טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,207 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 968 צפיות
תראו יש לי בעיה של קצר שמללווה ברעש + מנורת חום גבוה דולקת + כניסה ויציאה של המאוור במקביל למנורת חום אני פשוט לא מוצא מה הבעיה אם מישהו יכול להגיד לי איפה היוניט של החום או שזה לא קשור
הודעה אחרונה מאת dimax, -
- 2 תגובות
- 780 צפיות
האם מותחן של רצועה, לצורך העניין המותחן של רצועת האלטרנטור - האם הוא זהה בשני צדדיו ? כלומר, היש מצב שמותחן יורכב "הפוך" ?
הודעה אחרונה מאת Superdror, -
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי rsi שנת 94 וכשאני מניע את הרכב בבוקר יש ריח של דלק מה יכולה להיות הסיבה? תודה
הודעה אחרונה מאת Serginio, -
- 7 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
חבר טוב שלי לפני כמה ימים קנה פיאט בראבו מודל 99 אוטומט יד ראשונה מבחורה שגרה בנתניה . בכל אופן האוטו חיצונית ופנימית נראה חדש לגמרי, הדבר היחיד שנעשה המון הוא הק"מ. מעל 100000 ק"מ. הנה תוצאות הבדיקה ועל פיהם אבקש מכם לעזור לחבר שלי ביישור קו. אוסיף שהבדיקה נעשתה בנתניה במכון בשם "מכון מרכזי 2003" והוא נמצא רח' כדר 42. הנתונים: מנוע: דליפות לחץ בינוניות בצילינדרים, רעש מערכת תיזמון, ניקוי מערכת קירור, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים. מערכת פליטה: תקינה. קפיצים: תקין. שילדת מרכב: מכות פח מסביב לרכב, שתי מגיני קישוט לגלגל, תיקונים כלליים בגוף המרכב. (האוטו נראה פצצה ויש כולה 2 מעיכות קלות שבקושי רואים, האוטו לבן). מערכת בלמים: צלחות…
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
דיפרנציאלים
מאת gmb- 3 תגובות
- 817 צפיות
שלום לכולם מישהו בבקשה יכול להסביר קצת על דיפרנציאלים, מוגבלי החלקה, ננעלים וכדומה....... ידעתי פעם ושכחתי התרעננו זכרוני?
הודעה אחרונה מאת gmb, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
במזל טוב האוטו יצא אתמול מפחחות, תיקנו את דלת הבאגז, פנס אחד וטמבון אחורי... ועל הדרך, כבר תיקנתי שתי דלתות שהיו משופשפות יפה מאוד!, בכל מקרה, כמה שאלות... א. במצבי אור מסוימים, רואים הבדל צבע בין שתי הדלתות הצבועות... לכנף הקידמית... כאילו הצבע בכנף טיפה "צהוב" יותר... האמת, שציפיתי שיהיה משהו כזה... מכיון שהזאת הפעם הראשונה שהאוטו עובר פחחות רצינית... בכל מקרה, מה הצעתכם ? התייעצתי עם הפחח והוא אמר לי שכדאי לעשות פוליש על הכנף ואז וקס על כל האוטו, שזה יטשטש קצת את ההבדלים... ועם הזמן בכלל לא יראו הבדל... יש למישהו הצעות נוספות ? ב. לגבי המחזירי אור על הבגאז, עד היום היו לי מחזירי אור, בינתיים לא הדבקתי חדשים אחרי הפחחות... לדעתי זה הרבה יותר י…
הודעה אחרונה מאת malky, -
-
- 0 תגובות
- 799 צפיות
א. ראיתי בכל מיני אתרים על הפורד פוקוס שמדברים על חיבור OBDII אפ"י מה שהבנתי פה זה אמור להראות כמו חיבור סיריאלי ולי אין את זה. מישהו יודע באיזה תקן החיבור של הפורד פוקוס? ב. יש לפוקוס אפשרות לראות במקום המד הדיגיטלי של הקילומטרז' לראות כל מיני נתונים כמו מהירות, סל"ד ,טמפ' ועוד כל מיני אולי יש למישהו רעיון איך אני יכול להשתמש במידע הזה על צג חיצוני זאת אומרת לחבר ל? צג LCD חיצוני ולראות את הנתונים האלה מבלי לשנות את הצג של הקילומטרז'
הודעה אחרונה מאת F_B_I, -
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
הצרפתייה התחילה לעשות קצת בעיות לאחר תקופה מאוד ארוכה של שקט. הבעיה:לאחר שאני מניע הסרק מתחיל לשייט בין ה-1000 סל"ד ל-2000 סל"ד. לאחר כ-10 דקות של נסיעה רצופה הדבר מפסיק, לא לפני שהוא משייט לו באיזור ה-1500 סל"ד. עכשיו השאלה: מי אשם? אולי מנוע צעדים? מישהו מכיר את הבעיה הספציפית הזו ב-106? תודה.
