מאחורי בעשן.... ואחרי זה גם יצא לי עשן מהמכסה מנוע ודרך ההגה..... עצרתי את האוטו פתחתי מכסה מנוע ומלא עשן יצא... המנוע חם חם חם אש!!!!!! (אין לי שעון חום מנוע). בדקתי מיכל נוזל קרור ואין מיים בכלל!! אני ממלא מיים והכל נוזל דרך איפה שהרצועת טיימינג.... יוצאים לי כל המיים!!!! משיהו יכול לתת לי אפשרות מאיפה נזילה? להזכירכם אונו שנת 94 מנוע 1000 תודה. דודי.
הודעה אחרונה מאת BigFoot, -
-
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, בקשה לעזרה לפני מספר ימים התחיל להופיע רעש מוזר מכיוון המנוע. זה נשמע כמו מנסרה, ברזל נוגע בברזל או משהו כזה. הרעש מפסיק כאשר האוטו עומד (מונע) ומתחיל כאשר האוטו נוסע. הרעש בא והולך ללא שום קשר למשהו שאני הצלחתי לזהות, לפעמים יום או יומיים הוא לא מופיע ואז פתאום מופיע, לפעמים יש חצי שעה שקטה וחצי שעה רועשת וכו'. האוטו הוא טיוטה קורולה שנת 2000. האם למישהו יש רעיון מה יכול להיות מקור הרעש ? הטיפול הבא שלי הוא עוד 2500 ק"מ, האם לדעתכם ניתן לחכות עם הטיפול במקור הרעש עד אז ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אבן נגולה מעל ליבי עברתי שבוע שעבר את המאה אלף ק"מ ללא שום תקלה רצינית. חשבתי עבדו עלי. זה אותו צרפתי זה. אז היום בבוקר קיבלתי מתנה לחגיגות המאה (וגם ליום הולדת שלי) נורת חום מנוע נדלקה. בימים האחרונים היה נדמה לי שמחוג החום מטפס מעל הנקודה הרגילה, אבל לא משהו שצריך להדאיג. אתמול בלילה כשחזרתי מהעבודה זה כבר הגיע לאזור שמתחיל להדאיג אבל לא לאזור האדום. בתום הנסיעה לפני שכיביתי את הרכב העפתי מבט וראיתי ששני המאוררים עובדים. לא רציתי לבדוק נוזל קירור על מנוע חם אבל לפני מספר ימים בדקתי ולא היה חסר. היום בבוקר כבר נדלקה לי הנורית חום מנוע. (לא היתה נסיעה מאומצת בכלל וגם לא היה מאד חם בחוץ) עצרתי בצד ויצאתי לבדוק מה נהיה. מאוורר עובד, רצועה של משאבת מיים וגל…
הודעה אחרונה מאת paulpro, -
-
- 0 תגובות
- 739 צפיות
סל"ד הסרק ביונדאי קופה של חבר שלי אינו יציב. הוא נע בין 900 ל1100 טור בעמידה במקום. מה יכולה להיות הסיבה לכך? מה לבדוק? תודה.
הודעה אחרונה מאת יקיר, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אז ככה, לא יודע למה אבל נדפק לי המנעול של הבגאז', מה שקרה לפי מה שראיתי זה שהמכסה הקטן שבתוך המנעול שמגן שלא יכנס ליכלוך/מים ... למנעול אלא רק המפתח, נשבר בפנים ואי אפשר להכניס מפתח האם צריך להחליף את כל המנעול ? או האם יש אפשרות אחרת ? לבד מבחוץ אי אפשר להוציא את השבר של המכסה ... כמה כזה דבר אמור לעלות, והכי חשוב, איפה עושים את זה ?!?! תודה רבה, יאיר
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לי כמה שאלות בקשר למנוע TwinSpark באלפא 33: 1)יש מצב להכניס מנוע TwinSpark לאלפא 33? 2)אם כן מה צריך להוסיף/להחליף? 3)כמה עולה בערך מנוע 2.0 TwinSpark עם 150 כ"ס? 4)מה היתרונות של מנוע TwinSpark על מנוע Boxer ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת -|- R O M E O -|-, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לאמא שלי פיג'ו 206 XT 1.4 שנת 2002. הצמיגים שיש הם המקוריים שמקבלים על הרכב... לא מצאתי בשום מקום פירוט מדויק של מה צריך להיות לחץ האויר בצמיג.. מישהו יודע?
