טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,200 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יום שני ב"ה אני הולך למשרד הרישוי בעירי (חולון) לבקש אישור להחלפה למנוע 1400 באונו.. (עד עכשיו היה מנוע 1000)... מה אתם אומרים אני אקבל אישור? וחוץ מזה שיהיה לכולם חג שמח שנה טובה.. במיוחד לדויד שאוהב למחוק לי הודעות.. ...חחחחח דודי.
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מה ההשפעה שיכולה להווצר אחרי כן , ובכן , אני שמעתי שכדאי פעם בכמה זמן לבצע את השינוי... אז כמה שאלות : פעם בכמה זמן ? האם יש עוד משהו לבצע פרט לשינוי המיקום (איזון וכו'?) תופעות לוואי שעלולות להווצר עקב השינוי ? (נטיות של ההגה וכו'). עד כמה זה מאריך את חיי הצמיג .. או בכלל מה זה נותן ? אני יודע ששחיקת הצמיגים הקדמיים יותר גבוהה.. אבל עד כמה ? , ומה ההבדל שבו אני אמור לחוש אחרי השינוי הנ"ל ?. בתודה מראש עידן
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בזמן האחרון היו לנו שני פנצ'רים במשפחה, מה שגרם לי להבין שבעצם אני לא יודע כלום על התהליך שצריך לעבור אוטו לאחר החלפת\תיקון צמיג: איזון גלגלים, הצלבה, החלפה, קניית חדש וכדומה. אשמח מאוד מאוד אם מישהו יוכל לכתוב מעין "מאמר" על סוגי הפנצ'רים השונים (החל מג'אנט שמתעקם ועד מסמר שנתקע בצמיג), עם הסבר על מה לעשות בכל מקרה (לתקן, להחליף מיקום, לקנות חדש), ואילו בעיות עלולות לעלות מהעניין - ולמה (כיוון פרונט, איזון גלגלים וכדומה). כמו כן, גם טיפים כללים בנוגע לצמיגים יתקבלו בשמחה. אחרי הכל, הצמיגים הם נקודת המגע היחידה של האוטו עם הכביש, וככזאת הם אחד מחלקים החשובים ביותר ברכב - אם לא החשוב מכולם. אשמח מאוד אם מישהו יייקח על עצמו את המשימה (אולי סוף סוף אני אוכל לה…
הודעה אחרונה מאת UrbanDK, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אז ככה יש לי הונדה סיויק קופה שנת 95 היא חרושה רציתי לדעת מה אני יכול לעשות כדי להחזיר את הכ"ס ולנקות אותה מחרישה שעשו לה תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת ישי, -
- 9 תגובות
- 9.8 אלף צפיות
שלום לכולם ושנה טובה, היום פירקתי את הקרבורטור מה-RS שלי לצורך ניקוי. איך הניקוי מתבצע? כמו באוטו? אני יכול לטבול אותו בחומר לניקוי קרבורטורים של מכונית? תודה לעונים, אורון
הודעה אחרונה מאת אורון ג, -
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
סרטון 1 סרטון 2 סרטון 3 סרטון 4
הודעה אחרונה מאת Gilad M, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
האם הוא הזרקה או קרב'? ובכלל... אשמח לפרטים... או איפה אני יכול למצוא כאלה.. רון.
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
שלום לכולם : השאלה שלי היא מה זה פורק לחץ ? מה זה נותן ?חסרונות / יתרונות כמה זה עולה ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Rallyer, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הספוג שנמצע על המכסה מנוע שמבודד רעשים מתפורר לי מאיפה אני משיג כזה חדש?
