Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים לוולקן (או A539 נגד ZE-512)


יובל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני מתכנן להחליף את הצמיגים בקרוב, שאלתי היא לגבי המלצות של אנשים (מניסיון!!!) לצמיגים.

שמעתי טובות על היוקו A539, מצד שני מעניין אותי אם הם יהיו עדיפים על ה-P6000 שהרכב נועל כרגע (החיסרון שזה דגם ה-Powergy - משמע צמיגים ירוקים).

 

המידה 185/60/14.

ההחלפה נעשית מכיוון שהתאריכים שונים בין כל 4 הצמיגים ומצבם החיצוני נראה מעט שונה.

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני קניתי רביעייה של פאלקן ZE-512 באותו מידה ובמחיר שחבל על הג'אנט...אני מרוצה מעל הגג מהצמיגים הם אוחזים,יפים,אמינים ובאים עם אחריות... אם אתה אשקלוני סע לצמיגי בן ותגיד לו שיפתח עם הלנצ'יה שלח אותך... :lol:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי רביעייה של פאלקן ZE-512 באותו מידה ובמחיר שחבל על הג'אנט...אני מרוצה מעל הגג מהצמיגים הם אוחזים' date='יפים,אמינים ובאים עם אחריות... אם אתה אשקלוני סע לצמיגי בן ותגיד לו שיפתח עם הלנצ'יה שלח אותך... :lol:[/quote']

 

מה המחיר? באשקלון לא נראה לי שיש מישהו שמשתווה למחירים "בחוץ".

אגב אני זוכר שאמרו הצמיגים האלו לא נותנים ביצועים טובים כ"כ על רטוב, מישהו יכול לאשר?

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי רביעייה של פאלקן ZE-512 באותו מידה ובמחיר שחבל על הג'אנט...אני מרוצה מעל הגג מהצמיגים הם אוחזים' date='יפים,אמינים ובאים עם אחריות... אם אתה אשקלוני סע לצמיגי בן ותגיד לו שיפתח עם הלנצ'יה שלח אותך... :lol:[/quote']

 

מה המחיר? באשקלון לא נראה לי שיש מישהו שמשתווה למחירים "בחוץ".

אגב אני זוכר שאמרו הצמיגים האלו לא נותנים ביצועים טובים כ"כ על רטוב, מישהו יכול לאשר?

 

יש לי אותם מקדימה, בהחלט צמיג טוב יחסית למחיר.

על רטוב מספקים אחיזה לא רעה בכלל, טענות האחיזה על רטוב היו לגבי הדגם הקודם, 502.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אני רואה שאין תגובות אז אני מקפיץ

 

על הפרק עומדים:

 

Falken ZE-512

Yokohama A539

Dunlup SP2000

 

יש עוד הצעות?

נראה כרגע שאני בכיוון היוקו.

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אני רואה שאין תגובות אז אני מקפיץ

 

על הפרק עומדים:

 

Falken ZE-512

Yokohama A539

Dunlup SP2000

 

יש עוד הצעות?

נראה כרגע שאני בכיוון היוקו.

 

יובל , רד מהדנלופ.

 

אני מאוכזב מהם. לא מרמת האחיזה , שהיא טובה מאד - אלא מרמת הרעש. בלתי נסבל.

 

הרעש הופך בלתי נסבל לאחר שחיקה עדינה בכתפיים.

 

לגבי היוקו , נטען שגם הם רועשים. אותי רעש צמיגים מוגזם מעצבן.

 

לגבי הפאלקן - (הורכבו אצלי לפני הדנלופ) , גם במצב של מוות מתקדם היו שקטים ביותר.

אם הייתי צריך לבחור היום בין דנלופ לפאלקן , הייתי בוחר בפאלקן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה שהתגובה שלי לא מגיעה מאוחר מדי

 

אין להשוות פאלקן ליוקו ( בדגמים שאמרת )

 

היו לי את שתיהן והיוקו טובים יותר ומשמעותית

 

רק שהם גם יקרים יותר...

 

יחסית למחיר הפאלקן הם המשתלמים ביותר והרבה יותר טובים מה P6000

 

לדעתי תחסוך קצת ותשתולל פחות ואז תשקיע בג'אנטים וצמיגים 195/55/15

 

זה ישנה לך את האחיזה וההתנהגות משמעותית על חשבון נוחות ( אם חשובה לך נוחות אז אני ממליץ על קסנטיה )

 

לסיכום :

 

אם הכסף מדבר קנה פאלקן , אם לא אז יוקו... ( ואם יש לך שכל תחליף ג'אנטים )

 

ואם בכלל הכסף לא מדבר אז תצמיד אותו טוב טוב לאוזן ותקשיב.... :wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שוב אתעלק על תרד ואשאל:

 

לגבי היוקו הבנתי שהיבוא לא סדיר וקשה להשיג,אם יש להשיג אז איפה ?

 

הציעו להחליף לפאלקן ZE-326 במידה 175/60/14 * מה אתם אומרים על הצמיגים שווים משהו?ומה לגביי שינויי המידה כדאי?

 

 

*- המידה המקורית 165/65/14

הרכב הדובר הוא 106 XS

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון עם פלקן ze502 ב-3 שנים האחרונות 175/60/14 (106xsi).

ההיתרון שהצמיג לאחר תקופה ארוכה לא מראה סימני הזדקנות על הדופן (כמובן שהסוליה קשה כמו רגל של גמל -ולכן אני מתכוון להחליף צמיגים).

חסרון הצמיג: שהצמיגים קרים ההרגשה שהצמיגים עשוים מפלסטיק ,בחורף ההרגשה נוראה בכמה דקות הראשונות.

