טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,201 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
זוכרים את הבעיה שהיתה לי עם ההתחממות? בסדר - גם אם לא אני אתן פה תמצית: עמידה:90 (בדרך כלל 80) נסיעה:90 (בדרך כלל 85) מזגן נסיעה:105 מזגן עמידה: 75 פתחתי את המכסה של הרדיאטור - ולהפתעתי(או לא כל כך להפתעתי) מצאתי נקודות שמן במיים צפות. הוצאתי את מדיד השמן - אין סימני מיים בשמן.(גם פתחתי את המכסה. אין קצף או משהו כזה.) התקשרתי לשלושה אנשים: מוסכניק לשעבר במוסך מורשה של פיגו ועוד אחד שעבד איתו,וחבר מכונאי דיזל ברהט. לשלושתם תשובה כזו: קולר. (לא אינטרקולר. פשוט קולר. זה משהו שקשור ליד הפילטר שמן או משהו? עם שתי צינורות? ) זו היתה שיחת הטלפון: ריאד מה נשמע תשמע אחי יש לי בעיה רצינית(תאור הבעיה). איזה מודל הרכב? אני: 99 ריאד:קולר. תבוא אליי יום שבת נלחים…
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
שלום לכולם. ברשותי ESCORT RS2000 ועקב סגנון הנהיגה שלי הגיע הזמן לעשות קלאץ'. ביררתי בהרבה מקומות ולא הצלחתי להשיג קלאץ' בפחות מ 1600 ש"ח. יש לכם איזה חידוש בשבילי?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אתמול החלטתי שאני אחליף היום את 4 הצמיגים שלי אחרי שכבר כמה זמן אני מרגיש שעבר זמנם ועוד מעט יתחיל גשם ולא רוצה שיווצר מצב "לא נעים". אז אמרתי לעצמי למה לא ללכת ולקרוע את הצמיגים הקיימים הרי בכל מקרה הם הולכים לפח. נסעתי לאיזה מגרש עפר ענק וריק והשתעשעתי לי , בסוף הסתכלתי על הצמיגים ועד עכשיו אני לא מאמין איך יכול להיות שצמיג נשחק כל-כך מהר על עפר , הצמיג מלא בחורים קטנים(לא פנצ'ר פשוט מין גומות בגומי) הצמיג נהיה דק בכמה מ"מ . זה לא שפתאום נהיה לי אכפת מהצמיגים אבל האם זה אמור להיות ככה ? הצמיגים הם מישילן אנרג'י. והאם יש צמיגים שמיועדים לכזאת התעללות? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת avi_shava, -
- 5 תגובות
- 952 צפיות
יש לי שאלה קצת מוזרה לען מתחבר מד הטורים ברכב הנ"ל ואיפה אני יכול למצוא את החוטים שלו בלי לפרק את הדש בורד? רוב המערכות בפגו שלי דומות עם לא תאומות לפגו 205 אז אפשר לתת תשובה גם לפי הרכב הזה. ועם אפשר אז גם תמונה וסימון קטן דרך אגב אני צריך את זה כדי לחבר מד שבנוי על לדים (בבניה עצמית) יהיו שם כמה לדים ירוקים צהובים ואדומים שידלקו לפי מספר הטורים וכם כחול בניוטרל. לדעתי זה יצא ממש יפה
הודעה אחרונה מאת No Nick.inc, -
- 16 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, ברשותי קליאו שנת 92 (ידנית, 1400), כל פעם שיש נסיעות פקוקות, האוטו פשוט מפסיק לעבוד ואז לוקח לו שנה עד שמתניע שוב. כאשר הנסיעות לא פקוקות ותקועות בגלישה בהילוך ראשון-נסיעה בשני, האוטו נוסע מצויין ולא נכבה. מה יכולה להיות הבעיה? אני מתכנן ללכת למוסך, אבל רוצה חוות דעת קודם כדי שלא יעבדו עלי (אני בור מוחלט בכל הקשור לרכב, וגם נהג חדש). תודה מראש
הודעה אחרונה מאת megapuzik, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
טוב. שוב הנודניק עם הקרבורטורים. בסופ"ש האחרון יצא לי לעבוד על הבייבי די הרבה, וגיליתי שמה שיש מתחת למושב האחורי הוא כלום. כלומר לא ממש כלום כמו הסנדר של מד הדלק וזהו. בכל מקרה - חלק מהליך הניסוי והטעיה שלי בפתרון בעיית הגמגום באוטו עובר דרך משאבת הדלק. כדי לבדוק על "יבש" הלכתי קודם לרנו 5 "טסטר" שיש לי כדי לפרק ולראות מה קורה שם - משאבה היא מכנית, ומונעת על ידי הקאמשאפט באיזה אופן. (או הקראנק, זהלא ממש משנה). בכל מקרה, לאחר שיחה עם אבי (שלו יש לא מעט נסיון בתחום) הוא הציע לי להסב את משאבת הדלק האוטו לאחת חשמלית. ופה התעוררה השאלה - למישהו יש עם זה נסיון? מה יכולים להיות היתרונות של משאבה חשמלית לעומת מכאנית? תודה מראש. רו…
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אותה שאלה לגבי אימפרזה..