הודעה אחרונה מאת RedR, -
מהו קיט יניקה ? מה מחליפים באוטו הקיים שקונים קיט יניקה ? מה זה נותן ? זה עושה לאוטו יותר בלאי ? מצטער על מספר השאלות הרב פשוט אני שומע כל יום משהו אחר ואני מנסה להבין
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום אנשים, יש לי שאלה קטנה. אני כבר כמה חודשים נוסע עם רעשים מאזור הDOWNPIPE בחיבור הקפיצי שם. באשקלון פירקו לי את החיבור ושמו גריז, הרעש נעלם לשבוע וחזר. אחרי כמה "תיקונים" שהם עשו ואחרי מכתב לא יפה ללובינסקי החלטתי לעבור מוסך. המוסך באשדוד, ישר היו אלי נחמדים והחליפו לי ידיות וינקרים ואיתות ללא שום בעיה וללא שאלות מיותרות. סבבה, יש לי עוד רשימה של דברים שלדעתי אני לא אמור לראות או לשמוע ברכב חדש. הראתי להם את המקום של הרעשים ואף השמעתי להם את הרעש, אמרו לי "קונוס", צריך להחליפו. מה זה הקונוס הזה? טוב אני מחכה מה11 בספטמבר לקונוס. לפני שבועיים התקשרתי והוא אמר שכל פעם מגיע קונוס שלא מתאים לאוטו שלי. טוב, אני מחכה ומתקשר אתמול מה אני שומע? ככה: תשמע, אתה צריך לה…
הודעה אחרונה מאת Vovka, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם... היום יש לי סיפור חדש. חבר שלי סיפר לי היום שהתפוצץ לו המנוע בניסן סאני משנת 93, באמצע הדרך מבאר שבע לתל אביב. שאלתי "איך ?", אז הוא אמר שנשברו המניפות! הוא סיפר שהוא החליף מנוע - למנוע משומש שעשה 40K מאוטו שהלך טוטל לוסט. עלה לו 3.5K והוא עשנ את זה כנראה אצל איזה חאפר. בקיצור - יכול להיות שהוא קצר בכסף או משהו- הוא ביקש ממני לנסות ולהשיג לו שירטוט - כי מסתבר שצריך לעשות וואקום לקרבורטור (להוציא את האוויר מהמערכת אם אני מבין נכון). אני, לצערי לא מבין כמו שהייתי רוצה במכונאות רכב ויש לי כמה שאלות.. 1. הראשונה - מה זה בדיוק המניפות (באנגלית Manifold ??) ואיך יכול להיות שהן פשוט נשברו ללא שום סימן מקדים (לדברי ר', חבר שלי הוא פשוט אמר שחום…
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- 2 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם לא מזמן חבר שלי קנה ספריי קרבורטורים והוציא את השרוול שמתחבר לסעפת היניקה והתניע את האוטו השאיר את האוטו על 4 4 וחצי טור והתיז לתוך הסעפת את הספריי קרבורטורים ויצא לו מלא עשן שחור האם זה טוב לעשות מישהו ניסה , האם זה עוזר בכלל ודרך אגב חבר שלי אמר אחריי שהוא ריסס האוטו נסע הרבה יותר טוב תודה לכל מי שיכול לעזור
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים האוטו השבוע יכנס למוסך להחלפת קלאץ',טיפול-אתמול נסעתי חזק ואחרי פתיחה חזקה ונסיעה מהירה שעצרתי המנוע התכבה ונשמעו נקישות מאזור של הפלגים לאחר ההנעה-יכול להיות שתחתם יושב הקלאץ'?? אחרי כמה לחיצות על הקלאץ' הרעש נעלם-זה קשור או שיש לי גם בעיה במנוע? לאחרונה הרכב נכבה מ"ס פעמים בלי סיבה. תודה רועי
הודעה אחרונה מאת רועי.א, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום בהתחלה כשקניתי את הרכב היתה לי בעיה של חוסר יציבות של הטורים והאוטו היה נכבה לעיתים תכופות. לאחר שניקיתי את המנוע צעדים המצב השתפר מעט אך לא מספיק. לאחר שהייתי במוסך ניסינו איזה אילטור וניתקנו חיישן מסויים שנמצא מעל הכנף הימנית (נראה לי שזה המאפ סנסור), בכל מקרה הבעיה נפתרה חלקית, הטורים המשיכו לקפוץ אך תחום הסל"ד בניוטרל היה גבוה (1500) אז האוטו לא נכבה. לא הייתי מרוצה מהמצב וחיברתי את היוניט לאחר שבוע ולמרבה ההפתעה הסלד הסתדר, במשך חודש וחצי המצב היה מושלם. לפני כמה ימים הבעיה חזרה, למישהו יש רעיון מה בדיוק הבעיה? תודה
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מה זה יכול להיות ? האם זה דורש מוסך דחוף ??? הרעשים הם בעיקר בעמידה או נסיעה איטית ומדובר בקליאו שנת 2000. תודה, ינון.
