Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורה קשורה לבלמים בקליאו


GiLz
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אוקיי, מדובר על רנו קליאו 1.4 אוטו' (לא שזה משנה) שנת 93 משהו כזה (כלומר הדור הישן כמו של הRSI).

כל פעם שלוחצים על הבלמים מופיעה נורה של עיגול ומסביבו קוים מקווקוים...

 

מילאתי שמן ברקסים, לא עזר...

בדקתי אולי אורות ברקס לא עובדים... הם כן עובדים...

 

יש עוד שתי אופציות שחשבתי עליהן:

א. רפידות שחוקות - השאלה אם הגיוני שיש נורה שמזהה זאת (כמו כן אין שינוי בהרגשה כשבולמים).

ב. אם יש ABS באוטו אולי זו התרעה שקשורה אליו, רק שבזה אני הרבה פחות מבין...

 

אני אודה לכל מי שיש לו את הרכב הנ"ל או בעל ספר רכב של קליאו שיבדוק מה אומרת נורה זו...זה בכל זאת בלמים וזה מדאיג...

 

נ.ב- עכשיו שאני חושב על זה, כדאי שאני אצייר את הנורה למי שיכול לעזור לי.

נ.נ.ב- הנורה מוארת בכתום ( מה איכפת לפרט כמה שיותר, שתבינו :D ).

 

תודה רבה מראש,

גיל.

Nura.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על רפידות קדמיות.

 

ולהסבר:

על הרפידות ישנו פין קטן ממתכת רכה שתפקידו להישחק עם רפידות הבלם, כשהרפידות נישחקות למצב המינימאלי אותו כנ"ל הפין שסוגר מעגל חשמלי ,אותו פין מחובר חשמלית לנורה המדוברת שמתריעה לך על רפידות שחוקות מידי.

 

 

לא אמורים להגיע למצב הזה אם בודקים כל 10K את הבלמים.

 

בכל אופן גש בדחיפות למוסך.

 

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב יותר יהיה להעלות את האוטו על ג'ק ולבדוק את ה"בשר" של על הרפידות לפני שרצים לקנות חדשות ו\או להשמע למוסך שיסכים להחליף כל רפידה - לא משנה מה מצבה האמיתי...

 

כי לצרפתים, עם כל הרצון הטוב לתת לנו חיווי על כל דבר... יש גם נטיה לייצר דברים שנורא מותאמים לאקלים ולאופי הצרפתי - קרי - לי אישית באוטו קרה שהחוטים האלה (שאמונים על חיווי עובי הרפידות) פשוט נקרעו \ נתלשו \ סתם התרופפו להם ופשוט הנורא היתה מהבהבת לי על ימין ועל שמאל...

 

 

ככה שאמנם הדבר שווה התיחסות, אבל אם התחושה היא ש"יש בלמים" אפשר לבדוק את הדבר לפני ריצת אמוק למוסך הקרוב....

 

 

רון.

-אחרי כמה שנים עם צרפתיות לומדים לקחת כל דבר בפרופורציה.... -

 

 

נ.ב. -ואני מבטיח לכם שבטח יהיו שלא יסכימו איתי, אבל בענין הזה אני מאמין שהבלמים יגידו טוב מאוד שהם כבר עייפים ולא רוצים להמשיך לפני שהאוטו יאבד את יכולת הבלימה שלו.... -

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מזמן גיליתי שמנהל פיתוח של אחד המוצרים בחברה שלי היה בתחילת הקריירה שלו מהנדס חשמל בסיטרואן :shock: זה די הסביר לי כל מדי דברים על המוצר :twisted:

 

אז נכון שהפין הזה של חיווי הבלמים/ החוטים שמחוברים עליו נותים להתקצר מדי פעם...בכל מקרה לא הייתי ממליץ לשחק עם הברקסים וללכת למוסך (אמין) לצורך בדיקה קטנה ופשוטה, במיוחד שברוב המקרים היא גם לא תעלה כלום.

עובדה - עד היום באף אחד מהמוסכים שאני ביקרתי בהם לא לקחו ממני כסף על בדיקת מצב הבלמים (אני עצלן מדי להרים את רכב ולפרק גלגלים לבד :))

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב. -ואני מבטיח לכם שבטח יהיו שלא יסכימו איתי, אבל בענין הזה אני מאמין שהבלמים יגידו טוב מאוד שהם כבר עייפים ולא רוצים להמשיך לפני שהאוטו יאבד את יכולת הבלימה שלו.... -

 

צדקת..

זאת עצה מסוכנת :!: מכיוון שקשה לאמוד את עפ"י יכולת הבלימה את שחיקת הרפידות

את מצב הרפידות בודקים בטיפולים השוטפים ולעולם לא מתעלמים מנורת ביקורת הבלימה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלוש שאלות לסיכום:

א. כשמורידים את הגלגל אפשר לחוש את הרפידות, כלומר רואים אותן וניתן לגעת בהן או שצריך לשחק שם עם עוד דברים שאני לא רוצה להיכנס אליהם?

ב. כמה עולה רפידה כזו לדוגמא? (לא מה"מיוחדות" רגילה כמו של היצרן)

וכמה עולה להחליפה?

ג. בטח אסור להחליף רק רפידה בצד אחד (למדתי משהו מהפורום... :D )

אז גם אם רק אחת שחוקה מחליפים את שתיהן, אמת?

 

שוב תודה,

גיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלוש שאלות לסיכום:

א. כשמורידים את הגלגל אפשר לחוש את הרפידות, כלומר רואים אותן וניתן לגעת בהן או שצריך לשחק שם עם עוד דברים שאני לא רוצה להיכנס אליהם?

ב. כמה עולה רפידה כזו לדוגמא? (לא מה"מיוחדות" רגילה כמו של היצרן)

וכמה עולה להחליפה?

ג. בטח אסור להחליף רק רפידה בצד אחד (למדתי משהו מהפורום... :D )

אז גם אם רק אחת שחוקה מחליפים את שתיהן, אמת?

 

שוב תודה,

גיל.

 

גיל עצתי לך היא בראש ובראשונה לסור למוסך.

 

גש למוסך שאתה סומך עליו, הם כבר ידעו טוב מאד מה לעשות עם הרפידות.

 

אתה לא רוצה להתחיל את נסיונות המוסך שלך על בלמים.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...