טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,200 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכם . עברתי לכאן מ "ייעוץ ברכישת רכב". רכשתי פולקסווגן פולו משומשת 1600, גיר ידני , 99. מחר אני הולך לטפל בבעייה שהתגלתה בבדיקת הרכב לפני הרכישה, החלפת 2 צמיגים קדמיים + איזון פרונט . מצאו גם " מצמד מפריד גבוה ", אולם אני לא מרגיש כרגע בעיה בנהיגה והחלפת הילוכים. שאלתי היא , מה עוד כדאי לבצע במסגרת יישור קו ? הרכב עבר 80000 ק"מ , טיפול 10000 אחרון נערך ב76000.
הודעה אחרונה מאת raphael, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי בעיה שהשלט של האוטו אצלי לפעמים לא נועל את הדלתות. זה קורה תמיד אחרי שאני שוטף את האוטו, פתאום השלט רק מפעיל את האזעקה אבל לא נועל את הדלתות ואז אני משחק קצת עם הנעילה מפנים, זאת אומרת נועל ופותח את הדלת מספר פעמים ואז זה מסתדר. לפני כמה ימים שטפתי שוב את האוטו ושוב פעם השלט לא נעל, אז נכנסתי לאוטו והתחלתי לשחק עם המנעול וזה לא עזר, ניסיתי כל היום לבדוק איך לתקן את זה, שיחקתי עם זה, נעלתי ופתחתי עם השלט ומבפנים אלף פעם וכלום לא עוזר, זה לא מסתדר ואז מה שאני צריך לעשות זה כל פעם לנעול את האוטו עם המפתח מבחוץ ואז להפעיל את האזעקה. חשבתי בגלל שזה קורה תמיד אחרי שאני שוטף שאולי המים מגיעים למערכת החשמלית ולמגעים של הנעילה של הדלתות ובגלל זה זה לא עובד, זאת אומרת ה…
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן כולם.. בעיה... החל מ80 קמ"ש בערך ההגה רועד בזמן שלוחצים על דוושת הברקס. יש למישהו כיוון?
הודעה אחרונה מאת firebird, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני רואה כאן בתמונה שהנשם מתחבר ישר לסעפת יניקה וזה נראה לי ממש מוזר, הוא לא אמור להתחבר לפני המצערת? וגם המיקום של הפילטר מעורר בי כמה תהיות , למה הוא ממוקם בצד הנגדי ? אני יודע שהפילטר ברכב הזה ממוקם בצד ימין .
הודעה אחרונה מאת יבגני, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
???
הודעה אחרונה מאת lklk2, -
-
קרבורטור 405
מאת Guest Anonymous- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שאלה לי אל המומחים, ברשותי פג'ו405 משנת 90 8 שסתומים מנוע 1600. שאלתי היא: מאחורי הקרבורטור נמצאים שני פטמות ווקום האחת מתחברת באיזור הצ'וק האוטומטי והשניה מתחברת לדיאפרגמה המיועדת לקידום הצתה. קיים אצלי חשש מה שמישהו החליף במיקום של השניים והדבר חשוב מאוד כי באחד הווקום גדל כשפותחים מצערת ובשני הוקום קטן ! האם משהו יודע מה החיבור הנכון? ניתן להבדיל בין השניים לפי הגובה שבו נמצאת הפיטמה. כרגע המנוע עצל, הוא אחרי ניקוי קרבורטור וכיוון הצתה, הדיאפרגמה של קידום ההצתה מתחברת כרגע לפטמה העליונה שבה הווקום חלש מאוד בסרק אך גדל עם פתיחת מצערת. האם משהוא יכול לעזור? תודה
הודעה אחרונה מאת zvika_v, -
שאלה בקשר לצבע
מאת MR GT- 1 תגובות
- 959 צפיות
יש לנו בבית מאזדה כמו של כל עם ישראל בצבע לבן.... אמא קצת נהגה לא טוב ביום מן הימים(פעם ראשונה שהיא דפקה ת'אוטו ....כל אוטו שהיה...) עכשיו נהיו קצת קילופים של צבע בטמבון האחורי והצבע מתחיל להתקלף...יש למישהו רעיון איך למנוע את הקילופים עד שנסדר את הצבע במוסך?
