טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,201 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
???
הודעה אחרונה מאת malky, -
-
- 6 תגובות
- 946 צפיות
אוקיי, מדובר על רנו קליאו 1.4 אוטו' (לא שזה משנה) שנת 93 משהו כזה (כלומר הדור הישן כמו של הRSI). כל פעם שלוחצים על הבלמים מופיעה נורה של עיגול ומסביבו קוים מקווקוים... מילאתי שמן ברקסים, לא עזר... בדקתי אולי אורות ברקס לא עובדים... הם כן עובדים... יש עוד שתי אופציות שחשבתי עליהן: א. רפידות שחוקות - השאלה אם הגיוני שיש נורה שמזהה זאת (כמו כן אין שינוי בהרגשה כשבולמים). ב. אם יש ABS באוטו אולי זו התרעה שקשורה אליו, רק שבזה אני הרבה פחות מבין... אני אודה לכל מי שיש לו את הרכב הנ"ל או בעל ספר רכב של קליאו שיבדוק מה אומרת נורה זו...זה בכל זאת בלמים וזה מדאיג... נ.ב- עכשיו שאני חושב על זה, כדאי שאני אצייר את הנורה למי שיכול לעזור לי. נ.נ.ב- הנורה מ…
הודעה אחרונה מאת ראלימן, -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
צהריים טובים אנשים!! עם השרשור שהעלה רוני בפורום רכב..עלתה שאלה בראשי. ראיתי שיש שם מנוע של פורשה מקורר אוויר. עכשיו השאלה היא...איך עובד מנוע כזה? איך הוא מקרר את עצמו בדיוק? תודה מראש לכל העונים , רועי
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
אני נוסע ב205 האם כדאי להשקיע בסאנרוף?? אני לא מדבר מבחינת ההנאה מהסאנרוף אלה מבחינת זה שהבנתי שאם הסאנרוף לא בא מקורי עם האוטו אז אחרי כמה זמן זה יוצר בעיות ועושה נזילות וכל הדברים האלה ..... האם באמת אם זה לא מהחברה זה עושה בעיות???
הודעה אחרונה מאת K&N, -
- 4 תגובות
- 797 צפיות
מה קורה? אני רוצה להביא גאנטים חדשים לרכב שלי 309 GT במידה 195/45 R15 ראיתי גאנט בצורת כוורת על פונטו טורבו שחורה ממש ממש אהבתי למישהו יש הצעות מעניינות? אני מחפש משהו מיוחד תמונות יתקבלו בברכה!
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז ככה חברה... במזדה לנטיס שלנו יש כיום צמיגים של ברידג'סטון שהגיעו במקור עם האוטו. האוטו שנת 99' ככה שהגיע הזמן להחליף כבר... עכשיו אני אני מעוניין משהו באיכות של הבריג'סטונים שהיו לי ולא משהו בסגנון חברה לא מוכרת... איפה שאני גר הציעו לי לקנות פירלי דגם p3000 ב300 שקל לצמיג...הם טובים? שווים את הכסף? יש לכם מושג איפה באזור פתח תקווה אפשר להשיג צמיגים כמו שלי או בסגנון בזול?
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 864 צפיות
מעוניין בספר היינס עבור הונדה CIVICEXשנת 92 אוטו'+מילון מושגים עברית
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
קניתי את האוטו (206XS שנת 2002), מיד ראשונה לפני כחודשיים. כמובן שעשיתי לו בדיקת קנייה במבדק, והבוחן כתב: "התחממות יתר במנוע, סימני מעבר CO2 למערכת קירור", כשהאוטו עומד, אין מצב שהוא עובר את ה 90 מעלות. כשאני נוסע רגיל וכיאה, ללא משיכת טורים או הרבצה של מהירות, הטמפ' מגיעה ל 95+ אבל כשאני מרביץ בבין עירוני 150-180 ק"מש, עם משיכת טורים, הטמפ' מגיעה לי לקו של האמצע. מה הטמפ'(במדויק) של קו האמצע ברכבנו? האם זה תיקני או שיש לי בעיה? מה יכול להיות הגורם לבעיה? ואיך לטפל בה? יכול להיות שבגלל שהבעלים הקודם מילא את מיכל המים במים מהברז, הטמפ' מגיעה לקו האמצע?. רצוי לציין שלאחר שאני "מרגיע" במהירות, הטמפ' חוזרת לכ 90 מעלות.