הודעה אחרונה מאת hc2, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הסיפור הוא כזה. על האוקטביה של אבא שלי מורכבים צמיגי הקונטי המקוריים שבאו עם הרכב. הם עברו כבר 112K ק"מ ו3 ומשהו שנים על הכביש. הצמיגים אט אט התייבשו להם ואיבדו לא מעט מבשרם. הרכב זורק את ישבנו די בקלילות בסיבובים (במהירות נמוכה) וזמן הבלימה ארוך יותר. אבי לא רואה את זה כגורם מפריע ואני לא מצליח למצוא דרך להסביר לו עד כמה חשוב נושא במיוחד שאוטוטו הכבישים יהיו רטובים וחלקלקים. אני פונה אליכם, לחברי הפורום היקרים, לאומה כולה .... בלה בלה בלה בקיצור אני צריך כתבה או מאמר כלשהו המסביר במפורש את חשיבותם של צמיגים תקינים, ומה קורה אם לא מחליפים אותם. תודה, גיא.
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי, תודה מראש לכל העוזרים זו הבעיה שלי אני בעל רכב הונדה אוטומט מנוע 1.6 עד לפני כיומיים הכל היה טוב ויפה. התחילה לי בעייה מוזרה.. לדוגמא אני נוסע בכביש מהיר 90 פתאום לוחץ פול גז.. יענו לתת קיק דאון אז המד טורים עולה עד 7+- והאוטו לא זז.. יענו הוא על מצב ניוטרל וגם לפעמים שאני במהירות יותר נמוכה ואני נותן פול גז האוטו פתאום מעלה טורים כאילו הוא על הילוך סרק.. מה הגורם? מישהו יודע ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת mircer, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
האוטו - פיג'ו 205 Forever שנת 95'. אז ככה. יום לפני שמצאתי את הפורום ( ) הכנסתי את האוטו החדש-ישן (נקנה לפני שבוע) למוסך לתיקון המזגן. המוסך אינו מורשה אבל מקצוען (מוסך ימית לדוגמא משתמשים בשירותיו). התיקון כלל החלפת היחידה הפנימית והחלפת פנל המזגן. היום הוצאתי האוטו מהמוסך. במהלך התיקון אישרתי גם החלפת שסתום בלוק ושני כפתורים. הנזק (כולל עבודה ולא כולל מע"מ): יחידה פנימית - 2000 ש"ח פנל מזגן - 500 ש"ח שסתום בלוק - 200 ש"ח שני כפתורים לפנל - 100 ש"ח סה"כ 2800 ש"ח לא כולל מע"מ טבין ותקילין. לאחר שהיה קצרה בפורום וקבלת מושג על מחירי תיקונים יש לי הרגשה מנדנדת שיש מצב שבוצע בי פה מעשה סדום. אשמח לשמוע שאני טועה. מומחים, ה…
הודעה אחרונה מאת Lythos, -
-
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
רציתי להעלות שאלה בקשר לכמה זמן. כלומר, כל כמה זמן כדאי להחליף רכיבים במנוע שיודעים שהם מתבלים תוך פרק זמן X. הכוונה למחזירי שמן, אטם ראש מנוע(עדיין אני מתחבט האם הכוונה לאטם מכסה שסתומים או מה), גומיות שסתומים וכו'. אני פשוט בטוח שאם היה לי למשל את הידע בעניין הייתי חוסך עלויות גדולות בעתיד בכך שהייתי כל תקופה מסוימת מחליף את אותם חלפים. לדוגמא: בזמנו תומר אמר לי "כל 50K כדאי להוריד ראש ולהחליף גומיות שסתומים". אז פה אני רוצה לדעת מה עוד כדאי להחליף כל תקופה X או Y, ובכך למנוע נזקים עתידיים. נ.ב. מישהו יכול להעלות תמונה של אטם ראש מנוע, אני חושב שאני יודע במה מדובר אבל אני כל הזמן מתבלבל בין זה לאטם מכסה שסתומים (או שזה אותו הדבר). אולי זו הפלטה הדק…