הודעה אחרונה מאת Inoni, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום! היום שחזרתי נסעתי רגיל ואז החלפתי לאורות גבוהים(משכת ידית לאחור) ואחרי שהחזרתי האורות דרך לא דלקו רק אורות חניה. מישהו יודע מה הבעיה?
הודעה אחרונה מאת danny24, -
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני רוצה לקנות צמיגים ולא איפה כדאי לקנות... דניאל
הודעה אחרונה מאת almog, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום אני צריך לעשות ברקסים קדימה + צלחות (הכל מקורי) במוסך מורשה תגידו לי את דעתכם: 300 ש"ח צלחות מקורייות 250 ש"ח ברקסים האם כדאי לשקול לקנות חלפים לא מקוריים? (סיטרואן קסארה) שאם אני לא טועה גם של 306 ברלינגו ופרטנר יתאימו.
הודעה אחרונה מאת shahar2003, -
-
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מצטער על הבורות אבל יש משהו שאני לא מבין.. מה זה אומר כשכתוב v ועוד איזה מספר כי לפי מה שהבנתי יש כמה סוגים של v....?
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אתמול בצפון הרחוק קלטתי שיש טיפטוף קלוש של נוזלים מהרכב כשהוא בעמידה, פתחתי מכסה מנוע וראיתי שיש סדק קטנטן בצינור הראשי שמחבר בין הרדיאטור למנוע... ממש קילוח דק- אז מילאתי חצי ליטר של נוזל שהיו חסרים ויצאתי לדרך... בנתיים...שעות אחרי...בדרך לת"א.. לקחתי טרמפ איזו מישי והמשכתי להסתובב איתה ושתינו קפה ונסעתי כאילו הרכב בסדר.... מה שקרה זה שהסדק התרחב קצתתת...ונוצר מצב שיוצאים משם אדים בלחץ...מה שגרם כנראה לחימום יתר של המנוע ולרתיחת הנוזלים ושפיכתם-משהוא כמו 4-5 פעמים- למרות שהיה לילה ודיי קר... צינור כזה מקורי(סליקה- 93---- 125 ש"ח לפני מע"מ) יחכה לי רק מחר במוסך...ואני לא מעיז להניע ולצאת עם הרכב בשעת יום חמה כי לא יהיה לי סיכוי להתקדם הרבה...עד המוסך... …
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 28 תגובות
- 8 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי שאלה והיא מהו תפקידו של גלגל התנופה ? האם אפשר לשפרו ?
הודעה אחרונה מאת David A, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי הונדה סיויק SR שנת 2000 , מתי שאני על מצב D ואני משחרר את הבלם האוטו מתקדם ( כמו כל אוטו בעל גיר אוטומט) אז אני מרגיש מן רעידות כאלו לא רציניות אבל מרגישים. יש למישהו מושג מה הבעייה / קרה למישהו בעייה כזו? תודה
הודעה אחרונה מאת machinehead, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
רציתי כבר הרבה זמן להבין מהו ההילוך הישיר במכוניות השונות? מה ההבדל בינו לבין הילוך יתר?