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
שמן גיר ב205
מאת topxri-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
איפה ממלאים שמן גיר בפיג'ו 205 שנת 94 יש לי נזילה קטנה והחלטתי לרוקן את השמן ולשים חדש כי גם אין לי מושג כמה חסר עד כמה ממלאים כי אין מדיד או שיש ואני לא יודע על קיומו (אשמח לתמונות אים בא לכם השקיע) שנה טובה
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אתמול ב שתיים וחצי אני מקבל טלפון שאומר לי שהאלפא מוכנה אחרי טיפול שארך יום וחצי שבו תוקנו כל מיני בעיות שאני דויווחתי ומשהו שהם מצאו, נתתי פרטי כרטיס אשראי ואמרתי שאני אגיע יותר מאוחר על מנת לאסוף את הרכב, ביקשתי גם לדבר עם שלמה - רציתי לשאול אותו כמה דברים ולקבל ממנו חוות דעת כללית על הרכב. במהלך השיחה הוא פתאום אמר, דרך אגב אתה יודע שהנורית כריות אוויר שלך דולקת, אמרתי שלא, שהיא אף פעם לא דלקה לי, הוא אמר שזה לא יכול להיות, שהוא זוכר שהייתה בעיה כזו עוד אצל הבעלים הקודמים - והיא לא טופלה, אני שלא היה לי זמן להתווכח אמרתי לו שאני דיי משוכנע שהנורית הזאת לא דלקה ושאני אסתכל על זה שאני אבוא לקחת את הרכב. אתמול בלילה באתי לקחת את הרכב והאוטו נוסע יופי ורוב הדבר…
הודעה אחרונה מאת DJO, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הקלאץ התחיל לעשות לי קצת בעיות , א' אם האוטו על טורים של סרק אני שומע את המיסב (ככל הנראה) של הקלאץ דופק,כשאני לוחץ קלאץ הדפיקות נעלמות , חוץ מזה שהיום הקלאץ ברח לי בהתחלת הנסיעה בהילוך ראשון (כשהכנסתי להילוך האוטו קפץ , רק כשלחצתי שוב קלאץ הסתדר). קיצר אני רוצה קודם כל לבדוק את הקלאץ הבנתי שאפשר לשחרר אותו או משהו כדי להחזיר אותו למצב תקין (עד שנגמר מרווח השיחרור) , אז מה זה אומר ואיך עושים את זה? והאם זה מסובך להחליף קלאץ לבד. להזכירכם זה אוטו מצוקמק ג'סטי 92 מנוע 1000 ואני נהנה לעשות הכל לבד. אז אם מישהו עשה את זה פעם , והוא יכול להסביר לי בפירוט אני ממש אודה לכם. תודה מראש טל.
הודעה אחרונה מאת חביתה ברוורס, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כמה תעלה ההרכבה של המנוע?? מנוע VTI בהונדה סיויק קופה
הודעה אחרונה מאת Honda, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו יודע איפה קונים בארץ, אם יש תרגום בעברית??
הודעה אחרונה מאת Herman, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
המשך מההודעה הקודמת שלי לפני יומיים-החליפו לי היום את הגרמושקה של הצירייה הימנית-על הדרך היה חסר כמעט ליטר שמן במנוע{אוכל שמן} הוסיפו גם-הכל עלה 130 ש"ח-מחיר סבבה לא??... שנה טובה חג שמח ושיהיה לכולכם רק טוב!! ממני רועי
הודעה אחרונה מאת Herman, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
טוב אחרי שכמובן הסאנרוף בקליאו שלי לא מתפקד כראוי ביצעתי ביקור קל היום בגנות. הוא אומר שהמנוע בסדר, המסילות ככה ככה, והבעיה המרכזית היא הכבלים הם אמרו שצריך להביא את זה מרנו והוא מרכיב עכשיו לשאלתי, אי אפשר למצוא כבלים תחליפיים לעניין (שברנו בטח יעלו כ3 אלף) תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת shainin, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם... ברשותי שברולט לומינה 96 עם 98K בביקור היום בתחנת הדלק גיליתי שאחותי ה"חכמה" השאירה חצי ליטר דלק במיכל!!!!!!!!! מיכל של 60 ליטר והשעון של המשאבה הראה שנכנסו למיכל 59.5 ליטר.... אבא שלי נכנס לקריז והוא רוצה לנקות את כל המערכת של הדלק כי היא בטח מלאה ליכלוך עכשיו אחרי כזה נזק.... מה אתם ממליצים לעשות? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת AUDI-BOY, -