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
-
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
קראתי בשירשור של לירן על איך הוא הכין שטיחי אלומיניום... הבנתי את הכל חוץ מהקטע של הדיסק לחיתוך אלומיניום. הדיסק הזה הכוונה שלו זה לדיסק החשמלי הזה שיש במוסכים ונגריות ומה לא? ואם כן אז איפה אפשר להשיג אחד כזה? איך משתמשים בו? זה נראה לי לא פשוט, אפילו די מסובך אז אם מישהו יכול להסביר לי, עדיף מישהו שעשה את זה ויודע על מה אני מדבר. תודה תומר
הודעה אחרונה מאת Vovka, -
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
עדיפות למנועי קוזוורת'. תודה לכל עונה. TurboMan
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 1 תגובות
- 956 צפיות
יש לי מדי פעם בנסיעה רעשים שיש קצר כזה מצד קופסאת הפיוזים בצד שמאל עכשיו הרעש בא בליווי של מנורת החום גבוה בשעון החום בצד שמאל אני יודע שזה לא חום מנוע כי מזמן החלפתי רדיאטור והוא נתן לי אינדיקציה לגבי השעון חום כך שזה לא חום זה קצר. פתחתי את כל הקופסאת פיוזים כולל מאחוריה ולא מצאתי דבר יש למישהו רעיון?
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 14.8 אלף צפיות
ערב טוב, ערב זך... לאחר תלאות היום המזעזעות נותרה בידי ציריה ימנית עם גומי חיצוני קרוע. נסיון להחליף את הגומי לא צלח לצערי. הקצה החיצוני הופרד מתושבת הגלגל, האזיקונים נחתכו, אבל איך לעזאזל מעבירים את הגומי למקומו????? אין לי מושג. מה שכן יש לי זה רנו 5 נוספת שקניתי לחלקים, ככה שציריה חלופית יש לי, אבל כאן עולה השאלה - מה אני עושה עם הציריה המפורקת.... בסך הכל הגומי שלה קרוע, שום דבר מעבר, לקחת חזרה לדיסקל שיתקנו? (הם השם שמוטבע על הציריה יחד עם תאריך 6/99 שבו כנראה היא חודשה... יש למישהו רעיונות? רון.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 15 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
הייתי היום בצ'מפיון קניתי נוזל קירור g12 ועל הדרך שאלתי אם יש דברים מיוחדים שאני צריך לדעת בקשר להחלפת הנוזל, התשובה היתה "לא, רק תשפוך את הנוזל קירור פנימה ואח"כ תוסיף מים מהברז!" . השאלה שלי היא מדוע מים מהברז? אולי מים מזוקקים? שאלה נוספת היא האם צריך לנקז אוויר מהמערכת? או שאין צורך פשוט לתת למנוע לעבוד קצת לחכות ולראות שהמאוורר נכנס לפעולה בשתי דרגותיו(איטי/מהיר) ולהוסיף מים במיכל עיבוי אם יהיה חסר בסוף התהליך.
הודעה אחרונה מאת magician, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מנוע מגב אחורי אצלי באונו משמיע מין נקישה כשאני מפעיל אותו(והמגב לא עובד). מישהו יודע מה זה אומר? תודה!
הודעה אחרונה מאת שי .מ., -
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום... הכותרת אומרת הכל... הקליאו של אמא שלי (1600 אוטומטית שנת 2000) עושה קצת בעיות וגם בעלת צריכת דלק שערורייתית... אני לא מרוצה ממש מהמוסך המרכזי של רנו ולכן אני שואל על מקומות מומלצים באיזור המרכז. חוץ מזה ברכב שלי רציתי לעשות איזון גלגלים, איפה מומלץ באותו אזור ??? תודה, ינון.
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לאחר שעתיים של קריאת הודעות קודמות כאן, אני לא מצאתי תשובה מספקת לשאלה. כרגע יש לי צמיגים שסיימו את חייהם (אני על זמן שאול...) בגודל 185/65/15 על BMW קומפקט 316. לפי היצרן, ניתן גם להשתמש ב 205/60/15 . אני מנסה להבין עד כמה אני באמת ארגיש בהבדל אם אלך על הפרופיל הנמוך יותר? (כמובן חוץ מהשיפור המצופה מכך שהם יהיו תקינים וחדשים...) ז"א, אני לא ממש מבין מה המשמעות של ירידה בנוחות הנסיעה ועד כמה זה יפריע לי בהשוואה לתועלת של אחיזה משופרת, שגם אותה אני לא בדיוק יודע לאמוד. חשוב לי מאד גם האחיזה ברטוב. אגב, שני הצמיגים שאני שוקל (לאחר שיטוט רב בדפים אלה ואחרים) הם Bridgestone Turanza ER70 או P6000 של פירלי. אשמח לשמוע גם דעות בעניין זה. הביקורות על הט…
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום אנא עיזרו לי במידע על מידת המרווח של הפלטינות ל סוזוקי אלטו (מרוטי) מנוע 800 מודל 95 תודה מראש חימון
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
רציתי לדעת איך משפיעים בולמים חדשים על האוטו.... מה הם משנים, חוץ מהיציבות וההתנהגות? ולמה הם משנים דווקא אותם.... הרי כשמחליפים בולמים, מקטינים בעיקר את זווית הגלגול (לא?), אז בגלל שזווית הגלגול יותר קטנה, האוטו יושב טוב יותר בכביש? מה שאומר, במילים אחרות, כמה שזווית הגלגול קטנה יותר, האחיזה תמיד טובה יותר? זה נכון? כן\לא\למה לא. תודה.