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
לנטיס - צופר
מאת דוד- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איפה מוקן הצופר או הצופרים, יש כנראה חיבור רופף והצליל משתנה. מקווה שהגישה נוחה ולא צריך מעלית - ליפט.
הודעה אחרונה מאת דוד, -
- 5 תגובות
- 7.8 אלף צפיות
שלום. 1. צריכת הדלק ברכב הנ"ל , בנסיעה בינעירונית, היא 1 ליטר ל 10 ק"מ. נראה לי שצריכה זו גבוהה מדי. האם אני צודק ? (הרכב עבר כ 33,000 ק"מ בלבד ומטופל בזמן.) 2. במהירות 70 קמ"ש , בעת לחיצה על הגז, יש רעש צפצוף/שריקה/צופר חלש בתדר גבוה. (דומה לצפופים בבדיקת שמיעה....) בזמן האחרון נשמע רעש זה גם במהירות 90 קמ"ש. הצפצוף נשמע רק במהירויות הנ"ל . מהי הסיבה ? (במוסך אמרו שזהו רעש תקין אבל אני די סקפטי ולא מכיר טויוטה אחרת כדי להשוות) תודה
הודעה אחרונה מאת talhaim2, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי אני זקוק לנוסחה לחישוב יחס דחיסה תודה .
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הייתי רוצה לקבל המלצות למוסכים טובים עבור רכב כמו 106 ראלי כמו כן אם מישהו מכיר מוסכים שמתעסקים גם במכירת רכבים כאלו או מישהו שמוכר 106 ראלי 1.6 אשמח לשמוע תודה.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
כשהגעתי לפורום מצאתי שתיאורי הביקורים המפורטים במוסך של כמה מהחבר'ה הועילו לו המון בלהבין מה עלול לצפות לי מבחינת אחזקה של האוטו הראשון שלי. אז הנה אני מנסה לתרום קצת משלי. רק כדי ליישר קו עם כולם � מדובר בפיג'ו 205 Forever שנת 95', מנוע 1400. טוב, אז בשעה טובה נכנסתי למוסך ימית לסדר כמה בעיות חשמליות מעצבנות ולאבחן בעיה של קרטועים מוזרים בנסיעה. טיפל בי דני, החשמלאי ואיש האבחון של המוסך. היה יום מעניין מאוד, בו ביליתי כמה שעות טובות במוסך. בעיה ראשונה, וזו שבגללה נכנסתי מלכתחילה, הייתה חלון חשמלי שמאלי שנתקע באמצע הדרך למעלה. דני איבחן את הבעיה כמנגנון גמור. הוחלף מנגנון, המערכת גורזה כהלכה וכעת "כמו חמאה". בעיה שנייה, דומה להפליא, היתה רעש קטסטרופלי במעמ…
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
כסאות ברכב
מאת bass- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חשבתי להחליף אצלי את המושבים בפולו, ורציתי לדעת אם אפשר ללכת לפירוק ולקחת מושבים של אוטו אחר ולשים במקומם?
הודעה אחרונה מאת tamirbike, -
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שמעתי ממישהו שאורך חיי מנוע של אימפרזה טורבו הוא באזור ה 130000 ק"מ (אחרי זה צריך לעשות ראש מנוע) , השאלה שלי אם שמעתם על שמועה זו ???
