Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RSI ו סאנרוף ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב

אחרי שכמובן הסאנרוף בקליאו שלי לא מתפקד כראוי

ביצעתי ביקור קל היום בגנות.

הוא אומר שהמנוע בסדר, המסילות ככה ככה, והבעיה המרכזית היא הכבלים

הם אמרו שצריך להביא את זה מרנו והוא מרכיב

 

עכשיו לשאלתי,

אי אפשר למצוא כבלים תחליפיים לעניין (שברנו בטח יעלו כ3 אלף)

 

 

תודה לעונים

HOOTERS

:ladysman:

פורסם

אני אומר שכדאי לך לעזוב את זה כי זה מתחיל בכבלים ופתאום תגלה שמשהו אחר לא עובד ... בקיצור הרבה כסף.

פורסם
אני אומר שכדאי לך לעזוב את זה כי זה מתחיל בכבלים ופתאום תגלה שמשהו אחר לא עובד ... בקיצור הרבה כסף.

 

 

כן ואז בחורף תיסע עם מטריה.

 

איזה שטויות לטפל דחוף אחרת בחורף ...

פורסם

הגגון אולי לא תפוס טוב ויכול לזוז? אולי יפתח בנסיעה? אולי זה לא אטום כי הכבלים לא תופסים טוב את העסק?

אתה לא יכול לדעת עד שלא ירד גשם, ושירד גשם ויקרה משהו לא טוב הוא יקלל את הרגל אז ליתר ביטחון וגם כדי שהוא ימשיך להנות מהחלון שיסדר את העסק

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
טוב

אחרי שכמובן הסאנרוף בקליאו שלי לא מתפקד כראוי

ביצעתי ביקור קל היום בגנות.

הוא אומר שהמנוע בסדר, המסילות ככה ככה, והבעיה המרכזית היא הכבלים

הם אמרו שצריך להביא את זה מרנו והוא מרכיב

עכשיו לשאלתי,

אי אפשר למצוא כבלים תחליפיים לעניין (שברנו בטח יעלו כ3 אלף)

תודה לעונים

 

 

מה עם תגובה לעניין הזה יש משהו תחליפי? או מקום אחר שמתעסק עם זה חוץ מגנות שביקור אצלהם לא יורד מהאלפיה[/b]

HOOTERS

:ladysman:

×
×
  • תוכן חדש...