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
- 36 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום, אני מתכנן להחליף את הצמיגים בקרוב, שאלתי היא לגבי המלצות של אנשים (מניסיון!!!) לצמיגים. שמעתי טובות על היוקו A539, מצד שני מעניין אותי אם הם יהיו עדיפים על ה-P6000 שהרכב נועל כרגע (החיסרון שזה דגם ה-Powergy - משמע צמיגים ירוקים). המידה 185/60/14. ההחלפה נעשית מכיוון שהתאריכים שונים בין כל 4 הצמיגים ומצבם החיצוני נראה מעט שונה.
הודעה אחרונה מאת יאשה והפיצפוצים, -
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לילה טוב ...חזרתי עכשיו הביתה והתעסקתי ברדיו נסעתי במהירות מאוד נמוכה בערך 30 קמ"ש,לא הבחנתי בלבנה גדולה ועליתי עליה אם הגלגל הקדמי,עכשיו הרכב רועד כזה כאילו הגלגל לא עגול ..יצאתי וממבט הכל נראה טוב,מה לדעתכם זה יכול ליהות ומה שווה לבדוק?
הודעה אחרונה מאת aviad_v, -
פוליש ווקס
מאת eladr- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום!!!! יש לי דיטסו שרייד 86 והיא נראת ממש אבל ממש טוב לשנתון שלה!! הצבע הוא לבן. לפני שנתיים היא עברה צביעה מחודשת. הצבע יצא טוב מאוד אבל יש נקודות בגג שמתחילות לקבל חלודה. בדלת הנהג גם מתחיל להתקלף הצבע בחלק העליון של הדלת. רציתי לדעת אם אני יעשה ווקס זה יהיה בריא וטוב או שלא כדאי לגעת ומה ההבדל בין פוליש לווקס האם גם פוליש נחוץ או זה בכלל לא כדאי לעשות נוכח המצב? תודה!
הודעה אחרונה מאת תומר, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בזמן האחרון אני מעמיד תכופות את האוטו שלי למשך תקופה של 5 ימים עד שבוע. כבר מספר פעמים חזרתי וגיליתי שהמצבר פרוק לגמרי ואי אפשר להתניע. רק עם כבלים וגם זה לאחר טעינה של מספר דקות מרכב אחר. החלפתי מצבר, ואחריו החלפתי עוד אחד באחריות, מתוך הנחה שאולי הראשון היה פגום. לא עזר. ניתקתי את האזעקה למשך שבוע, גם לא עזר. בדקתי צריכת זרם מהמצבר במצב סטאטי - אין כלום. לכאורה אין שום צריכת זרם במצב סטאטי (אולי חוץ משעון הזמן הפנימי והתחנות של הרדיו, שניהם אפסיים). 5 ימים נראים לי זמן מועט מדי לפריקה מוחלטת של המצבר סתם כך, במיוחד שהוא חדש לגמרי. מישהו נתקל בבעייה דומה ב ZX או ברכב דומה ? השערות לסיבה אפשרית ? תודה חיים
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
-
zx volcan 1.9
מאת zoar- 1 תגובות
- 846 צפיות
does any one knows any good sites fur tunning exterior parts of this car ? and i need any good site for this car
הודעה אחרונה מאת BLUE-R, -
- 1 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לפני כחודש החלפתי אלטרנטור מפירוק (סוזוקי סויפט 1300/92הנני נוסע במשך כחודש הטעינה והאורות הכל תקין -ונורת טעינה דולקת ??? שחיברתי את פלג החשמל שיוצא מהאלטרנטור לעבר הדיזה החשמלית (של סיבובי סרק)+ לחיווט חשמלי של הצ'וק האוטומטי דמם המנוע ניתקתי את החוט המנוע עובד תקין ללא הצ'וק האוטומטי . רציתי לדעת מה התקלה: 1.שחיברתי את פלג החשמל לחיווט חשמלי של הצ'וק האוטומטי - מנוע כבה ? 2.למה כל השאר תקין ונורת טעינה דולקת (באור עמום) יש לצין שהאלטרנטור הקודם הלך לגמרי ( ונסעתי על מתח המצבר עד לעצירה ) תודה על עצה ותמיכה מראש. חיימון
