ברשותי ניסן אלמרה שנת 96
לאחרונה החלו בעיות ביציבות הטורים בזמן שהרכב עומד (סרק)
או שהטורים יורדים לרמות מאוד נמוכות והרכב רועד כולו אבל לא נכבה
או שהטורים ניתקעים ברמה גבוהה מאוד ולא יורדים הרבה זמן (למשל בעמידה ברמזור) ואז הם יורדים פיתאום ויש הרגשה כאילו גם יורד הילוך למטה ואז זה מסתדר
הבעיה לא חוזרת על עצמה כל הזמן וכאשר אני מגיע למוסך לא מבחינים בכלום
אני אשמח לקבל עצות בנושא
בתודה מראש לכל העוזרים
MIKE