Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית סל"ד ב-306


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאז ומתמיד, כאשר הרכב היה בסרק, הסל"ד שלו היה 1000 (פרט למקרים שהצ'וק האוטומטי בפעולה).

לאחרונה (לא תמיד), כאשר מניעים את הרכב הוא מתחיל ב-1000, אך מיד יורד ל-500 ומהנוע מגמגם. לחיצה קצרה על הגז והוא נוסק ל-2000 סל"ד ונשאר שם.

כיבוי הרכב והנעתו שוב מוצאת את מד הסל"ד שוב על 2000, אך לחיצה נוספת מורידה אותו ל-1000 ומשם התנהגותו רגילה.

הרכב בעל מערכת הזרקה כמובן.

במה הבעייה? מנוע צעדים?

איך אני יכול לבדוק את הבעייה לפני מוסך והאם אני יכול לפתור אותה לבד?

פורסם

מכיון שצינתה שזה מנוע הזרקה דבר ראשון שכדאי לנסות הוא דבר פשוט מאוד

הסר בזהירות כבל מהמצבר ותן לרכב לעמוד עים כבל מנותק כ3 שעות

יתכן מאוד שהבעיה תיפטר לך(יש ליכלוך בזיכרונות מחשב הרכב ופעולה זו מנקה את

הליכלוך)בהצלך בני

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

מה הקשר ל-3 שעות?

אם אתה מתכוון שצריך לעשות איתחול, בטוח יש דרך יותר קצרה ואפילו מיידית.

 

אגב, בצבא החשמלאי נהג לעשות קצר רגעי למחשב של הסופה ע"מ לאפס אותו. אני לא מתכוון לעשות זאת כמובן ברכב הפרטי שלי..

פורסם

א החשמלאי שלך בצבא מפגר ומבצע עברה על פקודות הצבא

אסור לקצר מחשב בגיפ...

ב מה קרה לאן אתה ממהר? אתה לא יודע שזמן זה כסף אתה לא יכול לנתק את המצבר בלילה לפני שאתה הולך לישון ולחבר בבוקר

ג צריך מינמום של 3 שעות על מנת ליפרוק את הכבלים מהמחשב זה האיתחול

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
מאז ומתמיד, כאשר הרכב היה בסרק, הסל"ד שלו היה 1000 (פרט למקרים שהצ'וק האוטומטי בפעולה).

לאחרונה (לא תמיד), כאשר מניעים את הרכב הוא מתחיל ב-1000, אך מיד יורד ל-500 ומהנוע מגמגם. לחיצה קצרה על הגז והוא נוסק ל-2000 סל"ד ונשאר שם.

כיבוי הרכב והנעתו שוב מוצאת את מד הסל"ד שוב על 2000, אך לחיצה נוספת מורידה אותו ל-1000 ומשם התנהגותו רגילה.

הרכב בעל מערכת הזרקה כמובן.

במה הבעייה? מנוע צעדים?

איך אני יכול לבדוק את הבעייה לפני מוסך והאם אני יכול לפתור אותה לבד?

 

ניקוי בית מצערת לעולם לא יזיק.

 

יתכן אפילו תקלה במנוע הצעדים. או בחיישן מצב המצערת.

פורסם
מאז ומתמיד, כאשר הרכב היה בסרק, הסל"ד שלו היה 1000 (פרט למקרים שהצ'וק האוטומטי בפעולה).

לאחרונה (לא תמיד), כאשר מניעים את הרכב הוא מתחיל ב-1000, אך מיד יורד ל-500 ומהנוע מגמגם. לחיצה קצרה על הגז והוא נוסק ל-2000 סל"ד ונשאר שם.

כיבוי הרכב והנעתו שוב מוצאת את מד הסל"ד שוב על 2000, אך לחיצה נוספת מורידה אותו ל-1000 ומשם התנהגותו רגילה.

הרכב בעל מערכת הזרקה כמובן.

במה הבעייה? מנוע צעדים?

איך אני יכול לבדוק את הבעייה לפני מוסך והאם אני יכול לפתור אותה לבד?

 

ניקוי בית מצערת לעולם לא יזיק.

 

יתכן אפילו תקלה במנוע הצעדים. או בחיישן מצב המצערת.

 

:mm_yeah:

 

אכן, במרבית המקרים ב 306 מדובר במנוע צעדים (אני לא שולל חיישן מצב מצערת, חיישן מהירות - אם קיים או ליכלוך מאסיבי בבית מצערת).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

זה יכול להיות גם שסתום קניסטר,מאפ סנסור,חיישן טמפ' אוויר,חיישן למבדה,בריחת לחץ מאחד ה- O רינגים של האינג'טורים כנ"ל בסעפת היניקה ואפילו מזרקים סתומים.

וזה בנוסף לאפשרויות שצוינו קודם, חסוך מעצמך ניחושים שעולים כסף רב וגש למוסך שמחזיק ציוד דיאגנוסטיקה של פיג'ו - אני ממליץ על אביב במוסך הדקל.

 

בהצלחה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

תודה על התשובות

אגב, בקשר למוסכים - אין לי מושג איפה זה מוסך דקל וכמו כן, האם יש לכם מוסכים מומלצים באיזור נס ציונה (ראשל"צ, רחובות)?

פורסם
תודה על התשובות

אגב, בקשר למוסכים - אין לי מושג איפה זה מוסך דקל וכמו כן, האם יש לכם מוסכים מומלצים באיזור נס ציונה (ראשל"צ, רחובות)?

 

לא, רק תיקח בחשבון שב"דקל" שוחטים במחירים כאילו אין מחר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

קודם כל הערה טכנית ל306 1.6 אין מנוע צעדים אלא שסתום אויר עוקף , ממוקם מתחת לסעפת היניקה ומחובר לסעפת ולפילטר אויר עי צנרת.

מוסכים באיזורך - "מלכה" -רחובות , "ביטרן" א"ת חדש ראשל"צ , "שרתון" א"ת ישן ראש"לצ.

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם
קודם כל הערה טכנית ל306 1.6 אין מנוע צעדים אלא שסתום אויר עוקף , ממוקם מתחת לסעפת היניקה ומחובר לסעפת ולפילטר אויר עי צנרת.

מוסכים באיזורך - "מלכה" -רחובות , "ביטרן" א"ת חדש ראשל"צ , "שרתון" א"ת ישן ראש"לצ.

 

אכן מדובר בשסתום חשמלי מבוקר מחשב שנמצא בערסל גומי מתחת לסעפת היניקה , גם PSA וציוד הבדיקה שלהם מתיחסים אליו כ-step motor.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

תודה רבה

כבר כמה ימים שהתופעה לא קרתה שוב (טפו טפו טפו)..אין אפשרות לנזק מצטבר ברכיב חשמלי, נכון?

הרי שחיקה לא תהיה שם למשל.

אין טעם ללכת למוסך אם התופעה לא מופיעה הרי

×
×
  • תוכן חדש...