הודעה אחרונה מאת Volvo740, -
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי יש לי כמה שאלות *איזה לחץ אוויר אתם ממלאים בצמיגים? ובקשר לתצרוכת דלק בנסיעה רגועה עירונית 1: 10-11 זה סביר לפי נתוני היצרן לא אבל בדר"כ הם לא ממש נכונים לעומת זאת בנסיעה בין עירונית זה משהו כמו 1: 13-15.5 כמובן שמדובר בנתונים ללא הפעלת מזגן ובלי לעבור את ה 120 מה אתם אומרים ,היאריס שלי זוללת או בסדר? אהה ובקשר למחשב דרך כאשר הוא מראה תצורכת דלק ממוצעת הנתון הוא בעצם מספר הליטרים שהוא צורך בשביל 100 ק"מ בממוצע ולא כמו שאמרו לי במסירת הרכב שהמספר שרשום זה מספר הק"מ שהרכב עושה בממוצע לליטר? תודה למשיבים עדי
הודעה אחרונה מאת VeilSide, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, החליפו לי באשדוד ( אחריות ) ידיות אורות ווישרים. ברכב שלי אין הדלקת אורות אוט' ולא היה שום כפתור כזה. בקיצר עכשיו יש, הוא לא בשימוש כמובן כי אין לי אור אוט'. מה לעשות? לי זה לא מפריע, אבל זה לא החלק מהדגם הזה.
הודעה אחרונה מאת Vovka, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מאז ומתמיד, כאשר הרכב היה בסרק, הסל"ד שלו היה 1000 (פרט למקרים שהצ'וק האוטומטי בפעולה). לאחרונה (לא תמיד), כאשר מניעים את הרכב הוא מתחיל ב-1000, אך מיד יורד ל-500 ומהנוע מגמגם. לחיצה קצרה על הגז והוא נוסק ל-2000 סל"ד ונשאר שם. כיבוי הרכב והנעתו שוב מוצאת את מד הסל"ד שוב על 2000, אך לחיצה נוספת מורידה אותו ל-1000 ומשם התנהגותו רגילה. הרכב בעל מערכת הזרקה כמובן. במה הבעייה? מנוע צעדים? איך אני יכול לבדוק את הבעייה לפני מוסך והאם אני יכול לפתור אותה לבד?
הודעה אחרונה מאת romer-, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
האוטו: סובארו לגאסי שנת 91 אוטומטית זהו, נמאס לי! האוטו שלי בולע דלק כמןו פרה שראתה דשא ירקרק ומתחילה לבלוע אותו! האוטו אוכל בקירוב 1:6 בעיר 1:8 מקסימום בבינעירוני. אני ממלא פול טנק נוסע 300 ק"מ... (טנק של 50 ליטר)... נתקעתי בלי דלק כבר אינספור פעמים... מה אפשר לעשות?! אמרו לי שאולי כיוון הקרבורטור יעזור, כיווני הצתה ( ) יעזרו? הקרבורטור עבר ניקוי יסודי לפני כחצי שנה... זה לא עזר הרבה... האוטו עדיין שתה... בדיקת לחץ אוויר מתבצעת על ידי כל שבוע... (אולי זה יעזור חשבתי לעצמי)... אבל לא... הוא עדיין שותה כמו משוגע... אני מטפח אותו... עושה לו פוליש ווקס כמעט כל יום שישי... אבל הוא ממשיך לשתות! מה אפשר לעשות?!