הודעה אחרונה מאת תומR, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
טוב, היום, יום שישי חביב לחלוטין, ירדתי לדואר,סיימתי, חזרתי לאוטו... התחלתי לצאת מהחניה... אוטו עצר, כדי להכנס אחרי לחניה, סיימתי לצאת שילבתי לראשון ופתאום! בום! טראח !... הזקן החביב באוטו מאחורי כנראה התבלבל ... לחץ על הגז במקום הברקס... כיסח לי קצת את המאחורה, לא הכי הכי נורא... הוא בכלל המשיך ללחוץ הגז כנראה, ונכנס באוטו (נוסף) שחנה והרים אותו על המדרכה, במזל אף אחד לא נפגע, כולם בסדר! לקחתי מהקשיש החביב את כל הפרטים, בדקתי קצת את האוטו וגיליתי שהפגוש נדבק לצמיג האחורי... ולא יכלתי באותו הרגע להזיז את האוטו... טיפה כוח, משכתי את הפגוש קצת אחורה וכרגע הוא חונה מתחת לבית עד ליום ראשון! בכל מקרה, מה שרציתי לשאול, האם יש לי מה לבדוק בשאר האוטו ? …
הודעה אחרונה מאת NirTzi, -
-
- 15 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
שלום לכולם איך מנקים או מחליפים רדיאטור חימום פנימי ? איפה הוא נמצא ? מה תפקידו ?
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היום בבוקר , בעת בדיקת שמן מים שגרתית אני פותח את פקק מיכל המים של הרדיאטור ומגלה לחלחלתי מעין עיסה מגעילה כזאת בצבע חום-אפור מה זה הדבר הזה ?????????
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שמעתי בהמון מקומות על השילוב המעניין בין טורבוצ'ארג'ר לסופרצ'ארג'ר שהיה בלנצ'יה דלטה אינטגרלה, ואף פעם לא הסבירו על השילוב. מישהו יכול להסביר בצורה מעמיקה על העניין הזה איך בידיוק בנוי השילוב הזה? תודה מראש לכל המשיבים
הודעה אחרונה מאת Rallyer, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
מומלץ לכל מי ששואל שאלה ספציפית לרכבו, טכנית או אחר, לציין סוג ודגם הרכב ושנת ייצור. בכך יחסכו תשובות סתמיות וכלליות ושאלות נוספות להבהרת דגם הרכב. בברכה - רפי לין
הודעה אחרונה מאת Daniel83, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני יודע שבתחילת הנסיעה אחרי שהאוטו עמד זמן מה כבוי צריך לחכות שיתחמם הזמן לפני שאפשר להתחיל למשוך, זאת אומרת תחילת נסיעה רגועה ביותר. עכשיו השאלה שלי היא, איך יודעים שהשמן התחמם? רציתי לדעת אם זה קשור לחום מנוע, זאת אומרת כשהחום מנוע כבר הגיע למצב האופטימלי זה אומר שאםשר להתחיל לסוע קצת פחות רגוע? או שאין קשר? תומר
הודעה אחרונה מאת תומר, -
-
- 8 תגובות
- 19.5 אלף צפיות
שלום. לפני יומיים קניתי גלגלים הרכבתי אותם באוטו הכל טוב ויפה. היום בלילה הגעתיהורדתי את הברגים הרמתי את האוטו על ג'ק והג'אנט פשוט מסרב לצאת!! מישהו יודע מה הבעיה? הם רק יומיי היו מורכבים יש לציין שהקדמי ירד. ויש לציין שמאחורה בלמי תוף (אם זה משנה). שחררתי בלם יד הכל ניסיתי מוח, כח , כלום לא עוזר!! מה הבעיה??? תודה.
הודעה אחרונה מאת Gilad M, -
בחירת שמן מנוע
מאת agofer- 1 תגובות
- 907 צפיות
איזה שמן הכי טוב לשים באיסוזו איפון טורבו דיזל?
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, שאלה מה זה: AGX Adjustable Gas Shocks ושאלה נוספת על מה מבוססים הבולמים הרגילים? על עקרון דחיסת שמן, אם כן אז למה לא משתמשים ב- GAS SHOCKS? הרי זה יותר טוב יותר דחיס. תודה, טוני
הודעה אחרונה מאת tamirbike, -
- 19 תגובות
- 4 אלף צפיות
בעקבות האשכול הזה : http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=21056&highlight= למרות שיש הבדל של 400-500 ש"ח, אולי עדיין עדיף ללכת למוסף של מאזדה. אך העלתי לפה את פרוספקט הפרסמת שקיבלתי, אני ממש לא מתכוון לעשות פרסומת חינם למוסך, אלא רק לקבל מכם פיבדבק : * האם מישהו מכיר את המוסך ? * אם מישהו התנסה אצלו ? * האם הוא אמין ? כדאי לחסוך 400-500 ש"ח, ולעשות אצלו ? תודה !!!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אני בעל פיאסטה 89 1.1 המנוע חלש והמזגן לפעמים מתכבה בפניות אני רוצה להחליף את המנוע ל1.3 כדאי להחליף לזה או למשהו אחר, או להשאר עם הקיים? ומה המחיר ?
