Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:wave2: שלום לכולם,אני חדש בפורום (חוץ מפירסום האוטו שלי )

יש לי שאלה לגבי בלימת מנוע:

בהנחה שמנוע בנזין ומנוע דיזל זהים (בנפח ,בנשימה-אטמוספרי)

נמצאים על אותו סוג רכב (אותו גיר ,אותו משקל -בקיצור אותו דבר!!)

באיזה מהמנועים הבלמה תהיה חזקה יותר? (שניהם באותו סל"ד ואותו הילוך)

שימו לב -זוהי התערבות ביני וחבר

(אם תגידו שאני צודק (-בנזין) נסתדר באחוזים מהרווח :wink: )

 

 

תודה מראש-גיא

צונזר.... :?

פורסם

בלימת המנוע במנוע דיזל תהיה חזקה יותר. חשוב לזכור שברוב המקרים מנועי בנזין מסוגלים להגיע לסל"ד גבוהה יותר, אבל נניח שמדובר על 3K סל"ד בערך, לדוגמא בפאסאט 1.9 דיזל מול ה 2.0 (100 סמ"ק הפרש) בדיזל בלימת המנוע תהיה חזקה יותר.

 

גיא.

פורסם

אני חושב שבלימת המנוע חזקה יותר במנועי דיזל.

יחס הדחיסה במנועי דיזל הרבה יותר גבוה מאשר בבנזין, וזה יוצר התנגדות גדולה יותר לסיבוב המנוע.

מצד שני, למנועי דיזל יש בדר"כ גלגל תנופה כבד יותר ממנועי בנזין, על מנת לאזן את הקומפרסיה הגבוהה, ולכן ההפרש אינו כה גדול.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

אין אחוזים לכם :!::wink:

פעם נהגתי על מיצובישי L200

גם דיזל וגם בנזין אותו מרכב ואותו נפח

וכשהייתי עוזב גז הבנזין בולם באכזריות-עד כדי חריקת בלמים

והדיזל היה בולם חלש יותר

(אולי זו לא פונציה כי שני הרכבים לא היו חדשים :roll: אבל עדיין......)

צונזר.... :?

פורסם

מנסיוני:

אופל אסטרה 1.6 16V בנזין מול 2.0 טורבו-דיזל

 

בלימת מנוע של הדיזל הייתה חזקה משמעותית מבנזין. באותה ירידה בדיוק

את הבנזין הייתי צריך להוריד לרביעי ולבלום מדי פעם כאשר בדיזל נשארתי בחמישי ולחצתי על גז כדי לא לעצור באמצע הדרך...

 

יחסי הדחיסה של הדיזל עושים את עבודתם נאמנה.

P.

×
×
  • תוכן חדש...