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 8 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
האם הוא חייב לאכול שמן לשובע , ולקרטע ? או שמה גם אם האוטו אינו אוכל שמן ונוזל קירור כלל, ונוסע כרגיל עלול להזדקק לטיפול כזה? אצלי 306 94 עם 159000 ק"מ, וזה המצב , המנוע מתקתק מעט (שומעים בעיקר בחנייה) אך סוחב ונוסע מצויין , ולא אוכל כלום. איך אני אמור לדעת האם מצב המנוע פיקס? (בטוח לא פיקס..,אבל לפחות נורמלי) (הוצאתי את ה306 של אחי היום מהמוסך לאחר החלפת רינגים , גומיות וכו'.. לאחר שהאוטו בלע ליטרים של שמן בשבועות ספורים)
הודעה אחרונה מאת Charde 88, -
- 0 תגובות
- 812 צפיות
רציתי לדעת איפה אני יכול לקנות כבל גז חלופי לוולקן 1.9 אם מישהו יודע איפה וכמה זה עולה בערך אני אשמח לשמוע ודרך אגב אני גם מחפש גאנטים "15 של קסארה או C5 (מגנזיום) תודה, איציק
הודעה אחרונה מאת itzikpapo, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
צריך לעשות משהו יותר דרסטי מתוסף
הודעה אחרונה מאת shahar2003, -
-
כיוון בלם יד ב-306 1 2
מאת romer--
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
ברשותי פג'ו 306 SR 1.6L שנת 95'. מאז שנקנתה, בכל טסט יש רג'קט קבוע - לכוון בלם יד, כי הוא גבוה מידי. כל טסט מותחים אותו כך שהוא חוזר למצב רגיל ונמוך. הבעייה היא, שלאחר חודש-חודשיים, הבלם יד עולה שוב. החלטתי לעשות את המתיחה בצורה יזומה ללא טסט (גם מבחינת נוחות, חנייה, זינוק בעלייה, רצוי שתהיה לי האופציה..). השאלה שלי היא איפה ואיך (בכ"ז, מכונית צרפתית, לא יכול להיות שזה כ"כ פשוט..)מותחים את הכבל? האם זו בעייה ידועה בדגם זה של פג'ו? ואם כן, האם יש לכם הצעות למנוע אותה מלחזור לעיתים תכופות כ"כ? תודה
הודעה אחרונה מאת romer-, -
-
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום..תגידו בבקשה כמה עולה בערך צביעה לכל האוטו כולל הפגושים לפיאט אונו? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת -|- R O M E O -|-, -
- 0 תגובות
- 860 צפיות
באאודי (מודל 86), הבעיה היא כזו: המנוע עובד די סביר כשהוא חם, אבל מרגע שהוא חם מידי, כלומר המאוורר מתחיל לעבוד - א. הטמפ' לא חוזרת בחזרה לאותו מצב חום "נורמלי": כלומר: המנוע עובד... מגיע ל90 מעלות - חום נורמלי. כשהוא מתחמם לקצת יותר מ110 המאוורר מתחיל לעבוד, והטמפ' לא חוזרת בחזרה ל90, אלא לקצת יותר. אני לא יודע אם זו בעיה, אבל התהליך הכללי אינו בעיתי: ככה הקירור עובד פה - המחט של הטמפ עולה ויורדת, שלא כמו המכוניות של היום שהיא "קבועה" על 90 (או 75 או משהו). ב. הבעיה שבאמת מפריעה לי: אחרי שהמנוע מתחיל להתחמם מעל ל90 - הוא פשוט מפסיק לסחוב. סוחב הרבה הרבה פחות טוב, ויש צילצולים בלתי פוסקים, גם ב30 בשני או ב60 בשלישי, והוא מתחיל לשרוף המון שמן (ולהוציא עשן לבן סגו…
