Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות טכניות....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מרגיש בורות יחסית...אולי העובדה שאני לא יודע הרבה מחזקת את זה...

אבל בכל מקרה...

אני רק מתחיל ממש להיכנס לאווירה של הפורום...

ברצוני לברר כמה דברים בסיסיים...(אם אפשר)

1)מה זה סל"ד...ובהקשר לזה יש גם משהו עם ק"ג...(משהו כמו 34 ק"ג ב 3000 סל"ד)

2)נפח מנוע...מה זה? איך מודדים אותו...מה יותר חזק?

3) מה ה V הזה אומר(למשל GOLF V5)...

4)מה זה GTI

ואלה הן בעצם כל השאלות שיש לי אליכם להיום...מקווה שלא העמסתי עליכם(אני מקווה שיש אנשים שישמחו לענות לי על השאלות)

תודה רבה...

פורסם

כל ההסברים הם על רגל אחת, בלי לבלבל יותר מדי.

1. סל"ד = סיבובי מנוע לדקה, זה בעצם ה"טורים".

קג"מ - מציין את המומנט פיתול של המנוע, זה הכוח ה*אמיתי* שהמנוע מפיק (בניגוד לכ"ס [כוחות סוס]).

 

2. בגדול, הנפח של הצילינדרים (איפה שהבוכנות נמצאות).

בד"כ, יותר גדול=יותר חזק

 

3. תצורת המנוע, הבוכנות נמצאות בטור, או אחת מול השניה בצורת V או אפילו אופקיות (בוקסר).

 

4. grand tourismo injection

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
אני מרגיש בורות יחסית...אולי העובדה שאני לא יודע הרבה מחזקת את זה...

אבל בכל מקרה...

אני רק מתחיל ממש להיכנס לאווירה של הפורום...

ברצוני לברר כמה דברים בסיסיים...(אם אפשר)

1)מה זה סל"ד...ובהקשר לזה יש גם משהו עם ק"ג...(משהו כמו 34 ק"ג ב 3000 סל"ד)

2)נפח מנוע...מה זה? איך מודדים אותו...מה יותר חזק?

3) מה ה V הזה אומר(למשל GOLF V5)...

4)מה זה GTI

ואלה הן בעצם כל השאלות שיש לי אליכם להיום...מקווה שלא העמסתי עליכם(אני מקווה שיש אנשים שישמחו לענות לי על השאלות)

תודה רבה...

 

1) סל"ד = סיבובים לדקה... הסיבובים שהמנוע מבצע בדקה

2) נפח מנוע לא יודע ממש איך להסביר פשוט הנפח של המנוע :?

3) למשל ב Golf V5 זה מנוע בצורת V שהצילינדרים ממקומים בצורת V כאילו הצילינדרים ממקומים בצורה שהם נגדיים אחד לשני וה 5 זה מציין את מס' הצילינדרים

4) תמצא את זה כאן http://hem.passagen.se/realcars/gloss/abbrevs.htm

אם הייתי יכול הייתי מבטל את החוק שקובע שאסור

פורסם

1. סל"ד : סיבובי מנוע לדקה - זאת אומרת המנוע מסתובב ב7000 סל"ד 7000 סיבובים בדקה.

2. נפח מנוע - כמובן הגודל של המנוע - יותר גדול בדר"כ יותר חזק (כמובן שיש הרבה גורמים משתנים כגון טורבו ועוד..) מודדים אותו במספר הבוכנות כפול נפח של כל בוכנה, זאת אומרת יש לך 4 בוכנות כל אחת 400 סמ"ק אז נפח המנוע הוא 1600 סמ"ק, מה שמביא לשאלתך הבאה:

3. V5 זה אומר חמש בוכנות שמסודרות בצורה של V פשוטו כמשמעו על זרועה של הV היא בוכנה, לא לבלבל עם 16V שזה אומר 16 שסתומים. זה תלוי מה בא קודם אם המספר בא קודם זה בוכנות ואם הV בא קודם זה שסתומים.

4. GTI - אם אני לא טועה הפירוש של זה הוא GRAND TURISIMO INJECTION

תקנו אותי אם אני טועה.

 

תומר.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

פורסם

2. בגדול, הנפח של הצילינדרים (איפה שהבוכנות נמצאות).

בד"כ, יותר גדול=יותר חזק

 

 

לאוו דווקא, היום נפח זה אולי אחד הפרמטרים השוליים שיצרנים לוקחים בחשבון כאשר הם רוצים להפיק הספק גבוה.

נפח מנוע של 1.8 ליטר לא מונע מפולקסווגן לנפק 225 כ"ס ומעלה, ונפח של 2 ליטר לא מונע מהונדה לנפק 240 כ"ס.

היום זה כבר תלוי בטכנולוגיות.

 

 

נ.ב. ראו את דברי למעלה מבוטלים אם המכונית היא מכונית אמריקאית :lol:

Ruff Ryders to the death, ride or die nigga we know the oath

פורסם
אני מצטער אבל עדיין לא הבנתי מה זה קג"מ?

כמו כוחות סוס?

אתם יכולים להסביר לי קצת יותר...

תודה :roll:

 

קג"מ הינם יח' מדידה(ר"ת של קילוגרם-מטר).

 

כנס למילון שנתתי לך למעלה ותתחיל לקרוא ולהפנים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...