Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טורים שוב לא יציבים


daniel-rsi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום

 

בהתחלה כשקניתי את הרכב היתה לי בעיה של חוסר יציבות של הטורים והאוטו היה נכבה לעיתים תכופות. לאחר שניקיתי את המנוע צעדים המצב השתפר מעט אך לא מספיק. לאחר שהייתי במוסך ניסינו איזה אילטור וניתקנו חיישן מסויים שנמצא מעל הכנף הימנית (נראה לי שזה המאפ סנסור), בכל מקרה הבעיה נפתרה חלקית, הטורים המשיכו לקפוץ אך תחום הסל"ד בניוטרל היה גבוה (1500) אז האוטו לא נכבה. לא הייתי מרוצה מהמצב וחיברתי את היוניט לאחר שבוע ולמרבה ההפתעה הסלד הסתדר, במשך חודש וחצי המצב היה מושלם.

 

לפני כמה ימים הבעיה חזרה, למישהו יש רעיון מה בדיוק הבעיה?

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החיישן שניתקת הוא שסתום הקניסטר.

הוא משפיע באופן ישיר על תקינות סל"ד הסרק, או שהוא לא מתפקד (ניתן לבדוק בחיבור ישיר למצבר) או שיש דליפת וואקום בצינורות שמתחברים אליו.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...