Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי גולף 1800 שנת '94

יש לי הרגשה שהבלימה נחלשה-צריך ללחוץ די חזק כדי לבצע בלימת חרום

האם זה יכול להיות דליפה של וואקום במגבר בלם?

האם ניתן לבדוק את זה לפני מוסך?

כשאני לוחץ על דוושת הבלם במצב עמידה עם מנוע בסרק,יש ירידה קטנטנה בסל"ד

האם זה תקין?

בתודה מראש :p

פורסם
ברשותי גולף 1800 שנת '94

יש לי הרגשה שהבלימה נחלשה-צריך ללחוץ די חזק כדי לבצע בלימת חרום

האם זה יכול להיות דליפה של וואקום במגבר בלם?

האם ניתן לבדוק את זה לפני מוסך?

כשאני לוחץ על דוושת הבלם במצב עמידה עם מנוע בסרק,יש ירידה קטנטנה בסל"ד

האם זה תקין?

בתודה מראש :p

 

קיימות הרבה סיבות להחלשות יכולת הבלימה, מרפידות עייפות ודיסקים שדורשים חריטה/החלפה,נוזל בלמים שדורש ריענון ועד תקלה במערכת הבלימה שדורשת התיחסות רצינית, היות ומדובר במערכת הבלימה גש למוסך לבדיקה.

 

לגבי הירידה הקטנטנה בסל"ד הסרק כתוצאה מפמפום דוושת הבלם בסרק, התופעה נורמלית

היות ובוסטר הברקס ניזון מהוואקום בסעפת היניקה זה גורם לשינוי בוואקום שבסעפת היניקה שמשפיע קלות על הסרק

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

×
×
  • תוכן חדש...