טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,200 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, ובמיוחד לעמית, שידוע לכל שהתנייד ביצירת המופת המוטורית הקרויה "דייהו רייסר". נתקלתי בבעיות בדייהו רייסר, ואני צריך עצה לפני שניגשים למוסך - 1. המזגן לא עובד כבר הרבה זמן, ובעבר נאמר לבעלים שצריך להחליף את המזגן. האם מדובר בבעיה ידועה בדגמים אלה, וכמה צריך לעלות תיקון? 2. האוטו מקרטע. כשהוא קר הוא ממש מקרטע, כשהוא מתחמם המצב משתפר. תחת מאמץ הוא מקרטע כמו משוגע, ובירידות הוא דווקא בסדר. הוא עבר טיפול לא מזמן. מה יכולה להיות הבעיה? פלאגים? כבלי הצתה? חיישן כלשהו? תודה!
הודעה אחרונה מאת Boxer, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
יש לי ג'סטי 92 , KOMPY המליץ לי להתגבר על רעשי חריקה בבלמים האחוריים ע"י שימון של הגומיות היבשות בשמן ברקסים (בטענה שזה שמן על בסיס צמחי שלא ייבש את הגומיות אח"כ) , בקיצר יש לי 2 שאלות , אם אני כבר רוכש שמן ברקסים האם זו בעיה להחליף את שמן הברקסים במכונית? מה השלבים ? מה צריך לעשות ? ו 2 אם זה כן בעייתי , איזה שמן אחר אני יכול להשתמש בו בשביל השימון ? יש לי סוג של שמן שרשרת של האפנוע שלי ? אולי אפשר להשתמש בזה?? או אולי בשמן המנוע של (20W50) , אודה לכם מאוד על העזרה.
הודעה אחרונה מאת mordi, -
-
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
פרוייקט מצולם ומתועד של 205 ג'י טי אי מושתלת אמ אי עם קרבורציה! אני נותן קישור לפורום של מקס טונינג להודעה של הפרוייקט. http://www.max-tuning.com/forum/display_topic_threads.asp?ForumID=4&TopicID=10087&PagePosition=1&showActive=1&ReturnPage=Active תהנו!
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 9 תגובות
- 50.8 אלף צפיות
אחרי הת'רד של אמינות מנוע הפיג'ו שמתי לב שאני יודע מונחים, אבל לא יודע מה הם אומרים... מישהו בבקשה יכול להסביר לי כמה דבירם? קודם כל.... איך מזהים שנהרס פאקום ראש? על מה הוא משפיע בטוח הארוך? כמה הנזק הכלכלי בלתקן אותו? וממה נהרס? אותו דבר...מדוע זקוקים לשיפוץ ראש מנוע, ואיך מזהים את זה. כמה הנזק הכלכלי בערך? ואותו דבר לגביי אטם ראש. מי שיכול לענות לי בקצרה בלי להיכנס למונחיי מוסכניקים, יעזור לי. תודה רבה! אחמד.
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחפש הצעות להעלעת הביצועים בפיאט בראבה 1.4 16V הכול יתקבל בברכה ובבקשה תשובות רצינות ולא אחי תחליף את הרכב תודה מראש גל
הודעה אחרונה מאת Boxer, -
אחריות על חלפים
מאת ToMeR- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי פיאט פונטו (ספייס) שנת 2001, העניין הוא שאני יד שניה ולפני כחצי שנה הוחלפה הצפצפה על חשבון החברה ( הצפצפה החליטה לשתוק פשוט) בתוקף האחריות. היום שוה הצפצפה השתתקה לה, והשאלה היא אם כבר אין אחריות על הרכב, האם על הצפצפה שהוחלפה לפני כמה חודשים כן יש אחריות?
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לאחרונה אחת התושבת מנוע שלי מתחילה להראות סימני מוות מוקדמים. אין לי שום כוונה לממן את הצמפיון ולהחליף אצלהם את התושבת ואני מעוניין לבצע את העבודה במוסך אחר שמבין ברכב הנדיר הזה "גולף". התכנון היה לרכוש תושבת ולהחליף אצל חזי אך לצערי הוא בחול ויחזור רק בסוף שבוע הבא. אז אם יש לכם המלצה על מוסך טוב באיזור השרון\המרכז שמטפל בפלוץ ואפשר לסמוך עליו אשמח אם תגיבו שי
הודעה אחרונה מאת ערן-S, -
-
- 6 תגובות
- 927 צפיות
מישהו יכול להגיד לי איזה חברה של קרבורטור הכי טובה להעלאת הביצועים? והאם אפשר לשים 4 קרבורטורים למנוע? לא 2 כפולים אלא 4 והאם יהיה הבדל משמעותי בין 4 ל-2 כפולים? תודה
הודעה אחרונה מאת אורן, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
? פורטינג?