הודעה אחרונה מאת avihay, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי בעיה כאני מניע את הרכב ונוסע ונותן למנוע להתחמם ומנסה להדליק את החימום הוא לא פועל פשוט לא יוצא כלום מהפתחים אנא עזרו לי בבקשה מי שמכיר את הבעיה תודה מראש אני לא יודע עם זה קשור אבל האוטו הוא איביזה 1.2 ------------------- שאלה שניה היא האם אני ישנה משאבת דלק למשאבה יותר טובה זה ישנה ? מה זה ייתן ?
הודעה אחרונה מאת tamirbike, -
-
ממיר קטלטי
מאת דודו-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 943 צפיות
ברשותי וולוו 850 GLT 1994 ברצוני להסיר את הממיר הקטליטי האם זה ישפר את הסחיבה והאים זה ישפיע על הרעש מה דעתכם על פילטר פתוח וציפ למחשב מנוע תודה דודי
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 880 צפיות
לפי מה שהבנתי יותר שסתומים זה אומר מומנט בסל"ד יותר גבוה זה נכון? רק לדוגמא בהונדה שלי 12 שסתומים ושיא המומנט מגיע ב4300 סל"ד לעומת דייהו לנוס של חבר שלי שיש לה 8 שסתומים ומגיעה לשיא המומנט בסביבות 2500-3000 סל"ד אם אני זוכר נכון, לעוד חבר לשי יש פולו 16V מן הסתם 16 שסתומים אבל שיא המומנט אצלה מגיע ב4600 סל"ד לא הרבה יותר מההונדה שלי. אז אם מישהו יכול לאמת את מה שאמרתי או לשלול ולהסביר אני אודה לו מאוד. תומר
הודעה אחרונה מאת Gilad M, -
-
- 0 תגובות
- 940 צפיות
- ברנו, בהגה שאינו הגה כוח יש את מוט ההגה שמתחבר למסרק, ומעט לפני בחיבור יש את המפרק הכפול הזה (קופלונג - ככה אוהבים לקרוא לו בעלי המקצוע), בכל מקרה, ברנו הוא מורכב ממעין שני צירים מוצלבים, כשהחלק הפנימי שלהם הוא כמו צינורית מתכת שיושבת בתוך "בית" של גומי יצוק, וכל זה נתון במעטפת של ברזל. -כשיש חופש, לרוב זה כי הגומי הזה מתפורר עם הזמן, וצינורות הברזל מקבלים "חופש". החלפה של החלק הזה במפרק פותרת את החופש. עכשיו, בדקתי בספר היינס שלי (לרנו 5) לגבי הדגמים עם ההגה כוח, וגיליתי שגם בדגמים האלה ה"קופלונג" הוא מאותו תצורה רק שהוא יושב על מוט קצר יותר, ומתחבר למנגנון ההיגוי של הגה הכוח. והשאלה שלי - למי שיודע - האם הקופלונג בקליאו דומה \ זהה לקופלונג ברנו 5?…
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ומה מחירו של ספר כזה?
הודעה אחרונה מאת drugstore,
-
מי מחובר 48 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 285 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- MRobot
- Monolitus
- שלמה.נ.
- aharondahari
- M H
- asix
- lanosforce
- daniel.asu
- davemustaine87
- asael_10
- Derish
- mikyl
- rev-Match
- tribel
- David32
- יבגניפ
- Moshe c
- Michazzz
- pooh-bear
- Avia
- malcishua
- שביט
- רועי5
- jpex
- AmitGo
- SurfHigh
- discoTD5
- צוק
- yoni162
- Night Driver
- itaysamurai
- SlowRide
- hans
- fatboy1340
- סידן
- helpa246
- BoazB11
- אורי מ.
- hondacivic02es
- orankohn
- דניאל1983
- yossiaviel
- yahaga
- ninickname
- איציק נ.
- Dor4U
- שימי 85
- stx