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אתמול הייתי עם חברים ובזמן שראו את המנוע באוטו (205 GR) מישהו אמר לי שהפילטר פתוח, אבל זה לא מהדברים המקצועיים האלה, כל השיפורים וזה... אלא פשוט הפילטר פתוח, האזיקון לא סגר אותו טוב ועכשיו הוא בולט למעלה... זה הסביר לי למה לאוטו שלי היה רעש כזה כל פעם שנתתי פול גז.... עכשיו מה שעוד שמנו לב הוא שבתחתית של הפילטר אין שום סוגר או משהו כזה והוא שבור בקצה, יענו הוא פתוח משני הכיוונים. מה ההשפעות של הדברים האלה, למה זה מסוכן? וכמה יעלה לטפל בזה? אמרו לי שיש מצב שאבן או הרבה אבק יכנסו למנוע דרך הפילטר ויגמרו אותו. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
- 2 תגובות
- 988 צפיות
לפני כחודש (1200 ק"מ) הוחלפו רפידות ודיסקים במוסך. במקרה תוך כדי החלפת גלגל ראיתי שהדיסק חרוץ. כשמעבירים עליו את האצבע ממש מרגישים גבעות קטנות וחריצים. כמו כן כל החלק שאינו משטח הדיסק חלוד. האם זה יכול להיות ? או שבוודאות תפרו אותי במוסך? לצערי אין לי מצלמה דיגיטלית ולא אוכל להעלות תמונה אבל החלק לא נראה חדש. האם זה יכול להיות שהגיע למצב כזה אחרי תקופה קצרה כל כך? דרך אגב הנהיגה שלי רגועה ללא בלימות אכזריות. (מדובר באיסוזו איפון 99 אם זה משנה משהו) אודה על תגובותיכם גיא
הודעה אחרונה מאת חיים_k, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
גודל ה הטאסוט+הצמיג עכשיו= 175/70 R14 לאיזה גודל אני יכול להחליף לפי החוק......ומה המחיר הממוצע ל4. (אני מודע לזה שקוטר הגלגלים חייב להשאר אותו קוטר) הרכב המדובר Citroen Xantia שנת 96 מנוע 1.8i
הודעה אחרונה מאת riji, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ראיתי באיזו פרסומת "נעילת ממיר מומנט לחסכון מירבי"... לפי שיטת הפרסום הידועה "פרסם כל דבר שיש באוטו גם אם זה מצית עם אור" זה עשוי להיות משהו לא משמעותי, אבל בכל זאת... מה זה? תודה
הודעה אחרונה מאת malky, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי שאלה והיא : האם אפשרי {מבחינת החוק ומבחינת התאמה } לשים מנוע של איביזה שנת 94 הזרקה לאוטו איביזה ישן קרבורטור ? כמה זה אמור לעלות ?
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היום שמעתי את הסיפור המצחיק ביותר שעלי האדמות... אז ככה לחבר שלי(עידן זה שבא איתנו למפגשים) יש רנו קליאו 1.4 ולאחר החלפת ראדיאטור הרכב רועד! בקיצור הוא החליף אטם ראש והתברר ששתי שסתומים היו שרופים. והרעידות ברכב לא נפטרו! איזה עצבים הבוקר הזה הוא נכנס למוסך קרסו בעפולה בתקווה שהם המפלט האחרון לתקן את הבעיה הנוראית הזאת! שלב ראשון נסיעת מבחן:המוסכניק עושה סיבוב ברכב ונדהם!שואל אותו החלפתה ל1.8?!?!?!? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא עונה בצחוק לא מה פתאום! המוסכניק העלה את הרכב על הליפט ועשה כמה בדיקות והתחיל לשאול למה לא עשיתה טיימינג?עידן ענה שהוא עשה לפני 300 ק"מ! ובנוסף המוסכניק טוען שבורח קומפרסיה בין בוכנה מ2 ל3. שוב עידן…
הודעה אחרונה מאת DIAGON, -
-
מי מחובר 48 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 285 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- MRobot
- Monolitus
- שלמה.נ.
- aharondahari
- M H
- asix
- lanosforce
- daniel.asu
- davemustaine87
- asael_10
- Derish
- mikyl
- rev-Match
- tribel
- David32
- יבגניפ
- Moshe c
- Michazzz
- pooh-bear
- Avia
- malcishua
- שביט
- רועי5
- jpex
- AmitGo
- SurfHigh
- discoTD5
- צוק
- yoni162
- Night Driver
- itaysamurai
- SlowRide
- hans
- fatboy1340
- סידן
- helpa246
- BoazB11
- אורי מ.
- hondacivic02es
- orankohn
- דניאל1983
- yossiaviel
- yahaga
- ninickname
- איציק נ.
- Dor4U
- שימי 85
- stx