הודעה אחרונה מאת malky, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שמתי לב שבאוטו שלי המאורר נכנס לעבודה כאשר השעון חום מגיע לאזור ה 3/4 ואז הוא יורד בשניות לאזור החצי האם ע"י החלפת טרמוסטט אני יכול לגרום לו להיכנס יותר מוקדם לעבודה והאם יש בכלל טעם? הסיבות שאני רוצה שהוא יכנס לעבודה יותר מוקדם: א. המנוע מרעיש פחות שהוא יותר קר ב. אני מרגיש "סחיבה" טובה יותר עד אזור החצי ג. לשמור על המנוע יותר טוב - בכל זאת מנוע צרפתי בן 10
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הייתי רוצה לבדוק אצלי ברכב משהו מסוים יש אצלי יוניט חום (סיטרואן) מישהו יכול לתת איור/ציור/howto איך לחבר שהוונטות יעבדו במצב 12V קבוע? אני רוצה לבדוק משהו מחוץ לעיר עם מזגן. משום מה בנסיעה הם לא נפתחות
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו מכיר, שמע, ראה מוסך שמתמחה בגירים באזור המרכז או השרון? תודה
הודעה אחרונה מאת daniel-rsi, -
- 7 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
נשברה לי תושבת המנוע הימנית. היתי היום במוסך והבן אדם רוצה 270 שקל על התושבת , 140 שקל עבודה , ועוד 100 שקל מע"מ. בסיכום הכללי 510 ש"ח , זה נראה לי מוגזם!!!!!. אני ראיתי שהרבה אנשים פה מדברים על תושבות מנוע , ולאחד אפילו נפל המנוע בגלל תושבת לקויה. אז חברה רציתי את עצתכם זה לא נראה מוגזם 510 שקל על תושבת מנוע בודדדת. נ.ב אני יודע שאי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור אבל אני נוסע ככה עם תושבת שבורה כבר יותר מחצי שנה ... כמה נזק גרמתי לעצמי , ומה בערך הנזק שיכול להגרם מלסוע עם תושבת מנוע שבורה. תודה לכל העונים ושנה טובה ומתוקה.
הודעה אחרונה מאת fiesta-1.3, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום כמה צריך לעלות טיפול גדול ל-306+דיסקיות+צלחות+קלאץ'? {165.000 ק"מ} על הדרך מה המחיר של זוג בולמים קדמיים כולל עבודה?-האם כדאי כלכלית לקנות מפירוק-יש לאבא שלי חבר שם... תודה
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הרכב הוא סובארו DL שנת 91 , שאלתי בעבר אם אפשר לשמן או משהו , KOMPY אמר שכן, בעזרת נוזל בלמים , לאחר שהרמתי את האוטו והסתכלתי על הבולמים אז ככה , דבר ראשון אין שום נזילות , (כמובן שזה גם בולמים ממולאים בגז, אז זה די ברור) , לא מצאתי שום מקום קריטי שאפשר לשמן , ראיתי שאריות של גומיה אדומה , חיפשתי ומצאתי שישנה גומיה בחלק העליון של הבולם שהיא פשוט מפוררת, השאלה היא האם זו הבעיה שגורמת לחריקות ואיך מסדרים את זה? האם אפשר להחליף גומיה , או שצריך להחליף את שני הבולמים האחוריים שזה טונה של כסף?? תודה מראש , טל.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