הודעה אחרונה מאת David A, -
ניקוי מנוע
מאת CaRReRa-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
אז אני מטורף , מה לעשות למי שזוכר, מתחת למכסה המנוע יש הרבה אבק וזה פשוט לא נראה טוב בעין. קניתי היום חומר של Turtle Wax, שנקרא- "Engine Clean", ויש משהו מוזר בהוראות שימוש(מועתק בקצרה): 1. חמם מראש מנוע במשך 2 דקות 2. כסה את פתח כניסת האוויר וחלקים אלקטרוניים 3. התז מהספריי על המנוע בנדיבות 4. הנח לנוזל להיספג במשך 2 דקות ושפשף בעזרת מברשת חזקה אזורים עם לכלוך עקשן. 5. שטוף את הנוזל עם מים נקיים 6. הסר את הכיסויים והתנע מייד את המנוע 7. לייבוש המנוע הנח לו לפעול 5 דקות נראה לכם הגיוני שצריך לשטוף במים ?! איך אני אמור לעשות דבר כזה?! כמו שאני שוטף את האוטו או מה ??? מה דעתכם בכלליות? יש למישהו ניסיון עם המוצר? אני מפחד שיגרם נזק …
הודעה אחרונה מאת avi_shava, -
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
? רשת ייעודית לרכב.. תודה, אדם.
הודעה אחרונה מאת Adabbbbbb, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מרגיש בורות יחסית...אולי העובדה שאני לא יודע הרבה מחזקת את זה... אבל בכל מקרה... אני רק מתחיל ממש להיכנס לאווירה של הפורום... ברצוני לברר כמה דברים בסיסיים...(אם אפשר) 1)מה זה סל"ד...ובהקשר לזה יש גם משהו עם ק"ג...(משהו כמו 34 ק"ג ב 3000 סל"ד) 2)נפח מנוע...מה זה? איך מודדים אותו...מה יותר חזק? 3) מה ה V הזה אומר(למשל GOLF V5)... 4)מה זה GTI ואלה הן בעצם כל השאלות שיש לי אליכם להיום...מקווה שלא העמסתי עליכם(אני מקווה שיש אנשים שישמחו לענות לי על השאלות) תודה רבה...
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
השאלה ה-1 אני מעוניין לקנות סט דוושות(ניקל) השאלה היא אם יש לזה מידות או כל הדוושות מתאימות לכל הדוושות בכל אוטו? השאלה ה-2 האם מישהו יודע האם ניתן להשיג והיכן ניתן להשיג כיסוי לחגורה של ספארקו או חברה אחרת בצבע כתום? (אני מדגיש כתום) תודה
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לידידה שלי יש סובארו DL שנת 91 , האוטו ממש שמור (72,000 ק"מ) , היא העבירה דירה בסוף שבוע בעזרת האוטו ומאז במשך שבוע כבר יש רעש חריקה מעצבן מכיוון בולמי הזעזועים האחוריים . בדקתי בעזרת ניענוע של האוטו ונראה שהבולמים מגיבים סביר. גם בזמן הנסיעה האוטו נוסע בסדר פרט לרעש, השאלה שלי היא האם מישהו נתקל בבעיה דומה , והאם יש דרך לשמן או לגרז את האיזור , או איך אני יכול לבדוק אם הרעש קשור לבולמים בכלל? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 0 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שמתי כאלה מדבקות בחלונות הצדדים + אחורי בעל המקום אמר לי שזה עובר טסט האם ידוע לכם מה קובע החוק??? מה עושים כל ציי הרכב עם מדבקות כאלה - הולכים למכוני רישוי מיוחדים????
הודעה אחרונה מאת yossivarman, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 20.7 אלף צפיות
שלום לכולם, כמו בכל 15K קילומטר, הבאתי את האוטו למוסך של פיז'ו לטיפול שגרתי. אני מקפיד לטפל באוטו רק במוסך המרכזי של היצרן גם לאחר חלוף תקופת אחריות, משום שלדעתי (לפחות עד היום) זה המקום המקצועי והטוב ביותר לטפל בו ברכב. לאחר הטיפול המכונית הוחזרה הביתה. למחרת בבוקר, התגלה מתחת לאוטו כתם שמן גדול. האוטו הוסע למוסך, ושם הם טענו שהנזילה לא קשורה כלל לטיפול ובכלל מקורה במקום אחר. יש לציין כי במשך השנתיים שהאוטו אצלי, לא התגלתה בו שום נזילה מכל סוג שהוא.(ואם המומחים בדקו וטיפלו באוטו - איך הם לא מצאו את הבעיה בטיפול ????) מכיוון שמי שביצע את הטיפול היה אחי הצעיר (והתמים), הוא העביר לבעלי המוסך מספר מאות שקלים ללא ויכוח, והנזילה תוקנה. אפשר לחשב ו…
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
ריח של דלק!
