Jump to content

mircer

  • הודעות

    42
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    נתניה
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.irc.co.il

הנקודות של mircer

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. אהלן חברה, אשמח לשמוע על המלצות לצמיג גודל 205/50/17 לפי מה שקראתי פה ראיתי המלצות על כמה דגמים שכרגע חסרים השאלה שלי מה מומלץ שיהיה צמיגים נורמלים כרגע יש להשיג (לפי המידע שאני ביררתי) את ה Hydragrip של Good Year או את ה Excellence גם של Good Year או את ה Dunlop SPORT MAX מה מומלץ ? אשמח לעוד המלצות להיות בטוח שאני בוחר בצמיג הטוב ביותר גם מבחינת אחיזה וגם מבחינת כמה קילומטר הוא מחזיק(עדיפות כמובן לכמה שיותר) תודה לכל המגיבים . לאון
  2. שלום, יש ברשותי הונדה סיביק 94 ראיתי בפורום שיש כותרת DIY דיאגנוזה לסיוויק 92-95 ביצעתי את זה והנורה הבהבה לי 6 פעמים (קצר) הבנתי שהבעיה זו 6 ECT - water temperature sensor מה הבעיה בידיוק ואיך אני מסדר אותה. אשמח לקבל תגובות. בתודה לאון.
  3. 1000 שקל עם קבלות ועם ספרות להשאיר הודעה בפרטי
  4. של קנווד כמובן 350 שח 0524572929
  5. איפה אפשר להשיג מנועים במצב טוב להונדה קופה 1994? אשמח אם תעזרו לי
  6. דגם DEH-2300RB 450 ש"ח איזור נתניה לפרטים 0524572929 יש חסימה לחסוי. לאון
  7. רמקולים של פיוניר 300W 4WAY להשאיר הודעות בפרטי. לאון
  8. אוקיי אז באמת היה בעיה בתרמוסטט והוא הוחלף אך עדיין הרכב לא מגיע לטמפרטורת עבודה... יכול להיות שמה שרפי אמר זו הבעיה... אבל אין מוסך טוב שאני מכיר בנתניה... אם יש לכם המלצות אני אשמח מאוד מאוד! דרך אגב.. גם יוניט חום הוחלף... עדיין יש תבעיה
  9. יש לי בעיה קטנה... החום מנוע כל הזמן קר.. כל פעם החום עולה טיפה ואז יורד.. והוא בכלל לא מגיע או עובר לטמפרטורת עבודה... מה יכולה להיות הבעיה ?
  10. לי זה היה גם החלפתי מפלג והכל הסתדר.. תבדוק אצלך את הפלאגים... ואת חוטי ההצתה... לאון.
  11. זה המשאבת דלק.. תחזק את שלושת הברגים.. אולי זה יפתור לך תבעיה
  12. תשמן אותם אם איזה ספריי שמן או משהו כזה וייעלם לך הרעש
  13. יש לך את ה FDISK שמגיע עם הוינדוס או שיש תוכנה יותר מומלצת magic partition ניתן להשיג אותה בקאזה... ודר"א מומלץ לא להשתמש בתוכנות האלא אם אין לך ידע בסיסי...
  14. ???
  15. איך הסאבים של קראנץ? CRUNCH? דיעות? תודה לעונים
×
×
  • תוכן חדש...