הודעה אחרונה מאת Dj GuyGivant, -
-
אוויר קר שנכנס למנוע 1 2
מאת roysol-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 22.2 אלף צפיות
מישהו יכול להסביר לי למה אוויר קר שנכנס למנוע יותר טוב מאשר אוויר חם? (מבחינת ביצועים וכו'..) תודה!
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- 2 תגובות
- 878 צפיות
ברשותי גולף 1800 שנת '94 יש לי הרגשה שהבלימה נחלשה-צריך ללחוץ די חזק כדי לבצע בלימת חרום האם זה יכול להיות דליפה של וואקום במגבר בלם? האם ניתן לבדוק את זה לפני מוסך? כשאני לוחץ על דוושת הבלם במצב עמידה עם מנוע בסרק,יש ירידה קטנטנה בסל"ד האם זה תקין? בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת magnet22, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם,אני חדש בפורום (חוץ מפירסום האוטו שלי ) יש לי שאלה לגבי בלימת מנוע: בהנחה שמנוע בנזין ומנוע דיזל זהים (בנפח ,בנשימה-אטמוספרי) נמצאים על אותו סוג רכב (אותו גיר ,אותו משקל -בקיצור אותו דבר!!) באיזה מהמנועים הבלמה תהיה חזקה יותר? (שניהם באותו סל"ד ואותו הילוך) שימו לב -זוהי התערבות ביני וחבר (אם תגידו שאני צודק (-בנזין) נסתדר באחוזים מהרווח ) תודה מראש-גיא
הודעה אחרונה מאת paulpro, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 4 אלף צפיות
רציתי לשאול את דניאל בהקשר לתר'ד הקודם שפתחתי אבל משום מה הוא ננעל. אז ככה- דניאל- לא נראה לי שזה מפל מתח או משהו כזה כי זה לא שהמחוג מרצד אלא יותר נראה שהוא מתחמם על לחום נורמלי ואז כשהטרמוסטט נפתח הוא נופל לחום נמוך מדי ואז שוב מתחמם לאט לאט. יכול להיות שמדובר בניקוז אויר שלא בוצע (אני בטוח שלא בוצע ניקוז אויר) איך אפשר לנקז אותו? את האמת חסר מעט מעט נוזל קירור (אחרי שהחלפתי את הטרמוסטט היו לי רק כמה ליטרים של נוזל קירור ובינתיים לא הוספתי עד לכמות הנדרשת) בתודה מראש..
הודעה אחרונה מאת micam, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 861 צפיות
HELLO המנוע הקודם שלי הלך לעולמו בגלל קורוזיה.... . לאחר החלפת מנוע המליץ בעל המוסך על נוזל קירור אדום אשר נמהל 50% במים. לפי מיטב הבנתי , נוזל קירור שאינו צריך מהילה מהול במים מזוקקים. האם כדי אם כך למהול את הנוזל האדום במים מזוקקים ולא במי ברז
הודעה אחרונה מאת etz, -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לבת הדודה שלי שלי יש קליאו B 1.4 אוטו-מת. לקחתי את האוטו לסיבוב קצר,להפתעתי גיליתי שהאוטו מוזנח בצורה פושעת,שעלולה לסכן חיי אדם . רפידות הבלמים-פשוט גמורות(האוטו לא מגיב כמעט,גם ללחיצה אגרסיבית) חופש בהגה-(תפוחים גמורים) ומשאבת הגה שמשמיעה רעשי גסיסה. בולמים אחוריים-בחיים שלי לא נתקלתי בבולמים במצב כזה(כאילו אין בולמים,נשבע לכם) גם קידמיים לא יזיק להחליף. האור בפנים הרכב לא פועל. צמיגים. שוב פעם רפידות! נורת ברקס.....ואני יכול להמשיך ככה עד מחר. לא העזתי לפתוח אפילו את מכסה המנוע,ברצינות אני פשוט בהלם טוטאלי! גם חיצונית-אין לו טאסות,פאנלים,הוא לא נקי בכלל,שריטות, כואב הלב. עכשיו לבעיה,אני לא מכיר מוסכים בת"א וצריך המלצה (נתניתי בור שכמותי),אמרת…