-
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כפי שידוע לכולכם ל206 CC יש מכסה דלק כסוף מאלומיניום . האם לדעתכם יש סיכוי שאפשר לשים מכסה כזה ב 106 XSI או שמישהוא יודע בוודאות שאין סיכוי תודה רבה מראש לעונים ושנה טובה חברה
הודעה אחרונה מאת makc, -
- 5 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אצלי ב-RS מורכב פילטר אינבוקס עשוי מספוג. ניקיתי אותו טוב טוב במים חמים וסבון. אני צריך לשמן אותו לפני שאני מחזיר אותו לשימוש? אם כן, באיזה שמן להשתמש? תודה, אורון
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כן, ועכשיו מגיע פרק 78937 בסיפורי הבורה 2002 של ההורים שלי. אני נוסע בבוקר ובדרך כלל תוך כ 5 דקות חום המנוע עומד על 90 מעלות, ואחרי כ 15-20 דקות נסיעה אני רואה שחום המנוע עומד על כ 60 מעלות. מיד עוצר בצד ובודק שיש נוזל קירור ולא רואה שום דבר חשוד ומוזר בתא המנוע חוץ מזה ש 2 המאווררים פועלים. זכרתי משהו על מזגן ומאווררים וניסיתי לכבות את המזגן, פתאום 2 המאווררים הפסיקו לעבוד. תוך 2-3 דקות נסיעה החום הגיע ל 90 מעלות. אחרי שהחום הגיע ל 90 מעלות, הפעלה וכיבוי של המזגן כבר לא שינו והחום נשאר על 90. החלטתי לעבור דרך המוסך המורשה בפ"ת, הסברתי לו את הבעיה והוא חיבר את המחשב והתחיל לנחש ולזרוק סתם שמות של כל מיני דברים, אחרי זה קרא לעוד מוסכניק ושתיהם התחילו לנחש…
הודעה אחרונה מאת מינימן, -
-
- 7 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ברשותי רכב מסוג 106 GTI ועליהם רביעיית צמיגי MABOR במידה185/55R14. רציתי לקבל חוות דעת מבעלי ניסיון האם הצמיגים הנ"ל איכותיים ומי מתעסק עם הצמיגים הנ"ל בארץ מכיוון שאני צריך להחליף צמיג אחד בעל בליטה קטנה כלפי חוץ. תודה מראש,נתי.
הודעה אחרונה מאת Yogev, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום אנשים היום גיליתי במהלך בדיקה שגרתית שאני עושה כמעט יום יום כי הגרמושקה הימנית התבקעה וכל הגריז נזל... אני מתכנן ביום ו' לגשת למוסך-מה העלויות של תיקון כזה? מה ההשלכות על נסיעה עירונית מתונה במצב כזה?.. חוץ מזה יש רעש מכיוון הגלגל השמאלי כמו של חיכוך כשאני עולה על פסי האטה במהירות של כ25 קמ"ש-רעש כאילו החלק התחתון משתפשף-לא הגיוני -בדקתי-בנוסף לפעמים כשנוסעים רוורס נשמע מכיוון של אותו גלגל חריקה כזו... אבקש את עזרתכם המקצועיות באבחון הבעיות.... נ.ב שנת 95 165KM תודה
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
-
מגב יחיד במקום שניים 1 2
מאת K&N- 20 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ראיתי באתר 205GTI.COM שמסבירים כיצד להסב ממערכת סטנדרטית של 2 מגבים-מלמגב יחיד בודד ע"י קיצור פחית/מוט וכך להגדיל את תווך הניגוב של המגב האמצעי. באתר הנ"ל נתונה המידה החדשה של הפחית/מוט של 205 כמובן (צריך לנסרה ולרתכה-או לחלופין לייצר חדשה קצרה). השאלה היא: האם מישהו מכם יודע מהי המידה של המוט/פחית אליה צריך להגיע כדי שהמגב האמצעי יכסה את כל השימשה בRSI ? אני יודע שיש קיט לנ"ל אך אני לא מעוניין כרגע. תודה לעונים קובי