הודעה אחרונה מאת gsi16v, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי בגולף שלי החלו רעידות לפני כחודש בערך. בעת עזיבת דוושת הגז ישנה בלימת מנוע שאינה מרוסנת, מורגש שהמרכב סופג את הבלימה ולא דווקא המנוע\התושבות. את התושבות בדקתי במוסך (לא מרכזי) ונראה שהתושבות תקינות. אשמח לקבל רעיונות לבדיקה לפני שאני רץ להשקיע ב3 תושבות בעלות 1000 שקל לכל אחד (לפני עבודה כמובן) הרכב המדובר הוא GOLF GTI MK4 תודה שי
הודעה אחרונה מאת kravitz9, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום! אני מחפש חברה שמוכרת שיפורי יופי לסויפט שלי: ספוילר קידמי,גבות חצאיות וכו' משהו כזה: http://www.redlinegti.com/index.php?p=car&c=tameit לפחות את מה שציינתי,מאיפה קונים
הודעה אחרונה מאת speedy, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
עפ"י מה שאני יודע אפשר ע"י שינוי של פרמטרים מסוימים בECU לשנות את התזמון של הטורבו ואת הלחץ וגם ע"י מחשב BOOST שמותקן בתוך האוטו כתוספת אפשר לשנות תוך כדי נסיעה. השאלה שלי זה איך חלק שהוא מכני לגמריי שמה שמפעיל אותו זה גזי הפליטה של המנוע ניתן לשליטה ? הרי מס' הסיבובים שלו נקבע מן הסתם ע"י כמות הגזים או זרם הגזים(לא יודע בדיוק איך לנסח את זה) שהם נקבעים ע"י הסל"ד כמן הסתם כמה שהמנוע עובד יותר מהר כך הוא שורף יותר תערובת בזמן נתון
הודעה אחרונה מאת tamirbike, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ברשותי 306 1.8 95 היכן אמור לעמוד מחוג החום בזמן נסיעה רציפה מיחוץ לעיר כי יש לי תחושה שהרכב לא מיתחמם לחום המנוע לוקח המון זמן לעלות גם במצב של עמידה מה יכולה להיות הבעיה דבר נוסף נעלם לי ליטר מים מהרדיאטור בחודש ואין שום סימנים לנזילה (ניבדק במוסך ע"י לחץ) מה יכולה להיות סיבת העלמות המים והאים יש קשר לבעיה הראשונה בתודה מראש לכל מי שיעזור
הודעה אחרונה מאת z-man, -
אם מישהו יוכל להסביר לי מה זה דטונציה ואיך זה נגרם אני אשמח . תודה מראש ישראל[
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
השאלה שלי היא כזאת: האם, מבחינה חוקית אפשר להשתיל מנוע של 106 GTI ב-106 ראלי? כתבו פה בשירשור מסויים שבגלל שיוצרה 106 עם נפח מנוע 1600 אז יש אפשרות לעבור תהליכי אישור שונים והפעולה החוקית (לא דובר על 106 ספיציפית בשירשור). האם מישהו פה יכול לאשר שההשתלה הזו חוקית? האם מבחינה חוקית יש להחליף מכלול מסויים? סרן אחורי? ועוד דבר, כמה יעלה לקנות מנוע של 106 GTI? האם יש צורך בייבוא או שאפשר לקנות משומש?אם חייבים להזמין ממקום מסויים? מלובינסקי? תודה, אמנון
הודעה אחרונה מאת K&N, -
- 0 תגובות
- 868 צפיות
אני משפץ דיהטסו שריד 85 {של חברה שלי} ואני רוצה לצבוע אותה אבל אין לי 2000 שקל בשביל זה למישהו יש הצעה מכיר צבעי טוב אפילו אם הוא פרטי ורוצה שחור אבל שלא ישדוד אותי אני אאודה על כול הצעה בתודה מראש volcan
הודעה אחרונה מאת volcan,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 348 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- discoTD5
- דוד495
- Aviady001
- om2
- SurfHigh
- PASHUT
- GTאי
- yoav911gt2
- yossiaviel
- Tal7
- מלטבשי
- topop
- גרנד פריקס
- איציק נ.
- Step
- דני זומרשטיין
- ArikB
- פינדר
- עמי רמתי
- יבגניפ
- לירון .ה.
- The FixTrics
- RK
- asaf41
- eyalgr
- Stavik
- yaniv572
- amosbmw
- natco
- DODO321
- שחר 1
- nisim91
- Itzik-b
- barak5915
- G. P. Magnus
- zvigolden
- GREEN.
- Johnathan
- AloniM3
- yahaga
- ניקו פ.
- פאר האורה
- אלפרד חיות
- shlomiko
- sperial
- ModChiP
- JohnnyEnglish
- motior
- pasat04
- Yuvalino
- Camaro 92
- Supertigre
- פול-טנק
