Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, השאלה היא כזאת:

 

אני יודע שבאוטומט אסור לינסוע בניוטרל כי יש בעייה של שימון(לא יודע בדיוק למה)

 

עכשיו, בקשר לידני, זה אותו דבר? כי יש ירידות ארוכות ליד הבית שלי שאני יורד אותם בניוטרל כדי שלא תהיה בלימת מנוע, ויש עוד מקרים שאני נוסע כך, זה הורס משהוא?

 

בנוסף, כאשר אני נוסע באוטומט ועוצר ברמזור ארוך לדוגמא, אמרו לי להעביר לניוטרל כי האוטו "מתאמץ" סתם, זה נכון? או שזה סתם בולשיט?

פורסם
טוב, השאלה היא כזאת:

 

אני יודע שבאוטומט אסור לינסוע בניוטרל כי יש בעייה של שימון(לא יודע בדיוק למה)

 

עכשיו, בקשר לידני, זה אותו דבר? כי יש ירידות ארוכות ליד הבית שלי שאני יורד אותם בניוטרל כדי שלא תהיה בלימת מנוע, ויש עוד מקרים שאני נוסע כך, זה הורס משהוא?

 

בנוסף, כאשר אני נוסע באוטומט ועוצר ברמזור ארוך לדוגמא, אמרו לי להעביר לניוטרל כי האוטו "מתאמץ" סתם, זה נכון? או שזה סתם בולשיט?

 

א. היו דיונים רבים בנושא, בצע חיפוש.

 

ב. מכיוון שזה נושא חשוב, הנה תקציר מסקנות השרשורים הקודמים: בתיבת הילוכים ידנית חובה עליך לנהוג תמיד בהילוך משולב, למעט בשעת עמידה כמובן. במקרה חירום, זמן התגובה שלך יתארך משמעותית אם תהיה בסרק ואתה פוגם בסיכוייך להגיב מהר ובזמן.

 

ג. תיבה אוטומטית לא מתאמצת בעמידה, מעבר לסרק וחזרה רק גורם לבלאי מואץ, יותר משנגרם מהעמידה ב-D.

 

שוב - אני ממליץ לבצע חיפוש בפורום, היו לפחות שני שרשורים ארוכים וממצים בנושא.

פורסם

ישנה גם חובה חוקית/תקנונית של נסיעה בהילוך משולב.

 

אז נכון שלא ניתן לאכוף חוק/תקנה זו, אך מכלול הסיבות שניתנו לעיל יעידו על חשיבות העיניין.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...