Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי איך שולטים על הטורבו


F_B_I
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

עפ"י מה שאני יודע אפשר ע"י שינוי של פרמטרים מסוימים בECU לשנות את התזמון של הטורבו ואת הלחץ וגם ע"י מחשב BOOST שמותקן בתוך האוטו כתוספת אפשר לשנות תוך כדי נסיעה.

 

השאלה שלי זה איך חלק שהוא מכני לגמריי שמה שמפעיל אותו זה גזי הפליטה של המנוע ניתן לשליטה ?

 

הרי מס' הסיבובים שלו נקבע מן הסתם ע"י כמות הגזים או זרם הגזים(לא יודע בדיוק איך לנסח את זה) שהם נקבעים ע"י הסל"ד כמן הסתם כמה שהמנוע עובד יותר מהר כך הוא שורף יותר תערובת בזמן נתון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שציינת, מהירות סיבובי המגדש נקבעת בהתאם לגזי הפליטה.

מחשב ניהול המנוע שולט על ה-boost באמצעות שסתום פריקה חשמלי ומערכת בקרה נלווית.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...