Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיפרנציאלים


gmb
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

מישהו בבקשה יכול להסביר קצת על דיפרנציאלים, מוגבלי החלקה, ננעלים וכדומה.......

 

ידעתי פעם ושכחתי :)

 

התרעננו זכרוני?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיפרנציאל או בקיצור דיף נועד לקחת את הסיבוב מהמנוע ולחלק אותו בין שני הגלגלים המניעים בצורה שתמיד תעביר 100% (לא בהכרח 50 ו50 )

בסיבוב לדוג' הגלגל החיצוני לסיבוב מסתובב יותר פעמים מהגלגל הפנימי ואז הדיף מחלק את הסיבוב בצורה שונה לדוג' 70%לגלגל החיצוני ו 30% לפנימי

 

המטרה בדיף ננעל היא בעיקר ברכב שטח אם לדוג' יש לאחד הגלגלים בעיה לעבור מכשול מסוים או שנוצר מצב של גלגל באויר מה שהיה קורה זה שכל הסיבוב של הגלגלים היה הולך אל הגלגל שיותר קל לו לסובב ולא היתה מתקדם לשום מקום ואז באה הנעילה שמעבירה את הסיבוב למצב של 50% 50%

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיפרנציאלים מוגבלי החלקה הם דיפרנציאלים עם מעין קלאצ', כדי למנוע את אותה הפעולה הנ"ל - שלגלגל אחד יהיה קל מדי ואז הוא יקבל את כל הכח, אך שלא כמו בנעילת הדיפרנציאלים שהיא טובה לשטח ושוחקת את הצמיגים, דרך זו פשוט דורשת יותר כח בשביל "לשבור" את המאזן 50-50 בחלוקת הכח, כך שאם גלגל אחד באוויר או מחליק נניח, כלומר מאוד "קל" לו, הוא לא יקבל את כל הכח ושני הגלגלים יקבלו כח.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיפרנציאלים מוגבלי החלקה הם דיפרנציאלים עם מעין קלאצ', כדי למנוע את אותה הפעולה הנ"ל - שלגלגל אחד יהיה קל מדי ואז הוא יקבל את כל הכח, אך שלא כמו בנעילת הדיפרנציאלים שהיא טובה לשטח ושוחקת את הצמיגים, דרך זו פשוט דורשת יותר כח בשביל "לשבור" את המאזן 50-50 בחלוקת הכח, כך שאם גלגל אחד באוויר או מחליק נניח, כלומר מאוד "קל" לו, הוא לא יקבל את כל הכח ושני הגלגלים יקבלו כח.

 

הסבר טוב...

מתומצת ולעניין...

אהבתי, תודה...

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...