בעבר היו מותקנים p-4000 ,החיסרון הזדקנות הצמיג בשמש הישראלית.(לדעתי האחיזה יותר נמוכה מאשר בפלקן).

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לדעתי תחסוך קצת ותשתולל פחות ואז תשקיע בג'אנטים וצמיגים 195/55/15

 

זה ישנה לך את האחיזה וההתנהגות משמעותית על חשבון נוחות ( אם חשובה לך נוחות אז אני ממליץ על קסנטיה )

 

 

לא הבנתי. מדוע שהנוחות תפגע במידה שהצעת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שוב אתעלק על תרד ואשאל:

 

לגבי היוקו הבנתי שהיבוא לא סדיר וקשה להשיג,אם יש להשיג אז איפה ?

 

הציעו להחליף לפאלקן ZE-326 במידה 175/60/14 * מה אתם אומרים על הצמיגים שווים משהו?ומה לגביי שינויי המידה כדאי?

 

 

*- המידה המקורית 165/65/14

הרכב הדובר הוא 106 XS

 

ה ZE-326 אינו צמיג ספורטיבי

מנסיון של שנה איתו (על פוקוס ידנית, 1.6) : טוב ברטוב (מאוד אפילו), סביר + ביבש (ביחס לפירלי P6000 מאותה מידה), רגיש מאוד לשינוי לחץ (ירידה קטנה מספיקה כדי להוביל לירידה משמעותית בביצועים)

סה"כ - בתור צמיג לרכבים "רגילים" - טוב מאוד, ומצויין ביחס למחיר (רביעיה ב 1090 ש"ח)

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לדעתי תחסוך קצת ותשתולל פחות ואז תשקיע בג'אנטים וצמיגים 195/55/15

 

זה ישנה לך את האחיזה וההתנהגות משמעותית על חשבון נוחות ( אם חשובה לך נוחות אז אני ממליץ על קסנטיה )

 

 

לא הבנתי. מדוע שהנוחות תפגע במידה שהצעת?

 

אני מניח שבגלל הקטנת החתך.

השאלה הנשאלת היא האם הגדלת הג'אנט תיתן לי באמת תמורה שווה למחיר.

יש לקחת בחשבון את מחיר ארבעת הג'אנטים שמן הסתם אעדיף משהו איכותי + מחיר רביעיית צמיגים יקרים יותר בשל מידתם (משמעותית?).

 

האמת שזה די קורץ לי.

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אני רואה שאין תגובות אז אני מקפיץ

 

על הפרק עומדים:

 

Falken ZE-512

Yokohama A539

Dunlup SP2000

 

יש עוד הצעות?

נראה כרגע שאני בכיוון היוקו.

 

יובל , רד מהדנלופ.

 

אני מאוכזב מהם. לא מרמת האחיזה , שהיא טובה מאד - אלא מרמת הרעש. בלתי נסבל.

 

הרעש הופך בלתי נסבל לאחר שחיקה עדינה בכתפיים.

 

לגבי היוקו , נטען שגם הם רועשים. אותי רעש צמיגים מוגזם מעצבן.

 

לגבי הפאלקן - (הורכבו אצלי לפני הדנלופ) , גם במצב של מוות מתקדם היו שקטים ביותר.

אם הייתי צריך לבחור היום בין דנלופ לפאלקן , הייתי בוחר בפאלקן.

 

 

נו באמת !!

ממתי בוחרים צמיג לפי הרעש?

:shock:

אם היו בוחרים צמיג לפי הרעש , רוב הדגמים של מישלין היו זוכים במקום אחרון..

 

 

על הביצועים של הפאלקן ברטוב היו לא מעט דיונים בפורום

אפשר לשאול את רוני איך הוא איבד איתם אחיזה או את אריאל איך הוא הסתחרר

או עוד מליון אנשים.

אסור להתפשר על פאלקן! אם יש משהו שאסור להתפשר עליו זה צמיגים :idea:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

נו באמת !!

ממתי בוחרים צמיג לפי הרעש?

:shock:

אם היו בוחרים צמיג לפי הרעש , רוב הדגמים של מישלין היו זוכים במקום אחרון..

 

 

על הביצועים של הפאלקן ברטוב היו לא מעט דיונים בפורום

אפשר לשאול את רוני איך הוא איבד איתם אחיזה או את אריאל איך הוא הסתחרר

או עוד מליון אנשים.

אסור להתפשר על פאלקן! אם יש משהו שאסור להתפשר עליו זה צמיגים :idea:

 

אחד מהקריטריונים שלי לבחירת צמיג הוא רעש.ברגע שהאוטו אפילו לא בדרכו להגיע למגבלות והצמיגים חורקים כאילו אני בסחיפה של עשרות מטרים עם קיא פרייד , זה מוריד מהכיף ומבאס אותי.

 

אין להסיק ממה שאמרתי שאני מוכן להתפשר על צמיג פחות איכותי לטובת פחות רעש.

 

לאחר נסיון על פאלקן (הדגם הישן והפחות טוב לכאורה) מול הדנלופ (שלכאורה יותר איכותיים) - הגעתי למסקנה אישית שאני מעדיף את הפאלקן ולא רק בגלל רמת רעש נמוכה בהרבה.

 

ובכלל , מציאת צמיגים נורמלים למידה הזו (185-60) היא משימה קשה מאד. הA539 חזרו למדפים רק חודש אחרי שכבר החלפתי.

 

 

ליובל ,

 

55 אחוז מ195 מ"מ הם 107.25 מ"מ

60 אחוז מ185 מ"מ הם 111 מ"מ

 

לא נראה לי ש3.75 מ"מ הפרש בחתך הוא שינוי דרסטי , ולכן שאלתי מדוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...