Jump to content

mike

  • הודעות

    73
  • כאן מאז:

הנקודות של mike

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. ברשותי ניסן אלמרה שנת 96 לאחרונה החלו בעיות ביציבות הטורים בזמן שהרכב עומד (סרק) או שהטורים יורדים לרמות מאוד נמוכות והרכב רועד כולו אבל לא נכבה או שהטורים ניתקעים ברמה גבוהה מאוד ולא יורדים הרבה זמן (למשל בעמידה ברמזור) ואז הם יורדים פיתאום ויש הרגשה כאילו גם יורד הילוך למטה ואז זה מסתדר הבעיה לא חוזרת על עצמה כל הזמן וכאשר אני מגיע למוסך לא מבחינים בכלום אני אשמח לקבל עצות בנושא בתודה מראש לכל העוזרים MIKE
  2. לבסוף נימצא שהפלאג של אחד המאווררים קיצר וגרם לחיווי לא נכון של תקלה במחשב לאחר מחיקה של רישום התקלה במחשב ותיקון הפלאג נעלם חיווי התקלה אבל יש לי הרגשה שעדיין משהו לא בסדר למרות שבדיקת המחשב לא מראה כלום אבל הסחיבה של הרכב חלשה ויש מין הרגשה של קירטוע קטן כאשר נוסעים ואז רוצים להאיץ פיתאום ומהר ותודה לרפי לין שתמיד משיב על ההודעות
  3. המנוע לא היתחממם מכיוון שלא נסעתי ברכב זה היתרחש בזמן ההנעה והמנוע כובה מייד
  4. ליפני מיספר ימים כאשר הנעתי את הרכב הבחנתי שדולקות מיספר מנורות בלוח המכוונים מנורה כתומה -- תקלה כללילת במנוע מנורת STOP והמנורה האדומה בצד ימין של מד החום מיכויוון שפעם כבר ניתקלתי במשהוא דומה כאשר ניכנסה לי שקית ניילון למאוורר בדקתי את אותם הדברים שקית לא היתה אבל הפיוז של המאווררים היה שרוף לאחר החלפה שלו ובדיקה שהוא לא נישרף והמאווררים עובדים ובזמן הבחנתי שעדיין המנורות לא כבו לאחר מיכן הגעתי למוסך ובו בדקו את המחשב לא נימצא שום דבר המחשב אופס וזה גם לא עזר וכמו כן הרכב נוסע ממש לא טוב מגמגם ומקרטע אבקש עזרה כיוון משהו מיכל מי שיודע משהוא בנידון
  5. אפשר לקבל כתובת מדוייקת
  6. חברה מה קורה אין מי שיוכל לעזור לי אני עדיין תקוע אים הבעיה
  7. אז הכל התחיל ליפני כשבועיים כאשר יצעתי מביתי עים הרכב (306 XT 1.8 ) ובמהירות של כ 10 קמ"ש נישמע מין מכה חזקה בתחתית הרכב עצרתי מהר בשולי הדרך ובהיסתקלות מיתחת לרכב גיליתי נזילה רצינית של שמן גיר לאחר גרירת ההרכב למוסך ובדיקה יסודית ניתגלה שהבקקס בגיר היתפרק ונישבר מה שמחייב החלפה של הגיר כולו (ועל הדרך גם את הקלץ) מאחר שעבר שבוע ולא נימצא גיר תואם של שנת 95 הוחלת לסים גיר חדיש יותר 1.8 אבל כאן הבעיה שבגינה אני צריך עזרה (פיתרון) בגירים החדשים של פזו המידע אודות מהירות הרכב והקילומטרז מגיעים ללו השעונים בצורה דיגיטלית לעומת הגירים הישנים 95 שם החיישן בעל שני יציאות את דיגיתלית למחשב והשניה מכאנית לספידומטר ומד המהירות לכן הורכב החיישן הישן לגיר החדש דבר זה גרם לכך שמחוג המהירות מזייף ב 20 קמ"ש יותר ומד הקילומטרז מיסתובב מהר יותר אבקש עזרה ממי שהחליף גיר לגיר שונה ממה שהיה ברכב ומה היה הפיתרון או לכל הכוונה למי שיוכל ליפתור את הבעיה ולא ליזרוק סתם שמות של מוסכים בתודה מראש לכל מי שיעזור
  8. המנוע ניכבה בעצירה אז זה יכול להיות סטפר (מנוע צעדים) או חיישן סלד בכל מיקרה תגיע למוסך לביצוע דיאגנוסטיקה ע"י מחשב
  9. טורבו האים ניתן להתקין על 306 (האים מישהוא ראה דבר כזה מותקן- או שזה רק חלום גרנדיוזי) במידה וכן מה רמת השינויי שזה ייתן וכמו כן אילו התאמות יש לבצע
  10. האים ישנו הבדל בין דיגמי פיוניר פרימייר ללא פרימייר ואים כן מהם ההבדלים והאים הם מצדיקים את ההבדל בכסף בתודה מראש MIKE
  11. mike

    מסרק הגה (306)

    המשולשים הציריות והבולדוג'ים הוחלפו לא מיזמן לכן זה לא ניראה לי זה
  12. המסרק הגה ברכב מזיע זה זמן רב וכמו כן בזמן האחרון יש רעש של מכה בזמן סיבוב חד. מכיוון שזה נושא בטיחותי אני מכניס את הרכב דחוף למוסך. אבקש לדעת מחיר של מסרק ולמה יש לשים לב אשמח לקבל עצות ממי שכבר עבר את הדבר לפני הכניסה למוסך בתודה מראש MIKE
  13. mike

    פרוייקט הדלק הגדול!!!

    אין צורך להוציא כסף על הבדיקה קיים גוף שניקרא מינהל הדלק אתה יכול לברש מהם ליבדוק תחנה מסויימת והם מגיעים בתאום איתך לתחנה לוקים דגימה ובודקים והכל ללא תשלום זה התפקיד שלהם אתה יכול גם לידרוש את זה מאותו מנהל תחנה והוא חייב להזמין אותם לבדיקה אז לא צריך להיתארגן ולשלם צריך רק לדבר אים הגוף הנכון בהצלחה נ.ב ממליץ על תנת דלק מגשימים שם יש דלק דרגון אים תוסף הרכב מגיב הרבה יותר טוב וגם יחס דלק לקילומטר הישתפר ביייי
  14. אז מי זכה בסוף (הפסדתי את הפרק האחרון)
×
×
  • תוכן חדש...