הודעה אחרונה מאת יאשה והפיצפוצים, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בכתבה מצולמים מספר פריטים שנמכרים בארץ בכמויות גדולות ואינם תיקניים. המשאבת מים המצולמת (צד שמאל, קופסא כחולה/כתומה) שייכת לחברת "FOSTER" ונפוצה מאוד לדגמי המכוניות האירופאיות בארץ (פיאט ורנו בעיקר). המשאבה נחשבת לזולה מאוד, אחוז תקלות נמוך אבסלוטית, לא יחסית (אך קיים). את שאר הרכיבים המצולמים בכתבה חלקנו מכירים (וחלקנו לא). אמריקן איגל הוא המותג שכמעט כל אחד מאיתנו שמע עליו. נגד מוצרי גומי וטיפוח שלהם אין לי שום דבר, אך לא הייתי ממליץ לקנות מהם מוצר שקשור בהיבט הבטיחותי של הרכב. בנוגע לרפידות בלם, כמו שכבר הזכרתי בעבר, אני ממליץ להשתמש ברפידות בלם של חברת REMSA בכפוף להחלפת צלחות בלם חדשות או חריטה. רפידות הבלם של חברת REMSA אינן יקרות כלל וכלל, עו…
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי סוזוקי באלנו שנת 96 ומעל הכפתורים של המזגן יש שעון דיגיטלי שמציג את השעה והוא נדלק כל פעם שמפעילים את הסוויץ עכשיו הוא לא נדלק בכלל האם זה יכול להיות פיוז או שהשעון הלך לעולמו אם מישהו יכול לעזור אלי אני אודה לו מאוד
הודעה אחרונה מאת GT-TURBO, -
בעיית ספארי
מאת manxral-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 999 צפיות
מהי בעיית הדפרנציאל "הידועה" מסתבר, בספארי, מה בידיוק הסיפור שם?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
אוקי, למזלי הצלחתי להניח את ידי על פיג'ו 205 לפני פירוק... הוצאתי ממנה את הבית חיישן מצערת... לרוע מזלי, התגלה חלק שבור בחיישן... אני מעלה תמונות של החלק, ושואל את המבינים... האם ניתן להדביק את החלק ?.... אם כן, באיזה דבק כדי להשתמש ? ועוד שאלה, החלק הכחול ( השבור ) מוחזק ע"י בורג ... האם אני יכול לשחרר אותו ולחבר במקומו חלק כחול אחר לא שבור ?... תודה רבה, ומקווה לתשובות חיוביות! ניר.
הודעה אחרונה מאת NirTzi, -
-
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
האם כדאי לחליף מנוע להונדה ? הונדה סיויק קופה ולהחליף לה מנוע לVTI
הודעה אחרונה מאת RACEPAK, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יבוא אישי של חלקים למכונית אז כה עוד מעט אני נוסע לדוד שלי מחוץ לארץ ורציתי לדעת משהוא נגיד ואני מביא איתי גלגלים למכונית שלי אני יכול לארגן במסמכים סכום נגיד של 50$ דולר האם זה יעבור ?? אם אין כאלה גלגלים בישראל אז הם לא יודעים כמה זה עולה לא?
הודעה אחרונה מאת Daniel83, -
פוליש - איך זה עובד? 1 2
מאת DJO- 19 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
היום בבוקר התעוררתי לגלות דפיקה ופס שחרחר על הדלת הימנית הקדמית. חשבתי בהתחלה אולי זה לכלוך (התפללתי, אבל ידעתי שהסיכוי נמוך), אחרי השטיפה הבנתי שזה לא. ערבי נחמד הציע לי שמה לנסות להוריד את זה עם פוליש והוא הצליח! בקושי רואים משהו חוץ מדפיקה קטנה. אני עדיין קצת אבל זה נראה פי מיליון מאשר בבוקר חשבתי שפוליש מוריד קצת מהצבע.. אז השחור הזה .. מזה היה?
הודעה אחרונה מאת Tamir_VTR,
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 390 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- רפי לין
- dani666
- mottis
- yosi554
- אורח לרגע
- orankohn
- nir eli
- אביתר א.
- mitsugli
- SlowRide
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