מאת asher- 3 תגובות
- 945 צפיות
יש לי סיטרואן BX עם קרבורטור כפול, כשאני לוחץ על הדוושה (להכניס לפעולה את הפרפר השני בקרבורטור) כמה שניות לאחר מכן יש ריח של דלק באוטו. למה זה? יכול להיות שהקרבורטור לא מכוון ויש ניצול לא יעיל של דלק? מה לעשות?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3 אלף צפיות
יש לי נזילה חמורה של שמן שאני מושך כבר כמה שבועות ( אני יודע זו טעות!!) יוצא לי כל שבועיים שהמיכל מתורקן כלומר בשמן מגיע כמעט ל ריק ( בדיקה בתנאים זהים) זה יוצא מיכל ל 1000 ק"מ לערך הדבר המפחיד הוא שאין סימנים על הרצפה אבל רואים רטיבות כלשהי בחלק בתחתון של המנוע יש איזה טיפ לאתר מהיכן מגיעה הנזילה?
הודעה אחרונה מאת Charde 88, -
-
גג קבריולט
מאת luckies- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לפי בדיקה שנערכה לרכב (גולף קבריולט) צריך לעשות מתיחה לגג+תפר בבד מאחור(צמוד לחלון). יש למישהו מושג איפה אני יכול לעשות את זה ? כמה זה עולה? וחוץ מזה אני ישמח להצעות מה אפשר לעשות כדי לגרום לייפות את הרכב יותר. (יש לרכב כבר צמיגים חתך נמוך,גריל קידמי של gti+דש בורד) וחוץ מזה יש בגריל 2 פנסים בכל צד,למה משמש הפנס השני? פנס ערפל או אור גבוהה? ואם מותר ליסוע אתם דלוקים?
הודעה אחרונה מאת YNV, -
- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שמתי לב שבזמן האחרון כאשר הלילות נעשיים קרים יותר, ואני נוהג באותן לילות, אני מרגיש שהמנוע מגיב הרבה יותר טוב. יש מצב ? שמוליק
הודעה אחרונה מאת tomizaur, -
שטיחים
מאת daniel-rsi- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו יודע איפה אפשר לקנות שטיחים איכותיים ויפים לרכב? אני מדבר על שטיחי בד או גומי ואני לא מדבר על הזבל שיש באוטו דיפו תודה
הודעה אחרונה מאת Slow Sprinter, -
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, אז ככה- יש לי שתי בעיות ברכב. 1. הראשונה- התחילה ממש לפני כמה ימים- מדי פעם, בזמן נסיעה (לא עמידה) אני שומע קנקים מהכיון של הדלת הקדמית הימנית (צד הנוסע), אולי הרעש בא לפני. העש עד כמה ששמתי לב ספורדי ולא קורה בעקבות נסיעה מסוימת. 2. לפני כחודשיים עליתי את המחזירי אור שיש בין הנתיבים (בכביש היציאה מאשדוד יש זוגות זוגות כאלה ובולטים וגבוהים יותר מהרגילים)- לצערי- התפוצץ לי הגלגל ולדעתי הוא קיבל מכה קטנה כיון שנסעתי עליהם במהירות די גבוהה (80-100) כשאין אפילו טיפת אויר בגלגל, אם זה לא מספיק אז כשהרמתי את האוטו על ג'ק (מדובר בגלגל שמאלי קדמי) התרשלתי מעט וכיון שמתחת לג'ק היו חולות ואבנים קטנים שלא שמתי לב אליהם האוטו "נפל" (כשהגלגל היה עדיין מחובר לגמר…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 15 תגובות
- 3 אלף צפיות
[כותרת] אם אני רוצה לחבר מנוע לקארט קטן שאני מתכוון לבנות, ואני רוצה מנוע שתי פעימות, איזה גיר אני צריך (אוטומטי?) ובכלל, איך הכל הולך להתחבר למכלול אחד שיניע את הקארט (הנעה אחורית). מי שיכול למסור מידע/אתרים/ספרים, אני מעריך מאוד.