הודעה אחרונה מאת Gilad M, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
פלאי הטכנולוגיה כבר כאן! (עוד שנתיים אולי??) להתחבר למחשב הרכב עם הסלולרי...פששש...הצליחו להדהים אפילו אותי. כנסו ותזמינו - http://www.vtti.org/applications/obdc/car.html
הודעה אחרונה מאת Refael Azi, -
-
לפני הכל, אתחיל במסקנה. זו הפיז'ו האחרונה שאני קונה. טענותיי לחוסר האמינות אינן מקרה מייצג, אך יש לי בהחלט סיבות טובות לטעון לכך. אני בטוחה כי התגובה הראשונית תהיה כי חלק מהבעיות קשורות לאחזקה, אך לדעתי כמעט כל בעיה שהייתה לי נבעה מפגם יצרן שגרמה לרגישות יתר ותקלות. יש לציין כי למרות המסקנה הנ"ל, אני מאוהבת קשות בבייבי שלי, נהנית מכל רגע שאני נוסעת בה, לא אפסיק לסוע בה בזמן הקרוב ולא יכולה לתאר את עצמי בלעדיה יש לי את ה- 106 XR כבר חמישה וחצי חודשים. היא בת 4 ועברה 96K. נתחיל מהסוף להתחלה. לפני כשבועיים, יום לאחר תדלוק בתחנת דלק של אלון, החלו קרטועים, השתנקויות, חוסר סחיבה, סל"ד בטורים נמוכים, הכבות של האוטו לקראת עצירה ובזמן עמידה בסרק וצריכת דלק שערורי…
הודעה אחרונה מאת חלי, -
- 0 תגובות
- 945 צפיות
אהלן, השבוע משעמום פתחתי את תא היניקה, שם יושב לו האינגטור והפרפר... בכל מקרה ריסוס טוב ונקיון בלחץ אויר, אח"כ פירוק האינגטור, טבילתו בממיס שומנים מהעבודה...נקיון וייבוש והחזרה למקום. כולל גם נקיון פילטר אויר וכל הפלסטיקה שם... נהדר לא ??? לתזכורת, מע' הזרקה חד נקודתית של בוש MA3.1 , סקסו 1.1 . תוצאה מורגשת בעיקר בהנעה חלקה יותר, האצה ותגובה מהירה יותר ונראה מה יהיה עם תצרוכת הדלק... שבת שלום.
הודעה אחרונה מאת saxo_boy, -
נא ציינו את סוג המכונית, נפח מנוע, ק"מ שנצבר, תקלות שקשורות ליחידת המנוע (צריכת שמן גבוהה באופן חריג,שיפוץ ראש מנוע וכיו"ב) אני אתחיל. 106 ראלי 97 מנוע 1.6 103K ק"מ לא נרשמו תקלות. עכשיו אתם.
הודעה אחרונה מאת Serginio, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, אז ככה, סוף סוך הייתי היום במוסך וטיפלתי באוטו מעט (עדיין לא מספיק) אז ככה 1. החלפתי טרמוסטט- סוף סוף המנוע מתחמם מהר ובכלל מתקרב לטמפ' עבודה - אבל מה הבעיה - קודם כל החום לא מגיע לתשעים מעלות- בדר"כ הוא מגיע רק עד שמונים וחמש- זה תקין? בנוסף החום לא יציב- השעון של החום מקפץ למעלה למטה (זה לא היה לפני שהחלפתי טרמוסטט) - זה תקין? 2. נורות בלימה: כל נורות הבלימה לא נדלקות פתאום (אני משתדל לבדוק מדי פעם ולפני כשבוע כולן עבדו), ניסיתי לבדוק האם הנורות נשרפו אבל הם לא. כיון שאני מעדיף לא לחכות עם זה רהבלימה לא עובדות, כולל הנורה הנוספת שעל השמשה הבלימה לא עובדות, כולל הנורה הנוספת שעל השמשה האחורית) 3. בלימה: על הדרך הוא בדק את הבלמים וכיון שהקדמיים ה…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
קרע בדאש!!