הודעה אחרונה מאת David A, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום. כידוע לכם, יש לי את הק.ספורט כבר חודש וחצי. אין מה להגיד, באמת חוויה. בשישי האחרון אף הגדלתי לעשות, ויצאתי ב 6 בבוקר לכיוון נס הרים, יחד עם חברי הטוב רם. הייתה חוויה משהו משהו. כבישים יפים ומעניינים, סלולים היטב, נוף מרהיב, וחווית נהיגה לא מהעולם הזה ( בכ"ז, 6 בבוקר, יום שישי... ערב חג... ). חזרנו דרך הכביש המוביל לאשתאול. היה ממש כיף. מספר בעיות שמטרידות אותי. אבקש עצה, או רעיון. 1. יש את בעית סיבוב ההגה באפס קמ"ש. אני יודע שלא מומלץ בכל מקרה, אבל בחניה לפעמים יש מצב של סיבוב ההגה ב 2 קמ"ש. יש רעידות קלות, ורעשים די לא נעימים. מה עלולה להיות הבעיה שם? עופר (OBARSHAD) טען שזה לא נורא, אבל זה מאוד מציק לי. 2. כשאני בראשון, נותן גז, ועוזב, נגיד ב…
הודעה אחרונה מאת בזיק172, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לחבר שלי יש סיטרואן סקסו. בקיצור הוא קורע לאוטו את הצורה-לא שלא קרעו לו את הצורה בליסינג לפני זה-יש לאוטו מגביל מהירות-הוא נסע עם האוטו בירידה 170-הרבה אחרי המגביל מהירות-הוא עשה נזק למנוע? חלק מהחברים אומרים שהוא עשה כוויות בבוכנות-יש דבר כזה?.. רועי
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם לפני כמה ימים שמתי לב שבחלון הימני שלי ישנו רעש כמו של מכה כשפותחים או סוגרים אותו. חבר אמר לי שזה רק המנוע משוחרר ושזה עניין של בורג. יכול להיות??
הודעה אחרונה מאת talhaim2, -
פילטר אוויר לפולו
מאת nos- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן חברה אני צריך להחליף את הפילטר אוויר בפולו ,ונמאס לי לשלם 120 שח על פילטר מקורי מקרטון אצל המוסכים המורשים. רציתי להחליף לפילטר IN BOX או פתוח, מה לפי דעתכם כדאי ומומלץ לאוטו שלי יותר? בהתחשב בזה שהפילטר ממוקם מאחורה ומגיע לשם רק אוויר חם? ואילו חברות אתם ממליצים יותר בין :SPARCO,JETEX,K&N או המלצה אחרת שלכם. בעיקרון אני מתלהב מ JETEX בגלל מחיר סביר. מצורפת תמונה להמחשת המצב. הרכב הוא פולו 1400 16V 1997 תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת nos, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
טוב, השאלה היא כזאת: אני יודע שבאוטומט אסור לינסוע בניוטרל כי יש בעייה של שימון(לא יודע בדיוק למה) עכשיו, בקשר לידני, זה אותו דבר? כי יש ירידות ארוכות ליד הבית שלי שאני יורד אותם בניוטרל כדי שלא תהיה בלימת מנוע, ויש עוד מקרים שאני נוסע כך, זה הורס משהוא? בנוסף, כאשר אני נוסע באוטומט ועוצר ברמזור ארוך לדוגמא, אמרו לי להעביר לניוטרל כי האוטו "מתאמץ" סתם, זה נכון? או שזה סתם בולשיט?
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
- 2 תגובות
- 955 צפיות
הם , מתפוצצים !!! כן כן, פשוט מתפוצצים !! עוד לא ראיתי את הרכב (רכב של עמית לעבודה) והשערתי היא שצריך להחליף רינגים. כמו כן, הרכב מעשן מעט ולא סוחב. מה דעתכם ? שמוליק
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
- 0 תגובות
- 897 צפיות
לנהג של המדען הראשי (משרד התעשייה והמסחר - למי שלא יודע) הייתה בעיה קטנה עם האעזקה. בהמלצתי ובהמלצת מוסך מורשה זמיר בירושליים, פירקו את המינוס במצבר כדי לבצע איפוס. שום דבר לא עזר (הייתה לו ככל הנראה בעיה במפתח). לאחר התנעה, הסל"ד קפץ מ 800 ל - 500 וחזר בחזרה (מעין לופ אין סופי). אחרי כמה ימים, הבעיה הסתדרה והסל"ד חזר לנורמל (Idle). לפי השערתי, המחשב קצת יצא מאיפוס לאחר ניתוק המינוס. אבל מה גרם לו לחזור ? שמוליק
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata,