מאת eladr-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
יש לי יונדאי אקסנט 98 היא יד ראשונה אצלי. בדאשבורד מעל לוח השעונים נהיה קרע - סדק כזה לרוחבו של הדאשבורד. כנראה זה מהשמש! איך אפשר לתקן סדק זה ואיך אפשר למנוע היווצרות קרעים כאלה בעתיד? תודה!!!
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
??
הודעה אחרונה מאת DaviX, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
כמה עולה ניקוי מנוע חיצוני?
הודעה אחרונה מאת quantum, -
-
- 1 תגובות
- 980 צפיות
שלום לכולם וחג שמח, גיליתי את הפורום הנהדר הזה ממש לאחרונה ותרשו לי לפרגן: פורום נהדר! החלפתי לאחרונה מצבר ביונדאי אקסנט שלי וגיליתי שמדף המתכת שעליו יושב המצבר חלוד. הייתי רוצה לשפץ אותו, כלומר לגרד את החלודה ולצבוע, ואני מבקש את דעתכם בנושא: האם בכלל רצוי לשפץ? באיזה סוג צבע לצבוע? תודה ושוב חג שמח.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 18 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
לאחרונה שמתי לב כי הנוזל שמוגדר ל"פיז'ו" הוא בגוון צהוב/ירוק זוהר. ולעומתו הנוזל של סיטרואן הוא בגוון כחול יותר. למה יש הבדל בין הנוזלים? והאם זה לא בריא לערבב ביניהם? (ואם כבר שאלנו, אז על הדרך, מה ההבדל בין נוזלים אלו ה"מקוריים" לנוזל קירור אחר מאיכות טובה?) תודה!
הודעה אחרונה מאת אורן, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן חברה יש לי שאלה דחופה אני אמור לבחור בין שני סוגי שמנים: 1 MOBIL 1 FULL SYNTETIC 5W50 2 MOBIL 1 SEMI SYNTETIC 10W40 אני משתמש כרגע ב 10W40 של MOBIL 1 השאלה היא העם שווה לי לרדת ל 5W50 שהוא סינטתי מלא? למנוע יש 96 אלף קמ ואין נזילות תודה רבה לעונים
הודעה אחרונה מאת אורן, -
הגדלת מזרקים
מאת יבגני- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי כמה שאלות על החלפת המזרקים למזרקים גדולים יותר. האם בהחלפת מזרקים למזרקים גדולים יותר יהיה שיפור בסחיבה של האוטו? עד כמה תפגע צריכת הדלק של האוטו? כיום האוטו אוכל 1:10 בנסיעה מעורבת והמזרקים שמותקנים כרגע הם 300 CC. כפי שאני מבין מזרקים גדולים יותר מכניסים יותר דלק בזמן X לעומת מזרקים קטנים יותר , לא כך הדבר? תודה.
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
איך אני יודע אם לאוטו שלי יש ABS או לא? ואיפה אני יכול לבדוק... האוטו הוא הונדה סיוויק הצ'בק שנת 98... ד"א עשיתי חיפוש בפורום ומצאתי מלא הודעות אבל לא על הונדה הצ'בק ולא על איפה אני יכול למצוא אז מנהלים, בבקשה לא למחוק לי את ההודעה אני צריך רק תשובה אחת קצרה ממי שיודע וזהו.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 390 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- רפי לין
- dani666
- mottis
- yosi554
- אורח לרגע
- orankohn
- nir eli
- אביתר א.
- mitsugli
- SlowRide
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
